FLORIAN IS HOMOVRIEND VAN FRISO

GROTE STAP IN DE OPLOSSING VAN HET MYSTERIE: ‘FRISO HEEFT EEN HOMO-EROTISCHE RELATIE MET FLORIAN MOOSBRUGGER’ * ‘FLORIAN MOOSBRUGGER IS DE ZWAKKE SCHAKEL IN HET VERHAAL’ * MABEL MOCHT NIET AANWEZIG ZIJN OP HOMOSEX-SKIVAKANIE VAN FRISO

Een tipgever meldt deze site thans het volgende: Verder zou je op je site je moeten richten op Florian Moosbrugger, dat is de jeugdvriend van Friso. [wintervriend in het begin] Richt je op zijn relatie met zijn moeder. Florian [hij redde Friso 'met zijn eigen blote handen'] is net als Friso nooit uit de kast gekomen. Dat kan niet,gezien hun positie. Dus krijg je vaak een verstandshuwelijk of blijf je alleenstaand, bij je moeder wonend als hotelier. Dus Florian’s verhouding met en zijn vriendschap

voor moet je nader onderzoeken ['familie Moosbrugger wil rust']. Zie Bildzeitung en Oostenrijkse kranten en glamour tvnieuws van de afgelopen week sinds het ongeluk. Florian wordt door Bea als een zoon behandeld zei de moeder van Florian op tv gisteren. Bea bevestigde dat. Florian is een zwakke schakel in dit lawine verhaal. Die vriendschap is een erotische en het zou mij niet verbazen dat ze een geheime relatie hebben gehad en misschien nog steeds hebben. Florian is in shock door het gebeuren en wil met rust gelaten worden. Die Florian en zijn mogelijke [homofiele] relatie, dat zou jouw doel nu moeten zijn. Met de moord op Marianne Vaatstra heeft Friso werkelijk niets en dan ook niets te maken. Berichten over de homoseksualiteit van Friso doen al geruime tijd de ronde. Zozeer zelfs, dat het onderwerp uitgebreid aan de orde kwam bij het enige ‘officiele’ interview dat Friso ooit heeft gegeven, dat aan Paul Witteman en Maartje van Weegen in 2004 vlak voor zijn huwelijk met Mabel.

Print Friendly

43 Responses to “FLORIAN IS HOMOVRIEND VAN FRISO”


  • Een mogelijke liefdesrelatie van Floris en Florian gaat mij niet aan.

    Interessanter vind ik het bericht van zojuist: “De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2.” Ziet http://www.nrc.nl/nieuws/2012/02/21/vriend-prins-friso-in-staat-van-beschuldiging-gesteld

  • Beste Friso,

    Kunt u iets vragen aan uw moeder als u weer wakker wordt?

    Zoja, hier komt ie.

    Wilt u aan haar vragen of haar kleinkinderen ook van blauwe luchten houden?

    Dus niet die blauw-witte/grijze luchten met boter-kaas-en eiereren strepen.

    Alvast bedankt, mede namens het nageslacht.

  • Friso homo…nou en!
    Dit meende ik al duidelijk te zien tijdens zijn huwelijksdag. De uitdrukking op zijn gezicht was voor mij zoiets van: “opschieten graag met die poppenkast.”
    Er zijn velen met een openbare functie die homo zijn zoals bijv. Kees de Jager en wellicht ook Rutte. Vinden burgers geen enkel probleem!
    Triest dat je als prins je sexuele voorkeur hevig moet verbergen. Ik zie die jongen liever op koninginnendag stralend met een mannelijke partner naast zich dan ongelukkig met Mabel.
    Friso leeft dus in een publieke gevangenis. Hij komt op mij dan ook erg verkrampt over indien hij zich aan het publiek vertoont.
    Hij is de slimste van de drie en wellicht een uitermate boeiende man.
    Tegelijkertijd leeft hij in een hel omdat hij niet mag samenleven met de man waarvan hij houdt maar dagelijks zit opgescheept met huppelkutje Mabel én met de hijgende media in zijn nek.
    Die jongen zit behoorlijk klem!

    Ik geloof overigens geen barst van die gestoorde verhalen v.d ex-advocate.
    Micha voorheen ook niet, snap dan ook niet waarom haar smerige fantasie verhalen nu ineens wèl op waarheid berusten.

  • Zowel op de homepage van hotel Post, als op de video in deze blogpost zie je de vrouwelijke partner van Florian Moosbrugger. Een eventuele homoseksuele relatie is niet interessant voor de daadwerkelijke gang van zaken rondom het ski ongeluk. Een reconstructie staat reeds op http://www.wintersportweerman.nl/2012/02/19/4384/reconstructie-vermoedelijke-toedracht-lawineongeluk-lech/ en het OM bekijkt of Florian Moosbrugger is in staat van beschuldiging gesteld kan worden: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/21/binnenland/om_stelt_onderzoek_in_naar_rol_vriend_johan_friso.xml
    Over Friso zelf geen nieuws. En mocht hij er nog goed uitkomen zal hij gezien zijn bijna dood ervaring mogelijk zelf wel zeer kritisch zijn omgeving naar chemtrails en blauwe luchten bevragen. Meestal verandert iemand behoorlijk van zo’n ervaring!

  • @Fleur: op zich heb je natuurlijk gelijk, maar in het geval van Friso gaat die vlieger niet op. De RVD en het KH hebben reeds vanaf het einde van de jaren ’90 alle berichten over de homoseksualiteit van Friso glashard ontkend en er zelfs persberichten over uitgegeven. Samen met Mabel ontkende hij het in 2004 nog in geuren en kleuren tegenover Paul Witteman. Het hele ‘huwelijk’ met Mabel staat ter discussie net als de complete geloofwaardigheid van het KH. Daar gaat het hier over en niet over de vraag of Friso al dan niet homo is!!!!

  • hmpf. Schijnt dat de laatste tijd de relatie tussen homofilie en pedofilie helderder begint te worden. Vorige week leuke discussie op Argusoog, nav een artikel van makow.

    VOlgens mij een publiek geheim dat Friso homo is en trouwde om de geruchten te doven.

    Overigens, terwijl Friso bijna dood ligt te wezen, worden de laatste nagels in de kist van de soevereiniteit van ons land geslagen.

    The European Stability Mechanism komt er aan, het parlement moet deze week stemmen.
    http://realcurrencies.wordpress.com/2012/02/21/high-treason-the-european-stability-mechanism/

    Houd Rudo de Ruiter en courtfool.info in de gaten, als je iets voor ‘m kan doen, laat het niet.

  • Friso had een topfunctie bij Goldman Sachs die nu heel Europa in zijn greep heeft en zowat de rest van de wereld.
    Om die reden alleen al oprotten met die gasten, hoogverraad is hoogverraad.

    @ realcurrencies
    The European INstability Mechanism komt er inderdaad aan.
    En werderom mag het parlement, en NIET het (klootjes)volk stemmen.

    Nigel Farage zei het al; als men niet kan kiezen via de ballot-box dan is geweld het enige wat men nog overheeft.
    Zelf hoop ik dat het niet zover komt maar de signalen worden steeds sterker.

    Ik meen dat na zo’n dag of 3 zonder voedsel straks de mensheid behoorlijk aggressief wordt en dat het na ongeveer een week omslaat in moordende razernij met alle gevolgen vandien.

    En dit alles uiteraard weer met opzet ge-engineerd om die wereldregering erdoor te pushen.

  • Charming Mabel heeft weinig anders in haar leven gepresteerd dan relaties aanknopen met succesvolle criminelen. Uit naïviteit natuurlijk. Prins Vriezo heeft met het ene na het andere fantastische baantje afgerekend.
    Regelmatige arbeid onder streng toezicht zou voor deze twee nonvaleurs een uiterst onaangename verrassing zijn.

  • Ach,Ach, wat een plotselinge tipgever. Ik kan raden waar die vandaan komt.
    Wel degelijk heeft Friso te maken met Vaatstra.

    zie: http://www.capoditutticapi007.blogspot.com
    en http://www.capoditutticapi008.blogspot.com

    Het komt te dichtbij blijkbaar dus komen er tegen reacties, die voor afleiding moeten zorgen?

  • @Fleur,
    Vertel eens wat jij wel gelooft.
    Datgene wat de Allesweter jou verteld?

  • Off Topic.
    Van Erwin lensink, de man die voor niets meer dan 500 dagen is opgesloten ontving ik dit verzoek:
    Vandaag heb ik bericht gehad over d.d. van Hoger Beroep n.l.
    Donderdag 1 maart 2012 15.21 uur een proforma zitting (belachelijke tijd 15.21 uur,werkt men op de minuten?)
    Vrijdag 16 maart 2012 10.15 uur Regie Zitting
    P.S.
    Kun jij Hans Vogel informeren van Pro Republica. Door inbeslag name van spullen op mijn cel ben ik zijn adres kwijt>
    Bij voorbaat dank.
    Erwin ( de datum van zijn schrijven was 10 februari 2012)

  • Lijkt me duidelijk wie verantwoordelijk is voor het ongeval, namelijk de sneeuwploeg die met explosieven preventief lawines veroorzaakt. Een van die explosies had geen effect en toen is men maar doorgelopen. Het effect trad iets later op. Kunstfout van de sneeuwploeg dus.

  • @Micha,

    Van jongs af aan heeft Friso een pest hekel gehad aan het koninklijk theater-gedoe. Dat siert hem en zegt veel over de mens Friso.
    Als prins heb je weinig privacy en iedereen heeft wel iets op je aan te merken. Je bent immers publiek bezit, aldus het klootjesvolk.
    Met de voortdurende hete adem v.d MSM in zijn nek werd en wordt er dus ook gespeurd naar Friso`s sexuele voorkeur.
    Blijf dan maar netjes. Ik had in zijn plaats bij die vraag tegen de MSM gezegd, “rot toch op gaat je geen moer aan!!”
    Maar goed, zo kan een prins zich niet gedragen i.v.m het risico te lopen van zieke journalisten die gedurende lange tijd voor je huis bivakkeren, om via gegluur achter je sexuele geaarheid te kunnen komen.
    Dus stelde Friso de onfrisse media en snurkende meute gerust door aan te geven geen homosexueel te zijn.
    Maar de vraag op zich, gaf reeds het antwoord….
    Ik hoef immers toch ook niet te bewijzen dat ik een meisje ben.
    Achteraf gezien was het beter voor hem geweest om lak te hebben aan de mening van het volk en sensatiegeile media.
    Gewoon zeggen waar het op staat had hem veel gelul en gezeik van de buitenwereld bespaard.
    Enfin, ik lieg ook weleens als ik bijv. te maken krijg met het bureaucratisch gezever van een ambtenaar.
    Het is natuurlijk triest dat Friso toevallig in een koninklijk nest is geboren en daardoor gedwongen wordt voor iedere scheet verantwoording af te leggen.
    Hij houdt zich o.a bezig met innovatie en techniek en krijgt nooit een zinnige vraag v.d MSM over zijn vakgebied cq passie.
    “Blauw bloed” bijv. zevert er maar wat op los als hij bij hen in beeld kom.
    Slaapverwekkend voor Friso, de media.
    Hij functioneert o.a in de ingenieurswereld en ik hoop niet dat hij door dit ongeluk blijvend hersenschade heeft opgelopen.
    Scherp nadenken is er dan niet meer bij wat zijn leven tot een compleet drama zou maken.
    In vind het vréselijk wat hem nu is overkomen!

  • http://ministerpresidentrutte.wordpress.com/2012/02/18/rothschild-crash-karma-stops-rothschild-agent-johan-friso/

    Fleur, kijk eens naar bovenstaand artikel met beelden van aan brokken geschoten koters. Aan deze situatie heeft onder andere ene Friso flink meegewerkt. Dit geldt natuurlijk ook voor de George Soros baffende Mabel Smit zonder Wisse. Het boeit me geen fuck of hij homo is of niet, wat mij wel boeit is dat deze aan ons opgedrongen hel moet stoppen. Ik heb wel een vraag voor je: hoeveel bewijs heb je nodig voor je inziet dat iemand een duistere klootzak is? En als hij dat dan niet is, WAAROM TREKT IE DAN ZE MUIL niet open over al het gruwelijks waar die weet van heeft? Deze man staat niet aan de zijde van het licht, ik sluit nooit uit dat hij hier in de toekomst alsnog voor kiest, enige haast is dan wel geboden, wie weet heeft de bijna dood ervaring hem wakker gesneeuwd.

  • @Fleur.
    Wat een onzin vertel jij Fleur.
    Innovatie, ja, maar dan wel bij Unesco depleted uranium
    Aandeelhouder bij Wizz-Air, (door Malev en Friso opgericht)die Malev moest uitschakelen wat is gelukt. Wizz Air die o.a. vanaf Airport Weze vliegt, welke in de bekende maffia handen is.

    Het is sinds de tijd van Klaas Bruinsma reeds bekend dat Friso homo is, geen nieuws dus. Ook zijn er meer dan sterke aanwijzingen dat Mabel de marmot lesbisch is en het huwelijk om andere redenen is gearrangeerd, ook geen nieuws dus.
    Micha Kat heeft daarnaast al eerder een website besteed aan de criminele activiteiten van de familie van Korlaar en hun meerdere betrokkenheid.
    Tevens heeft hij middels zijn onderzoek de betrokkenheid van o.a Elsevier, Gerlof en de getuigenis van een advocaat redelijk op zijn website duidelijk gemaakt. Behoudens de daarin genoemde advocaat zijn er over de betrokkenheid van Friso bij o.a. Vaatstra, maar tevens de morbide satanische moordvoorstellingen meerdere getuigen.
    Wat is de reden dat wij nu de indruk krijgen dat jij als een soort trol deze onderzoeken in een negatief daglicht wenst te trekken en deze website voor leugenaar zet?
    Iedereen heeft recht op zijn/haar mening echter, misschien is het verstandig eerst zelf onderzoek te doen, o.a. eens kijken naar de lijst met namen die onder beschermde personen van het koningshuis vallen, alvorens ongefundeerd commentaar te leveren. Of is dat niet jouw opdracht Fleur?

  • in den beginne stond ik voor een raadsel waarom die rare joris demmink toch zo met hand en tand beschermd werd, maar onze overheden moesten wel: joris demmink weet nog veel meer van deze beerput, als ze joris demmink aanpakken komt alle bagger boven, maar goed, dat komt het toch wel, dankzij Babylon kan de hele wereld meelezen, it’s a small world after all.

  • Posts van Fleur vielen mij al eerder op.
    Toen was Bolhaar haar stoere ridder op het paard.
    Nu is Friso weer zo enorm zielig terwijl hij zich met ‘techniek’ en ‘innovatie’ bezig houdt. Blijkbaar heeft Fleur niet zo goed opgelet wat de wérkelijke doeleinden zijn van de organisaties waar Friso werkte aan zijn elite-carriere.

  • @ Fleur

    Vergeet even niet dat Friso op de Illuminati lijst staat. Om daarop terecht te komen moet je sowieso al een verrotte ziel hebben.
    Er is een logo gebruikt door de illuminati van een wolf gehuld in kleding (schaapskleren)… dat is het hele punt… zij zijn NIET wie ze zeggen dat ze zijn en zeerzeker zijn ze niet datgene wat je ziet.
    Zij zijn datgene wat wij niet zien maar nu wel steeds meer te zien krijgen. Punt.
    Masters of deception, onthoud dat.

  • Hij houdt zich o.a bezig met innovatie en techniek …. Hij functioneert o.a in de ingenieurswereld

    Ingenieurs presteren vandaag de dag niet veel zinnigs meer. Als ze dat wel doen wordt er met ze afgerekend. Er is schijnbaar geen behoefte aan echt zinvolle dingen. Wel aan dingen die snel kapot gaan zodat er voldoende verdient wordt. De oranjes begrijpen dit heel goed en varen er wel bij. Omdat ze o.a. niet zichtbaar bijdragen aan een verandering van dit fenomeen lijkt het mij dat die mensen niet op de juiste plek zitten.

  • @ Mind over Matter

    Beetje een zwaktebod, de link die je plaatst, om daarmee Fleur te overtuigen. Het artikel waar je naar verwijst is namelijk geschreven door Micha Kat zelf en eerder gepubliceerd op de website van Alex Jones. Dat levert dus geen enkel zelfstandig bewijs op.

  • Een bericht uit Griekenland, je hebt gewoon geen keus:

    Wij zijn de Illuminatie

    http://www.youtube.com/watch?v=EfxFjOHd_sA&feature=youtu.be&fb_source=message

  • @ Emigrant
    Buiten de gegevens van Micha Kat zijn er nog legio bewijzen.
    Het is maar wat je bewezen WILT zien.
    Een filmje dan ? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wbM1W1xUSAw

    Maar misschien toch verstandig dat die zogenaamde Fleur met een ander watermerk toch even kijkt op: http://www.capoditutticapi007.blogspot.com voor de “onschuldige” Friso.

  • Daar is die weeeeeerrr! Ons lieve slachtoffer Drent, die zo gebukt gaat onder onterechte imagoschade!!! Uit de TeleVaag van heute!

    wo 22 feb 2012, 07:12 |
    Drent wil ouders spreken AMSTERDAM – De voormalige directeur van kinderdagverblijf ‘t Hofnarretje wil in contact komen met de ouders van kinderen die door Robert M. werden misbruikt op de opvang.

    Albert Drent Foto: Hyves
    Ads door Google
    MBO Leidster Kinderopvang
    MBO Leidster Kinderopvang bij NHA Laag lesgeld, schrijf nu direct in!

    nha.nl/MBO_Leidster_Kinderopvang

    In 2012 kinderopvang?
    Wij introduceren Opvang Op Maat Krijg uw gratis advies via Estro

    estrogroep.nl/opvangopmaat

    Wanbetalende ouders?
    Bekijk dan nu onze website! Wij doen wat andere beloven.

    kinderdagverblijfincasso.nl/

    Dat staat in een brief van Albert Drent aan de advocaat van de ouders, schrijft de Volkskrant.

    Drent is bang dat ze boos op hem zijn, maar dat gaat hij niet uit de weg, zo laat hij weten aan de krant. Naar eigen zeggen wordt hij binnenkort failliet verklaard. Hij zou de kinderopvang voor ‘een appel en een ei’ hebben verkocht.

    In het interview zegt Drent verder dat hij niks heeft misdaan en dat hij geen fouten heeft gemaakt.

  • Dit zijn pure speculaties. Bij mij is ook de gedachte opgekomen dat de skivriend met wie hij was misschien zijn echte vriend was maar het betreft hier de eigenaar van het hotel waar ze verblijven waar ze één keer per jaar komen en dat zou dan zijn homovriend zijn. Speculaties daar heeft niemand wat aan, je moet met bewijzen komen. Misschien deed Friso het met Rutte, allemaal leuk en aardig maar daar moet dan op z’n minst wat bewijs voor zijn. Het valt mij op dat er steeds meer gesteund wordt op geruchten en speculaties i.p.v. echte bewijzen.
    Zelfde geval met de advocate. Het is duidelijk dat het stuk doordacht en door een intelligent persoon in elkaar is gezet misschien door de advocate zelf of door een ander doordacht persoon om desinformatie te verspreiden of om andere dubieuze redenen.
    Zo kan deze site makkelijk weggezet worden als ongeloofwaardig en dat is jammer omdat je bij andere kwesties mijns inziens wel degelijk bewijs hebt.

  • Tom
    22 februari, 2012 at 8:52

    Precies Tom, daarbij is het artikel “slechts” ter ondersteuning (ondanks de goede inhoud), waar het om gaat is dat er mensen (waaronder veel kinderen) gedood worden onder het mom van “vrede” (dit is de demonische betekenis van vrede). Het koningshuis (uitvoerders van Rothschild), en daaronder vallend de Bilderberger Friso, en de nog veel criminelere Mabel, werken hier 100% aan mee. Het gaat mij om de fictieve “mooie” woorden die ze spreken (de schaapskleren) en het werkelijke demonische verrotte kindermoordende gedrag (de wolf) dat ze vertonen. Dat de, volgens eigen zeggen, in Thailand verkerende “Emigrant” (trolalert) vervolgens partij kiest voor de op lucht fietsende FLEUR (trolalert), zegt mij genoeg. Wie het nu nog niet ZIET, die loopt het risico behoorlijk te verdwalen.

  • @Mind over Matter.
    Zo is het,misschien mag de “emigrant” het in Vientiane het ook niet meer duidelijk zien?

  • PEDO Drent in de slachtoffer rol, krijgt uiteraard een podium bij de PEDOgraaf. Zij zullen zich in de nabije tokomst voor een volkstribunaal dienen te verantwoorden, die hel op aarde kom er, maar dan alleen voor hen die aan die hel hebben meegewerkt. They will eat their own shit, oftwel wat zij gezaaid hebben zullen zij oogsten. Verder zoekt Klokkenluideronline nog steeds ouders van deze gruwelijk misbruikte kinderen om hun verhaal te doen(Hofnarretje = aanlevering voor het “hof” = de “hoger geplaatsten”, deze naam is niet uit de lucht komen vallen in deze geregisseerde hoog geplaatste PEDOwereld, alles heeft een reden, out in the OPEN), dan kunnen we de doofpot in het geheel open trekken. Hoeveel moet deze ouders nog overkomen voordat ze in gaan zien wie de werkelijke vijand is? Hoeveel pijn nog? Waarom staan jullie niet met alle ouders bij PEDO Drent voor de deur? Waarom laten jullie je misleiden door Korver? De mensen die jullie kinderen hebben verkracht worden buiten de schijnwerpers gelaten! Vind je dat niet op zijn zachts gezegd vreemd? Alleen de uitvoerders (de STELERS) worden aangepakt, maar de hoog geplaatste kinderverkrachters zijn de HELERS en die zijn erger en die worden dus met rust gelaten! Verenig u beste ouders, we trekken die doofpot voor eens en voor altijd OPEN zodat onze kinderen een vrije toekomst tegemoet kunnen gaan, verzamel de moed en de kracht, stop deze waanzin en HELP MEE! Spreken is het waardevolle vredelievende ZILVER, en zwijgen is het demonisch bevolkingsonderdrukkende GOUD. ALLEEN ZILVER KAN DE WEERWOLF “DODEN”!!!!!!!

  • @ Tom @ Mind over Matter

    Volgens mij gaat dit draadje over de vraag of Florian Moosbrugger een vermeende homovriend van Friso is. Leuk, die link met een uitgebreid verhaal op Infowars over de kids van Bea (die ik overigens op andere fora meestal Bilderberg Bea noem, om even aan te geven waar ik sta…), maar dat zegt verder niets over die Moosbrugger. En verder word ik een beetje moe van links waar steeds datzelfde lange, warrige verhaal over de gebroeders Van Korlaar verschijnt (de tekst via de Sp00kje link is exact dezelfde), over desinfo gesproken……

    Even ter vermijding van misverstanden: Micha doet goed werk en haalt erg veel misstanden boven tafel. Hulde daarvoor. Maar voor betrokkenheid van Friso bij de moord op Vaatstra heb ik nog werkelijk geen enkel serieus aanknopingspunt gezien.

    Tot slot begrijp ik niet waarom het feit dat iemand in Azië woont een trolalert zou moeten opleveren. Integendeel, zou ik zeggen. Ik heb er bewust voor gekozen om het slavenbestaan in de westerse samenleving achter mij te laten en te kiezen voor echte vrijheid. Jammer genoeg geldt dat niet voor Micha, die zich waarschijnlijk terecht een juridisch vluchteling noemt. Maar goed, nu raak ik een beetje off topic…

  • @Tom,

    Je plaatst oeverloos dezelfde link van die gestoorde rancuneuze ex-advocate.
    Alsof jij meent mij hierdoor te kunnen overtuigen dat dát de waarheid is.
    Ga toch fietsen man!
    Veel genoegen overigens met je satanische leedvermaak over Friso.

  • Of iemand homo is ja/nee en uit de kast gekomen is (of liegt hierover) ja/nee. Het doet er niet toe. Heel Nederland liegt over seksuele activiteiten ja/nee. Dit zou zo een afleidingsmanoevre kunnen zijn.

    Wat je ook denkt en/of weet over iemand, tijdens een doodstrijd kan je dat beter voor je houden. Uit respect of om te laten zien dat jij respectvol bent. Om alle redenen: laat ze deze week met rust.

    Het is geen goed idee om de moordtheater discussie nu te voeren. Over enkele weken kunnen de schrijvers met meer uitleg komen, over bv wat hun bronnen zijn (zonder deze te vermelden of half bekend te maken). Het is namelijk ook genant om te zien hoe de advocate genoemd wordt (of die getuige van Vaatstra ineens exposed wordt met een telefoongesprek van Dankbaar). Op dit moment wordt de discussie toch niet goed gevoerd.

    De trollen draaien topuren op deze site en andere, om negatieve publiciteit in toom te houden. Nog even en ik ga geloven dat het verhaal eind van de week van hun effectiviteit gaat afhangen. En de klokkenluiders worden ondertussen opgehangen op dezelfde sites. Allemaaal een schande.

  • Marieke schreef: “..Wat je ook denkt en/of weet over iemand, tijdens een doodstrijd kan je dat beter voor je houden. Uit respect of om te laten zien dat jij respectvol bent. Om alle redenen: laat ze deze week met rust..”

    Zelden zoveel bullshit gelezen van iemand.

  • Schiet jij de succesierechten ff voor Marieke?
    Bedankt alvast.

  • Marieke= Maud,

    Ik begrijp echt geen fok van haar. Kom eens met je foto’s , het lijkt wel een tweede Tom. Overal roekeloos gooien met links naar hun verhalen de godsganze dag door, maar van enige repliek zijn ze niet gediend! En nog steeds niet inzien hoe fout die koningsgestapo dienst is, en het dan nog opnemen voor deze perverseliingen. Het zal wel aan mij liggen.

  • Begrijp me niet verkeerd, iets dergelijks is altijd een drama, ongeacht wie het overkomt. Maar kom op zeg. RVD-ers zouden zo als scriptschrijvers voor Reinout Oelewapper aan de slag kunnen.

  • Nadat Friso hier genoemd werd ivm de moord op Marianne Vaatstra, was het voor mij een vraag of dat wel op waarheid berustte.
    Toen ik vorige week hoorde van het ongeluk, was voor mij de eerste vraag of het een ongeluk was of dat er een verband kon zijn met de duistere zijde van Friso.
    De eerste vraag was toen: Is hij de enige die letsel bij het ongeluk heeft opgelopen en hoe groot was dit letsel.
    Als hij de enige zou zijn en het letsel zou leiden tot de dood, kon ik me goed voorstellen dat het verband kon houden met Friso’s duistere zijde. Maw een professionele aanslag.
    Aan beide voorwaarden blijkt nu voldaan te zijn. Snel ingrijpen heeft zijn leven nog iets gerekt maar massieve hersenschade leidt tot vegetren en ik ga er dus vanuit dat het ongeluk een aanslag betreft. Hoe vervelend dan ook op dit moment van rouw, je moet wel logisch blijven redeneren. Hypotheses stellen en deze toetsen.

    Waarom Friso dood moest is me vooralsnog niet duidelijk.
    Wel het volgende. Friso speelde een belangrijke rol bij het beheer van het privé vermogen van de familie.
    Daarnaast kijk ik ook altijd naar de dag waarop iets plaats vindt, bv 911 is daar een goed voorbeeld van.
    17 februari is de dag van Quirinus. Een god die eerst een grote rol speelde als de vergoddelijkte Romulus. Later verbleekte zijn ster. Maar de heuvel (1 vd 7 in Rome) die naar hem vernoemd is, de Quirinale, is de heuvel van de koningen en tegenwoordig de residentie van de Italiaanse presidenten.
    Symboliek voldoende dus.

    Vraag blijft echter, waarom moest hij dood, als mijn vermoedens kloppen tenminste.

  • @ErikPezeti.
    Het grote voordeel van deze site is dat de grote aantijgingen/verdachtmakingen correct zijn.
    Met grote bedoel ik de raamwerken, organisaties achter regeringen, georganiseerde misdaad verweven met overheidsdienaren, gemeentes, rechters en noem maar op. Artikelen genoeg op deze site voor de zoekende.
    Ook is correct dat wereldwijd kinderen verdwijnen voor (ritueel) misbruik. Dan kom je op het gebied van bloed offeren voor hun god baal en/of ashtoreth. Als er een eed wordt afgelegd door zo’n rechter bijvoorbeeld dan gaat zijn energie ook die kant op even plat gezegd. Het heeft helemaal niets met Jezus Christus te maken. Zij haten Jezus Christus. Haten is eigenlijk nog zacht uitgedrukt. Ik ben overigens geen Christen, dit terzijde.
    Correct is dat kindermisbruikers Jan van het Zwembad en Piet de Kraanmachinist (terecht) worden opgepakt maar Joris de Secretaris-Generaal en Maurice Lippens gaan altijd vrij uit.

    Het probleem is individuele gevallen te bewijzen.
    Nog een probleem is desinformatie.
    In het geval Marianne Vaatstra lijkt het welhaast onmogelijk de daders te pakken. Alles wordt namelijk gesaboteerd in het onderzoek want de daders mogen niet gepakt worden. Hier is dus geen sprake van Jan van het Zwembad. Er gelden andere, ‘hogere’ belangen. Ik hoop dat de daders gestraft worden, wie het ook is/zijn.

    Verder heb ik veel meer te doen met de ouders van Marianne Vaatstra in een tijd waarin de overheidspropaganda overuren maakt het nederlandse volk een kunstmatig trauma aan te praten.

  • Paar dingen vallen op vandaag:

    - Dat Friso 50 minuten moest worden gereanimeerd, was vorige week al bekend, zeker bij de familie. Dus al die foto’s van vandaag waarin de familie nog harder lijkt te rouwen bij het verlaten van het ziekenhuis, zijn fake.

    - Er wordt vandaag in de berichtgeving gemeld dat pas gisteren een eerste MRI scan werd gemaakt. Dit is in strijd met berichten afgelopen week dat al binnen 24 uur na het ongeluk een MRI werd gemaakt (waarop niets te zien was).

    - Het lijkt nu duidelijk te worden waarom neuroloog Tulleken en zijn vrouw de journaliste zo hard werden afgebrand, zij vertelden kennelijk de waarheid.

    Vraag voor mij is nu: is Friso werkelijk hersendood (en zo ja, was het dan een aanslag?), of worden we helemaal om de tuin geleid en is er iets anders gaande?

  • @Emigrant

    Alle berichten over die eerdere MRI scan noemen Jannetje Koelewijn van de NRC als bron. Deze info is ontkend door het ziekenhuis. Medische instanties denken na over nader onderzoek naar haar en haar zegsman.

    De versie van vandaag lijkt plausibeler. Bij een MRI scan wordt het lichaam mmers blootgesteld aan electro-mangnetische straling. De manier waarop het lichaam daarop reageert geeft een plaatje van de hersenen.

    Het is plausibel dat men heeft gewacht met dit onderzoek omdat de methode interacteert met de hersenen.
    Het komt ook overeen met de mededeling van het ziekenhuis dat men pas na ongeveer een week nadere info kon geven. Die uitspraak heeft men al snel na het ongeval gedaan.

    Dus NRC klopt niet. Ziekenhuis wel.
    Ik vind het bijzonder dat de moeder van Florian Moosbrugger heeft aangegeven dat er meerdere skisporen waren toen haar zoon skiede en dat zij zelf om die tijd ook skiede.
    Ook is het bijzonder dat Friso de enige is die gewond is geraakt en dan ook nog zo erg.

    @Vendetta
    Spelletjes spelen doe je maar met iemand anders: ik zie echt niet in hoe vragen over Friso’s ongeluk de belangstelling voor Marianne Vaatstra in de weg staan. Het is juist andersom. Friso wordt in die zaak genoemd en je ophouden in dergelijke milieus is soms ook voor de deelnemers erg ongezond.
    Je verhaal over energie geeft aan dat je niet helemaal stabiel bent.

  • @ ErikPezeti
    Ja, dat zou kunnen kloppen, qua MRI. Dat is dan misschien wel waar. Wat betreft die meerdere skisporen: er zouden die ochtend meerdere mensen over die helling hebben geskied, dus dat hoeft niet per se iets te betekenen, maar wat ik wel vreemd vind, is dat de eerste berichten spraken over een “groep” begeleiders. Daarvan is iedereen, behalve Florian, verdwenen. M.i. zijn er 2 mogelijkheden: ofwel een aanslag, ofwel Friso is al lang het land uitgesmokkeld en gaat ergens anders een nieuw bestaan opbouwen. Waarom niet?

  • ErikPezeti schreef:
    “@Vendetta
    Spelletjes spelen doe je maar met iemand anders: ik zie echt niet in hoe vragen over Friso’s ongeluk de belangstelling voor Marianne Vaatstra in de weg staan. Het is juist andersom. Friso wordt in die zaak genoemd en je ophouden in dergelijke milieus is soms ook voor de deelnemers erg ongezond.
    Je verhaal over energie geeft aan dat je niet helemaal stabiel bent”

    Interessante reactie ErikPezeti.
    Ben je misschien over-exposed aan de Babylonische Talmoed?
    Tja, dan ben je nu eenmaal zo als je bent beste Erik.
    Of reageer je zo allergisch op de naam Jezus Christus?
    Of ben je zélf bedwelmd door de rechterlijke macht? Dat zou ook nog kunnen.

    In ieder geval vind ik het erg grappig hoe buiten-proportioneel je reageert op mijn post.

  • Vendetta ging even kijken naar de persoon met de gebruikersnaam Erik Pezeti. Ik wil altijd graag wat terugdoen voor mensen die begaan zijn met mijn geestelijke gesteldheid.

    Hier komt een citaat van deze Erik:

    “..Dus ik had hoge hoop voor Ab Klink, de laatste fatsoenlijke man binnen het CDA…”
    http://www.kovandijkvertelt.nl/2010/10/het-rookverbod-voorbij/

    Tja…

    Beste Erik, misschien was het wijzer om van te voren even wat meer artikelen op klokkenluideronline.nl te hebben gelezen.
    Klokkenluideronline.nl is een site waarop misstanden worden besproken. De beheerder, Micha Kat, is Joods maar heeft het lef de omvang van de ‘holocaust’ te bespreken. Micha Kat heeft het lef het bestaan van gaskamers in WO2 te ontkennen. Micha Kat heeft als beheerder van deze site het lef om kindermisbruik en het vermoorden van baby’s/kinderen door ‘hooggeplaatsten’ in de maatschappij te bespreken.
    Ik wens je veel leesplezier.

Leave a Reply

You must login to post a comment.