Max Keiser: “Stop drinking Coca Cola!”

cocacola

Beluister de revolutionaire contra-strategie van Max Keiser vanaf 1:00 uur op ArgusOog Radio/KlokkenluiderOnAir

Max Keiser, de eminente financieel-economische journalist en uitvinder van de term financial terrorists om het banking-establishment te kwalificeren dat ons financieel systeem aan het vernietigen is [bezoek zijn website] schetst in een anderhalf uur lang durend interview met Micha Kat op ArgusOog Radio [besluister de uitzending] een simpel scenario om af te rekenen met het systeem van rigged market capitalism van de financial Gulag Wall Street waarin op basis van moral hazard winsten steevast voor geprivatiseerd en verliezen afgewenteld op de burger: stop massaal met het drinken van Coca Cola. [vanaf 1:00 uur] Keiser: “Hierdoor zullen aandeelhouders en hedgefunds worden gedwongen short te gaan op aandelen Coke waardoor de company omver zal worden getrokken. Het shock effect hiervan zal zodanig zijn dat het complete bouwwerk uiteindelijk zal instorten. Deze vorm van verzet en revolutie is veel effectiever dan het in brand steken van bankgebouwen en ander geweld.” Een directe attack tegen Coca Cola zou te vergelijken zijn met de aanval op het WTC op 9-11 die ook tot gevolg had dat het ‘oude Amerika’ definitief werd vernietigd en het mooie is vooral dat de financial terrorists met hun eigen wapens -de financial markets- worden bestreden. Samen met uw webmaster stelde Max Keiser tevens een top-10 op van de grootste financial terrorists van deze crisis. Voor de lezers van deze site presenteren we daarnaast een Nederlandse top-10 van hoofdschuldigen aan de financiele crisis:

timecover1. Alan Greenspan; voormalig chairman van de FED deed alles om de voorwaarden te scheppen voor de excessive risk taking waaraan het systeem nu ten onder gaat. Hiernaast afgebeeld op een inmiddels beruchte cover van Time samen met nummers 3 en 4 als het ‘comittee to save the world’. Het zou anders lopen.

2. Ben Bernanke: huidig chairman van de FED; doet alles om de verwoestende erfenis van Greenspan in stand te houden het het volk verder uit te zuigen ten faveure van de financial terrorists op Wall Street.

3. Robert Rubin: huidig economisch topadviseur van Obama, minister van Financieen onder Clinton, voormalig topman Citibank, zit overal aan de knoppen.

4. Larry Summers: economisch topadviseur van Obama, voormalig president van Harvard dat samen met Wall Street (Goldman Sachs) de ‘hofleverancier’ is van financial terrorists.

5. Maurice Greenberg: voormalig topman van AIG, eens ‘s werelds grootste verzekeraar en trendsetter op het terrein van de credit default swaps. Met Citibank en Lehman Brothers is AIG een van de belangrijkste symbolen van de crisis geworden.

6. Dick Fuld: de extreem-arrogante en wereldvreemde CEO van Lehman Brothers die gebruik maakte van een prive-lift.

7. Hank Paulson: tresury secetary onder George W. Bush; ‘mr. Bailout’: de grootste transfer van public funds naar private funds uit de Amerikaanse geschiedenis geschiedde onder zijn regie.

8. Timothy Geithner: huidige tresury secretary, doet alles om het plunderen van de burgers dat werd ingezet door Greenspan door te laten gaan.

9. Jamie Dimon: CEO of JP Morgan Chase en top financial terrorist; zijn bank is direct betrokken bij tal van speculaties die het systeem omver trekken.

10. Lloyd Blankfein: CEO van Goldman Sachs (opvolger van Hank Paulson), organisatie van top financial terrorists.

Merk op het overweldigende aantal joden: de nummers 1, 2, 3, 4, 5, 8 en 10.

TOP 10 NEDERLANDSE FINANCIAL TERRORISTS:

1. Nout Wellink

2. Wouter Bos

3. Gerrit Zalm

4. Rijkman Groenink

5. Michel Tilmant

6. Jaap Winter (advocaat De Brauw Blackstone Westbroek)

wimlex_dnb7. Prins Willem Alexander (commissaris De Nederlandsche Bank, zie foto)

8. Jan-Michiel Hessels

9. Dirk Scheringa

10. Arthur Docters van Leeuwen

Print Friendly

48 Responses to “Max Keiser: “Stop drinking Coca Cola!””


  • @Plonk

    J bent er snel bij altijd met die zuigende commentaren. Waarom lees je niet gewoon de Telegraaf, Beleggersbelangen, FD, Elsevier en dat soort blaadjes. Of ben jij zo’n huurling van de AIVD of dat soort clubs?

    Iedereen met een beetje verstand drinkt überhaupt geen Coca Cola, eet geen makdonalt en koopt geen spullen uit de VS of van bedrijven die eigendom zijn van VS-bedrijven. In NL dus geen produkten van Sara Lee (Douwe Egberts, Sanex etc.), Procter and Gamble (wasmiddelen, shampoo, Gilette), en ga zo maar door.

  • @plonk

    Domoor!

  • Als je de zinloze reacties van Plonk, Tunneltje, De Mink en Justus overslaat, ben je heel snel door het lezen van de comments heen.

  • De belanghebbenden zien natuurlijk het liefst dat hun critici elkaar afmaken…(zie hierboven)

    Een oplossing presenteren is een poging waard. Ik bepleit de vrijmaking van “de stemmer” en transformatie in een “kiezer” die het heft voor de New World Order zelf in handen neemt in plaats van de machtsgreep door de oligarchieën en de Big Brothers van de wereld. Door Internet, het gemiddelde opleidingsniveau van een wereldburger – op de totale mensheid spreken we dan nog over een “happy few” – kun je toch een veenbrand stichten die grensoverschrijdend zal kunnen zijn. De r e v o l u t i e start dan hier in Nederland waar de hoogste graad van PC-gebruik en media-dichtheid is. Leg die kiezer een vragenlijst voor. Daar staan de meest basale vragen op terzake diens wereldbeschouwingen maar met enorme impact en gevolg. Vraag 1 luit: “Wilt u Oorlog of Vrede?” De consequenties terzake de beantwoording zijn enorm als hierover alleen al een BMD – Brede Maatschappelijke Discussie – zal worden gestart. Enz. enz. zie verder m’n website maar. Te vinden via: http://www.villamithras.com

  • Joden fungeren als buffer tussen de onderdrukten en de onderdrukkers, zodat ze bij onheil een groep de schuld kunnen geven. Dat is al vele male gebeurd in het verleden. Als er weer eens een oorlog of crisis gecreëerd moest worden waren de ‘joden’ de lul. Het liefst hadden ze gezien dat moslims aan de financiële knoppen in de VS zaten. Obama is een halve moslim en is dus uitstekend geschikt als “baas”.
    Zo zie je maar weer dat die eeuwenoude machtsstructuren nog steeds dezelfde principes gebruiken.
    Maar de nazi’s kunnen toch allang hun echte smoelwerk laten zien? In deze tijden van totale controle maakt dat toch niets meer uit?

    Prins Pils staat wel een beetje laag. Een indicatie dat Prins Pils volgend jaar aan de macht komt is dat de VVD nu zo gigantisch hoog staat in de peilingen. Onder andere gigantisch gepromoot vanuit het oranje museum, zoals Sjuul zijn kantoor noemt.
    Verkiezingen zijn toch alleen maar show, de VVD moet blijkbaar de grootste worden zodat Prins Pils volgend jaar met z’n vrinden van de VVD zijn koningschap vorm kan geven. VVD 35 zetels, dat zou betekenen dat 1 op de 4 stemgerechtigden op de VVD zou stemmen? Is er ook maar één iemand die dat gelooft?
    Zelfs in een gemeente als Wassenaar zou dat met moeite lukken.

  • Plonkie, plonkie, wat een heerlijke gefrustreerde humor heb je toch!

    ‘Het internet’ is niet afhankelijk van een verdien-model!
    Het is juist door niet commerciële instellingen onstaan en groot geworden en zal alleen maar beter functioneren zonder monopolisten als Google.

    Daarnaast bestaat het ‘verdien-model’ niet. Internet kent honderden verdien-modellen.

    Tenslotte, als mensen stoppen met Coca-Cola kopen, zullen voorraden, langlopende verplichtingen (met fabrieken e.d.) e.d. een dusdanige aanslag op de winstgevendheid zijn dat beleggers hen inderdaad zullen dumpen als oud vuil. Ongeacht hoeveel flut-merken ze hebben.

    Neem een glaasje Fanta© van me!

  • Ik heb wel een ongemakkelijk gevoel bij de opmerking over het aantal Joden in de Amerikaanse lijst. Wat wil je hiermee zeggen? Dat Joden onbetrouwbaarder zijn dan andere mensen?

    Als je het Nederlandse lijstje ziet is het wel opvallend hoeveel christenen erop staan. Maar dat wordt niet uitgemeten.

  • @ronald
    Zeker zijn joden onbetrouwbaarder dan anderen. Anders hadden we nu niet met de huidige wereldwijde ellende gezeten. Het enige wat telt voor een jood is geld. Zie de vele artikelen op deze link:
    http://aart-liberty.blogspot.com/

  • @Plonk…10:24
    Ik acht mijzelf een cynische pragmaticus en dat is iets anders dan een cynische nihilist.

    “Hoop en moed verloren is al verloren” zo luidt immers de volkswijsheid. Daarom is bij mij een half vol glas ook
    half vol in plaats van half leeg. En dan maakt het niet uit of
    er Coke inzit of Fanta. De coke heb ik overigens liever in droge vorm…:))

  • citaat:

    @ronald
    Zeker zijn joden onbetrouwbaarder dan anderen. Anders hadden we nu niet met de huidige wereldwijde ellende gezeten. Het enige wat telt voor een jood is geld.

    Ik begrijp dat ik hier met een antisemiet te maken heb. Fijn dat christelijke zo eerlijk zijn.

  • “Het verdienmodel van internet is compleet failliet en vastgelopen, op de telecomrotsen. Internet is bijna over en uit, op deze manier.”

    Blijkt maar dat als Plonkie zelf inhoud moet genereren ipv het makkelijk cynische afkraken dat de ware aard van deze nitwit naar buiten komt. Op alle punten inhoudsloos gewets. Wat denk je alleen al dat Google vorig jaar aan winst heeft geboekt ? Heb je ooit van een virus gehoord? moehaha computerexpert plonkie spreekt, nerds spits uw oren… En dan een Micha iets over een kast verwijten waar ie zelf niet meer afkomt.

    We staan volgens Nobelprijswinnaars aan een van de grootste transities van de laatste honderden jaren maar Plonkie weet het… Het “verdienmodel” van Internet is failliet en Internet is niet bereikbaar… Een losse flodder van de mid-ninetiees als waarheid met een dikke nek presenteren. Hiermee heb je jezelf laten zien nietszeggend blaffertje die is blijven steken in simpele feitjes uit het vorig millennium die allang weer ontkracht zijn. Alle uitgerangeerde machtswellustige cynische ouwe lullen ter wereld zoals jij bij elkaar kunnen dat nog niet tegenhouden. Kortom, je klinkt als een bange hond, die zich hooghartig op demagogisch ijs begeeft. Wanneer je nog meer van die “I invented the Internet” waanideeën hebt, wil je ons daar hier niet mee lastig vallen. Zou je zelf niet eens een nieuwe krant gaan beginnen met je ideeën, aan je enthousiasme zal het niet liggen.

  • @Ronald

    Je verwart antisemitisme met anti-zionisme.

  • Aart-libert,

    Ik denk het niet. Je haat gewoon joden omdat ze jood zijn. Vertel mij even hoeveel CDA’ers en andere christelijken staan in het Nederlandse lijstje?

  • @ Ronald

    Blijkbaar begrijp je niks van Zionisme, dat is zelfs een bedreiging voor goedwillende joden. Ik heb geen enkele hekel aan Bob Dylan, Norman G. Finkelstein (van de Holocaust Industry), Sabrowski, om er een paar te noemen. Dus in jouw filosofie, zou ik ook deze moeten haten omdat ze jood zijn? Beetje bekrompen idee.

  • “Zeker zijn joden onbetrouwbaarder dan anderen. Anders hadden we nu niet met de huidige wereldwijde ellende gezeten. Het enige wat telt voor een jood is geld.”

    Je schaamt je toch een ongeluk. En daarna zegt a-l dan dat hij niks tegen alle joden heeft. Een duidelijker anti-semiet ben ik in mijn leven niet tegengekomen. Maar hij wordt natuurlijk gevoed door Micha, die wijst op het aantal joden op dat lijstje. Waarmee hij voor de zoveelste keer al zijn andere ‘werk’ eigenhandig besmeurd.

  • Tunneltje, je snapt kennelijk niet waar het helemaal over gaat.

    Alle criminele Zionisten noemen zichzelf keer op keer jood.
    Dus als je een criminele Zionist dan jood noemt is dat omdat hij zichzelf zo betiteld. Is een trucje van die criminele Zionisten om zich zo te noemen en dan als je vervolgens de criminele wandaden van die mensachtigen aan de kaak stelt, dan gooien ze het over de boeg van jodenhaat of anti-semiet. Wat vanzelfsprekend de grootste lariekoek is. Alle Zionisten zijn overigens criminelen, oplichters, moordenaars enzovoort…

  • @Tunneltje

    Aart is ongeveer overal al weggejaagd of heeft een ban gekregen, alleen hier kan hij ongestoord zijn gang gaan. En elke keer heeft hij wel weer een of ander slap excuus dat hij niks tegen Joden heeft.

    Twee jaar geleden vond je nog wel eens wat normale reageerders hier, nu lijken er alleen nog halve of hele nitwits overgebleven, zie ook weer de gebruikelijke wartaal van NWO profeten en cokesnuivers als die Bouma en noplane idioten als Ko.

  • @Justus
    Nuancering, relativering en humor zijn duidelijk niet aan je besteed. Maar ik bedank ervoor om mij door jou een “cokesnuiver” of “idioot” te laten noemen.

    Als ik, behalve een evenwichtig verhaal, ook nog iets duidelijk maakte is dat mijn commentaar op lieden zoals jij wel terecht was.

    Met beledigende generalisaties en “jijbakken” worden inderdaad de discussies op dit soort fora verziekt. En het blijkt dat jezelf het wandelende voorbeeld ervan bent.

  • Wat een bekrompen, geborneerd geneuzel lees ik hier weer links en rechts, beide kampen.
    Zet nergens ook maar iets van zoden aan de dijk.

    Laat ik dan maar de kanttekening maken dat het puppetgehalte in die lijstjes nog vrij hoog is.
    The Fed en Wallstreet staan onder supervisie van de Windsors. De Europese centrale bank daarentegen staat onder supervisie van de Rothschilds en is dan ook niet geheel toevallig gezeteld in Frankfurt.
    Een bank is net als bijvoorbeeld een overheid een instrument. Wordt wel eens vergeten, is mijn indruk.
    Een manipulator kan natuurlijk gebruik maken van marionetten, agenten en/of useful idiots om het vuile werk op te knappen.

  • Het zionisme veroorzaakt overal in de wereld diepe ellende, niet alleen in Gaza.

  • Wim Dankbaar heeft de volgende open brief gepubliceerd:

    http://jfkmurdersolved.com/demmink.htm

    Dank je wel, Wim Dankbaar! Ik heb ook even geklikt op de poll onderaan, want ik ben het er helemaal mee eens!

  • @ Ko – Mama – a.bos

    Het lijstje van reaguurders, waarop ik niet meer reageer, heb ik al eerder geplaatst. Dus scheelt een hoop tijd om alleen maar te reageren op relevante reacties.
    Het is correct, zoals Ko dat stelt, criminele Zionisten noemen zich keer op keer jood. Ben vaak aangevallen, dat ik niet precies aangeef, welke joden ik bedoel en dat is ook bijna niet te doen. Toen destijds Gaza door de Zionistische joden werd gebombardeerd en er 1400 doden vielen, het merendeel vrouwen en kinderen, toen werd niet een video van dansende joden in New York getoond, zodra er ergens Arabieren ergens in de wereld dansen, wordt dat gelijk alom gepresenteerd als “kijk eens hoe schandalig”. Maar kijk eens naar deze video:
    http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo&feature=player_embedded
    Wordt je daar dan niet kotsmisselijk van? Ik kon de video in ieder geval niet afkijken. En trucs om alles te verdoezelen, hebben de Zionistische joden, gesteund door de gelijkgestemde media, uiteraard voortdurend voorhanden. Iran is de grote boosdoener, terwijl alle informatie over Iran is gemanipuleerd. Bekijk deze Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=_qxzZY4JycY
    Maar steeds meer mensen en organisaties wereldwijd beginnen dat door te krijgen, gelukkig. Precies zoals a.bos dat zegt: Het zionisme veroorzaakt overal in de wereld diepe ellende en niet alleen in Gaza.

  • Verzamelpuntcorrectie

    @ Justus, als je heel goed naar deze 10 minuten luistert, word je misschien weer mens, ipv die eeuwige bange zeurpiet, die zelfs niet meer het verschil wil zien tussen een antisemiet en een anti-zionist:
    http://www.youtube.com/watch?v=6j-5kt8xfi8

  • @Verzamelpunt. Heb je nog iets anders dat niet uit de zweverige Argusoog/Niburu stal komt? Of David Icke jouw Sathya Sai Baba?

  • Hier zie je anti Zionistische joden demonstreren tegen de Zionistische terreur tegen Palestijnen en hoe een crimineel Zionistisch Israëlisch regime deze anti-Zionistische joden aanpakt.
    http://www.youtube.com/watch?v=yezdGcymABM

    Israeli behave with cruelty not just against its Arab opponents, but also against the Anti Zionist Jewish community in the Holy Land. this took place in Jerusalem on may 25, 2010

    @ 1 van de 200.000 professionals genaamd Justus
    bekijk nog een keer deze typische Zionistische “jodenstreek”
    911 WTC Nuclear Demolition
    by Dimitri Khalezov
    http://blogger.webcoat.net/2010/04/911-wtc-nuclear-demolition/

  • Even terug naar het onderwerp. Een grote multinational proberen valt niet mee, maar zou wel een trigger voor algehele opschoning kunnen zijn. In het geval COCA Cola komen er dan ook andere zaken, zoals cocaïne in de verdrukking, dus dat zet aan.
    Maar wat is de directe aanleiding, beursfraude, etc.?
    Er moet een directe aanleiding zijn, volksgezondheid, milieu moeten direct in gevaar zijn. Bij die frisdrankfabrikant is dat nog niet aan de orde of het is een veel te lang traject.

    Een hele goede reden moet zijn dat een bedrijf de wereld op een of andere manier naar de knoppen aan het helpen is, gigantsiche schade aan mens en dier toebrengt en een regelrecht gevaar voor ons voortbestaan zoals we het nu kennen.

    British Petroleum?

  • Niets nieuws onder de zon bij mensen als Max Keiser, Gerald Celente en Peter Schiff. Deze zogenaamde ketters binnen het financiële systeem zijn volkomen ongevaarlijk en met reden: allen dezelfde etnische achtergrond, afkomstig uit financiële establishment-kringen, niet geboycot op radio/televisie, en een zakelijk belang in hetgeen ze verkondigen. Zie ook Willem Middelkoop hier in Nederland.

  • Zolang Nederlanders en in het algemeen, West-Europeanen in deze mensen systeem-opponenten menen te herkennen hebben we nog een lange weg te gaan.

  • Volkomen idioot en onzinnig om een symptoom, wat het zionisme is, op te voeren als oorzaak van de problematiek.
    Als je zou zeggen, de illuminati, NWO, the part powers that be of van mij part halfbloed reptielen, ja dan gebruik je zinnige terminologie.
    Zionisme is een instrument en een set up. Zionistische joden zijn veelal ook onderdeel van die set up. Mind control, je weet wel.

    Degenen die totaal geobsedeerd zijn door joden en/of zionisme, er helemaal door het dolle heen van lijken, zoals frater ko en aart-libert geven mij allerminst een gezonde, heldere indruk.

    Nog nooit heb ik deze twee op enige diepgang dan wel op brede en ruime opvattingen kunnen betrappen. Zeker niet over het zionisme, waar deze twee toch de mond propvol van hebben.
    Ze blijven hun voorgeprogrammeerde, preoccupatieve mantra’s opdreunen.
    Als je de postjes van Ko onder elkaar zet dan lijken ze allemaal op elkaar. Hij probeert zijn leegheid te camoufleren door zijn postjes, die elke keer weer nagenoeg gelijk zijn, met een enorm venijn uit zijn toetsenbord te trekken. Begint wel erg tragisch te worden.
    Joden de schuld geven van de problematiek is ridicuul.
    Als je denkt dat zionistische joden het hele zaakje manipuleren heb je er nog geen fluit van begrepen.
    Nu vind ik joden door de bank genomen ook een vrij onbetrouwbaar volkje en zij nemen zeker een belangrijke rol in het hele theater, maar zij zijn niet de manipulatoren, de meesten dan, er zijn er die als joden opgetekend staan, zoals natuurlijk de Rothschilds.
    Die hysterische bekrompen jewwatchers die totaal geobsedeerd, verbeten en humorloos te werk gaan geven geregeld zelfs de indruk tegen het autistische en zelfs psychopatische aan te zitten. Sinds een jaar of 1,5-2 jaar duiken ze in groeiende getalen op.
    Geprogrammeerde dwazen zijn het, gecreeerd door de NWO.

  • Ergens zou je een wat meer gematigde toon verwachten van iemand die zonder enige onderbouwing de stelling poneert dat het Huis Windsor eigenaar is van – dan wel algehele controle uitoefent over Wall Street.

  • @ Martijn

    Daar heb je toch een partij onzin bij elkaar geharkt, waar de honden geen brood van lusten. “Joden de schuld geven van de problematiek is ridicuul” om tenslotte de stelling te poneren, dat je “joden door de bank genomen ook een vrij onbetrouwbaar volkje” vindt. In het lijstje van Micha Kat, die de hoofdschuldigen aan de financiële crisis vermeldt, staan nota bene 7 joden. En lees ik tenslotte “Geprogrammeerde dwazen zijn het, gecreëerd door de NWO”. Wie is er nu een geprogrammeerde dwaas. “Keep on dreaming”.

  • Verzamelpuntcorrectie

    @ Martijn,

    De mannetjes die voor de buitenwereld aan het roer stonden tijdens WOII waren allemaal gedeeltelijk joods: Churchill, Roosevelt, Stalin, Hitler.

    De Eerste Wereldoorlog, de Russische Revolutie, de Tweede Wereldoorlog, de staat Israël, de Koude Oorlog, de Korea oorlog, de Vietnamoorlog, de Sovjet-Unie, enz. werden alle gefinancierd vanuit de in 1913 door samenzwering van grote bankiersfamilies tot stand gekomen Federal Reserve, de centrale bank van de VS. De belangrijkste eigenaren(!) van deze bank zijn de families Rothschild, Rockefeller, Warburg, Schiff, Oppenheimer, Lehman, Loeb en Morgan. Alleen de familie Morgan is misschien(!) niet joods.

    Joden spelen een belangrijke rol binnen de verschillende samenzweringen. Zie bijvoorbeeld ook dit op E.C. Knuth’s ‘The Empire of “The City” ‘ (uit 1944) gebaseerd fragmentje van Grace Powers ‘Ring of Power’, waarin weer vier joodse families (Rothschild, Warburg, Oppenheimer en Schiff) opduiken als financiële machthebbers binnen “The City”. http://www.youtube.com/watch?v=iEFYTlz1jAY

    De drie belangrijkste televisiestations in de VS, CBS, NBC en ABC zijn ook grotendeels in handen van de families Rothschild, Rockefeller en Morgan. Net als de persbureau’s naar wier pijpen rozenwaters als Hans Laroes moeten dansen. Hollywood is een joodse propagandamachine.

    IG Farben was ook een joodse aangelegenheid, voornamelijk Rothschild, Warburg en Rockefeller. De Holocaust werd uitgevoerd in opdracht van deze families, op hún terreinen als IG Auschwitz, Sobibor en Treblinka. Met IG Farben’s patent Zyklon-B. Ook de latere paus Wojtyla was IG Farben werknemer tijdens de Tweede Wereldoorlog.

    De Japanse oorlogsmachinerie werd gefinancierd door Rothschild’s rechterhand Jacob Schiff van de Rothschildbank Kuhn, Loeb & Co. Bedoeling: Nederland, Frankrijk, Engeland beroven van de kolonieën ten gunste van de multinationals van de bankiers. Veel Nederlanders zijn omgekomen in de (joods-)Japanse terreurkampen.

    Om nog maar te zwijgen over de rol van joden binnen de farmaceutische terreur van het Medisch Monopolie. Kijk bv eens naar Sigmund Freud’s toonaangevende positie in de voorlopers van het mind control instituut Tavistock, waar oa de oorlogsmisdadiger Henry Kissinger zijn opleiding heeft genoten, maar vlgs Greg Hallett ook Stalin en Hitler.

    Of zie Roel Coutinho eerst duizenden Aidspatiënten naar de volgende wereld helpen met AZT, om hem nu met allerlei campagnes jonge meisjes te zien dwingen zich te laten vaccineren, met de mogelijke bedoeling ze onvruchtbaar te laten worden.

    Ik geloof dat verhaal van Eric Jon Phelps wel dat joden door de Illuminati steeds als stromannen op posities worden neergezet waardoor zij uiteindelijk de klappen moeten opvangen, als de door joden als Karl Marx, Lenin, Stalin, Trotzky, Sverdlov, Beria gevoede jodenhaat escaleert en zich omzet in pogroms. Maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat veel joden enorm geprofiteerd hebben van al die vuiligheid die honderden miljoenen mensen het leven gekost heeft, ons in een horrorachtige wereld heeft gebracht en vele trauma’s heeft veroorzaakt. Google eens wat de Talmud allemaal zegt over niet-joden, zoals toegestane pedofiele activiteiten met niet-joodse kleuters, en vraag je af of een gek als Geert Wilders misschien door Israëli’s wordt gefinancierd omdat zijn campagnes tegen de Koran de aandacht helpen afleiden van een veel verschrikkelijker “heilig” boek.

    Peter Stuivenberg’s ‘De Boogeyman’ is verboden in België en de binnenkort in NL te verschijnen tweede editie mocht van de uitgever niet meer het gedeelte met vraagtekens over de Holocaust bevatten. :lol:

  • @ Verzamelpuntcorrectie

    Uitstekende reactie, om met het slot te beginnen, volledige onzin, dat de Holocaust niet in twijfel getrokken mag worden en dan bedoel ik met name de opgevoerde aantallen. Heb er op mijn Blog 7 afleveringen aan gewijd, maar ja, dat mag, want ik zit in Thailand, zie: http://rationalwiki.org/wiki/List_of_countries_where_Holocaust_denial_is_legal
    En dat zijn toch 241 landen, die daar een andere mening over hebben. Nog een link over die lekkere familie Rothschild:
    http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/rothschild.htm

  • Verzamelpuntcorrectie

    @ aart-liberty,

    Peter Stuivenberg ontkent de (afschuwelijke) Holocaust niet, net zo min als Eustace Mullins. Het gaat meer om de aantallen joodse slachtoffers, die hoogstwaarschijnlijk zwaar overdreven worden. België staat niet op de wikilijst van landen waar Holocaustontkenning strafbaar is, dus des te merkwaardiger dat Peter Stuivenberg’s boek in België verboden is.

    Dat de Holocaust niet serieus onderzocht mag worden is ook veel joden een doorn in het oog. Bv Norman Finkelstein, of wijlen Myron Fagan.

  • @ Verzamelpuntcorrectie

    Om welke redenen men in sommige landen van de EU boeken verbiedt, is toch blijkbaar weer iets, wat een land zelf kan bepalen. Ook het boek van Robin de Ruiter, de 13 Satanische bloedlijnen, is in Frankrijk verboden. En de Holocaust gaat niet zozeer om het leed, dat de joden is aangedaan, maar om het feit, dat de aantallen op een vreselijke manier zijn gemanipuleerd. Gisteren mij intensief verdiept in Treblinka, waar er rond de 870.000 zouden zijn omgekomen. Niets van waar, zie deze linken:
    http://www.whale.to/b/treblinka2.html
    http://www.ihr.org/jhr/v19/v19n3p20_radar.html

  • Verzamelpuntcorrectie

    Dit filmpje werd een paar jaar geleden regelmatig verwijderd van YouTube, maar is tegenwoordig geaccepteerd.

    Jewish Holocaust: The truth
    http://www.youtube.com/watch?v=P41WujqV0kU

  • De beide heren Mullins en Stuivenberg kun je moeilijk aanhalen als autoriteiten m.b.t. dit onderwerp. Mullins beweert bij verschillende gelegenheden iets anders hierover, waarbij de ene uitleg volledig in strijd is met de andere. Stuivenberg, vervolgens, stelt alleen het slachtofferaantal in vraag en beroept zich om dat punt te kunnen illustreren uitgerekend op het werk van de Franse professor Robert Faurisson die tot veel diepgaander conclusies komt m.b.t. het algehele onderwerp. Zijn meest belangrijke onderzoekswerk dateert al van 30 jaar terug en heeft niets aan relevantie verloren.

    Dat het boek van Stuivenberg in België verboden is laat zich verklaren door de daar van kracht zijnde Negationismewet.

    Ben benieuwd op welke grond het boek van De Ruiter in Frankrijk verboden is?

  • Verzamelpuntcorrectie

    @ exeunt

    Wat zijn de bronnen voor het volgens jou tegenstrijdige wat Eustace Mullins gezegd heeft over de Holocaust?

    Je kunt Mullins juist wel een autoriteit noemen omdat hij behalve een grondig onderzoeker, ook iemand was die altijd OPENMINDED op zoek was naar waarheid en daarom zijn mening af en toe bijstelde als nieuwe feiten daar aanleiding toe gaven. Uiteraard werd dat hem niet door iedereen in dank afgenomen, omdat ‘t binnen bepaalde ideologieën nou eenmaal niet past om je visie bij te stellen.

    Dit is voor zover ik weet de definitieve versie van wat hij (in het kort) over de Holocaust had te vertellen, in Canada, augustus 2000:

    THE NAZI ZIONIST PARTY & THE HOLOCAUST
    http://www.youtube.com/watch?v=Lh_AJMQEurA

    Jim Condit jr heeft ook een aantal opmerkelijke zaken naar boven gehaald over de nauwe samenwerking tussen nazi’s en zionisten:

    Hitler & the Zionists part 1 of 2
    http://www.youtube.com/watch?v=YOkvy-102Z4

    Hitler & the Zionists part 2 of 2
    http://www.youtube.com/watch?v=4gNm8RjT2tE

  • Ik volsta met de verwijzing naar zijn artikelen uit de jaren 1960-1970 over dat onderwerp.

    Het lijkt mij duidelijk dat de auteurs waar jij op terug valt niet de multidisciplinaire onderzoekingen hebben verricht zoals onderzoekers (chemisch/taalkundig/documentair etc.) als (o.a.) Arthur Butz, Robert Faurisson en Jurgen Graf die wel hebben ondernomen. Dat is het wezenlijke verschil.

  • Verzamelpuntcorrectie

    Als ik het goed begrijp noemen degenen op wie jij je beroept (de theorieën van Faurisson en Graf worden besproken in Stuivenberg’s Boogeyman) de Holocaust een mythe? Het zou kunnen dat dat zo is, maar dat betekent wel dat er ook in mijn omgeving behoorlijk op los gelogen en gefantaseerd zou zijn door overlevenden van de Poolse vernietigingskampen. Waar zijn al die spoorloos verdwenen familieleden volgens jou gebleven die herdacht worden door de joodse nabestaanden?

  • In de woorden van Faurisson is de holocaust een ‘historische leugen’.

    http://www.theboogeyman.eu/content/vervolging.php bevat juist een tekst van Faurisson waarin dit geconcludeerd wordt.

    Stuivenberg licht echter alleen de tekst uit om in te gaan op het aantal doden. Vreemd.

    Hoe duidelijk ook de titel van Rassiniers ‘Is er sprake van een genocide mythe?’

    Vervolgens in Stuivenbergs begeleidende tekst leest men:

    “Waarom wij hieraan aandacht besteden?
    De Boogeyman beduvelt de wereldgeschiedenis door het in bezit nemen van het geld, het financieren van Hitler en het creëren van de Tweede Wereldoorlog met zijn afschuwelijke en onmenselijke moordpartijen en holocaust, het uitlokken van de Japanse aanval op Pearl Harbor, het op gang brengen van de Koude oorlog, het uitlokken van de Golfoorlog waarna vervolgens 500.000 kinderen aan kanker sterven en door de zogenaamde terreuraanslag op de Twin Towers en het Pentagon met de hierop volgende bezetting van Irak. Tientallen landen hebben hun olie en mineralen moeten inleveren en het eind van De Boogeyman terreur is nog niet in zicht.”

    Waarom negeert Stuivenberg de centrale these van de onderzoekers die hij citeert?

  • Verzamelpuntcorrectie

    “Waarom negeert Stuivenberg de centrale these van de onderzoekers die hij citeert?”

    Omdat hij deze personen hoogstwaarschijnlijk bij lange na niet zo serieus neemt als jij.

    Ik ben het roerend eens met Jan Bouma die elders schrijft: “En dan maakt het mij niet uit of die Joden werden uitgeput en daarna doodgeslagen in een arbeiderskamp en daarna verbrand in de ovens of dat die Joden/Zigeuners/Homo’s door vergassing om het leven kwamen.”

    Het is een bizar bijverschijnsel van alle onwaarheden die over de Tweede Wereldoorlog worden verkondigd in het onderwijs en door de corrupte media, dat er nog figuren vrij rondlopen die sympathie kunnen opbrengen voor de krankzinnige bankiersknecht Adolf Hitler en zijn nazi’s, of voor de staat Israël die we aan Hitler en zijn meesters te wijten hebben. Veel belangrijker dan de vraag hoeveel joden er precies zijn omgekomen en hoe die zijn omgebracht, is de mensen laten zien dat nazi’s en zionisten voortbrengsels zijn van één en dezelfde bedorven bron. Dat ze elkaars handlangers waren en dat de echte schuldigen aan de Tweede Wereldoorlog nooit berecht zijn en hun nageslacht het nog steeds voor het zeggen heeft, of zoals Eustace Mullins vertelt: “What is going on is the Grand Nazi Scheme. There’s only one political party in the world today and that’s called the Nazi’s.”

    http://www.youtube.com/watch?v=Lh_AJMQEurA

  • “Omdat hij deze personen hoogstwaarschijnlijk bij lange na niet zo serieus neemt als jij.”

    Waarom kiest hij er dan überhaupt voor deze onderzoekers aan te halen? Waarom in dat geval niet andere, zogezegd meer gekwalificeerde auteurs, citeren?
    Een auteur heeft weinig achting voor zijn lezers als hij niet in zijn volledigheid de eindconclusie van zijn bronnen m.b.t. het onderzoeksonderwerp weergeeft.
    Aangezien hij bekend is met de inhoud van het materiaal kan men bijna niet anders concluderen dan dat hij niet zonder bijbedoelingen de aangehaalde onderzoeken onjuist weergeeft.

  • “Veel belangrijker dan de vraag hoeveel joden er precies zijn omgekomen en hoe die zijn omgebracht…”

    Dit doet natuurlijk wel degelijk ter zake. De officiële verklaringen daaromtrent bepalen tot op de dag van vandaag hoe de politieke verhoudingen in de Westelijke hemisfeer zijn.

  • Verzamelpuntcorrectie

    “Dit doet natuurlijk wel degelijk ter zake.”

    Het is vanzelfsprekend niet onbelangrijk, exeunt, maar slechts een detail ten opzichte van enkele andere kwesties, zoals dat nazi’s en zionisten nauw samenwerkten, ook bij het uitmoorden van niet-zionistische joden, en dat de nazi’s volop gefinancierd en bevoorraad werden vanuit Engeland en de Verenigde Staten. En dat die financiers nooit berecht zijn, terwijl zonder hen er nimmer een Tweede Wereldoorlog was geweest.

    De nazaten van die nooit juridisch vervolgde bankierselite doen in het bedenken van horrorscenario’s niet onder voor hun voorouders. Lees ‘De Komst van de Transitie’ van Robin de Ruiter, want de toekomst kunnen we hoogstwaarschijnlijk meer beïnvloeden dan het verleden.

  • 28-05-2010 – Micha Kat . File

    http://www.argusoogradio.org/beheer/archief-mp3-luisterbestanden/klokkenluider-onair/klokkenluider-onair-2010/

    File on 23:05 min : The Max Keiser & Micha Kat Interview in English ..

    Max Keiser & Micha Kat 28-05-2010

    youtube excerpt:

    http://www.youtube.com/watch?v=v398WTnDx-Q

Comments are currently closed.