JOURNALISTE TV WEST MET DE DOOD BEDREIGD * JEROEN DE JAGER VAN DE NOS (FOTO) ZWAAR GEINTIMIDEERD? * HARRO KNIJFF (DE BRAUW BLACKSTONE WESTBROEK) SPEELT DODEN-SPEL * WIE WORDT ALS EERSTE AFGESCHOTEN?
Deze game wordt hard gespeeld, mensen. Spijkerhard. Er gaan doden vallen. De vraag: wordt de pedo Demmink als eerste afgeslacht? Pedo-lawyer Knijff? Of valt dit lot ten deel aan een van de weinige journalisten die deze beerput nog durven te researchen? Hear this. Een journaliste van RTV West bezocht recent een ‘cursus’ bij het OM. Onderwerp was natuurlijk: hoe dienen de media het zegenrijke werk van Harm Brouwer cs. zo effectief mogelijk over het voetlicht te brengen? Aan het eind van de ‘cursus’ sprak Harm Brouwer het journaille toe: openheid, transparantie, verantwoording: we kennen de Brouwer-mantra inmiddels uit ons hoofd. Na de rede van de super-PG stelde de journaliste twee vragen aan Harm. Uno: kent u de website Klokkenluideronline? Secundo: waarom gebeurt er niets met de aangiftes tegen Demmink?
Brouwer gaf natuurlijk geen antwoord, maar benaderde de journaliste tijdens de nazit met de volgende vragen: wie ben je? Waar werk je? Wat is je functie? Volgens een bron benaderde Brouwer uitsluitend deze journaliste met deze vragen. Twee dagen na de cursus kreeg deze journaliste een telefoontje van een bloemist. “U heeft 40 narcissen besteld. Waar kunnen we die afleveren?” Weer twee dagen later werd ze gebeld door een rouwfotograaf. “U bent terminaal. Wilt u een afspraak maken voor een laatste foto-sessie?” De identiteit van deze fotograaf is inmiddels vastgesteld; deze L.S. Van Den Berg blijkt ook ‘publiciteit’ te verzorgen.
Het verhaal van deze journaliste is ons gemeld door een vriendin van haar. Ze is zelf te geintimideerd om ergens over te kunnen spreken. Volgens de vriendin ‘heeft ze nu spijt’ van haar vragen aan Harm Brouwer. Wellicht durft ze binnenkort toch met haar verhaal naar buiten te komen. Datzelfde geldt voor Jeroen de Jager van de NOS die jaren aan het Demmink-dossier werkte en -tevergeefs- probeerde deze zaak op de agenda te krijgen van de publieke omroep.
Op 1 juli meldde Jeroen out of the blue dat hij ‘zich niet langer bezighoudt’ met het dossier-Demmink. Verbijsterend gezien zijn jarenlange inzet op dit dossier en zijn kennis van zaken. Alarmerend ook gezien de beschreven gebeurtenissen rond de RTV West-journaliste in dezelfde periode. De volgende feiten maken het kalltstellen van Jeroen de Jager nog eens extra alarmerend:
*Jeroen de Jager zou naar Breda gaan om daar te spreken met Leonie Seegers, voormalig uitbater/eigenaar van Club Paradise alwaar Joris Demmink te gast zou zijn geweest op SM-parties samen met Ernst Hirsch Ballin en Piet Hein Donner. Dit is verklaard door Wiecher ‘de rammende rechter’ Wedzinga. Foto’s die dit bewijzen liggen bij een notaris, samen met hoogst compromitterend materiaal over Ed Nijpels, voormalig burgemeester van Breda.
*Jeroen de Jager had een afspraak met een Turkse tolk die kan bevestigen dat Demmink in de jaren 90 regelmatig in Turkije kwam hetgeen in flagrante tegenspraak is met verklaringen van pedo-lawyer Harro Knijff van De Brauw Blackstone Westbroek.
*Jeroen de Jager voerde namens de NOS diverse WOB-procedures tegen Justitie om inzage te krijgen in Demmink-stukken, met name die inzake zijn reizen naar het buitenland. In het kader van deze procedures zijn hoorzittingen geweest waarop een naaste medewerker van Demmink -een homo- de zaak met grappen en grollen probeerde te downplayen. Jeroen werd kwaad op deze medewerker en las hem de les: “Ik wil gewoon die stukken hebben!”
*Jeroen de Jager raakte in conflict met de hoofdredactie van de NOS toen deze omroep in weerwil van afspraken en beloftes niets bleek te willen doen met de persconferentie van Chipshol en de Expertgroep Klokkenluiders ter gelegenheid van de presentatie van het boek De Demmink Doofpot. De NOS had vijf journalisten op dit event afgestuurd maar weigerde over te gaan tot berichtgeving.
Volgens de laatste berichten is Jeroen de Jager met vakantie (gestuurd). Een bron meldt dat twee andere journalisten van de NOS het Demmink-dossier van hem hebben ‘overgenomen’ maar daaraan bhechten we weinig geloof. Wel vragen we ons af: welke rol speelt de pedo-lawyer Harro Knijff (foto) bij dit alles? Hoe ver wil de Demmink-mafia gaan met het intimideren van de pers? Worden er binnenkort journalisten afgeschoten? Of zijn de eerste kogels bestemd voor de criminele pedofiel zelf en zijn paladijnen bij het OM en de rechtelijke macht? Wie kan bloemen gaan bestellen en rouwfoto’s laten maken?

















Laat er maar wat koppen rollen, aan hun kant wel te verstaan. Zij hebben gewoon geen rekening gehouden met “peoples power” en zouden daarvoor hun verantwoordelijkheid moeten nemen.
Zij hebben gefaald. Wat ze ook doen, ze hebben al verloren.
Voor onze Onderzoeksjournalist Kat moet het een kleine moeite zijn om de naam van die RTV West journalist hier vandaag nog boven tafel te krijgen.
En heeft de fotograaf, die inderdaad rouwrreportages verzorgd, al verteld wie hem opdracht heeft gegeven.
Ook dat lees ik hier graag vandaag nog. Of is het nu de bedoeling dat ik die man zelf ga bellen. Tel 079-3163631
http://www.bergit.nl Zoetermeer
Daarom zou ook de msm collectief zulke berichtgevingen in kranten en tijdschriften moeten plaatsten, met als boodschap dat ze het zat zijn om de mond gesnoerd te worden.
Zo niet dan allemaal staken, tv, kranten en tijdschriften platgooien, en zowel mondeling als virtueel openbaar maken waarom ze dan doen.
Het gaat hier godbetert om een collega van ze!
Ze gedragen zich net zo angstig als daar op het ministerie van justitie.
Kan Kat uitleggen waarom hij wel ongestoord ene broodje aap verhaal na het andere over Demmink kan
publiceren en een journaliste die in een cursus twee vragen stelt zo bedreigend wordt gevonden dat ze
door een rouwfotograaf wordt gebeld? En waarom belt Kat dan even niet met die L.S. Van Den Berg om te
vragen of het niet gewoon een misverstand was, wat namelijk ook nog zou kunnen. Of is Kat bang dat hij weer een mooi verhaal kapot checkt?
En dan De Jager: nou kan ik mij toch goed herinneren dat het NOS Journaal een zeer uitgebreid item had over de Klokkenluidergroep, hier nog na te kijken:
http://nos.nl/video/161653-betere-bescherming-klokkenluiders-door-expertgroep.html
Dat heeft De Jager ook zelf gedraaid.
Dat was op 2 juni, op 3 juni geeft Poot namens diezelfde Klokkenluiders Groep een persconferentie. Nu lijkt me een boek al helemaal geen reden om daar een item aan te wijden, maar twee Klokkenluiders items op een rij, dat doet geen enkele journaalrubriek.
En dat De Jager in conflict zou zijn geraakt met de hoofdredactie? Als ik Jeroen de Jager inttik bij NOS, zie ik dat hij zowat elke dag een item gemaakt heeft en dat op 30 juni.
En weer: niet even met De Jager zelf bellen, niet met de NOS bellen, ik begrijp niet hoe Kat zich nog steeds journalist durft te noemen. Veel spannender om te zeggen dat er doden gaan vallen.
Hier is ze dan. (hem?hij? het? ach wat maakt het uit)
Broodje van een SM-aap.
Leonne Zeegers (48) is het beu. Ze zat vorige week een tijdje vast omdat er in haar huis een hennepkwekerij werd gevonden. Maar, zo zegt ze zelf, de gemeente heeft vooral de pik op haar omdat ze Zeegers niet schuldig bevonden krijgt van het runnen van een seksinrichting in haar huis.
Leonne Zeegers, geboren als Leon maar sinds een aantal jaar een vrouw, heeft het al jaren aan de stok met de gemeente Breda en de politie. Dat begon al in 2001. Ze werd ervan verdacht een hoerenkiet in haar huis aan de Academiesingel te runnen. Ze werd aangeklaagd, maar het OM werd niet ontvankelijk verklaard. In 2007 werd in een pand in dezelfde straat een hennepkwekerij ontmanteld. Zeegers, eigenaar van het huis, gaf de kwekerij zelf aan bij de politie.
Hennepkwekerij
“De kwekerij was destijds van een huurder. Ik was het er niet mee eens, dus gaf ik het aanâ€, zegt Zeegers. “Daarop kwam de politie langs, ontruimde het hele zootje en liet mij achter met een schadepost van een ton.†Zeegers hoorde daarna niets meer. Vorige week werd er opnieuw een kwekerij in haar huis gevonden. Die gaf ze niet aan, ze wist wel van het bestaan er van. “Dat krijg je er van als een gehoorzame burger in de steek wordt gelaten. Ik werk er niet meer aan mee.â€
SM-diensten
Zeegers verdient haar geld vooral met appartementen verhuren. Ze heeft een aantal panden aan de Academiesingel. Daarnaast is ze psychotherapeute maar verleent ze ook SM-diensten voor mensen die dat willen, de diensten vallen onder de noemer psychotherapie. De gemeente oordeelt echter anders. “De ambtenaren vinden dat SM onder de noemer seks valt, en dus prostitutieâ€, vertelt Zeegers. “En volgens de gemeentelijke verordeningen mag dat niet.â€
Ministers
Zeegers zegt meerdere ministers en hoge raadsheren te behandelen. “Die kunnen bij mij een uurtje in bijvoorbeeld een luier rondlopen, of als vrouw. Wat ze maar willen. Maar een orgasme komt er niet aan te pasâ€, zegt ze. Ze wil maar één naam noemen van een bekende. Wicher Wedzinga, oud-rechter in Leeuwarden, zou volgens Zeegers tot één van de bezoekers behoren. “Bij de therapie komt niet altijd SM om de hoek kijkenâ€, zegt Zeegers. “We gaan ook verkleed als vrouw de stad in. Kleren kop, uit eten, zulke dingen. Als het maar expressie geeft aan de gevoelens.â€
Onrechtmatig
De ontruiming van de bovenverdieping van haar huis afgelopen week, is volgens Zeegers niet helemaal legaal gegaan. “Ze zijn onrechtmatig binnengetredenâ€, zegt ze. “Een agent deed alsof hij de Officier van Justitie aan de lijn had met zijn mobiele telefoon. Ik weet echter dat de politie gebruik maakt van Vodafone en dat netwerk er die dag uit lag. De zes agenten die binnenkwamen hadden nooit door mogen zoeken.â€
Leonne Zeegers laat het voortaan wel uit haar hoofd om de politie te bellen als ze iets ziet dat niet in de haak is. “Als ik maar niets mee te maken heb en er geen last van heb. Leven en laten leven.â€
Bron: Bredavandaag
Het wordt tijd voor een systeem zoals in Thailand, en hoeven er ook geen vragen meer gesteld te worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/1024/Muziek/article/detail/495945/2010/07/07/Sterpianist-in-Thailand-opgepakt-voor-kindermisbruik.dhtml
@bertus
Wat bedoel je met “Hier is ze dan.”
Is dit de RTV West journalist in het artikel van Kat?
Een bekende werkwijze.. ik word door een stalker dermate gedemoniseerd die dezelfde handelswijze hanteert maar nog een stapje verder gaat namelijk tot het ongeoorloofd gebruik van mijn persoonlijke foto’s om die te gebruiken in door hem gemaakte websites om mij als pedoseksueel af te stempelen, waardoor ik door kennissen, vrienden en familie wordt aangevallen, aan het verenigingsleven niet meer kan meedoen, maar tot overmaat van ramp ook geen werk meer kan krijgen want bij iedere sollicitatie word ik gewezen van wat men op internet van mij gelezen heeft, en het schijnt dat waar rook is automatisch ook vuur zou moeten zijn.
Met dank aan Silvia Videler heeft zij de media als alle volksvertegenwoordigers van deze praktijken op de hoogte gesteld, maar die gedogen het alsof het heel normaal is, kennelijk net zo normaal als dat Jorius Demmink zich schuldig maakt aan zijn praktijken. Zie: http://dossierjp.2m11.nl/
@charles
de vriend(-in? Micha weet het kennelijk ook niet) van voormalig rechter Wedzinga, men heeft in ieder geval de pik op haar, zoals je leest.
U heeft 40 narcissen besteld. Waar kunnen we die afleveren?†Weer twee dagen later werd ze gebeld door een rouwfotograaf. “U bent terminaal. Wilt u een afspraak maken voor een laatste foto-sessie?†De identiteit van deze fotograaf is inmiddels vastgesteld; deze L.S. Van Den Berg blijkt ook ‘publiciteit’ te verzorgen.
Weer een stukje nonsens van de bovenste plank, een bedreiger die zo stom is, om traceerbare namen te gebruiken, en ja hoor de anonieme bron mag weer zijn zegje doen.
Rest is wederom stokoude wijn in nieuwe zakken.
Nu is er over nadenk: volgens mij is het voor het eerst in de misdaadgeschiedenis dat iemand wordt bedreigd met de bestelling van 40 narcissen. En daarom denk ik dat die mevrouw gewoon is gebeld omdat de bloemenbezorger en de rouwfotografe beide het verkeerde nummer hadden, en de journaliste een beetje paranoide was. Net als Kat. Zou dat toeval zijn?
@”BERTUS”, “Justus”
“traceerbare namen te gebruiken”
“verkeerde nummer”
Het is anders erg makkelijk anoniem te stalken
http://www.bergit.nl/rouwfotografie/
Dat er geen offertes van de Riouwstraat 13 zijn gekomen pleit weer voor het kamp dat jullie zo op zitten af te zeiken.
Sterker nog: zegt wat over jullie positie hierin.
Oké, als MICHA KAT VANDAAG NIET MET MEER DUIDELIJKHEID KOMT OVER ZIJN ARTIKEL DAN HAAK IK HIER ECHT AF.
MIJN VRAGEN HEB IK AL OM 7.40 UUR GESTELD.
Maar Micha, is de identiteit niet te achterhalen wie de opdracht tot het sturen van bloemen heeft gegeven? Dat wilt deze bloemist wanneer niet vertellen zeker.
Als dit zo is, is het hele gebeuren een grof schandaal. Dit is pure intimidatie. Het bewijst alleen maar dat er (wat we natuurlijk al wisten) een doofpot is. Als er werkelijk niets aan de hand zou zijn zouden ze dit niet hoeven te doen. Is het trouwens niet mogelijk om hiervan aangifte te doen?
Maar Micha, is de identiteit niet te achterhalen wie de opdracht tot het sturen van bloemen heeft gegeven? Dat wilt deze bloemist niet vertellen zeker.
Als dit zo is, is het hele gebeuren een grof schandaal. Dit is pure intimidatie. Het bewijst alleen maar dat er (wat we natuurlijk al wisten) een doofpot is. Als er werkelijk niets aan de hand zou zijn zouden ze dit niet hoeven te doen. Is het trouwens niet mogelijk om hiervan aangifte te doen?
Je bent een onwaarschijnlijk slap ei Micha Kat.
Wanneer je meegewerkt had met het plan de campagne wat ik nu al een tijd onder je neus houd, was er grote kans geweest dat Harm Brouwer allang antwoord gegeven had.
Je bent in verkeerde zin eigenwijs.
@jdk
rustig, rustig maar, ik heb de bloemist gevonden
http://www.pleurop.nu/faq.php
@bertus
En ik heb een slap ei gevonden. Het luistert naar de naam Micha Kat.
‘Dat er geen offertes van de Riouwstraat 13 zijn gekomen pleit weer voor het kamp dat jullie zo op zitten af te zeiken.’
Echt snugger ben je niet, he? Uit het telefoontje blijkt dat er geen adres bekend was. Vandaar de vraag waar het afgeleverd moest worden. Moeilijk, he?
jdk
Je mag van Micha Kat zeggen wat je wilt, maar een slap ei is hij zeker niet!
@Bertus
Als Micha Kat geen slap ei is verleent hij hand-en-spandiensten aan de Demmink-kliek door gebrekkig werk, kortzichtigheid en ongepaste eigenwijsheid.
Met zo iemand als Micha Kat hoeft Joris D. of de NWO geen vrees te hebben. Kat maakt alleen schijnbewegingen, levert niks relevants en laat doeltreffende plannen links liggen.
Zo iemand heet een gatekeeper of trol te zijn.
@jdk
Dat maak ik zelf wel uit
Laat wel zien hoe het van Oranje-mafia werkt je kan alles veranderen
De foto’s van slachtoffers van kindermoordenaar Marc Dutroux die bij huiszoekingen in het aartsbisschoppelijk paleis in Vlaanderen waren gevinden waren daar naar toe gestuurd door idioten van een Brits blad. Opgelost dus! (De telegraaf).
Al oplossing voor die RTV West journalist in zicht?
De fotograaf heeft op mijn mailtje naar zijn website in ieder geval nog niet gereageerd.
http://www.nu.nl/binnenland/2286985/fransman-met-kinderporno-gearresteerd-schiphol.html
in de laatste alinea staat :
Nederlanders die vermoeden dat landgenoten zich in het buitenland vergrijpen aan kinderen doen er goed aan dat te melden bij politie en justitie, aldus de campagne.
Ik ga er danook vanuit dat micha meneer demmink langs deze weg al heeft gemeld bij politie en justitie?
Wanneer Nederlandse media capituleren of zelfcensuur plegen wordt het tijd niet-Nederlandse media te betrekken. Zoals de ‘Greet Hofmans affaire’ via Der Spiegel in de openbaarheid kwam.
beste Micha,
De loop der zaken staat aan jouw kant. Er komt meer. Men ziet het alleen niet, net zoals de farao die het na zeven plagen ook niet wilde zien. De burgers worden er voor gestraft dat ze het kwaad aan de macht laten. Duitsland had vele miljoenen doden en was een totale ruine na Hitler. Irak en de Irakese soenieten zijn ook slecht af na Sadam. Ook Servie met Milosovic werd gebombardeerd. BP ruineerde Iran door Mossadeq onderuit te halen. Daarbij kwam de Sjah terug die snel door Ghomeiny werd opgevolgd. Ook profiteerde BP van mijn olieboorconcept. Kijk wat nu met BP gebeurt. ABNAMRO verleende diensten voor de gifgas leveringen aan Sadam en degenen die Rusland plunderden en nu als miljardair in London leven. Was ABNAMRO over genomen door Barclays dan ging het niet failliet. Maar de VEB dramde Fortis door. Zitten ook figuren bij de VEB in het netwerk? Ondanks mijn waarschuwingen werd de ABNAMRO over geleverd aan de Fortis van Lippens. De pensioenfondsbeheerders en de media zaten er bij en zwegen over mijn waarschuwingen. In de ondergang werd bijna de ING mee gesleurd. Dat moet nu ook in mootjes gehakt worden. Honderden miljarden schade voor de (pensioen)spaarders, die niet protesteren tegen het kwaad aan de macht. Dus komst er meer.
Iedere stagiair journalistiek zou het direct kunnen schudden als hij bovenstaand stukje zou tikken zónder één en ander te verifiëren bij RTV West, de fotograaf, de bloemist en Jeroen de Jager.
Micha Kat geeft er niet alleen bij herhaling blijk van dat hij niet weet hoe strafrecht werkt of degelijk recherchewerk, ook de meest elementaire journalistieke principes zijn hem kennelijk onbekend.
Vat ik het zo goed samen?
Demmink hij zit in een wereldwijd complot met joodse advocaten, bankiers, persmensen en mensen van de joodse en turkse geheime dienst. Doel: gruwelijke dingen uithalen met kleine kinderen.
Niemand, die dit beweert, wordt door Demmink aangeklaagd wegens smaad. Dus is het waar.
Zijn de “De Protocollen van de Geleerde Ouderen van Zion” daarom ook gewoon waar? Dat met dat drinken van kinderbloed? Ik kan toch zeggen: Joden hebben altijd weten tegen te houden dat de protocollen goed werden onderzocht door justitie of wetenschap? En: ligt er iemand in Babi Jar die een smaadproces had aangespannen tegen Alfred Rosenberg?
“Er gaan doden vallen. De vraag: wordt de pedo Demmink als eerste afgeslacht? Pedo-lawyer Knijff? Of valt dit lot ten deel aan een van de weinige journalisten die deze beerput nog durven te researchen? Hear this.” klinkt in elk geval wel naar “Völkischer Beobachter” en helemaal niet naar Woodward en Bernstein. Toegegeven: Demmink heeft natuurlijk veel meer macht dan die Nixon ooit had.
&tunneltje
svp meer respect tonen t.o.v. Mischa Kat. Een zin als “een naaste medewerker van Demmink -een homo- de zaak met grappen en grollen probeerde te downplayen” kan alleen de beste onderzoeksjournalist schrijven. Dan weet je wat hoofd- en nevenzaak is! Hoeveel onderzoek zal achter “-homo-” zitten?
Slakken op zoutleggers om de essentie onder te laten sneeuwen.
Probeer de mensen zich maar lekker in de details vast te laten bijten, dan hoeven ze zich niet met de hoofdzaak bezig te houden.
Micha fijn maling aan ze hebben! Thailand is op jacht, en Rusland ook. Wij kunnen hier niet achter blijven.
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/496132/2010/07/07/Massale-arrestatie-leden-sekssekte.dhtml
wuwveen
“Zijn de “De Protocollen van de Geleerde Ouderen van Zion†daarom ook gewoon waar? Dat met dat drinken van kinderbloed? Ik kan toch zeggen: Joden hebben altijd weten tegen te houden dat de protocollen goed werden onderzocht door justitie of wetenschap?”
Voor een goede uiteenzetting gezien de Protocollen van Zion, lees Robin de Ruiter een wijze “joodse” schrijver.
Ps:
In dit boek rekent de Ruiter voor eens en altijd af met de beschuldigingen tegen de joden als zijnde de publicisten van de Protocollen. Het joodse volk heeft part noch deel aan het ontstaan ervan. Ook hebben zij zeer zeker niets met een joodse samenzwering te maken! Teksten die duiden op een joodse oorsprong of joodse samenzwering, kwamen niet voor in de oorspronkelijke tekst.
KLOL maait het gras voor de voeten weg van een Turkse
criminele bende. Vandaar het zoveelste vreemde artikel
dat vandaag de dapperheid van Micha zou moeten benadrukken.Site finaal door de
mand gevallen voor de zoveelste keer.
@Jenna
Ik heb het ook gelezen, de oprichter schijnt zelfs een dokter te zijn. Dus de functie van iemand pleit hem niet gelijk vrij van dergelijke misdaden.
Ga jij vanavond ook kijken naar Profiel? Het verhaal van Ina post? Ina Post die op basis van haar eigen bekentenis is veroordeeld, wat nu blijkt dat die bekentenis helemaal niet overheen komt met feiten. Vreemd hè?
Wat de bovenstaande betreft; Micha heeft over een cursus waar de journaliste intimiderende vragen zijn gesteld, ik neem aan dat er meerdere mensen aanwezig waren bij die cursus, misschien kunnen zij het bovenstaande bevestigen?
@Jenna,
Als je dat “details” noemt en bijzaken, dan probeer je tegen beter weten in flut-stukjes te verdedigen. Als je iemand beschuldigt, maar hem niet zelf even belt om het nieuws te checken, dan is dat broddeljournalistiek. Dat is essentieel, principieel en heeft niets te maken met “zout op slakken leggen”.
Iemand die hoog van de toren blaast over de schuld van Demmink, maar die er zijn hand niet voor omdraait om verhalen te produceren die louter van horen zeggen zijn en die weigert even te bellen, of te checken, die is als onderzoeksjournalist volkomen door het ijs gezakt. Wederom: dat is geen detail, dat is “basic”. Het maakt al zijn andere bijdragen ook ongeloofwaardig.
Denk nog even aan de opmerking van Jan Poot sr. “Al was slechts 10% waar…”. Als hij dat van mij zou zeggen, zou ik acuut stoppen, omdat ik kennelijk niet betrouwbaar overkom. Omdat Poot kennelijk ernstig rekening houdt met de mogelijkheid dat 90% onzin is.
Een beetje veilig bestaat niet, een beetje dood bestaat niet,
Een beetje waar bestaat ook niet.
Nieuwelingetje
Bedoel je het boek dat de Ruiter heeft geschreven of een andere?
Ik kan mij vanuit eerstgenoemde geen dokter herinneren.
Hier staat het een en ander van zijn onderzoek:
http://zijnditeindtijdtekenswen.punt.nl/?id=520199&r=1&tbl_archief=&
Profiel ga ik ook kijken, al zal dit morgenvroeg worden op uitzending gemist..
Het is zulk zalig tuinweer waarin ik heerlijk in m,n blote niksie kan zitten genieten, zonder besnuffeld te worden. :)
In het artikel hierboven staat dat het via een vriendin openbaar is gemaakt bij klol.
Hoe dan ook, het is vreemd wanneer je zoiets opeens overkomt.
De narcissen had ik misschien wel laten bezorgen. ;)
En de fotograaf zou ik gevraagd hebben of hij honger heeft in deze barre tijden.
De Jehova roeptoeters hebben vandaag weer eens de overhand, druk voor de lol eens op www222Lu en kijk eens waar je terechtkomt. De wartaal van wuwveen mag er ook weer zijn. Geen touw aan vast te knopen. Jenna, ongetwijfeld een Argusoog type die met Robin de Ruiter komt aanzetten. Geen wonder dat ze verwijst naar een site Zijnditeindtijdtekenswen.punt.nl. En geen van allen levert ook maar een zinnige bijdrage over het waarheidsgehalte van de Demmink sagen. Vermoedelijk omdat ze daar ook helemaal niet in geinteresseerd zijn.
Tunneltje
Je weet dat Mr Poot artikelen van Micha in z,n boek heeft verwerkt.
Als Mr Poot het ongeloofwaardig vindt, dan maakt hij er geen gebruik van, simpel.
Dat over die 10% vertaal ik in de vorm dat hij het dan alsnog erg veel vind. Jij draait het om.
Micha vergeleek Demmink met de paus, en ook daar is Mr Poot het niet mee eens. Wie weet is de man wel katholiek.
Er hangt geen frisse lucht om die paus, en de andere pausen, zo duidelijk is dit inmiddels wel.
De webmaster zal zijn redenen hebben om bovenstaand artikel te plaatsen.
Mij stoort het niet.
Iedereen interpreteert die uitspraak van Poot sr hier verkeerd.
“Al was slechts 10% waar…â€
Dat wil niet zeggen dat Poot die andere 90 procent als onwaar wil bestempelen. Hij vond 10 procent al voldoende om JD voor de rechter te slepen.
Charles
Zo heb ik het ook begrepen!
@Jenna
Precies zo zag ik die 10 procent ook.
Justus
Ik zocht een stukje info over de Ruiter, en kwam op die site terecht. Nadat ik het gelezen had heb ik het hier geplaatst omdat die info klopt. Dan heb ik maling aan de naam van de website.
Een argusoogtype ben ik echter niet, al mag ik graag via het archief naar klokkenluider on air luisteren.
Is daar iets mis mee?
Justus
Ik zocht een stukje info over de Ruiter, en kwam op die site terecht. Nadat ik het gelezen had heb ik het hier geplaatst omdat die info klopt. Dan heb ik maling aan de naam van de website.
Een argusoog type ben ik echter niet, al mag ik graag via het archief naar klokkenluider on air luisteren.
Is daar iets mis mee?
@justus
Ik heb op de link www222Lu geklikt. Wat gebeurd er nu met mijn brein? Krijg hier toch niet een of andere ziekte van?
Shapeshifters?
@Jenna
Ik bedoelde de artikel op ad.nl, ik zal ook kijken naar het andere link van je.
Dat verhaal over een vriendin heb ik begrepen. Ik had het over dit stukje; “Brouwer gaf natuurlijk geen antwoord, maar benaderde de journaliste tijdens de nazit met de volgende vragen: wie ben je? Waar werk je? Wat is je functie?” of hier niet nog meer mensen getuigen van zijn geweest.
@Justus
De justitie is blijkbaar ook betrokken bij de zaak Demmink, dus hoe meer we (ik althans) te weten komen over de handel en wandel van justitie hoe dichterbij we bij waarheidsgehalte van Demmink zaak kunnen komen.
Charles en Jenna
Ik ben het met jullie eens.
Ik volg deze website al zeker 2 jaar..
Maar het lijkt erop dat deze website niet uit is op feiten.
Maar meer bezig is met een grote hoax.
Het heeft geen zin om elke keer te proberen via de ingang binnen te komen (de moeilijkste weg). Probeer het via de achterkant. En maak foto’s in onder andere thailand van die honderde nederlandse elite die volgens horen zeggen tot een grote pedofiele club behoren.
Bewijs het! Mensen willen het zien, mensen willen feiten!
Laat iemand infiltreren in de pedofiele wereld! en nee niet jijzelf Micha
Ik vind het woord MAFFIA met 2 FF ff mooier staan ;)
btw…
die 200.000 professionals hebben het maar druk met hun “baan”
MEER DAN 200.000 PROFESSIONALS
WERKEN IN NEDERLAND SAMEN OM
DE STAATSMAFFIA TE ONDERSTEUNEN
@jenna ben jij soms leonne zeegers? De gehaaidheid heb je.
Boek is een hoax, gekunstelde noninfo
@jenna
Natuurlijk klopt er helemaal niets van ‘de protocollen…’
@justus
De argumenten die volgens Mischa Kat bewijzen dat Demmink fout is, werden in de 1ste helft van de vorige eeuw al gebruikt om te bewijzen dat joden fout zijn c.q. absurde complottheorieën a la ‘de protocollen…’ waar zijn. Kats artikelen zouden prima in de “Völkischer Beobachter” passen.
In de artikelen van Woodward en Berstein, die president Nixon de das om deden, wordt echt niet op de geaardheid van medewerkers van de hoofdrolspelers ingegaan. Daar kom je niet zomaar achter en het doet niet ter zake.
Waarom geen onaangekondigde demonstratie voor de deur van Joris Demmink? Als de politie of ME ons komt verwijderen trekken we op die manier vanzelf wel de aandacht, en mischien wel naar de media. Bovendien levert dit natuurlijk ook weer mooi beeldmateriaal op voor youtube, ook weer goede publiciteit.
Bertus
Je doelt natuurlijk op m,n reactie naar Tom op dat andere blog.
Het verbaasd mij niets dat nou juist jij het niet hebt begrepen.
Daarvoor zal je toch heus eerst afstand moeten nemen van je speen en je luiers.
Bertus
Voor èèn keer heb ik me door jou uit m,n tent laten lokken, en dat betekend dat je dit èènmalig is gelukt.
Ik hou er namelijk niet van om mensen virtueel af te breken.
Overigens vind ik het vrij onbelangrijk wat jij vind.
@Nufon
Geen slecht idee, je zou zelfs een tent kunnen opslaan in de straat. Als Demmink zelf niet de politie belt, dan zullen de buren dat zekers wel doen. Dan zijn die ook gelijk weer op de hoogte gebracht.
Er wordt hier gesproken over een AIVD onderzoek, maar hoe betrouwbaar (of juist niet) zijn de onderzoeken van AIVD gebleken tijdens het onderzoek naar de oorlog in Irak? Pardon, AIVD had geen onderzoek gedaan naar massavernieitingswapens, ze hadden de (onbetrouwbare, wat later is gebleken) raporten van inlichtingendienst van Engeland en VS overgenomen, hoe groot is hier de kans dat ze uit zijn gegaan van verklaring van Demmink?
Zolang die 4 die aangifte hebben gedaan niet worden gehoord, kan ik dit geen onafhankelijke en tevens serieuze onderzoek noemen.
@jenna
Je bent voor 90% zeker een travestiet, dat is zo goed als zeker.
@Jenna
Goed zo! Bertus weet van gekkigheid niet meer wat die moet zeggen. Ik zou er niet meer op ingaan.
@nieuwelingetje
Jij bent schizofreen , iedereen ziet het
bertus/plonk/plink etc. is blijkbaar dusdanig geintrigeerd door onze webmaster dat ‘ie zelfs een fake micha kat twitter account heeft aangemaakt.
Van een bedenkelijk niveau allemaal. Een stalker.
Martijn
Gelul twitter is voor kleuters, voor de rest ben jij met je reptilians
Ook rijp voor een psychiator, maar goed de komende tijd gaat het uitwijzen, op deze
Mallotenmagetische site
Nieuwelingetje
7 juli, 2010 om 20:27
Zij maar niet bezorgd.
Het is trouwens zalig zoel weer buiten!
Goede reden om weer naar m,n wijntje te gaan. :)
Pak eens een boek met 350 blz en vergelijk het met “de stoofpot hoax” veel te dun
En te licht
‘bertus/plonk/plink etc. is blijkbaar dusdanig geintrigeerd door onze webmaster dat ‘ie zelfs een fake micha kat twitter account heeft aangemaakt.’
Ik zou eens gaan praten met mede complotgek Ko, die komt nog altijd uit op 200.000 professionals. Jullie vormen een goed team.
@Charles, Jenna,
Als Poot die overige 90 procent ook heel serieus neemt, dan hoeft hij niet te zeggen “als slechts 10 %…”. Dan zegt hij simpelweg: “Er is overweldigend veel bewijs tegen…”. Hij noemt dat percentage, in een stuk waarin hij ook duidelijk Micha’s bijdragen relativeert qua waarheidsgehalte. Daarmee geeft hij dus aan dat het het voor mogelijk houdt dat wat Micha schrijft, geen keihard bewijs hoeft te zijn.
Waar blijft onze onvolprezen webmaster trouwens met zijn verklaring voor bovenstaand non-product zonder checks en wederhoor?
@Tunnltje
Misschien dat iemand op deze site de weg terugvindt naar dat fragment van Poot. Anders wordt het wat moeilijk praten, denk ik.
Als Poot die 90 procent discutabel vindt dan is hij gek dat hij die persconferentie gehouden heeft. Alhoewel hij daar om meerdere redenen zat i.v.m. zijn eigen Chiphol-JD-sores!
Niemand is er bij geweest dus ‘keihard bewijs’ is er niet. Dat moet de rechter uitmaken. Heb je de link toevallig al naar dat fragment gevonden…
Verder is het wachten inderdaad op RTV West en de fotograaf?
Het citaat is: “Mijn conclusie is dat ook al zou slechts 10% van Kats stellingen waar zijn, handhaving van Demmink als s-g uit den boze is”.
Die conclusie trekt hij in een gedeelte dat voornamelijk over de persoon Kat gaat, en niet zozeer over de positie vän Demmink. Poot schrijft onder meer dat het “in zekere zin” wel te begrijpen is dat Micha Kat wordt verguisd. Want: “Soms zijn Kats conclusies nog niet bewezen en bezigt hij wel eens onparlementaire uitdrukkingen”.
Verderop heeft hij het over de bekladdingen en waarom hij dat toch doet. Ook de vergelijking Demmink-Paus vindt hij niet correct. Tevens noemt hij hem een dappere journalist, die een terechte strijd heeft gevoerd tegen Westenberg.
Poot laat dus aan alle kanten merken dat hij Kat waardeert, maar dat hij hem hier en daar met een korrel zout neemt en het begrijpt als anderen dat ook doen. Vervolgens komt de 10%-opmerking. Ik kan dat niet anders lezen dan dt hij ook daarmee uitdrukt dat wat hem betreft niet alles wat Kat beweert (en als feiten brengt) voor waar genomen moet worden. En uiteraard dat hij tevens zegt dat er dan nog genoeg overblijft om Demmink niet te handhaven.
Nou, tot zover deze exegese. Waarom antwoordt Poot hier zelf niet op, trouwens? Waarom zijn hij en zijn zoon nooit te bekennen op deze site? Waarom meldt ook nooit iemand zich van de Klokkenluider Expert Groep? Maakt dat ‘jullie’ adepten niet sceptisch?
Nog wat: in Doofpot Demmink staat een rapport van een anonieme ex-medewerker van justitie. Hij schrijft over KLOL: “Zonder alles wat daar wordt gesteld als waarheid aan te nemen, geeft het overzicht wel een goed beeld van de publieke discussies die rondom de persoon van JD hebben gespeeld en nog altijd spelen”.
Weer iemand dus die zijn oprechte twijfels uit over Kats zogenaamde feiten en conclusies.
Soms zijn Kats conclusies nog niet bewezen en bezigt hij wel eens onparlementaire uitdrukkingenâ€.
Poot laat dus aan alle kanten merken dat hij Kat waardeert, maar dat hij hem hier en daar met een korrel zout neemt en het begrijpt als anderen dat ook doen,
Zonder alles wat daar wordt gesteld als waarheid aan te nemen, geeft het overzicht wel een goed beeld van de publieke discussies die rondom de persoon van JD hebben gespeeld en nog altijd spelenâ€.
Daar staat dus nergens dat de heer Poot afstand neemt van Mischa zijn beweringen, alleen maar dat hij ze ( nog ) niet bewezen acht.
Ik vind jouw bijdragen hoogst irritant Tunneltje. Je vertroebeld discussies met je eeuwige gezanik, dat Mischa een losgeslagen projectiel kan zijn bij tijd en wijle nou en. Niemand moet je voor de volle 100 % nemen, zelfs je eigen vader en moeder niet.
Jij doet voorkomen alsof het erger is wat Mischa doet als hij over de schreef gaat, alsof het bekladden erger is dan kinderprostitutie.
Maar de azijnpisser hier dat ben jij, lever eens een echte bijdrage in plaats van je eeuwige achterdocht en frustratie te ventileren en houd vooral eens op om te spreken voor de heer Poot.
Die is namelijk vent genoeg om op welke wijze dan ook voor zichzelf te spreken, en heeft jou niet nodig om zijn uitspraken om te buigen naar iets wat hij nooit heeft beweerd.
@Martijn 20:56
Die indruk kreeg ik ook van Bertus toen ik hier voor het eerst zijn nietszeggende lasterlijke gebrabbel las.
Hij laat alleen niets los over zijn motivatie om een pedonetwerk te verdedigen. Bewijzen die JD vrij kunnen pleiten zijn kan die al helemaal niet leveren. Wat zouden toch zijn beweegrederen zijn?
Tunneltje
7 juli, 2010 om 21:38
In je reacties is het heel opmerkelijk dat jij het doofpot boek niet hebt gelezen met een open mind, maar met, bij voorbaat, vooroordelen in je voorhoofd.
Zelfs het voordeel van de twijfel mis ik bij je.
Daarom acht ik het begrijpelijk, dat jij reageert, zoals jij reageert.
@nieuwelingetje
Hij laat alleen niets los over zijn motivatie om een pedonetwerk te verdedigen. Bewijzen die JD vrij kunnen pleiten zijn kan die al helemaal niet leveren. Wat zouden toch zijn beweegrederen zijn?
Ik verdedig geen pedonetwerk, klap voor je smoel kan je krijgen!
Bewijzen die vrijpleiten bestaan niet voor iemand die NIET veroordeeld is, DAAR kom ik voor op, lullo de hersenloze,
zweefkees , volgens mij woon je op een vuilnisbelt.
BEWIJS = B + E + W + I + J + S.
Bertus vertoont nu ook al crimineel gedrag door mij te bedreigen.
JD zou eerst voor een rechter moeten verschijnen om veroordeeld te kunnen worden of vrijgesproken. Hij zou zich o.a. vrij kunnen pleiten door verklaringen van die 4 te ontkrachten, of door aan te tonen dat hij niet veel verdachte bezoekjes heeft gebracht aan Turkije of de genoemde sexclubjes.
Kijk bijv. als Bertus mij werkelijk een klap voor mijn smoel zou geven, en ik daar een aangifte van zou doen, en Bertus dat vervolgens zou ontkennen, dan zou ik in dit geval dus bewijs zwart op wit hebben van die bedreiging of intimidatie aan mijn adres.
Nieuwelingetje
Bertus kwam woorden tekort en koos ervoor om Nieuwelingetje met een klap te bedreigen.
Dus toch nog aan de speen en in de luiers.
Wat een treurig gedoe, en vooral als je je realiseert dat de speen een tepel moet vervangen.
@NIEUWELINGETJE
je zet jezelf flink te kakken, je laat zien dat de meest gore beschuldigingen de vader van jouw gedachtes zijn, om vervolgens met een recent piepvraagje te komen: waar zijn die aangiftes dan, ik wil ze wel lezen. Te lui om iets te lezen en of proberen te doorgronden, maar wel oordelen meelullen, alsof je bij de bakker staat.
@Jenna
Jouw aankondiging van naaktrecreatie, heeft dat een diepere betekenis, of dans je daarbij om de oude eik? Je bent kennelijk wars van mensenslopers, maar wil wel erg graag in de leer bij supersloper Micha Kat, och gut dan maar weer een lichtgroetje staat zo lekker onschuldig, stinkt en meurt.
@martijn
Ga een reptiel aan zijn staart trekken, als hij/zij au zegt heb je gelijk, ze bestaan echt.
1) Mischa Kat in “Affaire-Demmink en de Turkse vliegtuig-crashâ€: “Zou het kunnen dat we hier te maken hebben met een man made crash die een onderdeel vormt van de steeds verder escalerende spionage en chantage-thriller tussen Den Haag en Ankara?â€
2) Infowars.com, reactie van ene uprising op “Bilderberg Files Complaint against Dutch Journalist Micha Katâ€:
“The entire government of Poland dies mysteriously in a plane crash and 3 months later :
iList: Poland
* Poland rediscovers Jewish pastâ€
3) Johnmans, 6 juli, 2010 om 11:46 op klokkenluideronline
“(Anti)semitisme blijft een verwarrend onderwerp, zeker als je begrijpt wie Hitler gefinacierd hebben en – nog sterker – van wie hij wel eens af zou kunnen stammen: http://ufo.be/rubrieken/ufologen/fuo/Rothschild.htmlâ€
Mischa Kats methode is een kruising van de methode die in de roddelpers gebruikt wordt en die van de Nazi’s: een spervuur aan indianenverhalen en zorgen voor een lekker opgefokte sfeer.
@jenna
ik begrijp niet waarom je bertus voor een verdediger van een pedonetwerk uitmaakt. Zijn de mensen, die er achter kwamen dat Maria Mosterds “Echte mannen eten geen kaas†geen waar verhaal is volgens jou verdedigers van loverboys?
@bertus
Speel alsjeblieft op de bal, niet op de man. Een uitspraak als “…klap voor je smoel kan je krijgen!†is gewoon helemaal fout.
@ professional Justus
Het cijfer 200.000 is van je StaatsTerroristische werkgever zelf afkomstig
http://www.nederlandtegenterrorisme.nl/wie-doet-wat/wat-wordt-gedaan
De brandweercommandant in mijn woonplaats, staat altijd vooraan als er een fik is. Is hij pyromaan? Vaak bezoekt hij netwerken, die maar aan 1 ding denken : brand Is hij een vuile vieze corrupte gore pyromaan? Hoeveel slachtoffers heeft hij op zijn geweten? Hij moet maar eensgaan bewijzen dat hij geen pyromaan is er zijn zoveel bewijzen, er is rook en er is vuur, waarom doet justitie niets?
ANTW. ; omdat dat zijn werk is mijnheer
oh zit dat zo
wuwveen
“@jenna
ik begrijp niet waarom je bertus voor een verdediger van een pedonetwerk uitmaakt.”
Lezen wuwveen! Ik weet nergens van!
excuus jenna
ik bedoelde @nieuwelingetje
@Ko, verwarde gek, dat gaat over terrorismebestrijding. Of is dit blogje soms ook terrorisme?
wuwveen
Ik zet vraagtekens achter motivatie van die verdediging, je kunt niet ontkennen dat Bertus vooral JD aan het verdedigen is.
Mijn motivatie is dat ik de waarheid wilt weten, ik wil weten of dit waar is of niet. Als het waar is, voorkomen dat er nog meer slachtoffers worden gemaakt door deze vermeende netwerk.
En voor mij is iedere verdachte onschuldig, totdat er tegendeel is bewezen. Zo hoort het ook in een rechststaat.
Bertus
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1887614.ece/Aangifte_minderjarige_tegen_topambtenaar_justitie.html
O.a. deze aangifte. Deze komt niet eens van Micha af, het is een artikel die verschenen is in Trouw.
@WUWVEEN
Staat voor je smoel, niet op je smoel, dus heeft dit inmiddelds 2 maal plaatsgevonden.
Je zal deze kudde-idioten achter je aan hebben, daar blijft geen mens rustig onder.
@ko
200000 mensen die ervoor zorgen dat we vrij over straat kunnen,
en dat ze niet jouw luier komen verschonen, is omdat jij dat goed zelf kan, of laat je eindelijk opnemen?
Skydiamond: “Niemand moet je voor de volle 100 % nemen, zelfs je eigen vader en moeder niet”.
In het strafrecht, en daar hebben we het hier over, moet je altijd naar 100% streven. Dan is “10% waar” niet genoeg. Dat is ook de essentie van mijn kritiek op Micha: hij streeft nimmer naar de volle 100%, bij niets. Hij schiet met hagel en hoopt dan dat er iets wordt geraakt.
De waarheid interesseert hem ook niet, anders zou hij wel inhoudelijke discussies voeren. Dat is geen gezeur: het is een doodnormale vraag waarom Kat nog niet heeft gebeld met die RTV West-journaliste, met die bloemist, met Poot, met vader Vaatstra en al die andere mensen waar hij een mening over heeft en dingen aan toeschrijft zonder ze te verifiëren.
En dat ik niet namens Poot moet denken: helemaal waar. Dat schrijf ik ook: laat hij zelf reageren. Is het niet hoogst opmerkelijk (Kat zou zeggen: “ongelooflijk!”) dat Poot een boek uitgeeft met bijdragen van Micha en dan volstrekt niets van zich laat horen? Niet rechtstreeks op deze website, niet indirect via Micha of iemand anders.
En als je je ergert aan mijn achterdocht: dan moet je ook geen mening hebben over strafrechterlijke onderzoeken. Daar is achterdocht, twijfel, scepsis een heilig goed. Een rechercheur die á la Kat al weet of een verdachte schuldig is en iedere discussie mijdt, die staat wagenwijd open voor gerechtelijke dwalingen.
@Jenna,
Het zou je sieren als je eens inhoudelijk, liefst punt voor punt, reageert op mijn bespreking van het boek. Je had erom gevraagd, je kreeg het. Je maakt je er nu wel heel makkelijk vanaf door een beetje algemeenheden te prediken. Heb je het boek zelf wel gelezen?
Voor de overtuiging: ik ben geen trol, want die gaat niet de moeite nemen om 350 bladzijdes te lezen. Die heeft wel wat beters te doen. Ik ben wel geïnteresseerd in strafrecht, bewijsconstructies, complotten e.d. Vandaar dat ik het boek had besteld en gelezen. Vanuit oprechte nieuwsgierigheid. Ik heb het ook de nodige credits gegeven, maar dan moet je wel de bereidheid hebben om het ook te lezen wat ik schrijf.
@nieuwel
je liegt dat je barst, en jouw korte geheugen is kennelijk aangetast, tevens is jouw zelfkennis te beperkt, om te begrijpen
wat je zelf allemaal uitkraamt.
Bertus
Liegt dat eens toe? Ik begrijp werkelijk niets van je wartaal. juist daardoor ben jij niet serieus te nemen.
Bertus
Legt dat eens toe? Ik begrijp werkelijk niets van je wartaal. juist daardoor ben jij niet serieus te nemen.
Jij probeert mij of andere lezers te overtuigen van Demminks onschuld, maar dat kun je absoluut niet doen door mij te bedreigen, uit te schelden of voor gek uit te maken!
Tunneltje
8 juli, 2010 om 11:37
Na jouw reactie las ik die van
Skydiamond
8 juli, 2010 om 08:02
Ik had daar niets meer aan toe te voegen.
Waarom zou ik reageren als iemand voor mij dat al heeft gedaan in een vorm waar ik het mee eens ben?
Herhalen heeft geen zin.
Tunneltje
Mij is het wel duidelijk waarom Mr poot geen behoefte heeft om hier op z,n oude dag z,n boek te gaan zitten verdedigen.
Hij heeft wel wat anders aan z,n hoofd.
@nieuwelingetje
“Mijn motivatie is dat ik de waarheid wilt weten, ik wil weten of dit waar is of niet.†Laten we er alsjeblieft vanuit gaan dat hier iedereen met die intentie leest, puzzelt en schrijft. En hopen dat iedereen zo volwassen is om te beseffen dat hij/ zij zelf ook de plank lelijk mis kan slaan.
Ik zie hier veel te veel onzakelijke agressie tegen mensen die kanttekeningen plaatsen bij de beschuldigen van Mischa Kat. Kennen deze mensen de zaak rond Maria Mosterds boek “Echte mannen eten geen kaas†niet? Of zien ze de parallellen niet?. Ik wil daarmee niet zeggen dat Mischa Kat 100% fout zit, wel dat het altijd nuttig is om kritische kanttekeningen te plaatsen.
Maar nu beginnen de anderen ook met rotte vis smijten. Uitspraken als “…klap voor je smoel kan je krijgen!â€, “je liegt dat je barst, en jouw korte geheugen is kennelijk aangetast, tevens is jouw zelfkennis te beperkt, om te begrijpen wat je zelf allemaal uitkraamt.†en “verwarde gek†zijn gewoon helemaal fout en hebben niets te zoeken in redelijke discussie’s
@ bertus “200.000 mensen die ervoor zorgen dat we vrij over straat kunnen”
De geprivatiseerde StaatsMaffia terroriseert en belast anderen onder het mom van terreurbestrijding (duhhuh..LOL) omdat ze schizofreen en gestoord zijn. Dat is ernstig ja, net zoals jij een ernstig geval bent van professionele gestoordheid. Je mist overzicht en de intuïtie over de uiteindelijke zin van je leven ontbreekt. Je leeft in een waanwereld.
Wuwveen
Dat klopt. Bij de maria mosterd kwestie was er geen aangifte gedaan tegen die jongen, dus die jongen heeft nooit de kans gehad om zich te ververen tegen die beschuldigingen. Hij werd eigenlijk veroordeeld door media die het verhaal van Maria niet eens hadden gechekt.
Uiteindelijk heeft die jongen zich in een intervieuw verweerd tegen de beschuldigingen en heeft overal een verklaring voor gegeven.
Hetzelfde zouden Demmink en de anderen het ook kunnen doen.
Nieuwelingetje
Gisterenavond heb ik alsnog Profiel zitten kijken, over Ina Post.
Op zich vond ik het niet zo bijzonder, omdat aan het begin al duidelijk was waarom ze destijds de moord heeft toegegeven.
Hopelijk komt ze snel vrij, en krijgt ze een flinke genoegdoening.
De rechterlijke macht is erg makkelijk in het veroordelen van mensen, en die recherche groep zijn slechts bezig om zoveel mogelijk te willen scoren.
Wat vond jij ervan?
@Jenna, Skydiamond gaat amper in op het boek. Slechts op één aspect. Maar goed, ik snap dat je er gewoon geen zin in hebt. Wel opvallend, dat eigenlijk niemand hier het over het boek heeft: over bijzondere passages, of wat jullie vinden dat als eerste moet worden onderzocht, of welke strategie de beste is, etc. Maar nogmaals: de meesten hier zitten niet te wachten op vragen. Die hebben namelijk de antwoorden al.
En ik verlang zeker niet van dhr. Poot dat hij zijn boek hier gaat zitten verdedigen. Maar het bevreemdt wel dat het van die kant überhaupt stil is, ook via Micha horen we niets over hem. Maar ja, die belt wel secretaresses die er niet toe doen en de mensen benaderen waar het om draait: dat is natuurlijk te veel van het goede.
Poot lult zich binnen 1 minuut vast, en 180 graden om. Niet moeilijk
In te schatten. Boek bevat non-info. Wie komt er nu eindelijk met het eerste
Aanknopingspunt\bewijs dat een onderzoek kan laten opstarten? Nobody, er valt
Niets te onderzoekenn laat staan te lezen. Kom er maar in, geen gelul of
Geleuter, beng, beng punt 1 2 3 4….. Nou? Ga weer verder varen, mooi ligplekje
Voor de avond zoeken succes de ballen
Oja
Nb voor onzekeren en de zwevers
Van kinderen blijf je af, pedofilie moet aangemerkt blijven als
Misdrijf
Mobiel reageren is niet alles, sorry corry
De bewijzen stromen inmiddels binnen
Tunneltje
Er liggen vier aanklachten tegen JD, en alle vier in een vergeet-lade.
Als die er nu eerst eens uit worden gehaald zijn we al en eindje heen.
Nu kunnen we wel gaan zitten puzzelen over het hoe en wat, maar iedereen is bang, inclusief de pers.
Zolang dit voort duurt, vallen er weinig of geen opties aan te geven.
Volgens het boek en klok zit deels het koningshuis ermee in, en pieten op Europees niveau. Macht geeft kracht, tot het zichzelf van binnenuit verzwakt, eerst dan gaat de “doof”pot pas borrelen.
Zeker, de aangiften zijn het begin. Ze liggen echter niet in een vergeet-la, want één ervan (Frank Leenders) is bekeken en vals bevonden. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar het is wel een gegeven.
Jammer dat niet alle aangiftes in het boek staan, zodat kan worden bekeken hoeveel ze waard zijn. Een aangifte op zich zegt nog niets en die aangifte van Mustafa Y. die eerder op de site stond vond ik niet erg overtuigend: geen enkel specifiek detail.
De aangifte van Baybasin: ik weet echt niet wat ik daravan moet denken en was het volledig met Justus eens: waarom kwam die pas zo laat? En wie zegt mij dat we niet te maken hebben met de wraakactie van een veroordeelde crimineel?
Zoals het boek er ligt, kan een rechter er niet veel mee. Het is rook, maar geen vuur. Het is veel vragen, maar weinig antwoorden.
Wat het in ieder geval zeker niet is: “350 pagina’s bewijs”, zoals Micha beweert. Dat is simpelweg te absurd voor woorden, vooral uit de mond van iemand die beweert iets af te weten van juristerij.
Stop eens met poldermethodieken. Punt 1 beng die tijd die plek
Die daad . Wat is hier nu zo moelijk aan? Overigens verspreid kat
Permanent ook vandaag pertinente leugens, er is nergens bewijs van
Toegeven van wat dan ook, puur lezersbedrog ernstig genoeg.
Wanneer komt dat overtuigende argument om het onderzoek eindelijk
Op te starten? Nooit omdat polderen zo leuk is! Kindermisbruik ach bijzaak
Polderen is toch zo leuk, dat kunnen wij zo goed.
Honderdste reactie die nergens over gaat.
@bertus
8 juli, 2010 om 23:00
oh jee!
….pas maar op straks maak je de trollenvanger nog wakker!!!
Jee Micha wat een verhaal weer, hij gaat lekker zo!!
Ik stel het volgende voor:
Een psychiatrische inrichting voor:
-Piet Hein D.
-Joris D.
-Harm B.
-Bea van O.
En we weten allemaal dat een psychiatrische inrichting je dood betekend, dus … onder het gras jullie, en snel een beetje!!!
Ik was vd week even op excursie, op de hyve wat foto’s geplaatst!
http://www.onderzoekjorisd.hyves.nl
Hallo Micha ik ben trots op je dat je er zo in vast bijt ik beit mij ook over al in vast ik heb zelf problemen met justitieen een advocaat van mijn tegen partij en stuur ze brieven alles over de zaak Demmink Brouwer en de rechters het nadel is daar reageren ze niet op het zijn arogante gevaalijke wet uitvoerende machten, inderdaat moeten zij zich is afvragen wat er in hun jeigd is misgegaan waarom zij zo handelen en onschuldigen kwetsen het word zeker tijd dat deze gasten opgesloten diend te worden.
HELP HELP HELP
DIE LEONNE ZEEGERS (van SM-paradise) HEEFT MIJN ZOON!
Hij is net 16 en heeft Asperger en is zeer makkelijk te beinvloeden. Alle afspraken die ik EN de Jeugdzorg intussen met hem hebben gemaakt om hem daar vandaan te krijgen en hij ook mee akkoord was gegaan, komt hij niet na nadat hij weer even met haar/hem heeft kunnen praten en zegt vervolgens dat hij naar de Rechter stapt als ik niet met hem akkoord ga! Hij is tenslotte al 16 en mag volgens Zeegers zelf alles beslissen en doen! Vreemde is dat mijn zoon ons zijn nieuwe beslissingen nooit zelf meedeelt, maar zij/hij dat doet voor hem!
Ik ben panisch voor mijn zoon, die ik, omdat hij juist net 16 is (maar wel een beperking heeft), daar niet zomaar weg krijg! Zij/Hij zegt dat mijn zoon het fijn vindt bij haar/hem omdat hij als volwassene behandelt wordt en zij/hij hem zelfs psychische en sexuele voorlichting geeft (tezamen met een meisje uit zijn klas van de REC4 school)!!
Ik wil hier niet eens verder over nadenken wat dat allemaal in kan houden, want dan wordt ik gek!
De Raad vd Kinderbescherming zal nog een onderzoek gaan starten… maar daar heeft ze ook een “vriendje” zitten.
WIE KAN MIJ HELPEN TEGEN DEZE PERSOON ZODAT IK MIJN ZOON DAAR VANDAAN KAN KRIJGEN?