Alarm! Stop de corrupte ‘journalist’ Bas Haan!

bashaan.jpegVia een ongekend -en in de geschiedenis van de Nederlandse strafrechtspraak nog nooit eerder vertoond- mediaoffensief probeert de Staat/het OM deze weken de ‘schuld’ van Ernest Louwes aan de moord op de weduwe Wittenberg ‘definitief zeker te stellen’ voor het nageslacht. Hoe de vork in de Deventer Moordzaak werkelijk in de steel zit was reeds eerder te lezen op deze website. Zie de parallellen met de zaak-Dutroux in Belgie, met de zaak-Baybasin in ons land en ook met de zaak-Joran: de waarheid mag niet eens worden onderzocht, bewijs wordt vervalst, journalisten worden geintimideerd en omgekocht, de politiek is verlamd van angst. Reeds in 2003 maakte Zembla -toen het nog onafhankelijk was- korte metten met de bewijsconstructie tegen Louwes! Nu is Bas Haan ‘slachtoffer’ geworden van de machinaties en intimidaties van de macht en gaat komende weken in diverse programma’s (zoals dindag in De Wereld Draait Door) willens en wetens leugens verspreiden! Michael De Jong is de dader maar dat mocht vanaf het begin niet worden onderzocht!

De briefjes van Meike zijn door het OM bewust verdonkeremaand maar komen nu als een boomerang terug! Daarom moest het OM de pv’s van de schrijfproeven vervalsen! Ook dit mag niet worden onderzocht behalve dan door een ‘doofpotcommissie‘ van de Staat zelf…. Zelfs Peter R. de Vries die altijd heeft geloofd in het daderschap van Louwes is inmiddels ook gaan twijfelen…. En juist nu komt de Staat/het OM bij monde van hulpofficier Haan met een mediaoffensief om ons de ‘schuld’ van Louwes nog een stevig in te peperen?

En het mooie is: wij zijn geen complotdenkers want de intimidatie van journalisten is inmiddels in zoveel andere zaken ook vastgetseld… Is Bas Haan net als Sinan Can van Zembla door Joris Demmink en de pedofielen-mafia met de dood bedreigd? Dat is heel goed mogelijk, want eerder gaf Haan aan uw webmaster belangrijke informatie over de pedofiele SG!  Waar het nu om gaat is dat we massaal DWDD en ook De Leugen Regeert onder druk moeten zetten om tegenover Bas Haan Wim Dankbaar neer te zetten die zijn leugens zal ontmaskeren en -conform de doelstellingen van de publieke omroep- de waarheid uit de doeken zal doen. Tot slot: hoe kan de hypocrisie van Haan beter worden geillustreerd dan door zijn hysterische taalgebruik tegen De Telegraaf waain hij Maurice de Hond ondermeer verwijt een ‘nog niet eerder vertoonde mediacampagne’ te hebben gevoed….  Wat doet Haan nu zelf?

Bas Haan is volledig corrupt! Zijn lezing is aantoonbaar in strijd met de feiten en in de kern leugenachtig! Dat is gemakkelijk aan te tonen. Sterker: het OM, de opdrachtgever van Haan, toont dat zelf al aan door cruciale pv’s te vervalsen en onafhankelijk onderzoek onmogelijk te maken! Stop Bas Haan! Het is nu of nooit! 

Print Friendly

37 Responses to “Alarm! Stop de corrupte ‘journalist’ Bas Haan!”


  • Beste Misha,

    Heb jij zo van liever lede nog geen hartklachten van dat hele tering zooitje met alle randverschijnselen er om heen ???
    Hier word je toch knetter gek van !!!

  • Bij het uitvoeren van dergelijke protocollen(.) geld een standaard modus operandi. Die zie je hier goed in beeld gebracht en verschilt niet van die van Job Cohen, de corrupste Sion-istische korpsbeheerder ter wereld, namelijk die van de politie Amsterdam-Amstelland. Een prijs waar hij niets voor hoeft te betalen. Als u en ik deden wat hij flikt, wordt u meteen veroordeeld.
    Met dergelijke aan elkaar gerelateerde lieden die op alle sleutelposities in de samenleving gezet worden kan het wel eens lijken dat u knettergek wordt. Dat is hun bedoeling ook. Van schooldirecties, onderwijzers, stadsdeelsecretarissen, burgemeesters die korpsbeheerder zijn tot korpschefs, rechterlijke macht, advocatuur, het is een zieke bende die elkaar dekt en onschuldigen belasterd, maar men is hier ingeslapen dus kunnen zij hun gang gaan hier in NL. Met gewone pedofielen hebben zij geen probleem, die kennis gebruiken ze vervolgens vroeg of laat weer om de aandacht van zichzelf af te leiden. Zie Folkert van de Graaf en Fortuyn. Het opzetten van derden tegen personen waar ze last van hebben is hun gewoonte. Door en door corrupt NL. Laat je ook niets wijsmaken door sites, alle media die maar iets voorstellen, die kunnen alleen maar bestaan door ondersteuning of druk uitoefenen(.) van de pedo-elite.

  • Micha, aangezien deze hele affaire de monarchie zou kunnen opblazen, zou het wellicht zinvol kunnen zijn om politieke partijen en andere organisaties die voor een republiek zijn en dus tegen de monarchie, te interesseren voor deze materie.
    Ook ik ben van mening dat het gekozen staatshoofd de kroon op de Nederlandse democratie zal zijn.

  • Dat is geen slecht idee Verbeet !!!!!!!

  • Het boek van Haan komt met de opmerking dat Louwes al een strafblad had voor meerdere strafbare feiten. Valt zo iets te controleren?

  • @ Gastheer dhr. Kat
    Zeer veel dank voor het aan de dag leggen van zulke terriëreigenschappen, en voor het in de lucht houden van deze website.
    Ik weet nog niet exact wat ik van de hele materie vinden moet, en constateer in een aantal van de verwijten resp. reacties een m.i. overduidelijk aanwezige meer algemene paranoia of stemmingmakerij, maar dat de Nederlandse rechtsstaat als geheel het intussen niet veel beter doet dan, pakweg, onder de Nazi-bezetting van de jaren ’40-’45: dat lijkt me intussen wel evident. Passende, landsbrede maatregelen zijn m.i. dan ook dringend geboden.

    De allerlaatste partij die ik daar echter ooit bij op het oog zou kunnen hebben, is het koningshuis. In dat opzicht is het gewoon ronduit jammer dat iedereen altijd maar mag doordraven in z’n beschuldigingen en reacties op websites zoals hier. De manier waarop en de mate waarin goeddeels anonieme internetters telkens maar weer suggereren dat koninklijke kringen direct geassocieerd moeten worden met grootschalig kindermisbruik, daarmee draai je automatisch de hele zaak de nek om en laat men de kinderen en jongeren die wèl ernstig de dupe zijn van doofpotten op dat gebied, vanzelf in de kou staan. En dat neem ik eenieder die zich verlaagt tot het klakkeloos beschuldigen van het Huis van Oranje zeer ernstig kwalijk.

    @ Charles (…al een strafblad had voor meerdere strafbare feiten. Valt zo iets te controleren?)
    Als relatieve nieuwkomer hier in deze materie, had ik een cachelinkje voor je willen posten naar een fragment uit het boek van Stan de Jong over DMZ. Echter, Google werkt vandaag niet mee (zie o.a. “Google crashes, says all Internet is bad” http://www.itwire.com/content/view/22957/53/ )
    Ik meen me te herinneren onlangs omtrent dat vermeende strafblad gelezen te hebben dat dat een grote verdraaiing van de waarheid betreft. En dat Ernest L. ooit fraude constateerde bij een vorige werkgever van hem, waarvan hij aangifte heeft gedaan en zodoende een aantal uren werd verhoord (en een andere baan heeft moeten zoeken). En dat was alles. (Hou me ten goede: er moeten andere lezers zijn die beter in dat stukje van de materie thuis zijn en hier horen een paar deugdelijke links bij, maar dat komt dan nog wel).

  • http://www.bilderberg.org/
    http://www.bilderberg.org/bernhard.htm
    En er is meer wat onweerlegt blijft door betrokkenen.
    Machtselite.

  • @ mieke 31 Jan 2009 om 16:57
    Ik krijg sterk de indruk dat je mij op de korrel hebt daar waar je het hebt over de al dan niet bestaande relatie van het Demmink probleem met het koningshuis.
    Ik heb die relatie niet uit mijn duim gezogen. Als je m.b.t. de Demmink affaire in de diepte gaat zul je zien waar deze relatie tot stand is gekomen. Dus Mieke, doe je huiswerk en ga niet klakkeloos uit van de heiligheid van het koningshuis / koninklijke familie. In tegendeel zou ik zeggen, en niet alleen vanwege deze kwestie.
    Zo lees ik bijvoorbeeld zojuis op teletext dat Christina haar vermogen in een belastingparadijs heeft gestald en zo de belastingdienst (lees ons, simpele belastingbetalers) haar belastingschuld uit box 3 door de neus boort.
    Nu jij weer.

  • @Mieke, ja internet heeft een flinke griep opgelopen. Afgezien daarvan kan ik me voorstellen dat ze (!) zich steeds beroerder gaat voelen met wat ze zo al niet verzameld aan onderwerpen.

    Maar serieus: de reden ‘dat de Nederlandse rechtsstaat als geheel het intussen niet veel beter doet dan, pakweg, onder de Nazi-bezetting van de jaren ‘40-’45′ lijkt me ook evident. Het is nog steeds hetzelfde soort mensen dat hier rondloopt.

    Als Haan de feiten rond de fraude aangifte door Louwes verdraait dan is dat zeer kwalijk.
    Wanneer komt die Haan op de Tv. Ik heb het ergens gehoord, maar waar?

  • @Mieke,

    wat het koningshuis betreft, heb je volkomen gelijk. Ton Biesemaat vond dat ook en heeft toen de meest daarvoor in aanmerking komende figuur Prins Bernhard onderzocht en daar overgeschreven. Hij heeft vanwege zijn publicaties zelfs de belangstelling van de Rijks Voorlichtings Dienst gewekt en is een briefwisseling tussen hem en de RVD geweest.
    In zijn laatste boek ‘Bernhardgate’ geeft hij een aantal opmerkelijke feiten. Zie verder zijn site http://www.tonbiesemaat.nl.
    Een ander, de historica drs. Nana van der Zee had met haar boek “Om erger te voorkomen”, dat de vlucht van de Oranjes in mei ’40 en de moord op de Joden behandelde, had ook de belangstelling van het koningshuis. Nana van der Zee heeft vanwege de bemoeienis van de Oranje-toegewijde Cees Fasseur, dit onderwerp laten vallen. Ze schrijft nu sprookjesboeken voor kinderen.
    Mogelijk dat je in die boeken de onderbouwing vindt, die je zo node mist bij de anderen.
    Er is ook nog een leuk stripboek over prins Bernhard, wetenschappelijk getoetst door dr. Gerard Aalders van het NIOD.
    Over de schoonvader van onze aanstaande koning, prins Alexander, is ook aardig wat te verhalen. Kortgeleden is zijn pensioen afgenomen, vanwege zijn betrokkenheid bij de moord van 30.000 Argentijnen, 30 % Joods. Prins Alexander wilde nog voor hem opkomen. Echter de dochter van hem wist wel beter en zei daarover: “Dat is een beetje dom”. Zij weet wel beter, verstandige meid. alhoewel. En toen kuste de prins haar wakker en toen zag ze dat ze helemaal thuis was.
    Neen, dat is niet prins Micha, zou hij wel willen. Trouwens, dan kan hij helemaal niet. Micha is getrouwd met Joris!!

  • Hier nog wat informatie. Getiteld: Royal Scam.
    Royals zijn bekend met Vaticaanse depopulatiemaatregelen door de eeuwen heen, en ze doen het weer, alle klokken luiden wat mij betreft, geen paranoia …
    http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=227

  • Welkom Mieke,

    Wat vindt jij van het feit dat de Weduwe Wittenberg zo nauw betrokken was bij de ex-psychiatrische patienten?

    Aangezien jij diagnoses stelt uit de psychiatrie (paranoia), en je boven Micha Kat stelt, ga ik er van uit dat jij een GGZ-medewerkster bent, want anders kun je beter je beledigingen voor je houden. Beledigen is uitsluitend voorbehouden aan GGZ-medewerksters.
    Verbeet, verdedigen is de verkeerde strategie. De beledigingen van Mieke kun je het beste negeren, want wat zij doet, is pure stemmingmakerij.

  • @Charles 31 Jan 2009 om 17:16
    1.
    Bas Haan zou vanmorgen in het radioprogramma Cappuccino op Radio 2 zijn geweest. Ik heb het helaas gemist. Ik moet nog uitzoeken of en hoe die uitzending kan worden teruggehhord.
    2.
    Bas Haan zal a.s. dinsdag 3 februari “optreden” in De Wereld Draait Door (DWDD).
    3.
    Bas Haan zal a.s. vrijdag 6 februari “optreden” in De leugen regeert.

  • ‘Mieke’ is gewoon een van de niet bijster intelligente downplayers die worden ingezet. Hébben ‘ze’ niet beter?
    De grote vraag daarbij is dan dús steeds weer: Door WIE?

    Mensen met een IQ boven de 101 hebben dit soort figuren door.
    Maar beschikken wellicht over te weinig woorden om deze figuren op hún beurt te ‘downplayen’.
    Ik wil nou echt wel eens mensen spreken met een IQ van minimaal bóven de 170. En een navenant EQ, vanzelfsprekend. Anders komen we nóg nergens.

  • Verbeet@31 Jan 2009 om 17:50

    Interview Bas Haan bij Cappuccino vanmorgen: http://dmz.homelinux.net/av/090131_cappuccino.asf

  • @E-Bee; wel met thethruthseekers vermaak ik me wel dit weekend!

    @Verbeet en e.a. bedankt voor de tijdstippen. Doen ze in DWDD boekbesprekingen doorgaans niet in de laatste 60 seconden…

    Kom mensen, geeft Mieke even de tijd te wennen aan de NWO.

  • Mieke is een blogtrol, zonder enig onderzoek valt ze gelijk met de deur in huis over ongefundeerde klakkeloze beschuldigingen aan het huis van Oranje, Royal Scam dus, volgens gelinkt artikel. Zelf fundeert ze niets, dat gaat ook niet want Bilderberg, dat zijngewoon de Nazi fascisten. En dan Sssst.tan de Jong erbij halen …
    En heeft het nog over goeddeels anonnieme internetters maar van de aanduiding “Mieke” wordt je ook niet veel wijzer.

  • @ E-bee
    31 Jan 2009 om 19:26

    E-BEE, je bent weer nét iets directer dan ik, maar ik kan je héél wel volgen.

  • @ Bart Bemelmans
    31 Jan 2009 om 19:37

    Leg jij, Bart Bemelmans, dan effe uit wat dat hele Bilderbergkluppie nou eigenlijk inhoudt en wil. Wat de bedoeling is dus, en wat het nut ervan is.
    JA? DOE je dat?

  • @ Observator.
    En doe Le Cercle, de 1001 club, de NATO en UN en de EU er ook maar bij. En dan vergeet ik er nog een stel.

    @BB.
    Waarom zou een zelfverklaarde pedofiel nou toch op de sleutelpositie zitten van Justitie …? Vanwege de aardappelexport naar Turkije?
    Obsessie? Alleen maar ervaringsdeskundige sinds ik ambtenaar was en voor de politie taken uitvoerde. Vals beschuldigen om zichzelf af te dekken en moreel gestoorden in de eigen organisatie, ik heb het allemaal gezien. Blogtrollen ruik ik meteen.

  • quote=mieke Ik meen me te herinneren onlangs omtrent dat vermeende strafblad gelezen te hebben dat dat een grote verdraaiing van de waarheid betreft. En dat Ernest L. ooit fraude constateerde bij een vorige werkgever van hem, waarvan hij aangifte heeft gedaan en zodoende een aantal uren werd verhoord (en een andere baan heeft moeten zoeken). En dat was alles.

    De Stentor, 30-1-2009 (even naar beneden scrollen: 3e reactie, 30-1 11:07 h.)

    Kortom: de klok horen luiden, maar net iets naast de klepel gegrepen.
    Niet gek voor een binnenkomer op “klokkenluider online” :-))
    De webmaster heeft er intussen een treffend nieuw blogje over geschreven!

    De heer Louwes was dus zelf ook, in 1994, een klokkenluider bijna ‘avant la lettre’. Want dat was in de jaren ’80/’90 beslist nog “not done”: malversaties en misstanden bij je werkgever flink aan de kaak stellen. Iets dat een meerderheid van de bevolking onderhand heel goed zal weten a.d.h.v. de voortslepende zaak Spijkers. En goudeerlijk was Louwes, net als Spijkers, blijkbaar ook. Gemeenlijk geen karaktereigenschap die je zomaar verliest, later, voor welk bedrag dan ook. Laat staan dat hebberigheid een doortrapte moordenaar van je zou maken.

    Ik hoop dat er een dag zal komen waarop niet alleen de heer en mevrouw Louwes mogen meemaken dat de Nederlandse regering voor hen diep in het stof zal buigen, en hen een gigantische schadevergoeding zal toewijzen, maar dat vooral ook hun beide kinderen zo’n moment van sweet revenge zullen smaken. Voor hen lijkt me de hele affaire nog veel schadelijker, want zij moeten het leven nog in.

  • @ janick (17:26 h) : wat het koningshuis betreft, heb je volkomen gelijk. Ton Biesemaat vond dat ook en heeft toen de meest daarvoor in aanmerking komende figuur Prins Bernhard onderzocht en daar over geschreven. Hij heeft vanwege zijn publicaties zelfs de belangstelling van de Rijks Voorlichtings Dienst gewekt en is een briefwisseling tussen hem en de RVD geweest. In zijn laatste boek ‘Bernhardgate’ geeft hij een aantal opmerkelijke feiten. Zie verder zijn site http://www.tonbiesemaat.nl.

    Even voor alle duidelijkheid janick: met Biesemaat werd ± ruim een jaar geleden elders op internet al afgerekend, nadat hij duidelijk gefantaseerde en gemanipuleerde zogenaamde “gespreks tapes” van zijn interviews met de voormalige echtgenoot van prinses Margarita had geopenbaard. Daar was zonder enige moeite doorheen te prikken, en dat gebeurde dus. Zij het dat het wel hielp om iets meer dan basiskennis van het Duits te hebben. Dus dat de RVD belangstelling had voor Ton Biesemaat – mits die claim van jou waar is – lijkt me heel terecht.

    Dan over mw. Van der Zee en haar boek “Om erger te voorkomen”, dat de vlucht van de Oranjes in mei ‘40 en de moord op de Joden behandelde, ik denk dat je nu iets te ver gaat!

    M’n eigen vader was i.h.k.v. de mobilisatie in Rotterdam gestationeerd tijdens het grote bombardement, maar wist dat te overleven. Radio Oranje speelde uiteraard een prominente rol in Rotterdam, na de bommenregen. Maar eerder al maakte hij – m’n vader – er mee hoe Rotterdam te horen kreeg dat Koningin Wilhelmina haar heil in Groot Brittannië had gezocht intussen. En hij is z’n verdere leven lang zeer onder de indruk gebleven van het volgende tafereel: Hij zag een Rotterdamse, een vrouw van meer dan middelbare leeftijd, met een groot portret van de koningin op het water van de haven aflopen. En onder de luid uitgeroepen woorden En nou móet ik je niet meer! dat schilderij in het water smijten. Want de Nederlanders hebben het vertrek van hun koningin (en haar dochter en kleindochter) soms als verraad ervaren.

    Maar was het dat? Heeft jouw schrijfster, mw. Van der Zee, al boven tafel weten te krijgen dat Wilhelmina en haar gevolg gedwóngen zijn om het land, bij Zeeland, te verlaten? Gedwongen door Hollanders? En niet zo vreemd voor wie ‘s mensen geschiedenis in tijd van oorlogen kent!!!

    Voor het overige ( Neen, dat is niet prins Micha, zou hij wel willen. Trouwens, dan kan hij helemaal niet. Micha is getrouwd met Joris!!) ben je me helemaal geen reactie hier waard. Borrel op vanavond, of dik meer dan één borrel, Janick?
    Maar dat stukje over het gedwongen vertrek van de Nederlandse koningin in 1940: dat wilde ik hier wel graag duidelijk hebben, ook voor het nageslacht!

  • Ik vind dat gezwets over complotten altijd zo onzinnig. Zout toch eens op met die simpele retoriek(aan alle ‘self appointed debunkers’). Zonder informatie kom je niet achter de waarheid. En als de waarheid is dat we in een wereld van complotten leven, dat we ons daar beter bewust van kunnen worden. Dit zinloze geblaat tegen alle redelijkheid in, of het nou moeilijk te geloven is of niet, is compleet nutteloos. Kom met argumenten, of ga fietsen. De geschiedenis zit helemaal stampensvol met complotten.
    Mensen die argumenten vermijden door middel van geveinsde onwetendheid en het gebruik van retoriek kunnen van mij de boom in.

    Artikel:
    “En het mooie is: wij zijn geen complotdenkers want de intimidatie van journalisten is inmiddels in zoveel andere zaken ook vastgetseld… Is Bas Haan net als Sinan Can van Zembla door Joris Demmink en de pedofielen-mafia met de dood bedreigd?”

    Het erge is, dat je het nodig vind om duidelijk te maken dat jij en wij geen complotdenkers zijn. We zijn al zover dat we ons moeten verdedigen tegen dit soort retoriek. Wat is een complotdenker eigenlijk? Is dat, dat je vragen stelt bij gebeurtenissen? Of geloof je dan heilig in UFO’s? Je moet al oppassen het woordje JFK of 9/11 te gebruiken, of je ziet de complotter beschuldigingen al aankomen, voordat er ook maar geluisterd wordt naar wat er daadwerkelijk gezegd wordt. Ik verdenk hier toch bepaalde soorten mensen van, die op een bepaalde kortzichtige manier denken. En tja, waar zouden die werken. In de wereld van deze mensen is het kennelijk vreemd om kritisch te zijn naar het gepresenteerde.

  • Ik vrees dyslexie!

    Ik lees steeds “Windhaan”!

  • @Bart, 1 Feb 2009 om 08:21

    In jouw kakofonie heb ik zowaar twee melodielijnen kunnen ontdekken.

    Verifieerbaar onjuiste samenzwering rond 9/11.
    -Eh, iets met Building 7 en BBC?

    “Is dat verhaal over die Can nou echt allemaal waar?”
    -Eh, noem es was? Vastname op vliegveld Ankara? Valse beschuldiging?

    U gooit hier alles op een hoop.

    Laat het daarbij.

    En gaat vervolgens driftig anderen beschuldigen van uw eigen gedrag.

    “Deze site trekt inderdaad steeds meer idioten aan.”
    Uw quote, op 31 Jan 2009 om 20:45

  • Natuurlijk, meneer Bemelmans, natuurlijk.

  • @ Bart Bemelmans
    31 Jan 2009 om 20:45

    Nee, Bart, ik wil helemaal geen complotverhalen van je horen, maar ik zou willen dat je, waar je E-BEE een ‘Bilderberg-obsessie’ verwijt, mij uitlegt wat dat merkwaardige groepje nu eigenlijk vóór heeft. Want echt, IK weet dat niet. Jij lijkt het wél te weten, dus vandaar mijn vraag.

  • @Mieke
    Hoe komt u er bij dat de gesprekken die ik voerde en publiceerde gemanipuleerd zijn? Het zijn zelfs de letterlijk geciteerde uitspraken van Edwin de Roy van Zuydewijn die ik op tape heb staan. Hoeveel getuigen en documenten wilt u hebben die dit bevestigen?

    Deze tapes zijn in beslag genomen door de Amsterdamse recherche. Vraagt u het gerust na bij deze dienaren van het koningshuis.

  • @TonBiesemaat heeft u ooit behoefte gehad om naar Duitse mensen te luisteren (oud adel) vooral regio Biesterfeld / Lippe (Lippstadt, Lipperbruch, Lipperode enz.) Om enkele plaatsen te noemen. Zolang ze nog leven. Vooral in de afgelegen dorpjes spreekt men nogal spottend over de arme koninklijke familie en de domme kaaskoppen die dachten dat ze met echte edelen te maken hadden? Bij mijn trouwen had ik een zilvere suikergijper met een ambleem van echte adellijke familie uit d.b. regio. Zij moesten al hun bezittingen verkopen om te overleven (waren wel iets “beter”in de II-e WO dan d.b. familie). Daar herken je aan wie wel goed dan slecht waren. Als echte onderzoeker zou u moeten weten hoe men een echte SS – kan ontmaskeren? Zij zijn gekenmerkt voor hun hele leven op bepaalde plekken. Indien men bewust deze tatoo heeft verwijderd, dan is dat ook daarna te zien? Heeft niemand dan een bloot-foto van twijfelachtige personen? Succes en groet aan P.de M.

  • @Webmaster

    Postcodegebied IP “Mieke” toevallig 6226 CD ?

  • Die Mieke! Welke factie zou zij vertegenwoordigen?

  • Heel overzichtelijk: http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/atlantean_conspiracy/atlantean_conspiracy15.htm

    Hier wat uitgebreider met zoekfunctie, zeg NATO, EU, of UN, het is Bilderberg. Tik Balkenende of de Hoop Scheffer of Beatrix of Halberstad eens in… Net zulke …. en drugsrunners als de CIA trouwens. Hogepriesters van de NWO. Scam en evil.
    http://www.bilderberg.org/bilder.htm

  • Hier, lijkt wat off topic, maar zijn dezelfde elementen en dezelfde mentaliteit die hier tegenwoordig de dienst uitmaken, jezuiet Jaap de Hoop Scheffer, Bilderberg frontman van de NATO,(waarom werd hij dat ook al weer…) vindt het geen probleem dat er doden vallen onder onschuldige arme boeren, maar maakt zich druk dat alles uitkomt.
    Goede aanvulling op de Pravda, van de media hier kun je niet op aan.
    http://news.antiwar.com/2009/01/29/nato-chief-slams-unacceptable-leak-of-craddocks-position/

  • @Verbeet

    “Micha, aangezien deze hele affaire de monarchie zou kunnen opblazen, zou het wellicht zinvol kunnen zijn om politieke partijen en andere organisaties die voor een republiek zijn en dus tegen de monarchie, te interesseren voor deze materie.
    Ook ik ben van mening dat het gekozen staatshoofd de kroon op de Nederlandse democratie zal zijn.”

    Je maakt hier een heel wezenlijke opmerking. Wat betreft het opgeblazen worden van de monarchie door deze aan het licht komende materie, ben ik het helemaal met je eens. Wat betreft de politieke partijen hiervoor te interesseren, heb ik geen enkel vertrouwen dat dit ook maar de minste zin heeft. De politieke partijen in het parlement hebben geen enkele baat bij het zich bezig houden met deze materie. Ze zijn te zeer een deel van het systeem. Wiens boor men eet diens taal men spreekt.

    De poppenkast van het Haagse Circus is toch enkel bedoeld om de gelovigen in een democratische rechtstaat zoet te houden. De informatie die hier op deze website verschijnt is daar toch heel duidelijk over. Ik zou zeggen, vergeet de politiek. Het doofpottenverhaal en de nieuwe manipulaties rond het Irak-schandaal zijn daar de laatste overtuigende bewijzen van. Ik geloof veel meer in het scheppen van een breed gedragen burgebeweging c.q. burgerinitiatief, zoals verderop op de site is aangegeven.

    Verder wil ik mij binnen de nieuwe politieke partij Mens en Spirit hard maken voor de zaken die hier door Micha worden aangekaart. Het probleem binnen Mens en Spirit is echter dat veel mensen binnen die gelederen nogal onwetend en soms naïef zijn in deze zaken. Desalniettemin zet ik mij in voor de onttroning van het Bilderberghuis van Oranje en opening van zaken over alle doofbeerputten van de laatste decennia. Het wordt tijd dat burgers zichzelf gaan regeren, zowel individueel als collectief.

  • P.S. Ik besef dat het eerste deel van mijn verhaal in tegenspraak lijkt met mijn bemoeienis met de nieuwe politieke partij Mens en Spirit. Waar deze mee bezig is, is het verenigen van mensen vanaf de basis door netwerken te verbinden en de krachten te bundelen van hen die geloven in een menselijker samenleving. Wat hier verder uit voort komt moet nog bezien worden. Dat het al tot resultaat heeft geleid is het afgelopen jaar, sinds haar ontstaan, duidelijk geworden.

Comments are currently closed.