Officier heeft alle getuigen van uw webmaster voor morgen afgewezen * Dus geen ondervraging van Jan de Wit over de ‘ordeverstoring’ * SP electoraal afgeslacht voor verraad, list en bedrog
De partij Samen Pedofiel (SP) heeft gisteren een hoge prijs betaald voor het verraad in de zaak-Demmink [filmpje] en voor het samenspannen met de banken-mafia van Nout Wellink en de Bilderbergers [filmpje]: de weerzinwekkende nep-socialisten werden electoraal weggevaagd. Toen we Agnes Kant als een hoerige mannequin in peperdure kleding op hoge hakken naar Bilderberg-Beatrix zagen waggelen werd in een klap duidelijk waar de SP in werkelijkheid voor staat: bestendiging van de gevestigde (pedo)-orde, onderwerping aan een fascistoide monarchie en medewerking aan criminele en plunderende bankiers. Jan de Wit, Krista van Velzen en Agnes Kant behoren tot de grootste bedriegers van de kiezer en de democratie uit onze parlementaire geschiedenis. Overigens van Jan de Witwasser als getuige opgeroepen in de strafzaak van uw webmaster die morgen dient, maar de Officier heeft alle acht getuigen afgewezen, dus ook Joris Demmink, Nout Wellink, Annemarie Stordiau, Henk Krol, Hans Westenberg, Victor Halberstadt en Bert van Delden. Was te verwachten.
Maar hoeft geen ramp te zijn. De voornaamste reden van het willen horen van deze getuigen was dat op deze manier kan worden bewezen dat uw webmaster groot maatschappelijk onrecht aan de kaak heeft willen stellen en er dus van ‘vandalisme’ dan wel ‘zaaksbeschadiging’ geen sprake kan zijn. Het zou kunnen zijn dat de rechter dit bewijsaanbod niet nodig vindt omdat hij er so wie so al vanuit gaat dat de drijfveren van uw webmaster geenszins gelegen waren in vandalisme en baldadigheid maar juist in het willen helpen van de medemens. In dat geval zijn de getuigen inderdaad overbodig.















Micha, het is toch waanzin dat de officier, die de zaak tegen jou aanhangig maakt, tevens beslist, welke getuigen jij mag oproepen? Is dat niet aan de rechter om te beslissen? Hoe kun je überhaupt nog spreken van een eerlijk proces als de kaarten éénzijdig worden geschud?
Het lijkt mij dat je daarop moet inzetten, wraking van de rechters. Ook zou je een pro deo advocaat moeten hebben.
Denk ook aan artikel 1 van de grondwet, het verbod op discriminatie. Jij bent het slachtoffer van discriminatie, want anderen in jouw positie worden anders behandeld en lui die echt ernstige dingen doen, zoals meedoen aan koloniale oorlogen in Irak en Afghanistan gaan vrijuit.
De hele zaak tegen jou is buitenproportioneel. Ik zou het daarop gooien, niet zozeer op de casuïstiek, nou ja, in tweede instantie.
Het is altijd hetzelfde liedje. De SP doet technisch natuurlijk helemaal niet mee en stelt zich pseudo-recalcitrant op, zoals we regelmatig mogen ondergaan.
Plots kregen ze de kans eens flink tegen het establishment tekeer te gaan, door middel van de genoemde commissie voor waarheidsvinding, in Haags jargon: doofpotcommissie. De SP had dat kunnen doorbreken. Maar heeft dat niet gedaan, om maar in de gangbare politieke stromingen te kunnen worden opgenomen en misschien later wel eens een paar plaatsjes in de regering te mogen innemen.
Natuurlijk hebben onze crypto-maoïsten compleet misgeschoten en de domste antwoorden voor “doorbraken” door te laten gaan. Of de kiezers de SP nu laten vallen vanwege deze farce-commissie weet ik niet, maar het zal de complete ondergang van deze partij alleen maar bespoedigen.
Bij nul zetels stapt marijnissen er dan weer in en begint vrolijk overnieuw; er moet immers brood op de plank? Ongetwijfeld zal dan ook de monarchie als paardentram in het computertijdperk voorbij komen. Schijnheilig clubje.
Dit zag je al op mijlenver aankomen.
Het gaat nogmaals niet om hen,maar om jouw.
En jij gaat niet over J demmink of de bilderberg.
Een derde partij wat geen belangen heeft,kan nooit een rechtzaak aanspannen.
Dat moet je toch weten onderhand.
Gewoon niet moeilijk doen,en accepteren dat dit enkel om jouw eigen daden gaat.
En krijg je enkel een boete en verwijderingskosten,je dat gewoon moet betalen.
Maak iets niet groter dan wat het is.
En roepen dat de SP dit is en dat is.
Het zijn allemaal volksverlakkers.
Bij de CU of sgp had je hetzelfde antwoord gekregen.
Of wat voor partij dan ook in de politiek.
Het is een ondemocratisch bestel.
Waar men alleen hunkerd naar dat beetje macht.
Niet voor niks bepaalt de media de items.
Als er een zogenaamde debat komt op tv,de media bepaalt over wat het gaat.
Niet wat het echt om gaat.
Veel succes morgen.
Goh, inderdaad heel verwonderlijk dat er niet één getuige hoeft te komen. Precies wat iedere criticus hier al beweerde sinds de onthulling van die getuigen. Maar nee, dat was allemaal onzin.
De zaak gaat om jouw stoute gedrag Micha, niet om ‘groot maatschappelijk onrecht’. Als je dat aan de kaak wilt stellen, moet je zelf een rechtzaak aanspannen tegen degenen die je als getuigen wilde oproepen. Je hebt immers ‘containers vol bewijsmateriaal’ toch? Moet een eitje zijn om ze allemaal achter de tralies te krijgen!
Succes met je rechtzaak morgen. Tipje mijnerzijds: beken alles, toon berouw en ga vooral niet schreeuwen. De rechter luistert daar toch niet naar aangezien dat de zaak niet is. Voor je het weet, zit je in een inrichting om behandeld te worden voor psychiatrische afwijkingen.
@De Mink en anderen
Grappig: in mijn dossier zit een groot artikel uit NRC van 22 februari met als kop
VANDAAL VOOR EEN GOEDE ZAAK
Het gaat over een Pool, Rafel Betlejewski, die overal graffiti aanbrengt om aandacht te vragen voor de grotendeels verdwenen Joodse gemeenschap in Polen. Hier een voorbeeld van zijn werk:
http://www.tesknie.com/index.php?id=157
Deze man wordt als een held beschouwt en maakt een zegetocht door de media.
@Micha
Dichter bij huis, de Amsterdamse Laser 3.14 graffiti spuiter, beroemd geworden om zijn maatschappijkritische teksten in de binnenstad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laser_3.14
Jammer dat m’n Pools niet meer is wat het geweest is. Verder dan ‘Tienkoeien’ kom ik niet. Met andere woorden, het nut van je link ontgaat me een beetje. En zie jij graffitti op die foto’s op zijn site? Ik zie niets, alleen pluchen stoelen en mooie bewerkte foto’s.
Bovendien kan ik het genoemde artikel in het NRC-archief niet vinden.
Maar iets anders: waarom ben je nu opeens lovend over een NRC-artikel? Ik dacht dat je de NRC niet echt hoog hebt zitten? Beetje hypocriet om dan nu, als het je uitkomt, wel hun artikelen te gebruiken voor je eigen gewin toch?
En dan nog iets: maatschappijkritisch is heel wat anders dan “FUCK NWO” op de garagedeur van een secretaresse kalken. Als je dat maatschappijkritisch vindt, heb je blijkbaar geen enkele vorm van zelfreflectie.
Succes morgen Micha.
Vili
@ Micha,
Het was ergens te verwachten dat de officier deze getuigen zou afwijzen. Ze zullen de achtergronden voor jouw acties willen bagatalliseren en als gewoon vandalisme beschouwen. Ik vind alleen dat je kwaadheid (wat de afwijzing betreft) niet moet richten met zinnen als ‘SP electoraat afgeslacht voor verraad, list en bedrog’ Ik denk dat het geen zuivere analyse is van dat de SP in de ‘fictieve’ peiling voor de tweede kamerverkiezingen verliest. Het kan misschien liggen in het feit dat destijds de SP als mogelijke partij gold om in de regering te komen en dit is niet gebeurd, misschien zijn daar de kiezers teleurgesteld over? Dit blijft speculeren natuurlijk…
Dat de SP met Jan de Wit in een soort doofpot gaat zitten, dat is schijnbaar de prijs die je moet betalen om aan de bak te komen in Den Haag wil je een rol van betekenis in de toekomst gaan spelen. En iedere partij zal hier niet aan ontkomen daarom: democratie is een illusie, er speelt een macht op de achtergrond mee die dit soort mechanismen afdwingt. Ik vrees dat echte veranderingen via het democratische systeem niet bewerkstelligd zullen/kunnen worden. En Micha je lijkt ergens toch erkenning van de media te willen hebben waar je zoveel kritiek op hebt, hier zit iets parodoxaals in…..Maar ik vind dat je voor de goede zaak strijd, ik hoop dat de rechtzaak morgen voor je de nodige publiciteit gaat opleveren!
Hallo Micha,
Voor morgen: geef die omgekochte bende geen gelegenheid om te reageren. Zeg niet meer dan nodig.Probeer vooral niemand te overtuigen. Ze zijn toch tegen je. De opdracht om jou te naaien komt van hogerhand. Ze zullen elke milimeter aangrijpen om je te pakken. Juist omdat ze geen zaak hebben. Je hebt namelijk alleen maar de waarheid gesproken. Nogmaals wees op je hoede voor deze verachtelijke machtsmachine.
Micha Hasfeld
Micha, bij verscheidene zaken is door het O.M. bewijs achter gehouden, waardoor een aantal personen ten onrechte veroordeeld zijn. In het boek “HET O.M. IN DE FOUT – 94 structurele missers” laat prof. dr. Ton Derksen zien wat er allemaal in een deel van de Nederlandse rechtspraak mis kan gaan.
Professor dr. Willem Wagenaar heeft het weer over de politie in het boek “Broddelwerk”. Een AD-interview met hem daarover luidt de veelzeggende kop ‘Politie bedondert onze rechters’.
Dus je moet bij de rechter al aan kaarten dat de procesgang door toedoen van het O.M. al verstoord is. Ik zou daarbij naar de zaak Lucia de B. verwijzen. In die zaak had de politie en het O.M., beide gecoacht door de aangever!, ontlastend bewijs bewust achtergehouden, waardoor de uitspraak was levenslang. 14 april is er vrijspraak.
Je staat dus op een plek, waar een heksengericht heeft plaatsgevonden met alle gevolgen van dien, zie http://www.luciadeb.nl.
Ik denk niet dat een aantal hoogleraren zal opdraven om je te ontzetten, zoals in die zaak is gebeurd.
“Toen we Agnes Kant als een hoerige mannequin in peperdure kleding op hoge hakken naar Bilderberg-Beatrix zagen waggelen…”
LOL, het blijft toch ook voor mij verwonderlijk dat één vrouwtje, The Sorcerer Queen Bee-trix, een heel land, en ongetwijfeld nog veel meer, naar haar pijpen kan laten dansen.
Ik heb daar wel een zeker respect voor.
Number one secret weapon is de mensheid zelf; onze slachtoffermentaliteit en domheid, wat tirannen en oppressoren aantrekt.
Ik zou zeggen fier de rechtbank in en fier er weer uit, Micha.
Mijn inschatting was dat de OvJ de dagvaarding zou intrekken.
Mijn advies: Maak het persoonlijk en toon je persoonlijke belang aan bij je daden, waarbij je dan kunt aangeven dat je niet gehoord bent zoals jij wenste en dat je door een groep (de groep van John Kleijn) bent opgeruid met beloftes dat ze grote dingen zouden doen (tenminste dat is te horen uit de mond van John Kleijn op filmpjes op Youtube) en dat ze jou naar voren hebben geschoven om de klappen te krijgen. John Kleijn meent ook dat hij een held is.
Ik kreeg zelf bedreigingen van die groep per sms, dat ze mij blauwe ogen zullen bezorgen, thuis een kadootje zullen bezorgen en beledigingen dat ik een “ordinaire hoer” zou zijn.
Ging europees recht niet boven nationaal recht?
Artikel 6 – Recht op een eerlijk proces
1. Bij het vaststellen van zijn burgerlijke rechten en verplichtingen of bij het bepalen van de gegrondheid van een tegen hem ingestelde vervolging heeft een ieder recht op een eerlijke en openbare behandeling van zijn zaak
3. Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, heeft in het bijzonder de volgende rechten:
2. b. te beschikken over de tijd en faciliteiten die nodig zijn voor de voorbereiding van zijn verdediging;
4. d. de getuigen ‡ charge te ondervragen of doen ondervragen en het oproepen en de ondervraging van getuigen à décharge te doen geschieden onder dezelfde voorwaarden als het geval is met de getuigen à charge;
http://nl.wikisource.org/wiki/Europees_Verdrag_voor_de_Rechten_van_de_Mens#Artikel_6_-_Recht_op_een_eerlijk_proces
Micha, succes morgen.
groot
4 maart, 2010 om 14:24
Onlogische redenering.
Als ik voor moet komen,voor een diefstal en ik iedereen op wil roepen als getuigen,je onnodig veel kosten maakt.
En wat totaal niet relevant is of een ander moet gaan getuigen.
Zij zijn niet verantwoordelijk voor mijn actie dat ik een diefstal bega.
In dit geval ook voor micha.
Hij was zelf verantwoordelijk voor de daden die hij is begaan.
Niet J demmink,J de Wit,H ballin of de rest wat hij op wilde roepen waren verantwoordelijk voor de graffity of het orde verstoren.
Dat je dat zelf niet eens in kan zien of die advocaat.
Die advocaat schrijft Micha wel een nota wat hij zometeen mag betalen.
Ook die advocaat profiteert ervan.
Oftwel een flut advocaat wat ie heeft.
Die had je het wel afgeraden,als ie inzag hoe recht nu eenmaal werkt.
Maar nee die advocaat vult nu zijn zakken.
En dat je een advocaat gaat inschakelen voor dit is helemaal van de zotte.
Wat eerst een simpele goedkope afwikkeling was,maakt Micha zelf duur.
Of micha leeft van een uitkering en betaalt rechtsbijstand.
dan nog weggegooid geld wat hij moet bijdragen.
Al met al lijkt Micha niet zo snugger,dan wat hij zichzelf voordoet.
Het probleem is hem boven het hoofd gegroeid dat hem de werkelijkheid is ontschoten.
Micha Kat is vazal van de NWO.
@tamso
Als je tijdens een demo wordt opgepakt voor het lopen op een rijbaan met argument overtreding wegenverkeerswet ofzo kan je voor een rechter in de clinch mag gaan omdat het een politieke actie is.
Dat jij een dergelijke afweging als geldverspilling ziet zegt wat over jezelf en waar je vandaan komt imho.
Micha, de OVJ gaat niet over getuigen. Dat doet de rechter. De OVJ geeft slechts een advies. Als je zoveel van juridische zaken afweet, bericht dan eens wat zorgvuldiger.
De relatie SP-Demmink is weer te kolderiek voor worden. Ik dacht dat de VVD een pedo-Demmink-partij was? Laten die nu niet zijn afgestraft, maar eerder in de lift zitten.
Zouden de zaken des levens dan toch met hele andere dingen te maken hebben dan met de zaak-Demmink?????
groot
4 maart, 2010 om 15:04
Snap je laatste zin eerlijk gezegd niet.
Ik kom uit amersfoort en ik ben recht door zee,zonder mezelf voor de gek te houden.
En denk je nu werkelijk dat je met een overtreding iedereen mag en kan oproepen,waarom jij in een demonstratie meeliep.
Wat voor demonstratie het ook was,men maakt zelf een ovetreding.
Zou mooi wezen dat elke demonstrant even de boel op zijn kop gooit en dan roept dat het de hunne zijn schuld was dat jij ging demonstreren en rellen.
Get real.
Uiteraard spreekt TAMSO hier weer wijze worden.
Dat de meesten hier een ander standpunt hebben is zorgelijk.
Waarom Micha succes toewensen?
Er valt morgen geen succes te behalen alleen maar een veroordeling.
Wat we Micha toewensen is wijsheid, veel wijsheid om de zaak niet gierend voor de rechter uit de hand te laten lopen.
Voor Micha is het uiteraard allemaal taktiek omdat de mogelijkheden zo langzamerhand uitgeput raken.
Laten we maar een conferentie houden ergens tusen 29 en 31 mei in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek over hoe het verder moet. Halen we vast de MSM mee ;-)
Je kunt ook iemand succes wensen met zichzelf in toom houden Charles. Micha kennende kan hij die succeswensen best gebruiken ;)
Vermoedelijk zit ik morgen de hele dag te F5′en in de hoop op het meest smeuige artikel op deze site tot nu toe!
@Tunneltje
4 maart, 2010 om 15:09
Dacht jij dat de VVD een pedo partijtje is??
Welnee, de VVD gaf onlangs nog de aansporing om het patersexuele schandaal in S’Heerenberg grondig uit te zoeken. Heb je het meegekregen?
Alle gekheid op een stokje, die berichten over misbruik van patertjes, jezuietjes en andere dienaren Gods die de laatste tijd ineens massaal naar buiten komen, zijn bewust.
Het inprenten van het idee van misbruik en offers. De bedoeling is om ritueel misbruik, kannibalisme en sex magicK meer en meer geaccepteerd te maken en open te gooien.
Allemaal geensceneerd, vandaar dat de VVD hier wel bovenop springt. Tevens een mooie afleiding van de ware manipulatoren om wat sullige geperverteerde patertjes als zondebok op te voeren.
Martijn
4 maart, 2010 om 15:48
het ene bericht naar het andere bericht wat men hierzo neerplempt word met de dag gekker.
De ware reden waarom nu de kerk weer in de publiciteit staat,is doordat de macht de wereld goddeloos wil maken.
Als men alsmaar minder gelovig gaat worden,er ook geen machtige groep kan onstaan,wat tegen de echte machthebbers knokt.
De kerk word vandaag de dag steeds minder bezocht.
En met dit soort schandalen de toeloop ook minder zal worden.
Het verhaal over de machtsovername van de kerk gaat ver terug.
Zie frankrijk rond 1800 toen het socialisme onstond.
En waar de kerk en monarchie de macht had.
Weggevaagd door de komst van het socialisme.
Ook rusland werd atheistisch door de komst van het communisme.
Ook daarzo was de kerk sterk vertegenwoordigd.
En dat verdween ook door het communisme.
Ook in europa zal uiteindelijk de macht verdwijnen van de kerk.
Dat was eerst een grote macht,maar hedendaags zijn het ook dienaren geworden van het zionisme.
Ook de islam is vandaag de dag verslagen.
Het M.O word vertegenwoordigd door dictators.
De islam heeft amper macht.
Terwijl het vroeger met de ottomanen zweer machtig was.
Ook europa heeft nu dictators.
Alleen niet zulke dictators als in het M.O of afrika.
Een dictator is iemand die geen tegenspraak duld.
En alleen hun weg uitstippeld wat het opgedragen krijgt.
Als een dictator zich daar niet aan houd,het ook verslagen word.
Zie alle andere dictators die we gekend hebben.
Wie is er daarvoor verantwoordelijk.
het zionisme met het bankwezen,en de moneymasters.
Wat alles erom in zijn macht heeft.
De olie,gas,voedselketen,media,industrie,bedrijfsleven,etc en etc.
Toevallig dat het zionisme atheistisch is.
Dacht het niet.
Niet voor niks leven we in een systeem,waarin men zichzelf beter acht dan een ander.
Door middel van macht en geld.
De rest eronder zijn dienaren.
Slaven om precies te zijn.
Alleen we kunnen ons nog vrij bewegen naar werktijd.
In de directe omgeving wel te verstaan.
Morgen moet je weer aan het werk,en aan het einde van de maand lever je weer je belastingen in.
En 1 maal in het jaar mag je 3 weken op vakantie.
En braaf je uitgekozen leiders door de elite volgen,wat zich voordoet als eerlijk gekozen leiders.
Hoe is het verlopen met de zaken tegen van Hertum en het vermelden van privégevens van de vermeende pedo’s. De stijl van John Kleijn en van Hertum is het vermelden van privégegevens, zodat die mensen bedreigd worden door GGZ-patienten.
@TAMSO
4 maart, 2010 om 16:15
Wat vind jij dan zo gek aan mijn commentaar?
Ik vind jouw stukje proza wel opmerkelijk en vrij warrig.
Religie is een van de eerste vormen van mind control en de meest effectieve vorm van mind control, EVER.
De illuminati hebben elke religie zelf gecreeerd en controleren elke religie. Christendom(in huidige vorm) en islam hebben beide hun oorsprong in Rome, Hindoeisme en Boedhisme al eeuwen daarvoor.
New Age heeft men gecreeerd om geloofsafvalligen op te vangen, zodat men in een volgend web van onwaarheden terecht komen.
Het Jodendom is weer een apart verhaal, zal ik je besparen, want dat vind je vast gek, aangezien jij alle manipulatie onder “het zionisme” schaart. Beetje vaag allemaal.
Monarchen en de kerk zijn volgens jou slachtoffer van het zionisme. Nou, daar ben ik het dus heel erg mee oneens. Dat is gewoon aperte lariekoek. Grotere lariekoek bestaat er bijna niet. Het tegendeel is juist het geval.
Communisme, socialisme zijn ook religies.
Het maakt voor de illuministen echt niets uit welke religie of crypto-religie iemand aanhangt, als men maar dociel is en gedwee volgt.
Religie is een vorm van shaitanisme. Dat wat je God kan noemen heeft helemaal geen religie. Religie is man made.
Shamanisme, daar zie ik nog wel wat in, al is dat ook niet zaligmakend hoor.
Marijnissen scheen ook al bedreigd te zijn door dat CDA geteisem bij de formatiegesprekken na de vorige tweede kamer verkiezingen. Vervolgens kreeg hij een tijd later gezondheidsproblemen en gaf het stokje over aan Kant. Kant is geen leider zij zal de SP naar de 3 zetels helpen. En dan is alles weer ok en kan iedereen weer tevreden zijn.
Succes morgen Micha. Onderschat je tegenstander, maar ook jezelf niet!!!!
Jan de Wit zal ook zijn wonden moeten likken.
Hij is een bange wezen…. die niet durft aan te pakken, en hij komt op voor de arbeiders ahhahahahahha.
De Sp gaat Douwn het is afgelopen, de kiezers straffen hun af. De Wit met knikken knieën, niet de boys de juiste vragen durft te stellen.
We zijn het zat Meneer de Wit, dat de burgers steeds worden bestolen begrijpt u dat, of bent u nou zo dom dat arbeiders hier kapot aan gaan. Recht u rug en doe wat u moet doen. Ingrijpen in de Boeven Gilde die Nederland aan het leeg zuigen zijn.
U bent een aanfluiting,er wordt nog nauwelijks in de pers aandacht aan u besteed.U bent een ja knikker meer niet, laf en niet doortastend.
Een heeft de handoek al in de ring gegooid Agnes Kant stopt. Waneer volgt u, wij als burgers houden van leiders niet van bange wezels. Het gaat goed met u partij de volgende afstraffing zal plaats vinden op 9 juni 2010.
Dan blijft er misschien nog maar 8 zetels over als jullie mazzel hebben.
Micha,
De electorale slachting van de SP heeft absoluut niets te maken met de affaire Joris Demmink.
Ik wil het weerzinwekkende dossier rondom Demmink niet bagatelliseren, maar er staan voor het electoraat, op weg naar de verkiezingen op 9 Juni, wel wat grotere issues op het spel.
Deze issues, zoals de economische crisis, bezuinigingen, islamisering van Nederland, immigratie, criminaliteit, zorg en onderwijs, zijn van een totaal andere orde dan die van een vermeende pedofiele SG van Justitie.
Je hebt mijn steun in je strijd tegen de perverse elite, maar blijf alsjeblieft de zaken wel in het juiste perspectief zien.
De rechtzitting is morgen dankzij jouw eigen medewerking een formaliteit.
Niet alleen heb je zelf de jouw tenlastegelegde delicten op film laten vastleggen, je hebt bovendien, je kon weinig anders, een volledige bekentenis afgelegd.
Het is nu in je eigen belang om de financieele schade zo beperkt mogelijk te houden.
Dus Micha, gedraag jezelf morgen in de rechtzaal een beetje, spreek met twee woorden, en bovenal betoon je “oprechte” spijt voor je eigen vandalistisch gedrag en beloof het nooit meer te doen.
Succes!
Martijn
4 maart, 2010 om 16:45
Ik heb dat alles wat jij nu verteld al eerder gezegd.
Tuurlijk snap ik dat een religie mindcontrol is.
Wat is het echte geloof.
Wees jezelf en laat je door niemand leiden.
En vind je eigen waarheid en verlichting,zonder een boek aan te halen waarvoor je moet knielen.
Op argusoog hadden ze ook een topic wat ging over fase’s.
De waarheid is alleen jouw waarheid.
En als je de waarheid aan een ander kan overbrengen met een logica erin zonder een voor oordeel te hebben en wat altijd in het voordeel is voor zowel jezelf,als je medemens en dier het de echte waarheid is war wij allen in kunnen geloven.
Wat ik probeerde uit te leggen met de overname van het cristendom naar een ongeloof,komt omdat er hedendaags weer een macht aan de macht is,wat weer ervoor zogt dat alles verdeeld word onderling.
Wie profiteert het meeste ervan.
De verdelers.
Niet wij of anderen in de wereld.
Dat is hedendaags het nationalisme.
Het nationalisme verdeeld alles weer in onderlinge partijen.
En het nationalisme is puur op je eigen ikke gebaseert.
Het ego.
Zelfs het nationalisme verdeelt alles weer onderling,ook al denk je erbij te horen.
Meester/slaaf.
Of schaap/leider.
Ik hoop dat je me proza nu wat beter begrijpt.
Religie mindcontrol?
De mind controlt zichzelf. De wijze waarop ons brein werkt bepaalt of we wel of niet voor religie vatbaar zijn. Anderen maken daar welliswaar gebruik van maar je brein en niets anders dan je brein voert de eindredactie.
Overigens functioneert ons brein voor meer dan de helft irrationeel. Betekent dus dat dat brein, om te kunnen overleven, zich ook voor een groot deel irrationeel MOET gedragen.
De media verdient een boterham aan het euvel.
Wim, ik vind dat de medeplichtigen ook veroordeeld moeten worden, want Micha heeft het niet zelf bedacht om gebouwen te bekladden. Hij kwam met de verkeerde mensen in aanraking, die hem aanzetten en die mensen benaderden mij ook, zodat ik hun werkwijze kon bestuderen.
TAMSO
4 maart, 2010 om 19:00
Ik wilde voor de duidelijkheid niemand beledigen, ik weet dat religie erg gevoelig kan liggen en heb het er ook niet erg graag over. De afweging aan de andere kant is dat de waarheid bekend moet worden en dat kan alleen door bevindingen open op tafel te gooien.
Wat mij bevreemdde is dat jij het voor de kerk op lijkt te nemen. Dat is merkwaardig omdat deze een spoor van tirannie en verderf heeft getrokken en het Vaticaan is één van de belangrijkste componenten van de manipulatie, met name de top der Jezuieten.
Jij hebt mijns inziens een vreemd beeld van wie nu de ware manipulatoren zijn en hoe ze manipuleren. “Het zionisme”, waar de monarchen en de kerk zich ook aan hebben onderworpen.
Welnu, de ware manipulatoren zijn de blauwbloedjes van “la lignée Merovingienne”, onder andere ons koningshuis.
Nationalisme lijkt me overigens totaal niet verkeerd in een tijdperk waarin men landsgrenzen en nationale identiteiten wil vernietigen en een superstaat aan het creeren is waarin alles vanuit een centraal punt wordt bepaald en de afzonderlijke landen slechts administratieve units zijn , dus ik begrijp je ook daarin niet.
Het grote probleem is juist het internationalistische globalisme. Dichte grenzen, grenzen belangrijk maken, bevoegdheden vanuit zo kort mogelijke lijntjes en het tegengaan van de stelselmatige uitholling van onze nationale identiteit, lijken mij een gezond streven.
Micha, ik heb groot respect voor je kruistochten tegen alles wat vies en voos is, maar hoed je voor -in de ogen van mensen die niet van ‘de hoed en de rand’ weten- ‘overdrijvingen’. Die worden altijd tégen je gebruikt en zouden je vleugellam kunnen maken.
Niemand (met werkend verstand) zal het je kwalijk nemen al je een beetje meelult met machtsmisbruikende sukkels om de mogelijkheid te behouden je terechte strijd(en) voort te zetten.
Wees voorzichtig dáárom.
Want soms vind ook ik dat je -hoewel ik het prima begrijp hoor!- een beetje te hard tekeer gaat gezien de mogelijkheden en het nog niet zo ontwikkelde begrip van ‘minder geïnformeerden’ in onze totaal corrupte maatschappij.
Sterkte morgen en houd je een beetje in.
In ‘ons’ (nader gespecifieerd: ‘ons weldenkenden’) aller belang.
Martijn
Je kan zeggen wat je wilt.
Je heb toch een eigen vrije mening wat je ter aller tijden moet kunnen uiten.
Ik reageerde alleen wat je zei over die rituelen en dat andere.
Dat zei je wat het over genomen heeft.
Ik geloof niet in dat soort occulte leer,of duistere machten.
Ongetwijfeld dat er mensen zijn die zich daarmee bezig houden.
Wat jij zegt over de Merovingienne,blauw bloed de orange familie,vaticaan en jezuieten.
Dat is allemaal achterhaald.
Ik ken de geschiedenis van de jezuieten,of rozekruizers,vrijmetselaars en alles erom heen.
Maar dat was toen.
Nu is nu.
In 1800 en erna heeft de elite bende wat het geld en bankwezen onder controle kreeg de macht gegrepen.
Ook zij hadden de industrie in handen.
De olie bussisnes.
Oorlogsindustrie.
En alles erna wat er onstaan is.
Die pakte de macht en nam het over van het vaticaan,wat eerst de macht had.
Daarom zei ik ook dat het socialisme gecreerd werd om het vaticaan te verslaan.
De kerk en monarchie zijn 2 handen op 1 buik.
Die werd veslagen door het socialisme wat is onstaan vanuit karl marx.
Was toevallig een jood.
Je weet zelf hoe de kerk aankijkt tegen het jodendom.
dat heeft ook een reden gehad.
De joden in het verleden zaten altijd diep in de macht,en wat partijen opzette tegen mekaar.
Ik durf zelf te beweren dat joden de bijbel hebben verzonnen,om de macht te grijpen van de romeinen,wat later het byzantijnse rijk werd.
Ik zeg wel een jood,maar bedoel daar absoluut niet alle joden mee.
Je heb altijd egoisten die puur de macht willen grijpen en niks willen delen.
Zo ook onder de islam.
Of wat anders,wat een macht is.
Bv het mongoolse rijk.
Of wat voor macht dan ook.
het socialisme wat onstond hebben ze sluw aangepakt.
Eerst het socialisme verspreiden.
Je ken neem ik aan het socialisme.
Alles is gelijk en moet eerlijk verdeeld worden.
En de kerk en monarchie wilde niks delen.
De elite bende zoals de Rothshilds en die hele kliek erom heen kocht al het voedsel op.
daardoor onstond een voedseltekort onder de bevolking.
En zij gaven de kerk en monarchie onder lodewijk er de schuld van.
Een revolutie ontketen je dan zo.
Zo viel ook de monarchie en de kerk.
Waarna napoleon het overnam.
Ook dat was een muppet wat een republiek uitbracht.
Ondertussen zaten ze ook in duitsland,oosterijk en engeland met een banksysteem.
Is het toevallig dat deze landen later in een oorlog verwikkled raakte .
Natuurlijk niet.
Ook daar zat de monarchie.
Dat ook kwam ten val.
In amerika pakte ze ook de macht.
Ze hebben letterlijk landen landen zichzelf falliet laten vechten,waardoor zij het economisch overnamen.
Daarna kwam rusland aan de buurt.
exact dezelfde manier als in frankrijk.
Alleen dat werd het communisme.
Is eigenlijk hetzelfde als het socialisme.
En Rusland was ook zo cristelijk als het maar kon.
De tsaar werd daarzo ook verslagen en de kerk.
Het communisme is atheistisch.
En zo grepen zij de macht.
Dus de kerk staat onder het zionisme en hun meesters het bankwezen.
Toevallig dat ze dezelfde idee hadden over israel.
Het zionisme doet alsof het israel voor joden is,maar hebben feitelijk de ware religie kapot willen maken.
Dat van de echte joden,wat streef naar een israel als de messias zou komen.
Dat jezuieten en vrijmetselaars samen werken met het zionisme is duidelijk.
Ook het zionisme zijn dienaren en tools.
Zonder hen was nooit dat doel bereikt.
En anderom was ook het doel van het zionisme,vrijmetselaars,jezuieten en kerk nooit gehaald.
World domination.
Daar gaat het uiteindelijk om.
De blanke uber mensch wat alles wil domineren.
En de orange familie zijn ook muppets.
Alleen zij bepalen het beleid in nederland.
De koningin in engeland.
En onze politiek zijn ook allemaal muppets.
wat alleen binnenlands beleid bepaalt.
Het is zo ondemocratisch als het maar kan.
Het zit tussen je oren dat je kan kiezen of dat je een keuze hebt.
Daarvoor dient ook school,en de media.
Die leren je alleen om te dienen en te gehoorzamen.
het systeem werkt zoals een piramide stelsel.
Altijd weer een macht boven een macht en wat tegen elkaar strijd.
De top wat alles onder controle heeft.
Daar begin je niks tegen.
allerlei belangen wat zichzelf moet verdedigen om die status te behouden.
En dat item van Micha is een peuleschilletje.
Een non isseu.
Je kan er niks tegen doen.
Hoe lullig het ook mag klinken.
Er zijn nu eenmaal staatsbelangen die zwaarder wegen als het belang van de burgers.
Daarom zitten ze ook in die macht.
Alles is weer een tree hoger dan het klootjesvolk.
Hulde Micha!
De SP is inderdaan een hele enge partij. Het zelfde geldt overigens voor Groen Links.
….100 % gespeelde oppositie….
Let oo vooral op de Illuminati symboliek in beide logo’s.
De SP noemt zich naar de idologie van oa:
Lenin
Mao
Stalin
Hitler (Nationaal Soicalisme)
Niet alleen dat. Het kroontje van de SP-tomaat bevat de rooie Russische-pentagram, van de communistische heilstaat, opgericht met bankster-geld, een Illuminati project, evenals Mao, gefinancierd vanuit de krochten van Wallstreet en de City of London.
De gene achter de kredier-credit-zwenedel en hun mislute poging een wereldregering te vormen, gebaseerd op het IMF-SDR-systeem en een wereldwijd belastingstelsel, om onze eigen onderdrukking te financieren…
Hemske Falsema doet hier net zo hard aan mee, ik vraag me werkelijk af wat een dergelijk figuur aanzet tot haar daden.
Hoe houd de “illuminati” Hempke in bedwang???, of zou ze haar ideool Lucifer, the son of the morning vrijwillig dienen, zoals het een bosheks betaamt:
http://www.youtube.com/watch?v=cZ3FOuanDmA
http://www.youtube.com/watch?v=KrzcCgcY64c
http://keepittrill.com/online/wp-content/uploads/2010/01/jay-z-illuminati-300×230.jpg
http://vanschouwen.info/nerdynotes/wp-content/uploads/2008/11/badge_rond_kleur.jpg
http://startheory.files.wordpress.com/2009/09/shell-logo-v3.jpg
Beste Brocoli.
je vergist je in jouw verhaal.
Iedereen op deze aardbol is elkaars gelijke.
Zowel alle dieren,als alle mensen.
Een blanke,zwarte,bruine,gele mens is hetzelfde als wie dan ook.
Als we gegeten hebben,motten we allemaal schijten.
Het is je opvoeding,wat men je anders maakt.
En het ego word gevoed door een egoistische mentaliteit.
In elk wezen kan zoiets onstaan,als je zo word opgevoed.
Niet voor niks onstaan leiders uit een elitaire elite.
Die geven dat weer door aan hun kinderen.
Zo behouden ze de macht.
En het is de machten onderling wat mekaar bestrijd.
Wij het klootjesvolk worden dom gehouden.
Wij zijn het goyim voor hen.
Slaven.
Als het zionisme word verslagen en de macht die alle rijkdommen heeft al hun macht zouden verliezen,er wel weer een andere macht zal onstaan.
Aard van het beestje.
Of het nu een aziaat is,een neger,indiaan,eskimo of blanke.
1 pot nat,als het zo opgevoed word,en niks wil delen en elkaar bestrijd om de macht.
De mens is het beest onder de dieren.
Vandaag de dag is de blanke aan zet.
Over 100 jaar misschien wel de aziaten.
Totdat alles vernietigd is op deze aardbol.
Dan houd het op.
klaas.
Je citeeert iets van jan maorijnissen,wat hij weer citeert uit een boek.
Hij geeft alleen zijn mening erover dat hij vind hoe de wereld wel eerlijker verdeeld kan worden.
Hij geeft duidelijk aan dat het lobbywerk de macht heeft,en de touwtjes in handen heeft.
Ook hoe een minderheid alle kapitaal weggraait van de arme landen,im plaats van dat er word geinversteert in een land.
Daarmee kan ik het alleen maar eens zijn,wat hij zegt.
En een adolfje zal hij of zijn partij nooit worden.
Jan maorijnissen zal nooit terug keren als partijleider,omdat hij ik meen last heeft van hernia.
Of in ieder geval slecht gesteld is met zijn gezondheid.
En ze zijn het eens met de moslims dat ze een gelijkwaardig bestaan moeten kunnen krijgen.
Dat hij vind dat men zich aan moet passen,is logisch.
Aanpassen in die zin dat je respect moet tonen voor de europese cultuur,zoals je ook respect moet tonen voor hun cultuur.
Je kan makelijk door 1 deur,als je mekaar begrijpt.
En een allochtoon wat de europese cultuur niet kent,zal dus ook het nooit snappen.
Dat ze ook de touwtjes strak willen hebben en houden is logica.
Ook zij hebben geleerd van lijst pim Fortuin hoe die ten onder ging door strijd onderling en mollen.
Zoals mat herben.
Neemt niet weg dat je juist het volk moet leren dat er geen leiders bestaan,maar dat iedereen gelijkwaardig is.
En elkaar dat kunnen leren,zodat men geen leider hoef te zijn.
Dat is natuurlijk een fantasie in een kapitalistsch systeem.
Probeer voor jezelf de waarheid te onderscheiden,van fictie.
Ik heb je het al eens eerder gezegd over alex jones.
Dat is ook een spindokter.
En die vult alleen zijn zakken maar,door dingen te roepen.
Die wijst ook muppets aan,maar niet het zionisme of diegene achter het gordijn.
Ook de kerk zit in dat complot,wat hij verzwijgt.
Succes.
brocoli
Sorry,maar aan jouw verhaal ken ik geen touw aan vastknopen.
wat ik zeg is dat elk wezen gelijk is,en dat elk ras/volk hetzelfde is als het een macht zou gaan worden.
Wat jij doet is alle joden/isralieten op 1 hoop gooien.
Dan ben je verkeerd bezig.
Je moet eens wat meer dingen bekijken,dan alleen jouw eenzijdige leesmateriaal wat je tot nu toe heb bekeken.
Wat ik zeg is dat ook de macht onder het zionisme hun eigen bevolking hersenspoeld.
Bv van jongs af aanleren dat een niet jood/israliet een jood/israliet discrimmineerd op het joods zijn.
dat heeft een doel.
dat doel is dat zij dan vanaf jongs af aan denken dat israel het enigste land is waar ze veilig zijn.
Dat is mind control.
Ze creeeeren een valse angst voor hen.
Op deze manier hopen ze dat alle israelieten met 1 stem spreken.
dat van israel.
Ook hun die gehersenspoeld zijn ken je dat niet kwalijk nemen,dat ze gehersenspoeld zijn en zo denken.
Ook de nationalisten vandaag de dag in nederland zijn ook gehersenspoeld door de media dat ze vandaag de dag de islam/moslims moeten haten.
Dit zijn allemaal werktuigen om te verdelen en heersen.
En dit systeem had net zo goed een eskimo volk onder controle kunnen hebben,als zij de macht en geld onder controle zouden hebben.
Of een papoea negervolk uit de rimboe.
Of een abirigonal volk uit australie.
Elk mens is hetzelfde,alleen het ego wat nu eenmaal de macht proeft,wil alleen maar meer,meer en steeds meer hebben.
En dat is vandaag de dag de banksters.
Ga jij maar weer lekker kliederen met woordjes.
@Brocoli
Je bent niet alleen een holocaust ontkenner, anti-semiet, en algemeen Jodenhater, je bent ook volkomen gestoord.
Ik hoop vurig dat iemand in staat is je onvoorwaardelijk aflsuit van het Web tot je bewezen en wettelijke genezen verklaard bent.
Man, wat ben jij de weg kwijt!
Meneer Brocolie, ik begrijp heel goed dat je tracht te “trollen” namens de New World Order, je bericht komt alleen niet echt over.
Het afschuiven van de schuld op een bepaalde bevolkingsgroep is iets wat al eeuwenlang door de regerende elite gebruikt wordt om ons te verdelen. Jij bent daar een goed voorbeeld van, al betwijfel ik ten sterkste dat jij wel onafhankelijk bent. Wanneer je wel je eigen mening hier plaatst, dan is mijn medelijden groot, want je bent heel erg misleid.
De “divide and conquer” strategie werd door Hitler al eerder tegen de joden gebruikt. Een recent goed voorbeeld is ook de moslim haat. Een ander voorbeeld is natuurlijk de genocide in Rwanda, waar de belgische regering de Hutu’s en de Tutsi’s verdeelde.
Ook wordt de Dalai Lama door de Chinezen nog steeds afgestempeld als de grote veroorzaker van verdeling in het Chineze imperium.
De regerende elite zal altijd de massa zich laten richten op de minderheid. Globaal is natuurlijk het Joodse volk de overduidelijke minderheid, en de makkelijkste zondebok.
Jij bent een typisch voorbeeld van wat de new world order wil. Word wakker en ga voor jezelf denken Brocoli, voordat het te laat is. Die Odinisten zullen er niet voor je zijn als de hamerslag komt.
@ Nederlandvrij
Blijkbaar moet je nieuw zijn op deze site, want je mening, dat ene Meneer Brocolie zit te trollen namens de NWO is compleet nieuw voor mij. En dan doet het natuurlijk altijd goed te verwijzen naar Hitler, joden, moslims, Rwanda, de Dalai Lama, Chinezen, kortom de hele wereld in een notedop. Als je beter op de hoogte was van wat de NWO wilt, dan zou je moeten weten, dat het percentage Zionisten in deze organisatie zeer hoog is en hetgeen men bespreekt, geheim moet blijven. En het is een waarheid als een koe, dat die Zionisten nou niet bepaald het beste voor hebben met de mensheid, zoals Kissinger, Hillary Clinton, David Rockefeller, Richard Holbrooke, etc., om er een paar te noemen.
Verbaasme
6 maart, 2010 om 00:36
Sorry,maar ik heb brocoli nog geen een keer het woord holocaust zien ontkennen.
Of ik lees erover heen.
Ook ik ontken de holocaust,zoals die ons verteld word.
Er was nooit een shoa geweest in europa.
Waarbij alle joden uitgeroeid moest worden.
Dat joden zijn opgeofferd,ben ik mee eens.
Dat betekent ook het woord holocaust.
En een anti semiet ken hij ook niet wezen.
Als ik het goed begrijp,is hij zelf van joodse afkomst.
En een zionist of israliet is niet perse een semiet.
Ook al noemt hij de arbieren en joden,hij moet kunnen zeggen wat hij wil zeggen.
Ik zie het eerder als kritiek geven.
Zelfkritiek,als hij zelf van joodse afkomst is.
Dat hij wartaal spreekt ben ik mee eens.
Ik ken er ook weinig mee,wat hij allemaal zegt.
Er lopen er wel meer hierzo wat wartaal spreekt.
Of dingen uit hun duim zuigen.
Of uitvergroot en het een naam geeft,wat niet zo is.
brocolie
5 maart, 2010 om 23:17
Het is toch logisch dat onze cultuur/religie uit het midden oosten komt.
De tijd begon voor ons in het oude summerie.
Waar abraham vandaan kwam met zijn 1000 slaven.
Wat ik met mijn verhaal bedoelde te zeggen is dat iedereen mee wil profiteren met een macht.
En elke keer verdween een macht,doordat een andere macht het overnam.
Dat zit in elk wezen,als het de macht proeft.
Nogmaals als de huidige macht wat nu de macht heeft,verslagen gaat worden en berooft word van hun eigendom,er wel weer een andere macht opstaat wat het stokje over zal nemen.
Zo zal alles blijven gaan,tot het einde der tijden van de mens.
En ritueel kinderen verkrachten geloof ik niet in.
Ook in het pedo zijn heb je verschillen.
Een pedo die er alleen aan denkt,en een pedo die het daadwerkelijk doet.
Het is een ziekte.
Een homo wijkt ook af van de gewone mens.
Die blijkt ook ineens geen hetero te zijn,maar een homo.
Er zijn ook weer jongeren die vallen op ouderen.
Thats live.
Ik keur het niet goed,dat kinderen misbruikt worden.
Die moet je ook aanpakken en veroordelen.
Van mij part castereren.
We leven in een zieke wereld.
Nederlandvrij
6 maart, 2010 om 08:28
Je kijkt alles wat men je voorgehouden heeft.
Alles wat je geleerd heb,blijkt toch anders te zijn,dan wat iedereen is voorgehouden.
Hitler was een stromannentje.
Een marionet namens het bankwezen en economie.
Het westen en amerika heeft zelf het nazi rijk opgebouwd.
Ook zionisten werkte mee met het nazi rijk om het op te bouwen.
En het nazi rijk hielp ook het zionisme om israel op te bouwen.
Stalin was ook een stroman van het bankwezen.
En alle andere dictators in de wereld.
Allemaal geplaats door het bankwezen en wall street.
En tibet is juist bevrijd door de chinezen.
Onderzoek eens het tibet voor 1950.
Weet je waar de zwatika vandaan komt.
Van de tibetanen.
De tibeteanen hadden een slaaf/meester cultuur voordat de chinezen het daarzo overnamen.
De nazi’s gingen daar in de jaren 30 regelmatig naartoe om te leren.
De bevolking leefde daarzo nog in de middeleeuwen.
Schandpalen,kettingen om wat slaven draagde.
http://www.youtube.com/watch?v=bP_IohMUWaY
De dalai lama is een klasse cultuur.
http://www.youtube.com/watch?v=XcMI7erUKRY&feature=related
De arme waren untermenschen en de heersers de masters.
Daar leerde de nazi’s hun nazi cultuur.
En voor 1950 ging het er vreselijk aan toe voor het volk,na 1950 met de chinezen is het alleen maar beter gegaan.
Iets wat men graag ontkent.
En de nazi cultuur was nooit uitgeroeid.
Dat leeft nog steeds voort.
Alleen nu in amerika.
Dat zij ons alleen hersenspoelen met hun soaps,films dat zij een superieur land zijn is alleen maar schijn.
Het alles wat je ziet en hoort is allen maar schijn.
Een illussie.
Een fictie wereld en zo verrijken ze zich met de onwetende westerse maatschappij die hen dient.
Wij allen zijn slaven van het bankwezen.
dat je toevallig geld heb om luxe te kopen is alleen maar om onrust te vermijden.
Je blijft een slaaf van het geld.
En het geld hebben zij onder controle.
Wat alleen een papiertje is met wat nummers erop,en waar zij de monopolie op hebben.
Morgen kan alles over en uit zijn met je luxe leventje.
Then comes the pain.
Wat je zal missen wat je nu gewend bent.
Brocoli.
Ik heb je verhaal gelezen over Mythen van Verdriet Ragnarok en ik hou me niet bezig met mythe’s.
Alles wat je leest over de oude tijden zijn mythe’s.
Ik kijk alleen naar het bewijsbare,wat je kan onderbouwen.
Tuurlijk zijn er verhalen over oudere werelden.
Zoals atlantis wat is weggespoeld door de vloedgolf.
Wat plato vertelde in ca 400 v cristus/julius ceasar.
Of de verhalen van de annanuka’s en planeet X/niburu.
En de summerische kleitabletten.
Als je die verhalen samenvoegd met de bijbel/koran,je de puzzel zal snappen.
Maar vertel dat een leek.
Die snapt er geen bal van.
Daar ga ik me dan ook niet mee bezig houden.
Ik kijk alleen naar het nu en de toekomst,en wie de mens is als wezen.
Een egoist wat door het denken niet kan en wil delen met andere.
En dat is het slaaf/meester cultuurtje.
Of schaap/leider.
En alles erom heen wat wil mee profiteren met een macht.
TAMSO
4 maart, 2010 om 21:22
Jouw proza is doorspekt met warrigheden, waanbeelden, wilde conclusies, hak op de tak, onterechte beschuldigingen, merkwaardige conclusies, onjuiste conclusies en obsessief, autistiform zionisme gekerm.
Behoorlijk vermoeiend om al dat gehotseknots in al die eindeloze lappen tekst te lezen.
Endtimes Programming.
Gekkenhuis in deze draad.
Martijn.
Dat is weer jouw visie.
Weinig inhoud voor de rest,wat je anders ziet.
@tamso
Ik heb eerder inhoudelijk gereageerd.
Als ik op alles wat jij allemaal beweert moet reageren ben ik de hele dag kwijt. Daar pas ik voor.
Jouw inhoud komt weinig verder dan “zionisme” en “bankwezen” en verder een hoop geharrewar. Hou het dan in elk geval beknopt en overzichtelijk.
Jij meent dat monarchen en het vaticaan marionetten zijn, laat die nu juist samen met rothschild de kern van alle manipulatie vormen.
Ik heb de indruk dat er een boekenkast in jouw bovenkamer is ontploft en je ingehaakt zit in desinfo, bijvoorbeeld de idioterie als zou Alex Jones een of andere geheime agenda voeren. Klinkklare nonsens, voor hem steek ik mijn handen in het vuur en dat doe ik niet snel. Juist degenen die dergelijk materiaal verspreiden zijn de desinformanten, al dan niet bewust.
Jouw preoccupatieve gekerm over zionisme duidt zeer waarschijnlijk op een satelliet transmissie dat jou te pakken heeft gekregen, als onderdeel van Endtimes programmering.
De powers that be willen zionisme hysterie en willen joden als de grote boeman uitspelen.
Die professionele jew en zionism watchers zijn merendeels niks meer dan slaven. De powers that be lachen in hun knuistjes om die dwazen en hun volgelingen. De ware manipulatoren blijven zo ook buiten schot.
Tot zover de consultatie. ;-)
Martijn
6 maart, 2010 om 16:01
Heb ik dus toch gelijk.
je zegt toch dat de kerk/vaticaan in de macht zit.
En waarover alex jones zwijgt.
Wat ik zeg is dat het vaticaan onder de macht staat.
wat is macht.
Dat is als je al het geld heb.
Met geld koop je dingen op en mensen om.
En het vaticaan had in het verleden geld nodig,die het bankwezen hen leende.
Daardoor word je afhankelijk gemaakt.
Je betaalt immers de rente.
En wat denk je dat een macht begint zonder geld,of eigendom/kapitaal.
Geen moer.
Dus een bankwezen wat geld uitleent is de baas over een regering/staat.
En wat ik zei over het zionisme,is dat het een tool is.
Een gereedschap waarmee zij hun plannen creeeren en uitvoeren.
Zoals ook een kapitalisme een tool is,of het communisme,nazisme,socialisme,nationalisme.
Het zionisme is niks meer dan een politiek idee.
Is het communisme geen politiek idee.
het bereikt het doel,waarvoor ze het nodig hebben.
Namelijk een systeem opbouwen,wat de maatschappij volgt en dient.
Al dat soort systemen zijn doelbewust gecreeerd om elkaar te bestrijden.
Of om iets op te bouwen.
Als de een weer te machtig word,bouwt de macht weer aan de andere macht wat de eerdere macht zal verslaan.
Het spelletje verdeel en heers.
En ik zeg toch ook dat iedereen hun slaven zijn.
Zelfs het zionisme zijn hun slaven.
Zonder dat ze het zelf door hebben.
Ze willen alleen zelf vooraan de buhne zitten.
Alleen dan kan je maximaal mee profiteren van de weelde en macht.
Als dat nu zo moeilijk te begrijpen is.
Het bankwezen is ook maar een tool en echt niet de enige machthebber. Zoals ik al eerder zei, de macht ligt bij een bloedlijn. La Sagrada Familia.
Ik sluit af voor vandaag.
@Tamso
Ik heb deze draad gevolgd. Ik ben het met Brocolie eens als ik zijn geschiedschrijving lees. De wortel van de ellende waar de gecultiveerde mens in leeft ( machtsspelletjes, onrechtvaardige kunstmatig ingestelde verschillen ) ligt besloten in de onmogelijkheid een cultuur te stichten zonder mentale vervormingen. De mens is slachtoffer van zijn eigen kunnen geworden, regelrechte comminicatie heeft plaatsgemaakt voor abstracte regels. Natuurvolkeren daarintegen kennen al deze verschrikkingen van criminaliteit, uitbuiting, massale slachtingen niet, totdat het hen werd opgedrongen door kolonisatie.
Daarom ben ik het niet eens met Tamso die schrijft:
“En dit systeem had net zo goed een eskimo volk onder controle kunnen hebben,als zij de macht en geld onder controle zouden hebben.
Of een papoea negervolk uit de rimboe.
Of een abirigonal volk uit australie.
Elk mens is hetzelfde,alleen het ego wat nu eenmaal de macht proeft,wil alleen maar meer,meer en steeds meer hebben.
En dat is vandaag de dag de banksters.”
Iedere mens is anders. Daardoor is de mens niet geschikt voor cultuur en de africhting tot nummer in een abstract systeem. Deze cultuurvorming begon zeg maar 15.000 jaar geleden. Zo een cultuur systeem vereist juist grotere kennis over wat ik noem “het zelf” Die kennis ontstond wel maar werd door de inmiddels mentaal verziekte bestuurders van de cultuur op alle mogelijke manieren bestreden. Religie werd de katalisator, religieuze manies de basis van de maatschappij van de zieke mens, de homo sapiens pathologicus. Zij waren er in hun mentale vervorming van overtuigd de vertegenwoordiger te zijn van hun god op aarde.
De papoeas en Aborigonals leefden als natuurvolkeren in perfecte harmonie met hun omgeving. Zij hadden geen last van mentale storingen.
Het zijn dus niet de joden die de wortel van al het kwaad zijn, dit proces van het in stand houden van mentale storingen was reeds voor het jodendom een verbreid verschijnsel. De eerste vervolgingen van “anders denkenden” ( zij die de mentale storingen bestrijden ) zijn vele duizenden jaren geleden al begonnen. De chineze keizers vreesden de taoisten en Confucius zijn boeken werden publiekelijk verbrand. Maar de joden zijn excellente slavendrijvers, plantage eigenaren, financiers van misdadige acties al vele vele eeuwen lang, het is een zielig volk dat zegt in Israel in een democratie te leven, maar alleen het joods zijn is reden om er te wonen of te mogen verblijven, zij zijn net zo een onderdeel van het “kwaad”(lees mentale verstoringen ) als de moslims, Hindus, Christenen en wat dies meer zij dat leeft in de roes van religieuze manies waarmee ze de samenleving besturen. Zij zijn misschien een beetje gekker dan andere religieus aangetaste mensen die gewelddadig zijn en roven en stelen onder de vlag van beschaving en zijn veel te machtig. Die besturende joden die in dit weblog werden genoemd ( Kissinger etc. ) zijn paranoide zieke geesten, zoveel is zeker.
Maar Hitler was nog veel zieker en Wilders is ook een ziek mannetje, mentaal gestoord zijn is inherent aan het willen meedoen met de macht, zeker als dat moet gaan ten koste van en de meeste mensen in onze samenleving lijden aan een of andere geindoctrineerde mentale storing. Je bent hierbij gewaarschuwd.!!
antonius911
6 maart, 2010 om 17:16
Oke laat ik het anders uitleggen.
Wat had je voor de mens,wat kon nadenken.
Het dier.
Een dier leeft of in kudde’s of in een klein groepje.
Zoals je een planteneter heb,en een vleeseter.
Troepen vissen,of roofvissen.
Allebei dienen een doel in de natuur.
De een heeft weer een doel,en de andere ook weer.
bv de planeter eet,en schijt het uit.
Daardoor bemest je de grond.
De roofdier eet weer een zwakste uit die groep en zo blijft een kudde sterk door de sterkste die overleven en voortplanten.
Alles heeft een functie in de natuur wat het heeft opgebouwd in al die miljarden jaren.
Ken een dier iets wat goed is of kwaad.
Natuurlijk niet.
Het dood om te overleven.
Maar dood alleen uit noodzaak.
Meer dan zijn buikje vol is heeft het niet nodig.
Dan ineens komt het wezen wat kan denken.
wat zich steeds meer en meer ontwikkelde.
En wat door de komst van steeds meer mensen hun territorium moesten verdedigen.
Of dat het juist moest zwerven,omdat er niks meer te eten was in hun oude gebied waar ze eerst leefde.
En weer tegenstanders tegenkwamen en dat land moesten heroveren.
Om dat land te beschermen,moet je wetgevingen creeeren.
En door wetgevingen,wat eerst niks meer was als overleven,werd ineens verboden.
En wetgeving wat zei wat goed is en wat kwaad is.
Als jij als mens leefde in een volk,wat zichzelf en zijn medemens beschermde tegen buitenstanders,is hetzelfde als hoe een dier leefde.
Ook dieren beschermen hun nageslacht tegen indringers,en wat ze zien als een gevaar.
Dat is het instinct.
Het denken verving het instinct.
En creeerde wetgevingen wat bepaalde wie dood moest en wie mocht leven.
Wie zou nu deze wetgevingen gecreeerd hebben.
Een macht.
Om de macht te behouden en om de tegenstanders op te ruimen wat een gevaar is voor hun en de macht.
In de tijd van de joden toen ze naar het oude egypte vertrokken,kende ze ook al een slavenbestaan.
Abraham was zelf vetrokken uit het oude summerie met 1000 slaven.
Alleen voelde zij zich al superieur.
En dat is wat altijd al heeft afgespeeld.
Een slaaf/meester bestaan.
Alleen is alles nu verfijnd en doet net alsof dat niet meer bestaat.
Waarom zal dat zo zijn.
Omdat een mens wat kan nadenken uiteindelijk zal opstaan,als het als slaaf zijnde geboren zal worden en met alle slaven die macht zal verslaan.
Wij die nu leven aan de noordelijke kant hebben de macht gegrepen en profiteren van die welvaart wat de meesters stelen/roven/plunderen van de zuidelijke halfrond.
Dat doen ze al eeuwenlang sinds ze kunnen varen.
En omdat wij mee kunnen genieten met die rooftochten,zal men ook niet klagen.
En dat is wat ik bedoel te zeggen met een macht en hoe een macht onstaat.
Dat feitelijk in elk wezen wat uiteindelijk een opvoeding krijgt,of wat alles sneller leert en begrijpt anderen zal onderdrukken.
Alleen de een leeft bv in een gehechte groep,waar ze niet hunkeren naar een macht,en in harmonie met elkaar samen door het leven gaan.
En de andere in een klein groepje en zich afzonderd van de rest,en weet hoe het anderen kan onderdrukken,manipuleren.
Door kennis,wat ze verborgen houden voor anderen.
Als je iemand dom houd,jij natuurlijk slimmer ben,en dat ze dan tegen je opkijken.
1 voorbeeld wat er gebeurde in het verleden.
Daar komt ook de cultuur vandaan van de arabieren voordat de islam bestond.
We kennen de zonsverduistering vandaag de dag.
In die tijd wisten ze dat niet.
Maar een of andere priester weer wel,door zijn kennis.
Hoe hij dat weet is speculeren.
Al geloof ik wel dat er een eerdere moderne maatschappij heeft bestaan,voor de vloedgolf wat atlantis heeft vernietigd.
En dat de leer daarvan bekend is bij een zeer kleine elite.
Die vertelde het volk dat er wat staat aan te komen.
Dat de maan de zon versloeg.
Vroeger was de zon een god.
Vele culturen uit de oude tijd vereerde ook de zon.
De zonsverduistering is de maan die de zon verduisterd.
En het volk dacht dat de maan wat ook een GOD was de zon versloeg.
Wat zie je nu op moskeeen of op vlaggen staan van moslimlanden.
Een wassende maan.
Allah akbar betekent GOD is de grootste.
Allah was een naamaanduiding voor de maan.
Met de komst van de koran is dat uiteindelijk weer veranderd.
Het is dus de occulte leer,wat men verborgen houd voor anderen wat macht creeert.
Kennis is macht.
En daarom word het volk ook onnozel gehouden.
het systeem leert ons dat de een beter moet zijn dan de ander.
En als je beter bent dan de ander,jij weer een trede hoger komt dan een ander.
Wat is beter zijn.
Dat je iets meer geleerd heb dan een ander.
Weet hoe je geld kan verdienen.
Uit alles weten ze wel een slaatje te slaan,als het gaat om geld verdienen en het beter zijn dan een ander.
Het ego is wat ze voeden door het egoistische denken.
Daardoor blijft deze maatschappij verdeeld in lagen.
En zal de top uiteindelijk altijd de macht behouden.
Alles wat onder die macht zit blijft een slaaf.
En de macht de meester.
@Tamso
Macht is een mentale afwijking, een religieuze manie, een bijwerking van cultuurvorming en letaal voor de vrijheid van het individu. Een mislukte stap in de evolutie, deze mentale ziektes belemmeren de evolutie van de menselijke geest. Macht bestaat uit kunstmatig en met geweld (psychisch en fysiek ) in stand gehouden tegenstrijdigheden die de overleving van de soort bedreigen.
De aboriginals hebben 25.000 jaar of meer in vrede geleefd in wat wij Australie noemen, zonder machtstructuren, zij wisten hun verbondenheid met elkaar te bewaren en met de natuur waar zij in leefden. Zij kenden geen oorlog, oplichting, verkrachting, moord etc. Zij zijn spiritueel (evolutionair ) de meerdere van de zieke gelovige jood, arabier, blanke en iedere mens die werd gehersenspoeld met religieuze en/of terroristische prietpraat.
In Zuid Amerika waren er twee groepen de laatste 10.000 jaar. Cultuur indianen en de in de natuur als stammen levende indianen. De gecultiveerde indianen waren net zo gek als de egyptenaren en andere cultuurvolkeren uit de klassieke oudheid, oorlogen, mensenoffers, rangen en standen, moord etc.. Zo de mens de natuur verruilde voor cultuur ging hij wat de geestelijke gezondheid betreft de mist in. Deze cultuurmens moet zich bewust worden van zijn mentale idioterie en Micha probeert daarbij te helpen.
antonius911
6 maart, 2010 om 23:20
Dat bedoel ik dus te zeggen.
Het is de manier van opvoeding en leefomgeving hoe je door het leven gaat.
Als dus die aborigonals in zuid amerika hadden geleefd en de maya’s in australie het andersom was geweest.
dat bedoelde ik te zeggen dat elk wezen feitelijk hetzelfde blijft.
Alleen het is je opvoeding wat je anders leert denken.
En wat anders met elkaar omgaat.
Wat Micha doet is natuurlijk een nobel doel,wat niet iedereen doet.
Dat doel had ik ook een tichtal jaren geleden.
Alleen ik kroop achter het internet en boeken wat ging over de macht,geschiedenis,religie’s,filosifie,etc en merkte gewoon dat alles altijd al zo geweest was.
Hoe graag je het ook wil veranderen,je dat niet/nooit zal lukken.
En tegen wie ik dat probeerde uit te leggen in de politiek dat we gefopt werden door de macht,en ze je gewoon negeren.
Het is alleen machtspolitiek.
Wat de bevolking een broodje aap verhaal vertelt.
Ik zeg ook nu dat stemmen niet telt voor de onderlaag of modaal.
Alleen voor bovenmodaal en rijk.
Daarom bestaat er ook een partij’tje als de PVDA wat ervoor zorgt dat de middenklasse tevreden blijft.
Als zij opstaan,de macht hun macht zal verliezen.
Dan heb je ca 4/5 wat 1 blok zal vormen.
Nu is het ca 50/50 wat gehersenspoeld is en trouw blijft stemmen.
Of denkt dat het een eerlijke democratie is.
Goede morgen,
Micha, je heb gelijk betreft de stijl van Geen Stijl
Ik heb onder item “web commando’s een opmerking gemaakt over Demmink (06.58) en binnen 6 minuten was ik weggejorist
Dit na aanleiding Uw intervieuw met Dhr. Van Castricum
WAT IS DE TELEGRAAF EEN LOSER CLUB ZEG!!!
@paardenc
Rutger wordt al bang als een feministe zijn microfoon grijpt!
;-)
vanaag staat JDTV weer eens boven GS….hehehe
http://www.youtube.com/channels?p=1&s=mv&gl=&t=t&g=9
@ High Brocolie
Inderdaad, macht over jezelf is wel goed, maar daar ontbreekt het aan in die wat jij noemt israeliten, ik noem ze gesestelijk gestoorden. Zij die de schijn ophouden van beschaafdheid maar de oorzaak zijn van grote ontwrichtingen in de samenleving, en als een kankergezwel doorwoekeren. De kinderen en vrouwen zijn hun ergste slachtoffers.
Een goed voorbeeld is zoals je schreef Wicher Wedzinga.
Wicher Wedzinga heeft zichzelf misdragen en werd opgeruimd. Dat was nodig omdat hij geestelik gestoord was. Hij was verslaafd aan neuroleptica net als veel van zijn collega’s en sprak vonnisssen uit in een roes. Het werd tijd dat hij werd geruimd, nu de rest nog. Hij verliest rechtszaak na rechtszaak en als hij zo doorgaat zal de rechter hem eens een verplichte behandeling in een psychiatrische kliniek voorschrijven. Buiten de rechtszaken tegen hem was hij ook heel erg naar tegen zijn kinderen, vrouw, broer, vader, klanten en loog hij tegen ze, lichtte ze op, ze zijn bang geworden van hem en schamen zich voor het feit dat ze familie zijn of klanten waren van zo een gedrocht.
Nog steeds bedreigt Wicher Wedzinga mensen en probeert hij met zijn juridische kennis mendsen te intimideren, daar krijgt hij hulp voor van Maurice de Hond, de roddeltante, die zichzelf belangrijk maakt met een proces bij het Europese Hof. Hij werd terecht veroordeeld voor smaad. In aansluiting op een email kreeg ik de volgende email van Wicher Wedzinga, de ex-rechter:
==========================================================
Dag Antonius,
Vanwaar opeens de woede?
Mooi dat je niet bang bent. Het is trouwens een klachtdelict. Ik stuur alle mails door naar Maurice de Hond, die ook het nodige van je weet via je familie. En gezamenlijk zullen we je kort moeten houden. Wat ben je toch een zielige en zieke man. Heb je je onvoorwaardelijke gevangenisstraf al uitgezeten? Ga geen juridische strijd met me aan, want die verlies je. Je schrijftaal gaat ook al achteruit. Je moet nu echt stoppen. Dit is je laatste mail, na de volgende ga ik een klacht indienen (= aangifte met verzoek tot vervolging) wegens smaad en belediging en zal ik tevens belaging (stalking) opvoeren. Kom tot jezelf en doe niet zo vreemd. Vanwege onze goede contacten in het verleden gun ik je nog een kans. Een aangifte of klacht is geen bedreiging, beste Antonius. Je bent weer de kluts kwijt. Maar je bent ook geen jurist, dus dat valt je niet kwalijk te nemen. Het is een vokomen rechtmatige gang naar de politie (in dit geval de hulpovj) die de zaak zal onderzoeken. En nu dus ophouden, een glas water drinken en tot rede komen.
Vriendelijke groet,
Wicher!
========================================================
Hierbij dan, mijn glaasje gedronken en tot rede gekomen. Heerlijk.
Het OM heeft in zijn wijsheid ( uit ellende ) besloten de heer Wedzinga niet meer serieus te nemen, tenzij om hem te vervolgen. Veel mensen durven geen aangifte tegen hem te doen, uit angst voor deze geestelijke gestoorde man, dat weet het OM.
De mensen uit die geestelijk gestoorde wereld, die Micha bestrijdt zijn hardnekkige stukken vuil die niet zo maar opgeven.
Je schreef: Kennis, Waarheid Verspreiden , het Helpt !
Onwaarheden en Vergissingen Tegen Gaan , Helpt Echt !
Je bent een rasoptimist maar ik ben het met je eens.
@brocolie
11 maart, 2010 om 02:56
Dank voor je reactie.
De email van wiegert die ik plaatste is duidelijk bewijs van Machtswellust en Gekte van magistraten die emotioneel/psychisch mishandeld zijn en dus een kleuter gebleven in hun emotionele ontwikkeling en de draad volkomen kwijt zijn geraakt.
Het is verschrikkelijk allemaal wat je schrijft over de mensheid. De internationale israeliet, de moorden en martelingen van kinderen, de slaafse volgzaamheid, de mensen die nauwelijks uit hun woorden kunnen komen, bestolen worden, afgericht op school en schoolreisje enz enz. en het is mooi geschreven en dan bedoel ik niet de hoofdletters.
Is het voor jou prettig hier op deze site te kunnen posten en te schrijven wat je voelt en denkt en dat het gewoon blijft staan?
Weet jij iets meer over het hogere doel van de Evolutie, bedoel je de evoluitie van de homo sapiens? Zie jij een uitweg of heb je ideeen voor een wereld van samenlevende, psychisch Niet mishandelde en niet Mishandelende verlichte mensen?
Hou je taai
Antonius Michorius