Het gaat om uw lijf en om uw leden! Luister naar de waarheid over de griep!
Via de site van ArgusOog is de Swine Flu Alert-uitzending van gisteravond reeds nu na te luisteren. In de uitzending hoort u dat geen enkel vaccin te vertrouwen is en het naderende griep-vaccin al helemaal niet en dat het niet de critici zijn die de leugens en de ‘indianenverhalen’ verspreiden maar de vaccinatie-lobby zelf (foto) onder leiding van de crimineel R. Coutinho die het volk willens en wetens wil vergiftigen! U hoort hoe minister Klink verzwijgt wie de vaccins gaat produceren en U leert over de weerzinwekkende rol van de MSM en de plannen van de NWO, ondermeer via de Amerikaanse arts Rebecca Carley. Dit is radio zoals u dat op de mainstream-zenders nooit zult horen! Het wordt oorlog rond de Mexicaanse griep en wij gaan winnen van de leugens en het bedrog! FEITEN! FEITEN! FEITEN!















Heel interessant en het zou een heel scala van de nieuwe ziektes kunnen verklaren. In nederland hebben we echter een hele bevolkingsgroep die uit principiele overwegingen de vaccinaties in de jaren 60 hebben geweigerd, nl de streng gereformeerden oid. Als alles zou kloppen zou die groep dus aanzienlijk gezonder moeten zijn en minder kanker e.d. moeten hebben. Is daar ooit epidemiologisch onderzoek naar gedaan? Is er misschien iemand mee bezig? Zou reuze boeiend zijn…
@pjotr
Van de site van het RIVM
“Op de Zeeuwse eilanden, delen van Zuid-Holland en Utrecht, op de Noord-Veluwe en in de kop van Overijssel wonen veel mensen die om religieuze redenen vaccinatie afwijzen. Zij hebben hun maatschappelijke- en sociale contacten vaak vooral binnen de eigen kring en binnen die kring zijn slechts weinigen gevaccineerd. Dat is ongunstig als bijvoorbeeld een poliovirus binnenkomt. In een omgeving waar weinig mensen gevaccineerd zijn, kan gemakkelijker een epidemie ontstaan dan in een omgeving waar de vaccinatiegraad hoog is. Een voorbeeld is de polio-epidemie van 1992. De mensen die toen getroffen zijn, waren allemaal niet of onvolledig gevaccineerd tegen deze ziekte.”
De vraag is hoe gezond die mensen voor de rest zijn, want ze zijn nog niet uitgestorven als gevolg van het zich niet laten inenten.
Een onderzoek dat deze mensen interviewt over hoe ze zich voor de rest voelen kan uitkomst bieden in deze discussie. Als ze zich allemaal kiplekker voelen, nooit ziek zijn, gezond oud worden, dan weet ik wel genoeg.
Maar ja, hoe bereik je zo’n groep? Gewoon eens naar de kerk gaan daar? :)
Wat is het alternatief van Micha?
Of is het enkel ‘niet laten inenten’.
Is het bezwaar dat het vaccin niet voldoende betrouwbaar is?
Dat is geen enkel medicijn, ben ik bang.
Inenten voorkomt dat de griep veel slachtoffers maakt.
Inenten zal ook beperkt aantal slachtoffers opleveren.
Hoe slaat de balans uiteindelijk uit? Dat is de vraag, denk ik.
Micha, ga zo door!
Wonend in Thailand heb ik vanmorgen kennis kunnen nemen van de radio uitzending via Argusoog en ik kan alleen maar vol lof zijn. Hoop, dat eindelijk de mensen wakker worden. Zelf heb ik al tot 2 maal een e-mail naar het privé e-mail adres van die hufter van Coutinho gestuurd (roel.coutinho@rivm.nl), is uiteraard zinloos, maar lucht wel op. Voor zijn compaan in het kwaad, Ab Klink, eikel van het jaar, is er een speciale website gemaakt:
http://appies-site.yolasite.com/ Het is te hopen, dat de door hen aangerichte schade nog te stoppen is.
Groeten,
Aart van Wijngaarden
Khon Buri / Thailand
Charles heeft blijkbaar niet zoveel van de uitzending begrepen. Immers het doel van de vaccinatie is juist 5 miljard mensen in de komende 10 jaar om zeep te helpen. Het alternatief is te zorgen, dat je een goed immuunsysteem hebt, door het nuttigen van gezonde voeding, voedingssupplementen en vitamines. En zonodig kan je nog colloïdaal zilver gebruiken (http://supernaturalsilver.com/products.htm) ter bescherming.Dat is dus een tweede alternatief. Begrijp je het nu, Charles?
Groeten,
Aart van Wijngaarden
Khon Buri / Thailand
Belachelijke opmerking van aart-liberty. “Immers het doel van de vaccinatie is juist 5 miljard mensen in de komende 10 jaar om zeep te helpen”. Vind je het vreemd dat ik niet naar die radio uitzending luister? (volgens mij heb je de griep al te pakken daar in Thailand!)
De Stentor kopt vanmorgen:
GRIEP VACCIN NIET RISICOVRIJ
- Mogelijk ernstige bijwerkingen
- Ook onzekerheid door nieuwe technologie voor vervaardiging vaccin
- klinisch onderzoek komt te laat voor landen die in najaar al
vaccineren.
De BRON is hier WHO
Ben ik mee eens (voor zover je daar als leek een mening over kunt hebben.) Een andere vraag is HOE GROOT het risico is?
Reactie Ab Osterhaus: “het gaat om bijwerkingen die zeer zelden voorkomen”
Logische reactie van Charles, want hij zegt: Vindt je het vreemd, dat ik niet naar die radio uitzending luister? Welnu Charles, als je dit leven zat bent en de geslikte anti-depressiva hebben niet geholpen, dan is dit een uitgelezen kans een einde aan je leven te maken. Zelfmoord is strafbaar in de wet, maar met 3 prikken ben je van alle ellende verlost, zonder dat je iets kan worden verweten. En over mijn gezondheid hoef je je geen zorgen te maken, ik ga de 100 ver passeren.
Groeten uit een heerlijk Thailand,
Aart van Wijngaarden
@aart-liberty
http://appies-site.yolasite.com/
LOL, dank!
ER wordt door de ziekte-autoriteiten een hoogst merkwaardig en waarschijnlijk zeer gemeen psychologisch spel gespeeld met de burgers.
Alarm over risico griepvaccin
vrijdag 17 juli 2009 | 22:04 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 18 juli 2009 | 10:00
Tekstgrootte
Foto: ANP
DEN HAAG – Het vaccin dat wordt ingezet tegen de Mexicaanse griep kan mogelijk ernstige bijwerkingen hebben. Het gaat om een nieuw virus en een nieuwe technologie bij het maken van het vaccin, waardoor er nog veel onduidelijkheden zijn. Onbekend is ook in welke mate het vaccin bescherming kan bieden.
Dat blijkt uit een advies van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Volgens de WHO kan pas in september worden begonnen met klinisch onderzoek onder volwassenen. De eerste uitkomsten worden in december verwacht. Dat is te laat voor veel landen, waaronder Nederland, die al in het najaar willen beginnen met inenten.
Overheden die eerder willen vaccineren, wordt aangeraden eerst zorgpersoneel en kwetsbare patiënten te vaccineren met een verhoogd risico op een ernstig verloop van de ziekte. Het gaat vooral om zwangere vrouwen, astmapatiënten en mensen met ernstig overgewicht. Alle mogelijke bijwerkingen moeten met de hoogst mogelijke zorgvuldigheid worden bijhouden. Indien overheden ernstige bijwerkingen constateren, moeten ze meteen elkaar alarmeren.
Volgens viroloog Ab Osterhaus is de Gezondheidsraad die het kabinet adviseert en waarvan hij deel uitmaakt, zich zeer bewust van de mogelijke risico’s.
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgbuitenland/mexicaansegriep/5268193/Alarm-over-risico-griepvaccin.ece
Ook Trouw meldt hetzelfde. Zie: http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2818433.ece/Bijwerkingen_griepvaccin_voorlopig_onduidelijk.html
Reactie Ab Osterhaus: “het gaat om bijwerkingen die zeer zelden voorkomenâ€
Ja Osterhaus, zo komt het ook zeer zelden voor dat iemand aan jullie griep bezwijkt. Het is de farma jongens gewoon niet gelukt om er een angstaanjagend virus van te maken, hoe zeer ze hun best ook gedaan hebben. De paniekzaaierij van de overheid en de media schiet ook weer hopeloos te kort. Mensen trappen er gewoon niet meer in.
In meer algemene zin: mensen die anderen een doemscenario voorhouden als ze zich wel of niet vaccineren (want de paniekzaaierij komt van twee kanten) mogen zich wat mij betreft straks verantwoorden.
Als mensen ziek worden van dat vaccin en bij bosjes neervallen of debiel worden, dan kunnen Coutinho, Osterhaus, Klink en die smurf van de WHO. beter nu alvast een appartement in de binnenlanden van Paraguay gaan huren of zich voorbereiden op een afscheid a la Jimmy Hoffa.
Maar als mensen die zich niet laten inenten bij bosjes door de griep neergemaaid worden is ook te Laos te klein voor Kat.
Voorstanders en tegenstanders moeten zich heel goed afvragen welke verantwoordelijkheid ze op hun schouders nemen door paniek te zaaien, mensen verkeerd voor te lichten en belangrijke vragen niet te beantwoorden omdat die vragen hen niet uitkomen.
En mensen die er geen snars van hebben begrepen moeten stoppen om zich voor het karretje te laten spannen van die voor- en tegenstanders. Laat de MSM eens ook een keer berichten over de honderden mensen die binnen een week van die griep waren genezen. En laat de tegenstanders van vaccinatie stoppen met die stompzinnige adviezen over vitamines en colloïdaal zilver, handoplegging en massamasturbatie en ga eens wat lezen over immunologie.
@Arendsoog
Dit kan alleen maar betekenen dat de vaccinisten/RIVM ten einde raad zijn door het ‘verzet’ en nu ‘concessies’ gaan doen!
Precies dus zoals in de uitzending ter sprake kwam: ZE HEBBEN GEEN ARGUMENTEN om de spuit te slijten en nu gaan de dan maar roepen dat het eigenlijk enorme rommel is!!
Gaat gaat lekker zo! We wachten op wat nog gaat komen… dadelijk gaan ze nog toegeven dat ze het al die jaren bij het vcerkeerde eind hebben gehad omdat ze bang zijn dat ze zullen worden gelynched door een ‘wakker geworden’ bevolking….
Van de Erasmus universiteit (met onze hoop in bange dagen AB)
http://www.virology.nl/news.asp
Ik had de radio-uitzending gisteren beluisterd en vond het een informatievolle uitzending.
Een mening vormen over medische onderwerpen is lastig omdat ik niet medisch onderlegd ben en niet belezen ben hierover.
Opmerkelijke punten:
-Pharma giganten gaan over lijken en doen alles om hun producten te verkopen. Want dat is immers het kapitalistische systeem. Alles voor geld en winst al moet dat ten koste van de medemens en over lijken.
Die mensen zijn totaal niet te vertrouwen evenals de overheid.
-De vraag rees op waarom er aluminiumzout/alluminiumchloride in vaccins zitten. Alluminium is een van de beste geleiders van elektromagnetische stralen. In vloeibare toestand zou het minder goed geleiden volgens wiki, maar toch; het blijft geleiden.
-Dat Merck een Nazi achtergrond heeft.
-In voorgaande licht bezien; zou het misschien plausibel zijn dat pharma producenten zogenaamde anti-antidepressivum produceren om de patiënten zelfmoord te laten plegen. Omdat ze immers depressief zijn en dan toch afgemaakt mogen worden.
Zeer opmerkelijke uitspraken van Patrick Jordan waardoor ik nu begrijp hoe vaccins daadwerkelijk werken:
1.Eerste spuit moet ervoor zorgen dat het immuunsysteem uitgezet wordt (voor de specifieke virus). In dit geval de Mexicaanse griepvirus.
2.Tweede spuit brengt de gevaarlijke viruscellen in het lichaam, wat zogenaamd voor antistoffen moet zorgen. Maar in werkelijkheid brengt dat JUIST het virus in het lichaam maar omdat je immuunsysteem daarvoor is uitgezet gaat het niet aanvallen en blijft het virus in je lichaam sluimeren. Gek genoeg zonder opmerkelijke schade.
3. Stap drie is dat het immunnsysteem wordt geheractiveerd (mogelijk doordat de eerste spuit na maanden is uitgewerkt) en dan staat de bom op scherp. Want zodra je dan daadwerkelijk ziek wordt (door een andere griep of een andere virus) dan gaat het immuunsysteem aan het werk en wil de ingespoten virus vernietigen. Waarmee het lichaam zelf wordt vernietigd.
Dat is wat ik er van begrepen heb. Zeer opmerkelijk.
Aanvulling op vorige reactie. De bom kan mogelijk ook geactiveerd worden door een andere specifieke virus dat een aantal jaar na de vaccinatie wordt verspreid.
aart-liberty
Als je voldoende normale voeding neemt, zijn die vitamines etc voor een gemiddeld mens niet nodig.
En de rest van je proza is tamelijk onfatsoenlijk. Doe verder geen moeite, ik sla je bijdragen van nu af aan over. Een kwinkslag moet kunnen, maar er zijn grenzen.
De WHO zegt dat de mate van bijwerkingen en de effectiviteit van het vaccin nog lang niet bekend zijn (in december pas)
Osterhaus zegt dat de bijwerkingen (die in december dan bekend zullen zijn….) zeldzaam zijn.
Ik ben geneigd de WHO te geloven omdat dat hele vaccin nog niet klaar is.
Volgens mij is Osterhaus weliswaar een vooraanstaand viroloog, maar daarnaast een vooraanstaand oplichter.
Ohja, nog even een luchtige ontspannende filmpjes voor de afwisseling.
De elite vindt dit filmpje prachtig:
http://www.dumpert.nl/mediabase/348811/bb0e5cf7/youp_van_t_hek_krijg_de_tyfus_val_toch_dood.html
Niet dat Youp tot de elite behoort, al denkt ie zelf van wel. Youp is een omhooggevallen mavo scholier met een grote mond.
@ Charles
18 juli, 2009 om 09:47
Beste Charles,
Je wenste niet naar die uitzending te kijken omdat…..omdat je, zo te lezen, vindt dat er contra-paniek mee gezaaid ZOU KUNNEN WORDEN -of naar jouw m.i. wat premature opvatting zelfs wórdt- (wánt er is door enkele betrokkenen bij die uitzending al eerder gezegd dat….enz).
Als je dat inderdaad zo ziet, vind ik dat getuigen van een op grond van slechts één, of wat meer uitlatingen van de ‘contra-zijde’ gebaseerde kortzichtigheid.
JUIST als je ergens ‘tegen’ bent, moet je nauwkeurig nagaan WAAR je dan wel tegen bent, en alle betreffende geleverde en nog te leveren informatie tot je nemen.
Heel grof gezegd: KEN JE ‘TEGENSTANDERS’.
Dat principe is algemeen geldig bij het ‘overleven’ van de mens.
Vanaf de meest simpele individuele situatie tot de meest mondiale.
En dit verhaal, waaraan zo veel ongewisse en bedreigende, achterdochtwekkende zowel als absurde kantjes zitten, is heus de moeite waard om het niet zo (vrij achteloos) af te doen.
Doe net een poging om naar die uitzending van Argusoog Radio te luisteren. Het is me niet gelukt. Eerst wordt de boel ingeleid door Arend die stelt dat hij een onafhankelijk geluid wil laten horen om bijna in een zin over de ‘propaganda’ van de overheid te spreken. Dat is niet onafhankelijk beste man. Onafhankelijk is beide partijen aan het woord laten, kritische vragen stellen, argumenten wegen en dan de luisteraar de conclusies laten trekken. Pas dan maak je goede radio.
En dan komt Kat aan het woord. In een bijna hysterische tirade barst hij los. Als hij ergens stelt dat het RIVM zegt dat geen enkel kind nog aan het vaccinatieprogramma is overleden dan flipt Arend (of iemand anders?) en slaakt luide geluiden van verbijstering alsof ‘wij allemaal wel weten dat het niet zo is’.
En toen ben ik maar afgehaakt. Ik heb als bezorgde ouder die straks voor een keuze staat niets aan een stel geflipte idioten die zich gedragen als gedrogeerde pubers en in de naam van het zogenaamde onafhankelijke geluid de partijdige conclusies in de eerste minuut van de uitzending al trekken.
Ik heb ook niets aan corrupte artsen die via de Gezondheidsraad en het RIVM een minister adviseren die dan vervolgens 34 miljoen vaccins koopt bij oh het maakt niet uit wie, wie het eerst kan leveren maar we zeggen niet wie. Dat de WHO dan met een keiharde waarschuwing komt over de nog onzekere effectiviteit van het vaccin enerzijds en de nog onbekende mogelijke bijwerkingen anderzijds, lijkt Osterhaus, Coutinho en Klink niet te deren.
We zitten als bezorgde burgers aan de ene kant opgescheept met een stel zich onafhankelijke wanende complothoeren en aan de andere kant met een stel corrupte c.q. incompetente oplichters die zichzelf als arts, viroloog en minister profileren maar zich gedragen als tweedehands autohandelaren. En daarmee beledig ik waarschijnlijk ook die laatste groep.
Ik ben het helaas volledig eens met Rabarberke. Jammer dat jullie niet iemand van de tegenpartij uitnodigen. Waar zijn jullie (Arendsoog) bang voor? Dat hun argumenten toch sterker zijn? Een debat/gesprek/programma zonder tegenstanders is altijd een farce. Waar blijft de echt onafhankelijke informatie, die wij zo nodig hebben?
En @ aart-liberty: als je niet begrijpt dat roel.coutinho@rivm.nl geen prive- maar een werkadres is (rara, waar heeft dat rivm nu betrekking op?)snap je ook weinig van het hele vaccinatieverhaal. Je bent net zo goed van het slag: eerst keihard schreeuwen, dan denken.
Veel plezier in je ‘paradijselijke’ Thailand. Daar waar de rechtsstaat nog niet besmet is met corruptie (anders gezegd: als je de situatie allemaal zo erg vindt, wat doe je dan in een corrupt land waar staatsgrepen op de loer liggen? Heb je daar niets te verbeteren ipv je met Nederland te bemoeien?).
@rabarberke
Maar anderom gebeurt toch ook niet ?
weet jij een radio of tv programma te noemen waar de tegenstanders van vaccinatie aan het woord mogen komen ?
of heb ik het mis ?
Heb je die uitzending van 1 vandaag gezien met die Osterhaus ??
Dat was toch te lachwekkend voor woorden ?
Osterhaus op de radio bij radio 1 horen zeggen dat iedereen die een prik gaat halen of twee of 10.000 wat die Roel van het rivm loopt te verkondigen (en ook op de site staat van het rivm) zijn allemaal verstandige mensen !!!
als dat geen propaganda meer is weet ik het niet meer.
Deze mensen behartigen belangen maar niet die van jouw en mij daar hoeft je geen geleerde voor te zijn om dat te door zien.
groetjes en heel veel wijsheid en inzicht toegewenst
De Telegraaf wist als agent van de AIVD niet dat Micha Kat als correspondent voor de Nederlandse buitenlandse veiligheidsdiensten onacceptabel was. Toen zij zijn aanstelling meldde en natuurlijk de nota indiende werd hij weer geloosd.
De journaliste Jolande van der Graaf is idem dito een AIVD-agent. Zij ging de AIVD als haar werkterrein beschouwen of misschien ook niet. Een soort Mata-Hari.
Een beetje uit de klauw gelopen. Net zoals met die rel-nicht van RTL-Urinoir, die opeens beschermd moet worden. Tegen wat?
@harry50
“Maar anderom gebeurt toch ook niet ?”
Ja en? Men wil toch bij Argusoog Radio een onafhankelijk geluid laten horen. Vervolgens doet men dat niet, geef ik daar kritiek op en dan is het argument ‘maar andersom gebeurt toch ook niet?”
Je hebt het dus inderdaad mis.
En dan ga je door met mij te overtuigen van het feit dat Coutinho en Osterhaus niet sporen. Dat wist ik al. Had je ook kunnen lezen. Maar praat dat die voorgenomen onafhankelijke maar daarin vrijwel meteen mislukte “radio” uitzending van Argusoog dan goed? Ik denk het niet.
Als je een onafhankelijke radiouitzending aankondigt moet je ‘m ook onafhankelijk maken. En als je een eenzijdig tegengeluid wil laten horen, ook prima, maar dan moet je zo’n uitzending ook zo aankondigen.
Het probleem met veel van die complotdenkers is dat ze niet in staat zijn om een echt onafhankelijk en kritisch standpunt in te nemen. Vanuit een verstoorde perceptie maken ze niet alleen hun tegenstanders zoals in casu Coutinho en Osterhaus voor rotte vis uit. Nee, ook onafhankelijke partijen die terecht kritische vraagetekens zetten bij de vaak verbazingwekkende beweringen die deze complotfiguren wereldkundig maken, moeten het vaak ontgelden.
Niemand is bij eenzijdige berichtgeving van de ene of de andere kant gebaat. Die berichtgeving is in beide gevallen propaganda. En we krijgen nu ook van twee kanten propaganda geserveerd, al of niet gelardeerd met doemscenario’s.
Niemand confronteert elkaar, men praat langs elkaar heen.
Ik vind dat voordat Klink belsuit om namens mij aan GlaxoSmitKline een tientje te geven, hij eerst die Gezondheidsraad en al die clowns die daar in zitten maar eens aan wat kritische vragen moet onderwerpen.
Aangezien hij het zelf niet doet (wellicht ligt er straks een commisariaatje bij Baxter of GlaxoSmithKline in het verschiet), kan het parlement deze vragen wel stellen.
Vraag 1: Hoe kan Osterhaus zeggen dat het met de bijwerkingen van dat vaccin wel meevalt als het WHO zegt dat men dat pas in december weet?
Vraag 2: Hoe kan de Gezondheidsraad adviseren dat we massaal moeten worden ingeënt als de WHO zegt dat het effect van het vaccin helemaal niet duidelijk is?
Vraag 3: Over welk vaccin heeft iedereen het in concreto precies (niet gedefinieerd conform diens werking, maar conform diens samenstelling) en bij wie wordt het aangeschaft en, indien van toepassing, op grond van welke wet is herkomst geheim en voor het parlement en het volk ontoegankelijk?
Ik zit niet in de Tweede Kamer, maar iedereen die daar wel zit en deze vragen niet volgende week al aan de minister zou willen stellen kan maar beter garnalenpelster (m/v) gaan worden.
Ik wil ook nog even zeggen dat ik het allemaal moeilijk kan volgen. Er wordt voortdurend in circelredeneringen gesproken. Bronnen verwijzen naar bronnen, het is volstrekt onduidelijk waar Kat de informatie vandaan haalt.
De leek, de gemiddelde burger, zal geen touw kunnen vastknopen aan de uitzending. Er wordt vooral gesproken over lobby’s, schurken en dat de tegenbeweging het niet meer pikt, maar waat het nu precies om gaat? De gemiddelde ouder kan er geen chocolade van maken en haakt af. Is het nu zo moeilijk een duidelijk en consistent verhaal te vertellen? Een heldere inleiding?
En dan al die computer- en skypegeluiden die je hoort. En een Anneke Bleeker die je plots hoort ‘opnemen’. Erg amateuristisch allemaal.
Het blijft zo erg preken voor eigen parochie. De kritische luisteraar haakt hier altijd bij af.
Jammer, want het onderwerp is nogal urgent.
Alec, ons aller slimmerik, is het helemaal met Rabarberke eens en begint vervolgens een partij onzin uit te kramen, die werkelijk nergens op slaat en kant nog wal raakt. En hij schijnt ook een Thailand deskundige te zijn. Maar wat is het verschil met Nederland dan, waar de hele 2e kamer zijn kop dicht houdt bij de brief van Ab Klink, waarin hij niet wil aangeven, wie dat vaccin gaat leveren. Dat is staatsgeheim. Ik ben het ook met Rabarberke eens, je moet maar garnalenpeller worden en deze site niet met onzin vervuilen.
Aart van Wijngaarden
Khon Buri / Thailand
Wat zijn sommigen hier een stel zeikerds! De uitzending was prima, naar mijn oordeel. Die ‘skype-geluiden’… ach, wie ligt daar nou wakker van? Dat gezeur is alleen maar om het onderwerp in z’n geheel af te kraken.
@Alec
“It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon NOT understanding it”
(Upton Sinclair, geciteerd in het filmje over vaccins
http://www.youtube.com/watch?v=ELx2eX_kM-w)
Alec, kijk eens rustig naar dat fimpje en heb het lef te zeggen wie je bent.
@ Micha: ik ga het filmpje zeker bekijken. Het is niet mijn bedoeling alles zomaar af te kraken, maar de gemiddelde Nederlander haalt straks – zoals Rabarberke ook al aangeeft – gewoon de prik als het er op aan komt. Als je er een radiouitzending over maakt leidt deze dan in met een heldere inleiding: wat is er nu precies aan de hand, wat zijn de bewijzen, waar kunnen we wat aan doen etc. Nu is het gewoon erg onduidelijk allemaal.
Wie ik ben heeft er allemaal erg, erg weinig mee te maken. Ik ben – net als 90 procent van het internetvolk – een anoniem burger. Maar dat doet weinig af aan de vragen die ik stel.
En @ aart-liberty: het feit dat jij geen verschil ziet tussen Thailand en Nederland maakt dat jij – ook al ben je inwoner van Thailand – bar weinig begrijpt van de check en balances in dat land. Zoveel is wel duidelijk.
Daarnaast vraag ik me af welke onzin ik dan uitkraam. Geef eens een voorbeeld dan? Tot slot sloeg de opmerking van Rabarberke op Tweede Kamerleden, niet op mij.
@aart-liberty
Naja Alec post hier geen spamlinkjes van een shitty home-income scam waarin wordt geadviseerd maar snel te investeren voordat het te laat is. Je geeft twee opties: Asian Invest Group en EBI. Maar hee wacht, die Edward Brown van EBI wordt vervolgens compleet afgekraakt en afgeschilderd als oplichter. Maar het blijft een opportunity. Wat een slimmerik die webmaster.
Kijken we naar Asian Invest Group, de andere opportunity, met hoofdkantoor op de Seychellen en een adresje in Australie, fake review sites en de pretentie legaal geregistreerd te zijn als financieel instituut, terwijl ze behalve door de kamer van koophandel van de Seychellen door geen enkele financiele autoriteit gereguleerd zijn.
Ik zou zeggen haal je hoofd eens uit je hol en kijk eens of je je verstand een slinger kan geven.
Daar gaat toch geen hond zj
Micha, neem kritiek eens ter harte in plaats van elke kritiek maar te pareren door naar de anderen te wijzen en te zeggen dat zij het allemaal verkeerd doen. Daar trappen zelfs kleuters niet in.
@Alec (en Rabarberke)
http://www.theaustralian.news.com.au/story/0,25197,25272600-2702,00.html
No further questions, your honor
Als jullie het allemaal niet (willen) begrijpen, ben ik bang dat dat geheel aan jullie ligt, want zo moeilijk is het allemaal niet. Otherwise: roll up your sleeves and have fun!!!
Micha, jahaaaa de andere kant is fout. Daar hadden we het niet over. Had Harry50 ook zo’n probleem mee.
Wat ik bedoel en Alec waarschijnlijk ook is dat een radioprogramma dat pretendeert een onafhankelijk geluid over vaccinaties te zullen laten horen ook wederhoor zou moeten toepassen. Het zou de partijen die tegen over elkaar staan met elkaar moeten confronteren. Of het zou de pretentie van onafhankelijk moeten laten varen.
Dus niet alleen “altijd namen vragen Arend”, maar ook mensen met een tegengeluid aan het woord laten. Interview Coutinho, interview Osterhaus, interview Jan Piet Lul de huisarts die straks gaat vaccineren. Of iemand van Solvay, die de order niet heeft gekregen en kan vertellen hoe dat voelt.
D’r was toch wel één iemand te vinden die namens de pro-vaccinatie lobby zijn zegje had willen komen doen?
Natuurlijk was die er. Maar niemand heeft de moeite genomen om hem te bellen.
@ rabarberke
18 juli, 2009 om 17:56
“… maar ook mensen met een tegengeluid aan het woord laten. Interview Coutinho, interview Osterhaus, interview Jan Piet Lul de huisarts die straks gaat vaccineren”.
Tsja…..
Het tegengeluid van bijvoorbeeld Klink en zijn pion Coutinho komt in een wel heel vreemd daglicht te staan als je weet dat inmiddels de WHO, zij het wat laat, heeft aangegeven dat er gevaren in het ongeteste vaccin schuilen.
Er kunnen twee dingen uit blijken:
1. Zij zijn onbekwaam en ongeïnformeerd, zeggen maar wat -en wat doen ze dan op hun posten?
2. Zij staan in dienst van iets dat Ãk vooralsnog niet zelfstandig kan benoemen, maar waarover ik me ernstig zorgen maak. Misschien worden ze nu wel teruggefloten en opgeofferd door deze ontwikkeling?
@observator
Zie mijn ‘kamervragen’ in een eerdere reactie. Feitelijk kan de Gezondheidsraad als adviserend orgaan inpakken en wegwezen.
De Gezondheidsraad heeft immers geadviseerd dat de gehele Nederlandse bevolking ingespoten moet worden met een goedje waarvan de WHO de werking betwijfelt en de bijwerkingen vreest.
Dat is in mijn ogen een brevet van onvermogen.
En dat geldt ook voor minister Klink, die zich heeft laten adviseren door die bende.
Gaan we nu met de gezondheid van het hele land dobbelen omdat een paar dubieuze figuren dat adviseren? Gaan we massaal onvoldoende geteste vaccins toedienen om een griep te bezweren die minder slachtoffers maakt dan de seizoensgriep?
Het vaccin is er al lang, alleen niet in de nodige hoeveelheden. In plaats dat we die rommel op arme studenten gaan testen die een extra zakcentje nodig hebben, stel ik voor dat Osterhaus en Coutinho eens vooroverbukken, dan weet ik wel iemand die de spuit er in wil rammen. 10000x is niet nodig, maar een stuk of tien keer moet wel wat versnelde resultaten zichtbaar maken.
@ rabarberke
18 juli, 2009 om 19:31
Inmiddels beschouw ik, dank zij een leven lang goed opletten, vrijwel alles in Nederland dat vanuit een geïnstitutionaliseerde positie iets over of tegen mij te zeggen denkt te hebben, als totaal corrupt en gevaarlijk.
Dus ook die ‘Gezondheidsraad’.
Tijd voor revolutie, al ben ik daar eigenlijk een beetje te oud voor.
Vaccin Mexicaanse griep risicovol
Dat blijkt uit een advies van Wereldgezondheidsorganisatie WHO in de GPD-bladen. De resultaten van het onderzoek naar de bijwerkingen zijn pas in december klaar, terwijl Nederland al in het najaar wil gaan vaccineren.
zie:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4431684/___Vaccin_Mexicaanse_griep_risicovol___.html
Door het massale vaccinatieprogramma wordt de griep onder het mom van ‘bescherming van de bevolking’ juist als wapen tegen de mensen ingezet, omdat het vaccin besmet is met stoffen die als doel het veroorzaken van zoveel mogelijk doden hebben.
http://eindertijden.wordpress.com/2009/06/26/journalist-klaagt-vn-aan-voor-poging-tot-massamoord-via-vaccin-mexicaanse-griep/
@Rabarbeke,
Je gesoebat over onafhankelijk vind ik vreemd. Ik heb met onafhankelijk bedoeld, onafhankelijk van economische belangenverstrengelingen. Want dat is waar die overheidsproganda dus absoluut niet aan kan voldoen. De voorlichting uit die koker, is gebaseerd op leugens, bedrog en misleiding, daar dit door de farmamaffiose belangen wordt ingegeven. De informatie die wij gisteravond hebben willen verstrekken komt voort uit eigen onafhankelijk onderzoek van alle betrokkenen bij de uitzending. Dat wij daar geen vertegenwoordigers van de inmiddels overduidelijke criminele overheid bij uitnodigen heeft te maken met, dat wij hun verhaal overbenadrukt in de MSM kunnen lezen.
Het gaat er nu juist om dat een ander geluid gehoord wordt, zodat mensen naast het propagandaverhaal een ander verhaal horen, zodat ze zelf hun eigen afwegingen kunnen maken. Dat jij dit meent te moeten afzeiken op een gebrek aan onafhankelijkheid is jouw probleem.
http://www.youtube.com/watch?v=Msdj6HL-XRw
@Rabarberke
Je schreeuw om ‘tegengeluid’ in de uitzending is inderdaad nogal belachtelijk omdat WIJ ZELF dat tegengeluid zijn, het geluid tegen de vaccinatie-propaganda waarmee jij dagelijks via de MSM wordt overspoeld! Om dan te zeggen dat wij niet ‘onafhankelijk’ zouden zijn als wij datzelfde geluid, waarvan reeds vastststaat dat het corrupt en leugenachtig is, niet in de uitzending zouden halen, is echt…. nou ja.
Het is net zoiets als een uitzending maken in Duitsland over de Holocaust in 1944 waarin wordt onthuld dat de leiding van het land 6 miljoen Joden aan het uitmoorden en dan roepen dat deze ‘niet onafhankelijk is ‘omdat ene A. Hitler niet aan het woord komt ‘om zijn kant van het verhaal’ te vertellen…. HET ZIJN DE FEITEN DIE SPREKEN, Rabarber, niet de NAMEN…..
By the way, de vergelijking met Hitler is helemaal niet zo ver van huis als we ons realiseren dat Merck bestrokken zou kunnen zijn bij de productie van het vaccin, hetzelfde Merck dat met Hitler cs. samenspande. Luister naar de uitzending. FEITEN!
Nog even over de MSM: het verbijsterende bericht over het plotse ‘gevaar’ van het vaccin -waarover we de facto eigenlijk nog net zomin iets weten als over de mogelijke heilzame effecten en dus reeds om die reden als pure ‘spin’ kan worden beschouwd- dat nu opeens opduikt nu blijkt dat de bevolking zijn PRIKKIE massaal aan FIKKIE zal gaan geven omdat de LEUGENS van de ‘vaccinisten’ inmiddels door niemand meer te ontkennen zijn, ook door henzelf niet, is slechts te lezen in de volgende media:
De Telegraaf
Trouw
BN/de Stem
De Gelderlander
Nederlands Dagblad
Griep.Blog.nl
NIETS in De Volkskrant, NIETS in NRC, NIETS op Radio 1, NIETS op het NOS Joutnaal, NIETS op Netwerk, NIETS in NOVA. NIETS……
Blijkbaar verkeren deze media nog altijd in het ‘vaccinatie-kamp’ van Roel Coutinho en Appie Osterhaus waarmee ze mede schuldig worden aan genocide.
Let ook even op deze ‘pareltjes’ uit de genoemde berichten:
Pas in september, als de eerste vaccins gereed zijn, kan worden begonnen met klinisch onderzoek, meldt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Landen die niet willen wachten op de resultaten daarvan, wordt geadviseerd om eerst zorgpersoneel en kwetsbare patiënten in te enten
Viroloog Ab Osterhaus zegt in de krant dat de Nederlandse regering zich bewust is van de risico’s. Hij wijst erop dat het gaat om bijwerkingen die zelden voorkomen (KAN HIJ ONMOGELIJK WETEN OMDAT HET KLINISCH ONDERZOEK PAS IN SEPTEMBER BEGINT; OPPAKKEN DIE MAN EN VOOR DE RECHTER BRENGEN!)
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2818433.ece/Bijwerkingen_griepvaccin_voorlopig_onduidelijk.html
De resultaten van het onderzoek naar de bijwerkingen zijn pas in december klaar, terwijl Nederland al in het najaar wil gaan vaccineren.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4431684/___Vaccin_Mexicaanse_griep_risicovol___.html?p=3,2
Toch wel handig dat ze eind vorig jaar de wet hebben aangepast waarbij ze je kunnen opsluiten en onderzoeken.
http://www.rivm.nl/cib/binaries/WPG%20STB_tcm92-56792.pdf#%20class=
En ook nog rekening gehouden hebben op blz 5 met een nieuw subtype humaan influenzavirus,waarbij ernstiggevaar
voor de volksgezondheid bestaat.
Net alsof ze al iets wisten……
zijn er veel berichten exit gegaan?
39 Reacties op “Naluisteren Swine Flu Alertâ€
Persoonlijk vond ik de radio uitzending een mooi stukje techniek, we konden luisteren naar mensen van over de hele wereld. (Volgens mij is het wel mogelijk de geluiden uit te zetten bij het ontvangen van berichten.) Ook de chat mogelijkheid is een leuke/handige toevoeging. Ik heb niet het gevoel dat argusoog radio subsidie krijgt dus vooralsnog dubbel toppie!
Wat de onafhankelijkheid betreft, ben ik het met arendsoog eens. Ik heb mensen gehoord die niet gebonden waren aan … dit kan ik wel zeggen / dit kan ik niet zeggen.
Een ander punt is dat rabarberke mogelijk een discussie wil horen tussen de twee partijen, wat mij eerlijk gezegd ook wel zou aanspreken. (als zoiets op de televee plaats zou vinden dan hecht ik daar w.s. null waarden aan.) (daarom is deze radiozender ook toppie)
ook de uitspraak: Niemand confronteert elkaar, men praat langs elkaar heen. Is niet geheel waar (men vult elkaar aan) maar ik kan me er iets bij voorstellen. Interessant zou het misschien zijn om een eerlijke confrontatie te horen tussen 2 partijen maar ik vermoed dat dat onmogelijk is. Immers voor een zinvolle discussie moeten beide partijen goed op de hoogte zijn van, in dit geval van een hoop, zaken.
De (4/5) vaste mensen die spraken (gewoon in NL) zaten wel op 1 lijn en dat is mooi om naar te luisteren :)
Persoonlijk vindt ik Jane Bergmeister stoer maar heb weinig vertrouwen in een positieve afloop van haar acties. (uiteindelijk elke stap is goed maar via de gangbare rechtsgang?!@#)
Ik ben dan ook schieuwnierig of het Micha lukt haar in een volgende uitzending te krijgen.
p.s. Aart van Wijngaarden … ben je aan de drugs ofzo?!
ohh sorry ik zie nu pas de link onderop
<>
ik moet nog even wennen aan de nieuwe versie …..
Geachte 98006887,
Vond juist je verhaal uitstekend en meningen verschillen uiteraard, want waar jij de radio uitzending toppie vond, spraken anderen over een mislukte uitzending. Maar wat je nou aan het eind bedoelt met ben je aan de drugs, zal niemand wat van begrijpen. Ja, ik zit dik onder de heroïne, Afghanistan is vlak om de hoek en in het noorden van Thailand heb je immers het drugscentrum bij uitstek, de Golden Triangle. Verder gebruik ik hash, kauw op wat quat en snuif wat cocaïne. En daar hebben we precies, waar ik mij aan erger. Men zoekt meer en meer persoonlijke informatie, die niets meer met het behandelde onderwerp te maken hebben. De eerste, die ik antwoord gaf, bleek in het geheel niet naar de radio uitzending te hebben geluisterd en meent, dat wat hij uit de schappen in de supermarkt haalt, alle vitaminen bevat, die hij nodig heeft. Hij moet eens met Henk Mutsaers bellen van de site over gezondheid, die al vele jaren in de lucht is (o.a. op http://www.e-net-commerce.net/), dan weet ie, dat de voedingswaarde van groenten de afgelopen decennia enorm is gedaald. Vervolgens komt het vriendje van die Rabarber mij vragen, waarom ik mij nog bemoei met Nederland als ik in Thailand woon, want dat is toch geen democratie? Inderdaad is Thailand geen democratie, maar Nederland dan wel? De as van het kwaad, BBB, (Bush, Blair, Balkenende) bestaat nu niet meer, maar als je de USA als een voorbeeld voor democratie zou nemen, kom je toch wel vreselijk bedrogen uit. Kijk eens even naar de video, die Arendsoog aangeeft: http://www.youtube.com/watch?v=Msdj6HL-XRw En het feit, dat de laatste Bush concurrenten voor het presidentschap heeft laten liquideren en dan praten we nog maar niet over Pa Bush. De EU gaat precies dezelfde kant op, Sarkozy, die vrij internet om zeep heeft willen helpen, Berlusconi, Mussolini 2 van Italië en ga zo maar door. En wat te denken van onze Secretaris Generaal van Justitie, Joris Demmink, die met intimidatie en macht sedert 1994 kinderen misbruikt. Uiteraard ligt er ook een link naar onze Beatrix, c.q. het Oranjehuis, die een vast bezoeker is van de Bilderberg vergaderingen en weet wat hun plannen zijn. Daarom zal ze ook niet voor het eind van de maand, zij of haar kinderen of kleinkinderen, die prik gaan halen. En tenslotte komt die Rabarber stengel, met een verhaal over een website, die ik een maand of drie geleden heb gemaakt over HYIP sites, engelstalig. En zowaar weet ze het Engels te ontcijferen en gaat mij vertellen, wat ik al lang weet. Het heeft allemaal niks meer te maken met de Mexicaanse griep, terwijl het eigenlijk zo enorm simpel is. Zeg duidelijk voor de TV of in de media, dat iedereen vrij is die prik wel of niet te halen. Maar de aanschaf van 34 miljoen vaccinaties door Ab Klink, wordt zonder één vraag uit de Kamer, probleemloos goedgekeurd. En toevallig is 34 miljoen 2 keer de totale bevolking. Dus zal het vrij zijn, die spuit wel of niet te nemen? En moet je dan dictators, die toch niet aan de uitzending zouden meewerken, uitnodigen? Ze hadden ook zelf kunnen bellen met de opmerking: Wij willen er ook bij zijn.
En is dat dan de democratie, die Alec bedoeld? Een farce, wel wordt er door meneer Klink 200 miljoen euro of meer uitgegeven, maar in het licht van wat meneer Bos spendeert, niet zo veel. Slordig omgaan met een zonnebril en weg is ie en daarna 179 euro declareren, de arme sloeber. Kijk eens op de site van Leo Verhoef (http://www.leoverhoef.nl/), dan weet je de moraal van gemeenten en provincies. Ik laat het hierbij en ik ben blij, dat Jane Bürgermeister een met bewijsstukken onderbouwde aanklacht heeft ingediend. Dat getuigt van moed.
Groeten uit een zonnig Thailand,
Aart van Wijngaarden
@ Arendsoog: de door jou beschreven onafhankelijkheid bestaat niet. Elk mens – ook jullie – heeft belangen. Elk mens laat zich corrumperen, en heeft iets wat zomaar een dogma kan worden. Zo getuigt jullie blinde strijd tegen diverse zaken. Ik vind het teleurstellend dat bepaalde misstappen nooit gecorrigeerd worden door middels van een rectificatie. Zoals Micha Kat die met een bericht uit 2006 op de proppen kwam. Dit maakt dat jullie strijd een religie is geworden. Waarom niet gewoon eerlijk de strijd leveren?
Het siert jullie de tegenpartij ook uit te nodigen. Mijn vraag blijft: waarom niet? Waarom niet Ab Osterhaus in ieder geval bellen? Wat kan het schaden? Als hij de hoorn erop gooit of antwoorden ontwijk is dat toch goed voor jullie?
@ aart-liberty: ik moet je teleurstellen: ik ken Rabarberke niet en ik ben zeker zijn vriendje niet. Ik ben onafhankelijk. Rabarberke had toevallig gelijk. Ik kies geen partijen, maar luister naar heldere argumenten. Deze had Rabarberke.
En over je blinde vlek betreft Thailand: ik snap niet waarom jij je druk maakt over Demmink en ondertussen vrolijk in Thailand woont. In Thailand zijn kinderen een stuk minder veilig dan in NL. Het is het paradijs voor pedofielen. Nederland kan dan rot zijn, Thailand is toch echt even wat rotter. Dat je dat niet kunt/wilt zien maakt je een typische complotdenker: overal stront zien behalve in je eigen achtertuin. Het zijn altijd hullie (de ander) volgens dit type complotdenkers!
@arendsoog
Ok dan, onafhankelijke, eenzijdige, ongenuanceerde berichtgeving. Precies hetzelde als de MSM, maar dan in de andere hoek. Dat is geen radioprogramma, maar een digitale zeepkist waar de tegen elkaar aanschurkende incrowd haar ei kwijt kan. Naar elkaar luisteren is leuk jongen, ga zo door. Nog even en je kunt bij niburu aanschuiven.
@kat
Ja waarom zou je de ‘criminelen’ met hun leugens niet confronteren? Je gaat toch ook verhaal halen bij Joris Demmink? Je bezoekt hem zelfs thuis en op kantoor. Met megafoon en al.
En ik suggereer slechts wederhoor van zo’n Osterhaus of Coutinho.
Of van mijn part een gewone arts. Je weet wel, die lui die je vast een spuit geven als je na een autoongeluk het risico op een tetanus infectie loopt.
Stel je voor zeg, Coutinho die met zijn mond vol tanden zit als jij hem op een halve meter afstand gillend confronteert met de feiten, de feiten en de feiten. De on-ge-lo-fe-lij-ke feiten.
Dat zou mooie radio zijn.
Maar nee, hoe kom ik er op. Volslagen belachelijk.
Nee dat nooit. Want dat zou net zoiets zijn als Hitler
…als Hitler uitnodigen in 1944 tijdens een programma over de holocaust.
Ik weet niet wat Oost Azie met mensen doet, maar ik zou daar eens in ieder geval wat minder zuipen in het weekend.
Oh en hier nog even wat foto’s van Tetanus.
http://images.google.nl/images?q=tetanus – Arend blader gerust eens een paar pagina’s verder.
Daar heeft de NWO ooit het DKTP vaccin voor uitgevonden.
En de D in DKTP, difterie.
Uit Wikipedia, een ander NWO-initiatief, kunnen we lezen:
“Difterie, vroeger ook bekend als kroep, is een infectieziekte die wordt veroorzaakt door een bacterie (Corynebacterium diphtheriae), die via hoesten van mens op mens wordt overgebracht. Difterie was voordat vaccinatie algemeen gebruikelijk werd een van de meest voorkomende doodsoorzaken bij kinderen”
Allemaal ver-zon-nen door de NWO?
En last but not least, polio:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Poliomyelitis+child&sa=N&start=20&ndsp=20
Dit kaartje toont ons waar polioinfecties nog voorkomen: http://gamapserver.who.int/mapLibrary/Files/Maps/Global_PolioRisk_ITH2009.png
Allemaal plezierige landen om te wonen. Landen waar je niet bloot staat aan de propaganda van de NWO om je kinderen te laten vaccineren, zodat ze zonder de risico’s van die vreselijke vaccins kunnen opgroeien.
Arendsoog, begin er al wat nuance in je broek te jeuken met betrekking tot het onderwerp vaccinaties? Of zullen we vaccinaties gewoon massaal afschaffen, aangezien er toch niet heen en weer gereisd wordt tussen Nederland en India? En een gevalletje polio hier en daar moet kunnen. 95% loopt toch goed af.
Tip voor het volgende radioprogramma: Wees een kerel, trap ergens op een boerderij op een roestige spijker en weiger die tetanusprik bij behandeling. Bewijs dat tetanus minder erg is dan de stof ter preventie ervan. Dát zou mooie radio zijn.
@ janus
19 juli, 2009 om 01:25
Dank voor de link:
http://www.rivm.nl/cib/binaries/WPG%20STB_tcm92-56792.pdf#%20class=
In artikel 1 is sprake van een aviair influenzavirus (vogelgriep) behorende tot categorie B1. Daaronder zal ongetwijfeld ook het varkensgebeuren gaan vallen. En dan wordt het vooral interessant vanaf artikel 31 (en verder):
Artikel 31
1. De burgemeester kan een persoon onverwijld ter isolatie in een
ziekenhuis doen opnemen, indien:
a. 1° hij gegronde redenen heeft om aan te nemen dat de betrokkene
lijdt aan een infectieziekte behorend tot groep A,
2° ten aanzien van de betrokkene de melding ingevolge artikel 22, derde
lid, heeft plaatsgevonden, of
3° de betrokkene lijdt aan een infectieziekte behorend tot groep A
of B1,
b. ernstig gevaar voor de volksgezondheid bestaat door verspreiding
van die infectieziekte,
c. dit gevaar niet op andere wijze effectief kan worden afgewend, en
d. de betrokkene niet tot opneming ter isolatie bereid is.
2. De burgemeester kan een ter isolatie opgenomen persoon door een
arts doen onderzoeken indien:
a. ten gevolge van de infectieziekte onmiddellijk gevaar dreigt voor de
gezondheid van derden,
b. de aard en de omvang van dit gevaar niet op andere wijze dan door
onderzoek kunnen worden vastgesteld,
c. de uitkomst van het onderzoek noodzakelijk is om dit gevaar effectief
te kunnen afwenden, en
d. de betrokkene niet bereid is het onderzoek te ondergaan.
3. De burgemeester kan een ter isolatie opgenomen persoon door een
arts in het lichaam doen onderzoeken indien aan de voorwaarden,
bedoeld in het tweede lid, is voldaan en de rechter daartoe een
machtiging heeft verleend.
Staatsblad 2008 460 11
@ Aart van Wijngaarden
Ik had eerder het idee dat je Tunnelmans was, blijkbaar niet dus.
Dan snap ik alleen nog weinig van deze website http://home-income.synthasite.com/ . Kun je dat iets verduidelijken (daar vond de drugsopmerking zijn oorsprong).
Beste 98006887,
Bij het aanmelden om reacties op deze site te kunnen geven, moet je gegevens invoeren. Op dat moment heb ik mijn website ingevoerd, die overigens los staat van het Mexican Flu verhaal. Als je met pensioen gaat en in Thailand leeft, moet je toch wat doen, buitenlanders mogen zonder een zeer kostbare work-permit hier niet werken, dus blijft alleen wat surfen over het internet over. HYIP’s, ofwel High Yield Investing Programs, brengen uiteraard een hoog risico met zich mee, hoewel de inleg zeer gering kan zijn, bijvoorbeeld 20 dollar. Met een zgn. compound opbouw, dus rente wordt steeds gevoegd bij de inleg en een looptijd van 20 weken kan 100 dollar dus na afloop daarvan 500 dollar zijn. Kennis van Hyip’s is zeer belangrijk, ik krijg backup van een Canadees, die meer dan 10 jaar kennis heeft van deze materie. Het belangrijkste is er op tijd uit te stappen. Momenteel is er maar 1 website, waar ik vertrouwen in heb en dat is Asian Invest Group. Iedere maandag krijg je netjes een opgave van het in de vorige week behaalde rendement en donderdag wordt het toegevoegd aan je rekening. Schakel je compound uit, dan kan je dat dus iedere donderdag toevoegen aan een internet account bij bijv. PayPal of AlertPay, maar meestal wacht je tot het een interessant bedrag is, zodat je zo min mogelijk overboekingskosten betaalt. Ik hoop hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Groeten uit Thailand,
Aart van Wijngaarden
@aart-liberty
En een maand geleden had je nog vertrouwen in EBI he? :)
Je investeert helemaal niet, je ronselt allerlei idioten via die site die zich dan aanmelden zodat jij een fee krijgt.
Asian Invest Group is een scam site. Ze staan behalve bij de kamer van koophandel op de Seychellen nergens geregistreerd. Bij geen enkele financiele autoriteit. Bij de KVK op de Seychellen kan zelfs JD een kinderdagverblijf beginnen.
Gewoon oplichterij. En dan kom jij hier mensen de les lezen…
@ Aart van Wijngaarden
Beschouw de opmerking maar als niet geschreven.
Tnx voor de info, en alvast suc6.
Aan Rabarbeke,
Jij bent dus de pot, die de ketel verwijt, dat die zwart ziet. Ik ronsel helemaal niemand en als je geen verstand hebt van HYIP’s moet je je mond houden. En dat zal niet meevallen, want op ieder hier geplaatst onderwerp kom ik bijna een reactie van je tegen. Vraag een eigen hoekje aan, zodat mensen, die geen interesse in je geschreeuw hebben, dat kunnen overslaan.
Groeten uit Thailand,
Aart van Wijngaarden
@aart-liberty
Ja vervelend he als mensen verstand hebben. Hebben wel meer mensen problemen mee hier. Als jouw verstand niet meer goed werkt moet je niet spammen naar een site waarin je mensen lokt om te investeren in bedrijven waarvan je zelf van de een zegt dat het een oplichtersbende is, of woorden van gelijke strekking. Sjacheraar.
Ik ben al een tijdje op zoek naar wat in een vaccin zit en hoe het geproduceerd zou kunnen worden. Appie Klink van Keek op de Week wil niet zeggen wie het gaat produceren. Nou Appie, dat is niet zo moeilijk om te raden, want er is al een producent betrapt via een lab in Tsjechie dat in een vaccinpreparaat de vogelgriep bleek te hebben verstopt. Dat was Baxter. Dat was volgens Baxter niet de bedoeling en een 24 uur later volgens hun eigen persbericht ineens wel. Nou, dat is dan mooi. Baxter is dus al jarenlang aan het intrainen en warmlopen om dr. Frankenstein op te volgen.
Wat de Simon de Rozendaalse VolksVerrader bij Elsevier en de Wim NRC Keulers hournalistieke crimineel en de Laure Starinkg de Stompzinnige nooit zullen begrijpen, waarvoor zij nooit door het examen heen zullen komen, omdat zij de eerste de beste twee vaktermen niet zullen begrijpen en zullen kunnen verklaren, dat stuk volgt voor eenieder ter lering ende vermaeck hieronder.
AU2009201269
US2009060950
Deze terminologie snappen ze nooit die kwaliteitsjournalisten. Hebben ze ook nog nooit gezien, want ze hoeven zich ook niet te verdiepen in hoe het zit, want ze weten immers al hoe het zit. Dat wordt hun namelijk verteld door hun broodheren, zo simpel is dat, niet alleen in Italie, maar ook in Nederland.
Voor al degenen die zich open willen stellen voor de krankzinnige manier waarop onze gezondheid met vaccinproducties zogenaamd wordt bevorderd en m.i. juist naar de Philistijnen wordt geholpen:
ga naar:
http://www.espacenet.com of tik in google in espacenet en vervolgens een van de eerste hits: kies bij homepage espacenet, de optie ‘uitgebreid zoeken’. Zo kun je elke uitvinder of andere grappenmaker op het spoor komen, Appie denkt dat we stompzinnige schapen en kuddedieren zijn. Hij zal waarschijnlijk zelf nog geen idee hebben waar zijn ambtenaartjes het allemaal vandaan toveren.
Vul vervolgens voornoemde patentnummers in in het veld ‘publicationnumber’. Vervolgens kunt u zowel bibliografie als het betreffende patent in pdf-file-vorm downloaden.
Verzoeke deze patentbeschrijvingen zoveel mogelijk te verspreiden onder kritische, als ze er nog zijn, virologisch, DNA-deskundige, enzovoorts wetenschappers, inclusief farmakologen en andere toxicologen.
Verzamel hun commentaren en vragen en koppel terug zou ik zeggen, want bijvoorbeeld de toxiciteit van de olie in water oplossingen is nogal extreem bijvoorbeeld als er squalene oil in het vaccin wordt toegepast. Dit is ook bewezen voor de federale rechter in 2004.
Gaat er squalene oil in het vaccin komen Appie is dus een van de volstrekt noodzakelijke, vele vragen aan de geachte Appie Klink.
Omdat het vaccin moderne adjuvanten gaat bevatten is er des te meer reden om het vaccin eens goed te testen op de veiligheid, want dat is de minimum-standaard waar we vanuit gaan.
We willen ons nog helemaal niet bezighouden met de vraag of het werkt, althans beschermt tegen de Swine-Avian-Hongkong-Coutinho-Osterhaus-Mexico-Spaanse-Flu, als eerst maar vastgesteld is, dat alle ratten van de totale proefpopulatie maar niet dood gaan binnen 2 uur ten gevolge van toediening van het vaccin, dat Appie inmiddels voor een half miljard eurietjes op een Europese Ministerweekend van 25 april 2009 heeft besteld, terwijl hij al een slordige miljard eurietjes tekort op zijn begroting had. Maar goed, Klink doet het goed, want Bos heeft er veel meer tientallen miljarden tegenaan gegooid in een paar weekenden namens ons burgers.
Stom dat we dat gaius criminelen gekozen hebben, dus zou het onze eigen schuld zijn?
Ik wens eenieder veel leesplezier en zie de reacties gaarne tegemoet.
Karel van Loevesteijn
http://www.argusoogradio.org/?page_id=491 is de bladzijde met het interviewarchief van Argus. Bovenaan mp3′tje met Micha over “vaccinatie”.
Desiree Rövers heeft een kritische mening en dat mag natuurlijk niet van de autoriteiten. Reden voor propagandablog Geenstijl een negatief stuk over haar te schrijven.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/pas_op_voor_mevr_desiree_rover.html
Maar …. WAAR staat nu dat men mij straks kan dwingen me te laten vaccineren? En waar staat dat het staatsgeheim is bij wie de vaccins zijn aangeschaft?
Ik heb de PDF’s die argusoog linkt doorgespit. De IHR gelezen in het Engels; de vertaling gelezen van de artikelen waar dit in ‘vast’ zou liggen. Ik zie het nergens? Lees ik niet goed?
Dnak bij voorbaat voor wie me dit even aanwijst!
Hallo? In het Staatsblad? Waar? Tekst aub?! Pics or it didnt happen!
Kom op, ik wil ook een aluminiumhoedje!
Isolatie, onderzoek, quarantaine: kan allemaal verplicht worden gesteld bij o.a. ‘aviare influenza’.
Behandeling of inenting echter NIET.
Dat zou namelijk strijdig zijn met Art. 11 van de Nederlandse grondwet, met de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst (afdeling 5 (artikelen 446 t/m 468) van Titel 7 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek) én met Art 2. in het VN Verdrag voor de Rechten van de Mens.
Daarom staat het ook niet in de Wet Publieke Gezondheid 09/10/08!
Dus even niet meer zeuren over verplichte inenting!
Alex, het is een algemeen bekend gegeven dat artsen en verplegend personeel de wetten niet naleven (ze hebben geen weet van de wetten of doen net alsof ze niets van wetgeving weten) Artsen en ook verpleegsters worden bij schadeclaims of tuchtklachten afgedekt door KBS advocaten, dat de falende artsen in bescherming neemt tegen de gedupeerde patienten. Geen arts die zich iets aantrekt van mensenrechtenverdragen of de WGBO, dus de rechtsbescherming is een wassen neus, evenals het medische tuchtrecht.
De Wet Publieke Gezondheid is al aangepast met beleidsregels, speciaal i.v.m. de varkensgriep. Zodat de minister bepaalde groepen kan aanwijzen voor vaccinatie.
Ik geloof niet dat er een epidemie gaat komen, omdat in Nederland elke cm2 in beeld is gebracht door de overheid en geen Nederlander 2 stappen kan zetten zonder dat de overheid zich er mee bemoeit.
@Juriste
“De Wet Publieke Gezondheid is al aangepast met beleidsregels, speciaal i.v.m. de varkensgriep. Zodat de minister bepaalde groepen kan aanwijzen voor vaccinatie.”
NONSENS!!! Welk artikel? Welke wet? Hooguit kan een minister bepalen welke groepen er VOORRANG krijgen bij behandeling. Een minister kan niet zomaar wetten aan zijn laars lappen, dat hoort u te weten. En artsen en verpleegkundigen zullen NOOIT op eigen houtje een behandeling AFDWINGEN in dit geval. Hun baas kan, mag en wil daar de verantwoordelijkheid niet voor dragen.
Het is namelijk verboden, in verband met de argumenten (wetten!) die ik in bovenstaande post gaf.
Wees nu eens professioneel en stop met zo hardnekkig onzin verkopen.
@A.Reuter
Juriste is van huis uit onzinverkoopster, en gaat je vertellen dat je zomaar zonder reden in een isoleercel kan belanden,om maar te zwijgen over de vele kappers, die mensen doodknippen.En vergeet vooral niet alle slagers, die filet americain verkopen met een verdachte geur!! Mind You!!
Mevrouw Juriste sleept strijk en zet de uitzonderingen erbij, als zouden die juist de regel uitmaken.
In de praktijk ligt gedwongen behandeling wat genuanceerder: om te beginnen kan dit alleen bij mensen met ernstige psychische problemen, zo ernstig dat ze een gevaar voor zichzelf of hun omgeving vormen. (en NIET bij andere ziektes of aandoeningen!)
Daartoe bestaat de Wet Bijzondere opneming in psychiatrische ziekenhuizen (Wet Bopz). Dan nog komt er eerst een burgemeester (inbewaringstelling, IBS) of een rechter (rechterlijke machtiging voor opname, RM) aan te pas. Die handelen overigens pas na advies van de onafhankelijke Bopz-commissie.
Pas dan mag (nee, moet) een arts een behandelplan opstellen, dat moet worden goedgekeurd door 1) de Inspectie Volksgezondheid, 2) de patient en 3) zijn/haar familie cq. partner.
Ofwel verspreidt Juriste moedwillig desinformatie, ofwel ze gelooft in haar eigen waanbeelden en complottheorieën. In het laatste geval mag ze dus inderdaad wel uitkijken voor ‘de medici’, gezien het bovenstaande.
Het zal je raadsvrouwe wezen!
‘Het zal je raadsvrouwe wezen’.
DIT zegt zij zèlf, over haar eigen beroepsgroep, op het Nederlands Juristen Blog:
“Advocaten dienen in de eerste plaats hun eigen belang en in de laatste plaats het belang van de client, die als slachtoffer wordt beschouwd. De hoofdregel voor clienten is om advocaten niet in vertrouwen te nemen, want zij gebruiken alle informatie in hun eigen voordeel en bespreken alles van clienten in huiselijke kring, net zoals de secretaresses en de kopieerhulpen op kantoor.”
In haar ogen deugt dus niemand (media, politiek, rechterlijke macht, farmaceuten, artsen et cetera), inclusief zijzelve.
Niet zo vreemd dan ook dat deze ‘Juriste’ (okee, ze is afgestudeerd, specialisme Ontslagrecht) haar klantjes op Marktplaats zoekt. WEL vreemd is het dat ze kennelijk alleen voor ‘de vijand’ werkt:
“Wilt u aansprekende teksten voor uw (overheids)website? Zoekt u als overheidsdienst professionele begeleiding bij uw inspraaktrajecten? Wilt u media-aandacht of juist media-aandacht vermijden? Wilt u draagvlak voor uw (overheids)plannen? Is er een reorganisatie binnen uw organisatie?
Belt u mij vrijblijvend voor een offerte of stuurt u mij een email: *edit* xxx@xxx.nl.
Ik werk uitsluitend voor (semi-)overheidsdiensten”
Sure, Juriste, de (semi-)overheid huurt zijn consultants en adviseurs via Marktplaats.
Ok, dnak voor dat antwoord over vaccinatie. Dat kan dus NIET afgedwongen worden. Nu wist ik dat wel, maar fijn dat iemand het HIER ook even zegt, zelfs met een wetsartikel erbij.
En hoe zit het met die staatsgeheime vaccin producent?
Verder: iedereen die zichzelf serieus neemt en het artikel op deze site over de betrokkenheid van Bea bij het MOORDDADIGE complot van mede de BILDERBERG groep (en misschien wel reptilians?) tegen ons Nederlanders gelezen heeft…
(Ik heb ergens de omschrijving gelezen: “dat is geen aluminium hoedje meer… dat is een loden sombrero!”)
Echt…. nemen jullie de webmaster nog serieus?
Alex, oordeel pas als je de stukken hebt gezien. Vraag eens even na bij KBS advocaten in Utrecht of het mogelijk is of een juriste – die geen patient is – zonder IBS beschikking in de isoleercel kan worden opgesloten in het Sittardse Orbis ziekenhuis. Dan zegt KBS advocaten: Ja. De ziekenhuisdirectie zegt ook: Ja. De tuchtrechters zeggen ook: Ja.
Hoe kan dat? Gewoon een kwestie van met een groep een juriste overvallen en in de isoleercel zetten en de deur op slot doen. Dat kan dus wel. Het zal maar je raadsvrouwe wezen, inderdaad, die wordt overvallen en opgesloten. Zo’n raadvrouwe wil je niet, zo iemand die haar nek uitsteekt voor een ander.
Een raadvrouwe die haar nek uitsteekt voor een ander en dan zelf in de isoleercel wordt opgesloten om haar de mond te snoeren zal wel gevaarlijk zijn. Ze zal wel iemand in de weg zitten, bijvoorbeeld een multinational zoals DSM. Wie is de persoon die zij vertegenwoordigde? Een hoogopgeleide persoon met een goede loopbaan. Wat gebeurde er dan met hem? Volgestopt met medicijnen en opgesloten in de isoleercel in het Sittardse ziekenhuis. Waarom moest zijn gemachtigde dan in een isoleercel worden gegijzeld? Om te voorkomen dat zij hem zou overplaatsen naar Belgie en een schadeclaim zou indienen tegen het ziekenhuis wegens het vernielen van de carriere van de hoogopgeleide man.
In NRC handelsblad d.d. 29 juli 2009 staat een artikel met de titel “Undercover op gesloten afdeling in psychiatrie”.
Een GGZ instelling liet drie hulpverleners undercover opnemen op een gesloten psychiatrische afdeling.
Echter, zij mochten geen medicatie krijgen en ze mochten ook niet gesepareerd worden in de isoleercel. Ze moesten elke drie uur per sms laten weten aan de projectleider van het onderzoek dat zij nog leefden en ze hadden een codewoord afgesproken voor het geval de projectleiding hen moest redden.
Ze hadden een brief bij zich waarin stond dat zij mysterie guest waren.
Zo gevaarlijk is het dus om op een gesloten afdeling terecht te komen in de psychiatrie. Iedereen kan voor patient doorgaan, ook hoogopgeleide academici met een loopbaan, als ze maar geld hebben dat gestolen kan worden door het personeel, dan kan alles.
De wettelijke IBS beschikking is niet nodig voor opsluiting, want de wet BOPZ wordt zo vaak overtreden, dat de medische tuchtrechters hebben geoordeeld dat de verpleegsters eigen rechter mogen spelen en zelf mogen bepalen wie ze overvallen en in de isoleercel zetten. Dit is in strijd met het EVRM verdrag en Nederland schendt de mensenrechten derhalve op grote schaal.
Juriste, allemaal -en wederom– totaal beside the point:
1)De kwestie met de juriste in Sittard is een INCIDENT. Een vreselijke zaak, accoord, maar het akkefietje duurde slechts vier uur en een beetje, en van enige ‘gedwongen behandeling’ is geen moment sprake geweest.
Dat de rechtsgang een landurige en vervelende kwestie is: soit. Dat geldt voor de meeste. Lex dura, sed lex.
Maar nogmaals: dit incident staat los van de discussie over een inentingscampagne met griepvaccins.
2) “Ze zal wel iemand in de weg zitten, bijvoorbeeld een multinational zoals DSM.”
Veronderstellingen die neigen naar paranoide wanen. Deze redeneertrant en uitlatingen zijn een juriste onwaardig!
Hier gaat het dus iedere keer mis bij u.
3)”Ze hadden een brief bij zich waarin stond dat zij mysterie guest waren.
Zo gevaarlijk is het dus om op een gesloten afdeling terecht te komen in de psychiatrie.”
Een klassieke drogreden: ‘Cum hoc ergo propter hoc’
Het ligt eenvoudiger: bij een overeenkomst tussen een buro dat monitort mbv mystery guests en een instelling zoals in dit geval de Gelderse Roos hebben beide partijen zich aan allerhande wetten te houden. Net zo goed als dat aan de te bezoeken instelling is gemeld dat ze met mystery guests te makken gingen krijgen hebben deze acteurs slechts een ‘werkgeversverklaring’ bij zich, om zich zonodig te kunnen kenbaar maken en identificeren.
Dat is heel gangbaar, vaak zelfs verplicht.
De knul die hier foldertjes bezorgt heeft zelfs een pasje. Evenals de politieman, brandweerman, ambulancemedewerker, postbode, watermeneer, gas-en lichtmeneer, cable guy et cetera. Iedereen die op een wat groter kantoor werkt, in een winkel… need I go on?
(Zelf heb ik altijd een brief bij me waarop staat dat ik met een zéér geheime missie ben belast en dat iedereen aan mijn orders dient te voldoen, no questions asked. Die viel laatst bijna in de openhaard.)
Alex, je viel mij aan zonder reden en ik zet de zaken recht.
Alex, ad 1. Het was geen incident. De aangeklaagde psychiater heeft betoogd bij de tuchtrechters bij monde van KBS advocaten dat het geen incident was. Hij verklaarde dat het ziekenhuispersoneel de bezoekers van de patienten beoordeelt en observeert en over hen rapporteert. De aangeklaagde psychiater had drie A4′s over mij volgeschreven met 10 namen van paramedici die allemaal iets over mij te zeggen hadden, terwijl hij ook nog meldde bij de tuchtrechters dat ik alleen maar met academici wilde spreken. Hij sprak zichzelf tegen. Ik spreek inderdaad niet over inhoudelijke zaken met paramedici. De roddel van de paramedici over mij zal in een civiele procedure moeten worden ondersteund met feiten, maar in een tuchtzaak niet, omdat de tuchtrechter niet oordeelt over schade wegens laster.
Alex, ad2. Er ging niets mis voor mij en er ging ook niet iedere keer iets mis. Ik ben goed in zaken regelen, want ik ben procesmanager van beroep. Ik werd gegijzeld in het ziekenhuis terwijl ik zelf geen patient was maar gemachtigde van de patient en ik voor hem een andere psychiater had gevonden en ook een advocaat voor hem had ingehuurd wegens de tegenwerking van het Sittardse ziekenhuis bij het opvragen van het dossier.
Ik plaatste de patient later alsnog over naar Belgie. Vervolgens trad ik weer op als gemachtigde namens de patient tegen DSM. DSM was eisende partij bij de Kantonrechter.
En over DSM: Jan Zuidam, De plv voorzitter van de Raad van Bestuur is tevens voorzitter er van de Raad van Toezicht van het Sittardse ziekenhuis. Vandaag staat in de Limburger een artikel met de titel:’Zwarte Piet over Orbis”. De voormalige bestuursvoorzitter Ludo Jansen werd weggestuurd zonder ontslagvergoeding en doet een boekje open in de krant. De zaak werd beoordeeld door de kantonrechter in Utrecht. Jammer genoeg voor Orbis niet in Maastricht, want dan hadden ze meer kans gemaakt, omdat de kantonrechter in Maastricht partijdig is en de kantonrechtersformule altijd weigert toe te passen als DSM de eisende partij is in de ontbindingsprocedure. DSM staat er om bekend geen ontslagvergoedingen toe te kennen en Ludo Jansen, de bestuursvoorzitter van Orbis kreeg daar dus ook mee te maken.
http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/section?Category=REGIONIEUWS04
http://www.limburger.nl/article/20090402/REGIONIEUWS04/242807625/1030/RSS
Dankzij mij en KBS advocaten is er baanbrekende jurisprudentie door de tuchtrechters. Er is nu een uitspraak van het medisch tuchtcollege waarmee psychiaters ook de gemachtigde van hun patienten kunnen gijzelen in de isoleercel zonder IBS beschikking. De mensenrechtenverdragen en de BOPZ wetgeving behoeft niet te worden gevolgd wanneer de psychiater de belangenbehartiger en gemachtigde van z’n patient wil overvallen in het ziekenhuis en van de vrijheid wil beroven.
De Hoge Raad oordeelde eerder dat mensen alleen van hun vrijheid mogen worden beroofd middels opsluiting op een psychiatrische afdeling wanneer deugdelijk is vastgesteld dat zij ernstig geestesziek zijn en niet buiten een gesloten inrichting behandeld kunnen worden.
Wanneer bijvoorbeeld de gemachtigde van de patient seks of seksuele gesprekken weigert met de hulpverleners van de patient, kan zij niet behandeld worden buiten de instelling, want dan kunnen ze haar immers niet pakken. Wanneer de gemachtigde van de patient weigert de verpleegsters geld te geven, dan kunnen ze haar opsluiten in de isoleercel en haar handtas afpakken. Dat lijkt in strijd met de wet, maar wie houdt de verpleegsters aan de wet? KBS advocaten zette een topadvocaat in tegen de gemachtigde van de patient en zo kwam ik tegen een topadvocaat te staan. Een topadvocaat is niet nodig wanneer het om een gestoorde gek gaat.
De Sittardse GGZ verpleegsters hielden op met treiteren toen ze mij moesten vrijlaten uit de isoleercel. Ze meenden dat ze mijn carriere hadden vernield, maar hun lasterpraat drong niet door op hoog niveau en bleef alleen op hun eigen niveau hangen.
@Juriste, 1 augustus, 2009 om 12:21
“De Sittardse GGZ verpleegsters hielden op met treiteren toen ze mij moesten vrijlaten uit de isoleercel.”
Nou, dat valt dan weer reuze mee, nietwaar? Had u verwacht dat ze u jouwend en wijzend het dorp door zouden jagen, of ‘s nachts door de brievenbus zouden komen piesen?
“Ze meenden dat ze mijn carriere hadden vernield,…”
Zegt een jurist(!) die haar klanten op Marktplaats probeert te krijgen!? Wat een gotspe.
“…maar hun lasterpraat drong niet door op hoog niveau en bleef alleen op hun eigen niveau hangen.”
Oh ironie! Klinkt wel erg bekend, voor wie Klokkenluideronline een beetje volgt.
Nogmaals –ik moet het kennelijk blijven herhalen–: uw geïsoleerde, individuele (uitzonderings)geval is ten eerste een incident en ten tweede heeft het werkelijk NIETS uit te staan met het onderwerp Griepvaccinatie.