[youtube dZY7uZfL__E]
CORRECTIE: Anders dan in het filmpje door uw webmaster wordt gezegd was Marianne niet naar Kollum gekomen op de fiets maar ze werd gebracht door haar broer. Ze zou met haar vriend Spencer naar huis gaan danwel zou Spencer ervoor zorgen dat ze veilig per taxi naar huis zou gaan. Aan de verklaring van Geke doet dat natuurlijk niets af.
Deel 15 van de Vaatstra-files (zie hier deel 14): en nu maar kijken of de recherche en het OM naar ons willen luisteren… Binnenkort meer verbijsterende details waarin zal worden beschreven dat de lijken van Marianne Vaatstra, Julie Lejeune en Melissa Russo exact dezelfde sporen hadden van sadistische mishandelingen -die zo gruwelijk waren dat ze zelfs werden verzwegen/weggelakt in de autopsie-rapportages- zodat eens te meer wordt bewezen dat Marianne is vermoord door hetzelfde type perverts -onder leiding van Joris Demmink- dat zich ook heeft vergrepen aan de meisjes van Dutroux.

















Gesuggereerd wordt dat de verklaring van de vrouw helemaal niet in het dossier is opgenomen. Is dat juist?
Idd Charles dat klopt deze vrouw heeft 9 jaar lang geprobeerd haar belevenis van toen te vertellen maar was ook niet interresant die vrouw was geestelijk niet in orde dat werd aan de ouders van Marianne verteld door het recherseteam en door politie en justitie.Maar deze vrouw is geestelijk zeker wel inorde maar ze is kapot gemaakt door politie en justie en peter r de vries iedere keer hebben ze haar geintimideerd en er zijn mensen die dus al van af vorig jaat bezig zijn geweest om haar verhaal ook te laten publiceren maar er durfde niet 1 zijn vingers aan dit verhaal te branden ,maar nu er een nieuwe getuige zich bij de vader van Marianne zich heeft gemeld daar door komt deze mevrouw haar verhaal juist helemaal geloofwaardig over omdat dezelfde meneer die tot het clubje handlangers behoorde waaraan Marianne aan ten prooi is gevallen die zelfde meneer die dus in die donkere stationcar reed rond half 1 en is gezien door haar en hoorde toen gelijk daarna een gil en een autodeur dicht slaan en met een enorme snelheid wegrijden en die zelfde meneer die struinde net voor twaalven in het filtje(en niet in de Paradiso zoals Spencer zei) iedere keer maar rond om Marianne en nog wat meiden!!!!
Maar Micha die heeft het door alle commotie die hen overkwam toen ze onverwacht toch Geke voor hun camera kregen..Marianne was zelf niet op de fiets he..maar hij bedoelt natuurlijk de fietsen van de vrienden van Marianne en het is zo dat alle getuigen die dus niet aansluiten op het verhaal van Spencer en politie en justitie,maar ook hier bij haal je het verhaal van de vrienden weer onderuit!Als zo iemand met zo’n getuigenis komt dan ga je toch eerst kijken of je samen met die vrouw foto’s gaat bekijken van de genen die zei vermoede wie het waren,maar dat is haar nooit aangeboden ze hebben haar nooit serieus genomen maar Geke haar verhaal daar ligt volgens mij ook de sleutel.Hopelijk zal er nu een versnelling in het onderzoek komen.
Los van deze verklaring wil ik opmerken dat het vreemd is dat de caravan pas 6 weken na de moord in brand is gestoken. Als daar sporen van de moord waren te vinden zouden ze daar zo snel mogelijk vanaf willen. Toch? Waarom 6 weken wachten? Of was die Wolfgang al die tijd weg, dat zou een verklaring kunnen zijn.
@AIRVD
Vrij dom wat je te berde brengt: als de caravan direct na de moord zou zijn vernietigd had deze locatie zich reeds direct centraal gesteld in het onderzoek. Door zes weken te wachten kon de brand als ‘unrelated incident’ ter zijde worden geschoven.
Wat men van deze zaak ook mag vinden (ik weet er onvoldoende van en dan moet je er m.i. ook niets over opmerken) is de constatering dat in ieder geval Justitie, het O.M., de rechterlijke macht, en het parlement er weer niet in geslaagd zijn om “discussies” te vermijden. Het vertrouwen in de rechtsstaat wordt daardoor steeds verder ondermijnd. Men trekke een parallel naar die Demmink-zaak. Zo dadelijk wordt elk vonnis bij voorbaat al ter discussie gesteld vanwege… juist ja! De ondermijnende discussies.
Ik wil daar nu eindelijk eens van verlost worden. En elke Nederlander denk ik. Die mevrouw (filmpje) kwam overigens met een gedetailleerd en authentiek klinkend verhaal bij mij over en ik zit dan weer met de vraag waarom zij samen met de recherche er niet uit is gekomen. (En waardoor die verdomde discussies weer hadden kunnen worden voorkomen).
Al is de leugen nog zo snel!
Je zal je dochter maar vinden met een doorgesneden keel. :((
Het hele gezin ontwricht tot aan een scheiding toe.
Dit komt een keer, hoe dan ook, uit.
Er zal toch minstens èèn rechercheur, politieman/vrouw of een andere mede weter een keer breken en de mond openen omdat het steeds sterker is gaan knagen.
Hopelijk op heel kort termijn.
Niemand kan mij wijsmaken dat ze stuk voor stuk een ijskonijn zijn!
Je reactie wacht op instemming ???
Alles wat niet in de tunnelvisie past ia natuurlijk dom, beetje jammer. Want ook hier zal ik toch kritisch blijven. Want het blijft vreemd waarom een caravan, waarin bewijsmateriaal zou liggen, pas na 6 weken na de moord in brand gaat. Dan hebben ze 6 weken de kans gegeven aan de politie wel onderzoek te doen en bewijsmateriaal te vinden. Tenzij de politie al vanaf het begin corrupt is geweest, wat zou kunnen maar dan zou de caravan net zo goed op dag 2 in de brand gestoken kunnen worden. Of na 2 weken, waarom pas na 6 weken?
En al hadden ze de uitgebrande caravan wel onderzocht op sporen, dat men DNA of bloedsporen zouden vinden is minimaal als men de brand heeft gesticht om dat juist te voorkomen.
Maar goed, het is mij nog niet helemaal duidelijk geworden uit je artikelen wat de functie van de caravan is geweest in deze zaak behalve dat er vreemde praktijken plaatsvonden.
Wel ben ik ervan overtuigd dat één van de asielzoekers deze moord gepleegd heeft gezien het bewijs. En gezien de manier waarom de moord gepleegd is, op dezelfde manier worden dieren ritueel geslacht in die culturen.
@Nieuwelingetje
12 juli, 2010 om 11:21
Die mededeling verscheen ook bij mij op het scherm, nadat ik een berichtje wilde plaatsen in het topic hieronder.
Onder “blogbeheer” zie je dat er blijkbaar om de een of andere reden een aantal berichten in de wacht staan.
Nieuwelingetje
12 juli, 2010 om 11:21
“Je reactie wacht op instemming ???”
Instemming schiet niet op.
Ik wacht op degene(n) die bre(ken)ekt, dat schiet pas op!!
Uuhhm, ik heb het ondertussen wel voor de vierde keer geplaatst:)
Ik wacht het nog af!
Het hele onderzoek begon dus met een leugen van Spencer en Wietse. Lekkere vriendjes waren dat. Bij het tunneltje Marianne verder alleen laten fietsen. Na eerst een fiets voor haar in Buitenpost te hebben gestolen. En die ouders werken er aan mee. Ze moesten zich kapot schamen! Gewoon medeplichtig aan de cover-up van deze moord. Zo simpel is dat.
“Het is allemaal mijn schuld” jankte Spencer de volgende dag. Inderdaad Spencer! Jij hebt hen je vriendin laten pakken! Besloot je daarom maar te liegen? Waar ging die ruzie met Feik eigenlijk over?
Ik vind dit heel vreemd, alle andere reacties worden wel geplaatst.
Ik hoop niet dat mijn reactie niet wordt geplaatst omdat ik een kritische vraag heb gesteld?
Als mijn reactie niet wordt geplaatst heeft mij voor mij verder geen zin om op deze site nog terug te komen.
Ik heb een vraag gesteld naar aanleiding van een reatie die ik opdeze site heb gelezen
http://ernestlouwes.web-log.nl/ernestlouwes/2010/04/the-limit-snuff.html
Één van de twee dames;
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=AA6136
Het ging mij vooral om deze veroordeling wegens discriminatie enof racisme, want als er mensen zijn die deze gruwelijke zaak gebruiken om de assielzoekers in kwaadlicht te brengen, of zoals het daar ook op staat om de komst van een assielzkoerscentrum tegen te houden, da wil ik hier hier zeker niet aan meewerken.
Ik trek me dan ook voorlopig terug tot dat ik hier meer duidelijkheid over heb.
Wie zitten er allemaal in dat satanistisch netwerk? Die helpen elkaar ook aan belangrijke posities. Dat is toch staatsgevaarlijk. Zulke mensen aan de macht kunnen vreselijke catastrofes veroorzaken voor een heleboel burgers. Als ze er in slagen in de macht te overheersen, zoals Hitler, dan gaan we er aan. Milijoenen Duitsers ook verloren het leven door Hitler en alle grote steden waren in een ruine veranderd. Jammer dat er geen gevoel van urgentie leeft bij de burgers. Jammer dat het kwaad zich dus steeds meer in de macht kan verspreiden zonder dat de burgers in opstand komen.
NL heeft het WK niet gehaald. Toch nog de vloek van Patrick Snuivert. Snuivert zei iets in een intervieuw over de finale. Snuivert is destijds door een meisje beschuldigd van drogeren en groepsverkrachting. Ajax en NL hebben al die jaren niet gewonnen door de vloek van Snuivert. Daar kan zelfs trainer ijzervreter Martin Jol niet tegen op. Tja, als Jol trainer was voor het WK was het misschien toch gewonnen. Typisch dat Snuivert mocht blijven en ook gesubsidieerd miljoenen kreeg voor het balletje trappen. Misschien gaat Snuivert er uiteindelijk toch aan, net zoals Joran.
Het is geen fantasie dat justitie, de politici en de media zware misdaden in de doofpot helpen. Zalm saboteerde het parlement met Ayaans valse identiteit. Daar staat een jaar gevangenis op. De bewijzen zijn algemeen bekend. Toch weigerde men Zalm te vervolgen. Wilders slingerde in London strafbaar maniacale laster de wereld in. Het is algemeen bekend. Toch weigert men Wilders te vervolgen. Men laat Wilders zijn invloed steeds meer uitbreiden, net zoals Hitler dat destijds deed.
Met al die verhalen over kinder misbruik door personen op posities moeten we Volkert van der Graaf toch anders gaan bekijken, die Fortuin opgeruimd heeft. Stel dat een misbruikte Marrokaanse jongen Fortuin opgeruimd had. De kans op Kyrgyzische toestanden was groot geweest. Het opruimen van een individuele satanist lost de grote problemen echter niet op. Na het opruimen van Fortuin kwamen Ayaan en Wilders. Wilders moet achter de tralies en als criminele organisatie verboden worden. Welke kinderverkrachters sluiten zich bij Wilders aan omdat ze hoe dan ook meer macht willen? Zelfs als Wilders een relatie heeft met Mariko Peters van groen links zal Wilders toch kinderen verkrachten?
@nieuwelingetje,
Heb je ook al die andere afleveringen van de Vaatstra files gezien? Dus dan is het niet zo gek dat er naar het AZC wordt verwezen. Je kunt ook op deze site zoeken naar deze afleveringen, rechtsboven!
Die website van ernest louwes eblog is nou niet echt bepaald betrouwbaar, er staat trouwens ook een reactie van Klaske op. Die reactie van die Ada zegt al genoeg!
Nieuwelingetje
Lol ik dacht dat je op mijn reactie doelde :)
Edje
Deze rechtszaak heeft plaatstgenomen in 2000, niet lang na de moord op Marianne. Toen waren niet eens die filmpjes van Micha.
Ik weet niet om welke dame het gaat, er staat geen naam alleen een geboortedatum. Een van deze dames in ieder geval; Hilly Veenstra en Klaske Ferwerda
Het gaat er niet om dat er gewezen wordt naar 1 of 2 personen uit azc. Maar als je zegt dat vrouwen en dochters worden doodgestoken, in koele bloede vermoord. (door assielzoekers/buitenlanders) Dat is hun cultuur.
Dus als je alle buitenlanders/assielzoekers afschildert als moordenaardenaars door te zeggen dat het hun cultuur is ben je in mijn ogen niets anders dan een racistisch of xenofobisch.
En dan ben je ook niet bezig met het oplossen van de moord op Marinne!
@Nieuwelingetje
Misschien doel je niet op mijn reactie maar het lijkt me terecht dat men zich zorgen maakt over asielzoekers waar oorlogsmisdadigers en gevluchte criminelen tussen kunnen zitten. Dat geeft geen veilig gevoel.
En de manier waarop de moord gepleegd is opvallend, de keel doorgesneden. Zo worden dieren ritueel geslacht in die culturen, waarom zou dat niet opgemerkt mogen worden? Waarom gelijk die geconditioneerde reactie dat alles goed is rondom immigratie en asielzoekers terwijl dat in de praktijk absoluut niet zo blijkt te zijn.
AIRVD
Ik ontken ook niet dat er veel mis is met integratie, er is niets mis mee om daar open een eerlijk over te praten.
Maar nogmaals ik neem deze dame in kwestie erg kwalijk dat zij een minderheidsgroep hier afschildert als moordenaars en doet alsof ze hier alleen maar gekomen zijn om te moorden. Dat is te gek voor woorden zekers als je er van uit gaat dat er mensen tussen zitten die juist de moorden/oorlogen uit hun land van herkomst zijn ontvlucht.Dan doe je die mensen geen recht met zo’n actie!
Ik vind het niet gek dat ik hier vraagtekens achter het motivatie van deze vrouw zet. Het kan best kloppen dat de moordenaars uit de AZC komen, maar alle assielzoekers afschilderen als moordenaars is fout, fout, fout!
Stel je eens voor dat er in buitenland wordt gezegd dat alle Nederlanders pedofielen zijn, het is hun cultuur, omdat er een aantal viezirikken niet met hun poten van kinderen af kunnen blijven. En dat de Nederlanders zelf niet welkom zouden zijn (bijv. Turkije), dan zou ik in dat geval ook precies zo reageren als zoals ik hierboven heb gereageerd.
Mensen hier (en dan bedoel ik ook: ménsen), hebben jullie het nu nóg niet door?
‘Nieuwelingetje’ is gewoon een (wellicht eerder hier al ontmaskerd) trolletje van vooralsnog ondefinieerbare kunne, dat ongetwijfel Onverantwoord Links heeft gestemd op 9 juni.
Ik zou eens vergelijkende tekstanalyse moeten toepassen om een eventueel reeds bestaande fake-identiteit aan het zeikertje te koppelen. Maar daar heb ik dus geen zin in. Teveel eer.
Jammer Observator, je beschuldiging zegt meer over jouw dan over mij.
Asielzoekerij heeft weinig tot niks te maken met waar het naar verluidt voor is opgericht. Het is mensenhandel in optima forma.
Uit eigen ervaring en verhalen van andere mensen ben ik jaren geleden er al van overtuigd geraakt dat het merendeel van allen die zich de afgelopen decennia als asielzoeker hebben aangemeld relatief gefortuneerde gelukszoekers zijn, waaronder een fors aantal met een richting criminaliteit en onfrisse zaakjes neigende mind-set. Die cijfers zijn ook wel bekend bij justitie en politiek, maar worden in diepe laadjes weggestopt.
Dit is natuurlijk ook likkebaarden voor de criminele, perverse Demmink-clan. Tevens een mooie visvijver voor ze.
Er is gewoon een substantieel aantal binnen de groep asielzoekers dat gewoon tuig is.
En dan hebben we natuurlijk ook nog vermeende groepen gastarbeiders, ook grotendeels een leugen. Maar goed.
Eenzelfde mechanisme zie je nu met de zogenoemde open grenzen, waardoor onfrisse figuren uit Roemenie, Albanie, Bulgarije e.d. onder de dekmantel van nuttige, goedkope werkkrachten hier de boel op stelten kunnen zetten.
Tot zover ik kan zien wil niemand (zelfs Micha niet?) zich distantieren van die uitspraken of de racistische actie die tegen assielzoekers buitenlanders is gevoerd.
Dan houd het voor mij hier op, ik wil zekers niet geassocieerd worden met racisme/discriminatie! Kan hier niet langer aan meewerken.
Volgens mij wil de webmaster van deze site misstanden aan de kaak stellen. Maar wat mij opvalt is dat mensen hier onderling een vele te emotioneel te doen naar elkaar.
Als ik me op wil winden ga ik niet iedere dag naar een website van de katholieke kerk en daar schrijven dat de kerk crimineel is, maar dan ga ik naar mijn vrouw.
Beste Nieuwelingetje (nieuwlichter), volgens mij gaat het filmpje over de moord op Marianne Vaatstra en de manipulaties door de overheid. Wat heeft het gooien van eieren te maken met racisme? Of voelt de Paashaas zich gediscrimineerd? Nieuwelingetje, het is prachtig weer ga lekker buiten fietsen en laat deze ernstige zaken over aan mensen die niet nieuw in deze materie staan. Typisch trol, altijd over de vorm, nooit over de inhoud!
Triest Donkey zeer triest dat jullie iedereen die met een kritische vraag aankomt uit maken voor troll. Het is geloof ik hetzelfde als wanneer mensen Micha voor gek uit maakt wanneer hij iets roept wat anderen niet willen horen.
Ik was opzoek naar info over de moord op Marianne en stuitte toevallig op die veroordeling van die vrouw.
Ik vind het heel normaal dat ik me dan afvraag of diegene de moord op Marianne aangrijpt om de assielzoekers buiten de grens te houden, want als dat haar werkelijk doel was, dan doet dat Marianne zeker geen recht. Het spijt me dat ik verder kijk dan dan mijn neus lang is.
AIRVD
AZC centra,s zijn staats waardoor het alleen al vreselijk stinkt dat daar onmenselijke zaken gebeuren.
Nog niet zolang geleden vertelden Afghanen op tv, die naar hier gevlucht zijn omdat ze gemarteld waren in eigen land, dat ze hier ook bang zijn geworden.
Ze liepen onverwachts tegen hun eigen beulen aan hier op straat, en klaagden daarover.
Er is er zelfs een slachtoffer en een beul die vlakbij elkaar wonen, wat de angst nog groter maakt.
Er wordt niets tegen gedaan.
Er loopt hier best wat gespuis rond onder het mom van zielige asielzoekers.
@Nieuwelingetje
12 juli, 2010 om 16:13
mensen met verstand discrimineren niet…dat is geen discussie!
Ik vraag me af waarom jij de veroordeling van deze vrouw er nu bij haalt en de discriminatiekaart tevoorschijn tovert?
Ik vind de verklarin van deze vrouw echt schokkend, waarom heet zij al die tijd moeten wachten voordat zij haar verhaal kon doen!?
srry dit toetsenbord is niet helemaal lekker en ik heb wat haast
Dat er onder asielzoekers een aantal gelukszoekers zit kan niemand met gezond verstand ontkennen. En mogelijk is deze groep ook groot. Maar met gezond verstand kun je ook niet overgaan tot generaliseren. En reageerders die een kritische reaktie hier neerzetten worden al helemaal niet afgezeken. Althans niet door andere reageerders met gezond verstand.
@Donkey
Wat die vrouw in die film zegt is zeker schokkend. Deze zaak klopt niet!
Maar wat ik in die stukken van rechtsspraak heb gelezen is voor mij ook schokkend. Want racisme spuit er van af. En daar wil niets mee te maken hebben, laat staan steun aan geven.
Ik heb mijn steun gegeven aan Micha, maar dan wil ook weten of die vrouw in kwestie iets te maken heeft met deze site?
Zoals ik het eerder heb gezegd, lijkt het erop of die vrouw eerder bezig met assielzoekers als DE KWAAD alfschilderen, dan de moord op Marianne oplossen. Kan het niet zijn dat er toen aantal mensen de moord op marianne hebben gebruikt voor hun eigen gewin? Of de vertrouwen van de ouders van Marianne hebben misbruikt? Waarom geen actie tegen justitie waar ze van beweren dat ze de zaak in de doofpot stoppen, maar wel tegen de AZC?
Als ik hier een oordeel over moet/mag geven, dan wil ik ook alle feiten weten. Ik weet niet veel van deze af, daarom wilde ik helemaal terug naar hoe het allemaal is begonnen.
Nomaals, er kunnen best vreemde dingen voorkomen in de AZC, of die assielzoekers kunnen iets mee te maken. Maar dat is geen reden om de assielzoekers die hier niets mee te maken op een hoop gooien met criminelen.
Bijv. die voorbeeld wat Jenna noemde; dan zouden die mensen drie keer gestraft worden. Gemarteld in eigen land, hier geconfronteerd met hun beulen, en ook nog eens gediscrimineerd door die vrouw en voor moordenaar uitgemaakt.
Nieuwelingetje
Het is ook niet de bedoeling om asielzoekers over één kam te scheren, dat kan ook helemaal niet.
Wel zou je de uitlatingen van die vrouw kunnen zien in de context.
Kollum, een dorp met een paar duizend inwoners, die elkaar grotendeels kennen.
Een dorp met één kroeg waar alles gebeurt, als er al wat gebeurt.
Aan buitenlanders waren ze al helemaal niet gewend.
Toen kwam er een asielzoekerscentrum, dat wordt gekoppeld aan een gebeurtenis dat diep in de harten van de bewoners heeft ingegrepen, en waar ook nog eens het onderzoek in de doofpot wordt gestopt.
Dan is het niet zo vreemd dat een vrouw uit onmacht de asielzoekers moordenaars noemt.
Nieuwelingetje
12 juli, 2010 om 17:55
Ik ben het wel eens met de uitlatingen van deze vrouw. Deze vrouw somt daar waarschijnlijk vooral een aantal eigen observaties en ervaringen van anderen op. Gewoon de realiteit.
Wat ik anders zou hebben geformuleerd is “dat is hun cultuur”. Ik zou het iets als “Dat komt meer dan eens voor binnen hun cultuur” hebben geformuleerd.
Ook in “90% valt niet onder de noemer ‘asielzoekers’! Deze mensen dienen linea recta teruggestuurd te worden!”, zou ik van die 90% 80% gemaakt hebben.
Ja hoor, ieder heeft recht op een eigen mening. Ik ook, en ik ben van mening dat die vrouw gewoon een racist is!
Martijn fijn om daar nu achter te komen, dan hoef ik aan deze site ook geen energie en tijd te verspillen.
Klinkt mij alsof de meeste hier weer niet goed de feiten kennen. Gewone asielzoekers hebben niets te maken met het soort dat ik het asielzoekerscentrum in Kollum zaten.
Dus voordat alle asielzoekers over een kam worden geschoren, en voordat men over en weer elkaar beschuldigd van racisme, neem even de moeite om uit te zoeken wat voor soort centrum dat was en wat voor soort mensen daar zaten en hoe het met de beveiliging gesteld was.
Ik neem aan dat iedereen hier met een uitgesproken mening volwassen en zelfstandig genoeg is dat zelf te googlen / op te zoeken en ik dat niet hoef voor te kauwen.
De mensen woonachtig in Kollum hadden alle reden om uitermate achterdochtig te zijn, en achteraf krijgen ze nog gelijk ook.
Wat ik nu weer ervaar is afleiding,ons van het onderwerp laten afleiden(racisme dat komen we iedere keer tegen,de ouders werden racisten genoemd en een ieder die maar keken naar het AZC die waren verkeerd) kijkt u eens naar het programma” vreemdelingen met bloed aan de handen van reporten ,KRO”kunt u gewoon op internet terug zien.Maar buiten dat,dit is continu gebruikt bij het onderzoek!
Maar waar het om gaat is de waarheid en dat er 2 asielzoekers zo wie zo bij betrokken waren dat is wel duidelijk.Maar ook mensen van andere afkomst zijn er bij betrokken geweest misschien wel uit de omgeving zelf,is niet uit te sluiten!
Maar wat belangrijk is ,is dat de oudwerknemers waaronder 3 beveiligers en 2 ervan die verklaarden o.a. aan de moeder van Marianne dat zij wisten dat 1 van die asielzoeker jongens(de jongste) vroeger toen hij nog een klein jongetje was ,ernstig sexueel was misbruikt en dat die ouder jongeman volgens hun gewoon als oppasser fungeerde!! De jonge asielzoeker was een hoog koerdische leider en was dominant aanwezig op het AZC te Kollum.
Een poosje werden er linken gedaan die verwezen naar J.D. je denkt eerst ze zijn gek,maar ga je er in verdiepen en dan hoef je het niet meer uit sluiten.Ook zijn de verhalen over de heren en de caravan niet uit de duim gezogen!
Want daar is wel een boek over te schrijven,maar ik zal hier zometeen een paar stukjes plaatsen van mensen die zich ook hebben verdiept in bepaalde zaken en dan komen we wonder boven wonder uit bij dezelfde mensen en dan kun je dus helaas concluderen dat er zelfs misbruik word gemaakt van minderjarige asielzoekers de AMA centra’s als je leest wat daar allemaal gebeurde dan hoeven we dit echt niet meer uit te sluiten.
Dus het is dus eigenlijk zo dat de jonge asielzoeker ook wel eens een slachtoffer kan zijn geweest van hoge bekleders uit de regering!
Hier een paar stukjes:Van de site”Ernst Louwes Weblog”door Ada de Graaf
Waar ik mij dagelijks over verbaas, is het gebrek aan Joris Demmink in de media. De directe bobo ná de minister van Justitie, Hirsh Ballin, wordt notabene beschuldigd van pedofilie cq georganiseerde seksfeestjes met minderjarige, voornamelijk ouderloze, Turkjes en Roemeentjes. Een tijdje geleden is het gemeld in de kranten en niet meer dan dat. Gemeld. Niemand die er verder op in ging. Geen Nova, geen Netwerk, geen weekblad, geen dagblad, niks. Domweg niks. Niemand durft. Alleen op het internet wordt men er hier en daar aan herinnert. En dat terwijl, als het waar is en daar heeft het alle schijn van, dit schandaal groter is dan Marc Dutroux en zijn ranzige zootje. En daarbij is een link naar de DMZ ook niet ondenkbaar.*** Joris Demmink was in de tijd voorafgaand aan de moord een hoge ome bij de politie èn later ook Vluchtelingenzaken en in die tijd zijn er verdacht veel AMA’s vermist geraakt.*
Een reactie:nemesis: Toen mijn man in de jaren 90 als beveiliger op een asiel zoekerscentrum werkte voor minderjarigen zonder ouders (AMA)
zag hij dat ‘s avonds en ‘s nachts kinderen in dure auto’s werden opgehaald.Hij heeft er melding van gemaakt,daar is niets mee gedaan en vervolgens hoefde hij daar niet meer te werken.Bij navraag was er” niks aan de hand”.Later lees je in de kranten dat dit al jaren lang speelt : kinderhandel.
Ikzelf (ook beveiliger) heb ook problemen gekregen omdat ik een “opruier” was en ben er een tijdje uit geweest maar nu ben ik weer in de beveiliging gaan werken (ergens anders) omdat er veel verandering nodig is van binnenuit ook bij andere beroepen zoals politie en politiek.Klokkenluiders zijn overal nodig.
Dus moeten we het dan nog over racisme hebben,mensen uit de omgeving van Kollum kunnen wel een boek schrijven over ontroerende en prachtige herrineringen van mensen die op het AZC te Kollum zaten. Maar andersom ook,maar laten we dat nu maar rusten,het is duidelijk dat bepaalde asielzoekers meer van deze zaak weten en daar gaat het om en dat ze worden beschermd dat zou ook heel goed kunnen omdat ze misschien wel teveel weten en is er het contact met zijn vader de leider,maar dat de vrienden van Marianne niet de waarheid hebben gesproken dat staat als een paal boven water en daarom is Geke nooit serieus genomen en ook de oudwerknemers niet dat is nu wel duidelijk waarom ze dat hebben gedaan.
Dus word het dan geen tijd dat die jonge asielzoekerkinderen worden beschermd tegen dit soort duivels en jammer genoeg is Marianne daar het slachtoffer van geworden want wat vast staat is dat De duitsers en de 2 asielzoekerjongens een nauwe band hadden met elkaar en dat die duitsers ook andere handlangers kenden die niet vies waren van jonge meisjes die vaak jonge meisjes per taxi naar huis vervoerden en zich in natura lieten betalen en daar was ook een jongeman die contact had met de vriend van Marianne en hij was ook een gebruiker van soft-drugs dat volop op het AZC te krijgen was!
Dus dat dit onderzoek 1 grote bende is dat is zo zeker als 1 en 1, 2 is.
En laten we nu de mensen maar hun werk laten doen om wel achter de waarheid te komen..dat er hier een vis spelletje wer/word gespeeld is nu wel duidelijk!
En we zullen straks ook wel kunnen lezen of horen dat het coldcaseteam het hier helemaal niet mee is,ze willen niet eens de moeite nemen om zich er in te gaan verdiepen. en dat hoeft ook niet natuurlijk want hun opdracht is alles van de tafel vegen wat niet in hun straatje thuis hoort!!
Ik lees dat ik een foutje heb gemaakt..maar ik bedoel dus dat de jonge asielzoeker ZIJN vader een hoge koerdische leider was!! en niet de jonge asielzoeker natuurlijk.
.
.
.
Precies, Janny (19:27). Dat is wat trollen (onder meer) doen.
Zóveel andere streepjes trekken dat de oorspronkelijke tekening niet meer zichtbaar is. Oftewel ‘afleiding’.
Figuur-achtergrondbetrekking, noemt men dat.
In dit geval betreft het het misbnruik van al of niet voorgewende geobsedeerdheid met het veelvuldig onbegrepen en verkeerd ‘verklaarde’ woord ‘rascisme’.
Waar helaas tevelen vrijwel automatisch op ingaan.
.
.
.
Het kan natuurlijk ook nog zijn dat er hier een hier een pavlov-figuurtje aan het werk is dat dus automatisch reageert als het woord ‘asielzoeker’ valt. Zonder zich rekenschap te geven van de feiten.
Heb net even alle reacties gelezen en wil toch nog even iets plaatsen als reactie op deze reactie en dan hou ik op want laten we ons bezig houden met het oplossen van deze vreselijke moord op een onschuldig meisje:
Nieuwelingetje
12 juli, 2010 om 12:33
Één van de twee dames;
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=AA6136
Het ging mij vooral om deze veroordeling wegens discriminatie enof racisme, want als er mensen zijn die deze gruwelijke zaak gebruiken om de assielzoekers in kwaadlicht te brengen, of zoals het daar ook op staat om de komst van een assielzkoerscentrum tegen te houden, da wil ik hier hier zeker niet aan meewerken.
Ik trek me dan ook voorlopig terug tot dat ik hier meer duidelijkheid over heb.
Nu moet je dit maar eens duidelijk gaan lezen Nieuwelingetje!!
Een politiek correct vraagteken
De recherche van de stad Groningen heeft in 1999 een rapport opgesteld, getiteld Asielzoekers crimineler? Dat vraagteken in de titel intrigeert mij omdat ik met belangstelling de verwikkelingen volg rond de moord op Marianne Vaatstra uit Kollum, die in de nacht van 30 april 1999 plaatsvond.
Op die moord reageerden de autoriteiten nogal spastisch, omdat veel mensen uit de buurt vermoedden dat de dader in een nabijgelegen asielzoekerscentrum te vinden was. Het is niet politiek correct dat te vermoeden. Aanvankelijk richtte de officier van justitie zijn onderzoek dan ook niet op de bewoners van dat centrum, want die wilde hij niet stigmatiseren. Op het moment dat een eerste verdachte werd gearresteerd, gaf hij wel meteen gegevens over diens afkomst vrij. Maar al gauw bleek deze autochtoon onschuldig. Toen justitie ten slotte ook asielzoekers in het onderzoek betrok, bleek een verdachte het land te hebben verlaten. Hij zocht hier geen asiel meer en werd in Istanbul aangehouden. Een DNA-test toonde ook diens onschuld aan. Uit de berichtgeving maak ik op dat die test in Istanbul door lokale experts is afgenomen.
In juni 2000 maakte de officier van justitie van Leeuwarden een ‘daderprofiel’ bekend, dat impliceerde dat men in Istanbul zijn tijd had verspild. Volgens dit profiel is de moordenaar ‘een blanke West-Europeaan, die vermoedelijk binnen een straal van vijftien kilometer rond de plaats van het misdrijf woont’.
Ook werd een mevrouw uit Kollum vervolgd omdat ze racistische opmerkingen zou hebben gemaakt in haar kritiek op het onderzoek. Ze werd in juni 2000 veroordeeld omdat ze had gezegd dat asielzoekerscentra broeinesten van criminele activiteiten zijn. Dat zeggen is erger dan eieren gooien naar de burgemeester van Kollum, want de mensen die dat deden werden niet bestraft. De rechter had begrip voor hun emoties. De mevrouw uit Kollum kreeg een geldboete opgelegd, hoewel ik niet vermag in te zien wat er racistisch is aan haar opmerking.
De officier van justitie vond de straf te laag, (hij had ook gevangenisstraf geëist), maar besloot in september 2000 niet over te gaan tot hoger beroep, omdat ‘mevrouw kennelijk beseft dat wat ze had gezegd niet door de beugel kon’. Hier sprak de autoriteit over een deemoedig burger.
Maar nu ligt er dat rapport van de Groningse recherche, waarvan de titel – indien niet voorzien van een vraagteken – dezelfde boodschap uitdraagt als waarvoor de mevrouw uit Kollum veroordeeld is.
Het rapport is lang geheim gehouden. Maar burgemeester Jacques Wallage van Groningen bevestigde onlangs dat erin staat dat asielzoekers in de provincie Groningen bijna vijfmaal zo vaak criminele delicten plegen als de gemiddelde Groninger.
Dan vraag ik mij af: wist de officier van justitie in Leeuwarden, toen hij in de eerste helft van het jaar 2000 de mevrouw uit Kollum vervolgde, van de inhoud van dit rapport? Volgens NRC Handelsblad is het al in december 1999 besproken door de Groningse burgemeester, de Groningse officier van justitie en de korpschef.
Misschien vertelt men in Groningen de collega’s in Friesland niet wat men weet. Maar het rapport werd in het voorjaar van 2000 ook toegezonden aan de toenmalige staatsscretaris van Justitie, Job Cohen. Daarmee valt het onder de Wet Openbaarheid Bestuur. Cohen zag ook meteen de relevantie van het rapport voor de Vaatstra-zaak, maar kwam de mevrouw uit Kollum niet te hulp. NRC Handelsblad stelt: ‘Die nam het rapport ter kennisgeving aan en deed er vervolgens niets mee, aldus een woordvoerder van Justitie, mede gezien de grote commotie naar de moord op de 16-jarige Marianne Vaatstra op 1 mei 1999 in Veenklooster, waarvan een asielzoeker verdacht werd.’
Zou de mevrouw uit Kollum zijn veroordeeld als de rechter toen de inhoud van het rapport had gekend? Wallage komt nu weer landelijk in de belangstelling door met het rapport te koketteren. De Kamer wil het zien, in het kader van het asielbeleid. Belangrijker vind ik dat in deze zaak twee PvdA-kroonprinsen de vrijheid van meningsuiting ondergeschikt lijken te hebben gemaakt aan politieke correctheid.
Paul Frentrop is directeur van Déminor Nederland. Hij schrijft de wekelijkse column op
persoonlijke titel
Auteur(s): Paul Frentrop
Bron: FEM De Week , jaargang 4 , nummer 4 , datum 27-1-2001
*
Alleen dit soort stukken kun je nergens in de media vinden!!
Ik bedoel maar hou je bezig met waar het omgaat,het vinden van de dader(s) van deze vreselijke moord.
vraagje
Zou het kunnen zijn dat de politie deze dame voor gek verklaard ivm met haar opmerkingen, waar Dingetje een link van plaatst betreft haar uitspraken.
En hoe zit het bijv. met het voorkomen van deze dame voor de moord, waarin ze misschien in een bepaalde hoedanigheid zich in het dorp manifisteert waardoor haar verhaal men al gauw links laat liggen.
Wat Dingetje eigenlijk ook al aandraagt dat als ik bijv. in een dorp woon en mij erg bezig houd met voorbedeelde mening en dit bij het hele dorp bekend is, men mij dus niet geloofwaardig vind betreft info over een gebeurtenis.
Dat betreft is de gedachte van Nieuwelingetje niet zo verkeerd!!
Daartegen heb je personen zoals Observator, de naam al …….. daar gaat de recherche al never nooit langs voor info …….
Daartegen Jenna mijn compliment voor u netheid qua uitleg aan mede bezoekers van deze site en ruime denkwijze ( eigenlijk zou jouw naam observator moeten zijn)
overigens wordt er nu een bepaald plaatje neergezet betreft de handel in dit centrum bijv. een drugs.
stel dat dit om geld ging ………. of drank.
Nou meneer TOKTOK volgens mij leest u niet goed over wat nieuwelingetje schrijft hij bedoeld een hele andere mevrouw dan de mevrouw die u hoort en ziet samen met Micha!!
Dus ik snap ook niet wat dat nu weer hier mee te maken heeft,maar zoals ik al zei:AFLEIDEN!!
jannie
mmmhh oke ik kan me voorstellen dat je dit soort onderzoeken gaat koppelen aan een bepaalde gebeurtenis.
Anderzijds hebben jij en ik een goed oog op dit soort onderzoeken en wat daar allemaal in meespeelt en bijv invloeden die van belang zijn of bijv. belanghebbenden.
(Misschien was de boodschap wel heel simpel, ik wil meer geld …..????)
Hoe is een opgesteld, gemaakt en uitgwerkt, wie voert het onderzoek uit en hoe is deze aangeschreven in het onderzoeks wereldje.
Aangezien ik vaak genoeg lees dat men comments op de werkwijze heef,t en bijv. zaken niet mee worden berekend of uitwerkt.
Overigens staat het vast dat criminele activiteiten een sterke verbintenis hebben met moord??
Is dat bijv in procenten uit te drukken, of misschien zelfs bij je bekend door middel van een link of andere info
Hoe werkt een recherche team daarin? Stel dat men drugs uitsluit wordt het bijv. een relatie moord.
Dan lijkt me dat de cijfers van criminele of drugs verhandeling niet meer van toepassing zijn op deze zaak ………(?)
En vervolgens die dame daar wordt op gestraft, dat kan door een voorgeschiendenis te maken hebben in het dorp bijv. een diefstal.
Maar dat heeft volgens mij in de grondslag niks te maken met moord.
Misschien klets ik wel uit mijn nek ………..
Jannie, ik had het inderdaad over en andere vrouw. En dit zijn de uitspraken van die vrouw. Ik lees hier in geen woord over Marianne. Ik lees hier niet in dat het alleen gaat om dat ene AZC, ik kan hier in niet lezen dat het over individuen binnen de AZC gaat.
Ik lees hier in dat alle assielzoekers over een kam worden geschroren, en ik lees hier in dat die vrouw over AZC’s heeft en over één AZC. En ik lees dat ze actie voert tegen de komst van een nieuwe AZC, waar ze nog niet wist wat voor mensen er zouden komen. Ik ben ook wel eens lastig gevallen door assielzoekers, maar is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt, om alle assielzoekers te beschuldigen van losse handjes.
Wat dit hele gedoe betreft; was @skydiamond de enige die met een goede antwoord kwam.
1. primair
zij op 7 oktober 1999, te Kollum, in de gemeente Kolummerland Ca., zich in het openbaar, mondeling, meermalen, opzettelijk beledigend heeft uitgelaten over een groep mensen, te weten in Nederland verblijvende buitenlanders, meer in het bijzonder asielzoekers, wegens hun ras, door op het Maartensplein een toespraak te houden (tijdens een manifestatie tegen de komst van een permanent asielzoekerscentrum bij Kollum) ten overstaan van het daar aanwezige publiek en de pers, met daarin de volgende uitlatingen:
1) “De asielzoekerscentra zijn broeinesten waar vele criminele aktiviteiten plaatsvinden. Mensenhandel, drugshandel, handel in gestolen goederen en het opwaarderen van beltegoed is heel normaal”, en
2) “Wij weten wat een AZC met zich meebrengt. Overlast, intimidatie, onverschilligheid, diefstal, verkrachting en…. moord”, en
3) “Vrouwen en dochters worden doodgestoken, in koele bloede vermoord. Dat is hun cultuur”,
welke uitlatingen zelf en/of in onderlinge samenhang en/of in hun context beledigend zijn voor bovengenoemde groep mensen;
2. primair
zij op 7 oktober 1999 te Kollum, in de gemeente Kollumerland Ca., tezamen en in vereniging met anderen, zich in het openbaar, bij geschrift, opzettelijk beledigend hebben uitgelaten over een groep mensen, te weten in Nederland verblijvende buitenlanders, meer in het bijzonder asielzoekers, wegens hun ras, door tezamen en in vereniging met anderen, tijdens een manifestatie tegen de vestiging van een permanent asielzoekerscentrum en tijdens een openbare gemeentelijke informatie-avond over de komst van een asielzoekerscentrum, een petitie en afschriften van een petitie uit te delen aan het aldaar aanwezige publiek en de burgemeester van Kolummerland Ca. met de volgende teksten:
1) “Meisjes/vrouwen worden regelmatig lastig gevallen, bedreigd, geïntimideerd en achtervolgd”, en
2) “Winkeliers en hun personeel worden lastig gevallen geïntimideerd en bestolen!”, en
3) “90% valt niet onder de noemer ‘asielzoekers’! Deze mensen dienen linea recta teruggestuurd te worden!”, en
4) “A.Z.C.’s zijn broeinesten van mensensmokkel, drugshandel en andere criminele activiteiten”,
welke teksten zelf en/of in onderlinge samenhang en/of in hun context beledigend zijn voor bovengenoemde groep mensen.
De verdachte zal van het meer of anders telastegelegde worden vrijgesproken, aangezien de rechtbank dat niet bewezen acht.
Jeetje, wat schieten de Observators, Martijns en Donkeys vreselijk in de stress als ze potentieel kritische opmerkingen lezen. ’t Schijnt een prima reden te zijn om a la Volksgerichtshof te schelden, tieren, insinueren en zwart te maken! Gewoon rustig redelijk zakelijk argumenteren is minder in trek. Vragen zij zich wel eens af wanneer een beschuldiging redelijk verantwoordbaar is? Wanneer informatie betrouwbaar is? Is het toeval dat de nazi’s ook zo’n broertje dood hadden aan zulke lastige vragen? Is het toeval dat de nazi’s ook zo gek op complotten waren en zo graag op Semieten, juristen, bankiers, politici, homo’s en gekleurden mikten? Is het toeval dat er alleen over figuur-achtergrondbetrekking gepraat wordt als de dader misschien een asielzoeker is? Is het toeval dat er nergens op dezelfde manier bij Tim Kretschmer, Robert Steinhäuser, Kim de Gelder, Fourniret , Durtroux, Janssen, Ronald Pieper, Henk Fieten, Peter van S, Patrick van S en Sander Vreeswijk over het verband van ras en misdaad gesproken wordt? Laat nou net Mischa Kat schrijven dat toeval niet bestaat.
@@wuwveen
12 juli, 2010 om 21:17
Vertel mij maar eens waaruit jij dan opmaakt dat ik in de stress schiet en loop te schelden en te tieren??(!)
Ik ben daar wel benieuwd naar.
Naar mijn idee krabbelde ik gewoon calm&collected mijn bevindingen neer. Als jij andere ideeen hebt over asielzoekerij mag je mij daar over informeren en mij proberen te overtuigen dat ik het fout zie.
Geconditioneerde reflexen lezen niet wat er werkelijk staat, maar verzinnen, verdraaien en vervormen zaken en leiden af van waar het nu werkelijk om gaat.
Het barst hier vanavond weer van de nieuwe (?) -maar nog altijd erg onhandige en dus niet zo bijster bijdehandte, voornamelijk zeer doorzichtige- trollen! Dan wel onnozelen die duiten in het verkeerde zakje doen.
Da’s echt om te lachen, in beide gevallen, ware het niet dat ik me hier aan het vermaken ben om hun onhandigheid en doorzichtigheid, terwijl een heel ernstige zaak ondergesneeuwd dreigt te raken in der trollen escapades, mede door mijn vermaak.
Excuus daarvoor. Ik herneem mij berouwvol.
Dus, Serieuzen dezer wereld: TER ZAKE maar weer.
Het gaat over de zaak Vaatstra, een der vele schandes van corrupt Nederland.
Ja….eigenlijk kan ik nog steeds om haar huilen.
Ik ben zelf moeder en dat is geen diskwalificatie, integendeel…ben nog steeds zeer bewogen over deze zaak en hoop dat er spoedig een opening komt, Marianne en haar familie verdienen het.
Ik volg alles hier en ben verbijsterd over hetgeen zich afspeelt.
Ik steun en waardeer iedereen die zich inzet voor de waarheid omtrent de moord op Marianne Vaatstra.
de trollen zijn weer ruim vertegenwoordigd met hun afleidings-en coverups!
He Nieuwlichter, het ligt gewoon aan de Friezen jongen want die hebben Bonevatius ook al op lafhartige wijze vermoord. Nee het ligt aan de Duitse bezetter uit 40 45 nee het ligt aan wat getuige X1 uit de Dutroux dossiers heeft verklaard nee het ligt aan de kersttoespraak van BEA over het internet, weet je waar het aan ligt en wat zeker aan bod moet komen het komt door die getuige die vrouw dat Marianne is vermoord, he Nieuwlichter……moordenaars zijn leugenaars en leugenaars zijn moordenaars in dit geval duidelijk aan te wijzen en jij werkt voor ze, kritisch laat me niet lachen trollen, hoe kunnen trollen kritisch zijn? Oh ja nu discrimineer ik de trollen, dat weer van invloed is op de zaak Vaatstra maar zeker op het resultaat van Oranje en de olievlek in de Mexikaanse Golf.
Mafkees houd je aan de feiten hier gepresenteerd en probeer die te ontkrachten door, die vrouw kan dat helemaal niet weten want ze was er toen en toen niet eens want ze was op vakantie op Ibiza, kijk dan hebben we het over feiten en omstandigheden die van invloed moeten zijn op het onderzoek ik en anderen hebben dergelijk feitelijkheden van jullie niet gehoord, dus ga lekker buiten spelen en lik het poepgat van Demmink en laat ons maar lekker verkeerd bezig zijn op deze site mafkees. Wat schuift dat nou dat tikwerk van je?
Volgens mij hebben jullie zo’n hekel aan buitenlanders dat jullie graag willen dat het assielzoekers waren.
Kom maar eens op met die feiten, als we uit moeten gaan van wat die racist uitkraamt moet er wel vreselijke dingen zijn voorgekomen in die drop, zet ze allemaal maar eens hier op een rijtje @martijen.
@Donkey je doet je naam eer aan.
@Micha met zo’n aanhang win je de oorlog niet! Tenzij je graag racisten aantrekt natuurlijk!
Micha, het is mijns inziens tijd om dat dom-linkslullende en onderwerpverstorende tweedehands maatschappijverwoestertje, je weet wie en wat ik bedoel, een ban te verstrekken.
Ik had bÃjna geschreven: ‘Joh, pleur op jij, kwalijke inhuur-stoorsimplist’!, ware het niet dat er dank zij een goede opvoeding enige beschaving aan mij kleeft, en ik dat dus niet zal doen.
@Observator
Ik wist niet dat deze site verboden was voor links georienteerde mensen. Kijk Micha dat bedoel ik nou met je aanhang.
Ik heb even gekeken op de link die door Madeliefje is geplaatst, daar wordt toch gesproken over een germaanse ritueel, en dat Marianne is gewurgd met haar BH, daar gaat jullie theorie over keeldoorsnijdende cultuur van assielzoekers.
Het gaat om de connectie: Dom, kortzichtig, uitverkopend links gemekker, en in dit geval vooral om verhullend/verdoezelend/afleidend gedrag onder gebruik- dan wel misbruikmaking van de eerdere kwalificaties.
Racisme zo expliciet en volkomen ten onrechte inbrengen bij een serieus onderzoek (niet dat van officiële zijde uiteraard), valt daar onder.
TER ZAKE dus !
@Observator
Eens kijken in wat voor een hokje we jouw kunnen plaatsen. In het gefrustreerde rechtse kwallen hokje?
En je hebt het mis over mij, want ik ben namelijk een alien, en ik ben hier gekomen om een invatie voor te breiden om
de aarde over te nemen (hahahah) nou goed?
Een beetje wantrouwen is goed, maar die van jouw grenst tegen paranoide aan. Je bent zo gerustreerd dat je niet eens door hebt dat jij Micha en deze site meer schade toebrengt met je achterdochtige nietszeggende gebrabbel dan ik dat zou doen met mijn kritiesche vraag.
Ik zou bijna denken dat jij zelf wordt betaald om deze site een verkeerd beeld te geven, namelijk zorgen dat lezers
gaan denken dat er op deze site alleen mensen met een vertroebelde geest zoals jij op afkomen.
@Observator
w.t.b.w
@donkey
w.t.b.w
@martijn
Tip: Als jij vindt dat het voor normale mensen prima te leven is in landen als Afghanistan, Irak, Iran, Somalië, Soedan, Congo, Rwanda en Zimbabwe: wat let je om je biezen te pakken, temeer daar Nederland volgens jou helemaal niet meer deugt. Succes en veel plezier!
Wel eens op een plaats geweest waar een paar maanden daarvoor twee mensen in een groepje feestvierende kinderen gingen staan en zich de lucht in joegen? In een plaats geslapen waar ze een paar weken daarvoor mensen oppakten die een zelfmoordaanslag op een school wilden plegen? Zou jij met je familie daar willen wonen?
Het lijkt mij logisch dat iemand zijn kinderen niet graag opvoedt in een omgeving waar regelmatig scholen in de lucht worden geblazen. Ik wil ook niet ergens wonen waar ik er rekening mee moet houden dan mijn buurjongen heeft meegeholpen om 8000 mannen een kogel te geven. Ik zou in grote angst voor mijn vrouw en dochter leven als we tussen mensen zouden moeten wonen die 500.000 mensen met messen en bijlen afgemaakt hebben. Vind jij dat gek?
Raar trouwens: als onze jongens en meisjes in Afghanistan een huis of school opbouwen dan moeten er ter bescherming een peloton soldaten omheen staan. En als er een Hollands bootje op een paar honderd km langs Somalië vaart dan moet er een marineschip bescherming bieden. Hoe kunnen gewone eerlijke Afghanen en Somaliërs zich volgens jou beschermen? Ik zou zeggen: normale mensen met redelijk rechte ruggen en de verantwoording voor hun familie serieus nemen, zoeken zo snel mogelijk een veilig heenkomen.
Is het trouwens niet een beetje raar dat “gefortuneerde gelukszoekers†asiel aanvragen? Dan moeten ze in hokjes slapen, hebben de hele dag overheidsdienaren en hulpverleners in hun nek hijgen en zijn in beeld. Waarom vragen ze niet gewoon een visum aan? Dan kunnen ze veel comfortabeler leven en bemoeit een halfjaar niemand met ze.
Maar wat mij betreft was de belangrijkste vraag: wanneer is een beschuldiging redelijk verantwoordbaar?
Jij hebt het over “bevindingenâ€. Dat klinkt vaag, toch? Laten jij en ik gewoon een lijst maken van verkeerde asielzoekers. Jij weet blijkbaar goed hoe je de criminelen ontmaskert. Ik ga er van uit dat je “bevindingen†veel berouwbaarder zijn dan geruchten. Toch? Uitzoeken hoe groot het fortuin van een vluchteling moet veel eenvoudiger zijn, al ben ik toch wel benieuwd hoe jij aan toetsbare gegevens denkt te komen. Het moet appeltje-eitje zijn om hard bewijs te vinden bij de werk- en seksslaven, toch? Die zullen ergens gewoon voor een prijs aangeboden worden en er zullen mensen hard op zoek zijn naar Hollanders die van die diensten gebruik willen maken. Naam, toenaam, prijs, actiefotootje: bingo!
Hoe lang is je lijst van asielzoekers waarvan op basis van controleerbare gegevens zondermeer gezegd kan worden dat ze niet deugen. Hoeveel tijd hebben we volgens jou nodig om er een lijst van 500 asielzoekers met bewezen zonden van te maken?
Ook opmerkelijk trouwens: Husseyin Baybasin is een onmisbare schakel bij de beschuldigingen tegen Demmink. Baybasin zegt van zich zelf dat hij voor de Turkse geheim dienst werkte en in de drugshandel zat. Voor dat laatste kreeg hij in 1984 in London een gevangenisstraf van 12 jaar. Deze man kwam in 1995 naar Nederland om asiel aan te vragen. Hij kan in kleuren en geuren vertellen welke vreselijke dingen zijn voormalige collega’s uithalen om de Koerden te onderdrukken. Zijn nu Koerden van huis uit meestal slecht maar is uitgerekend deze Saulus-Paulus een goeie asielzoeker?
@Wuwveen
Goede reactie!
En wat deze mevrouw in de filmpje betreft; Ik heb dit hier ook al een keer eerder verteld. Als deze mevrouw heel zeker is van haar zaak en zichzelf, dan raad ik deze mevrouw aan zelf zonder tussenkomst van een hulpverlener, arts ect. een onafhankelijke pyscholoog te zoeken en zich door hem/haar laten onderzoeken (geestelijk gezond laten verklaren). Wanneer zij namelijk met dit verhaal naar buiten treedt dan kan niemand haar vertellen dat ze ze ziet vliegen. Hier moet ze maar eens rustig over nadenken!
een ding vraag ik mij af . waarom hebben jullie nooit met wolfgag hebben gesproken, die woont gewoon in dokkum , staat zelfs in het telefoonboek.ik ken hem wel en weet dat hij veel heeft gedaan wat god verboden heeft , maar moord, dat kan ik me niet voorstellen, maar ja een mens kan zich vergissen natuurlijk. dus ga eens met hem praten !!!!
In dit filmpje vertelt Micha dat ook de fiets in de buurt is gevonden van de vind plek.
http://www.youtube.com/watch?v=zS2DQvQJ6qs
Dit is opvallend omdat de verklaring van deze mevrouw dan niet klopt. Of ze moeten haar fiets hebben meegenomen, maar dat hoor ik haar niet zeggen.
jakepe gelukkig weer iemand met feiten bezig. Lijkt mij een goede tip!
AIRVD ok volgens mij heeft haar vrind hierover verklaard dat; zij zou zijn meegegaan achterop de fiets? nee zij ontdekten tijdens de weg terug naar huis dat de fietsen van de meisjes lek waren.Volgens mij heeft Micha het daarover in een filmpje eerder al en geeft hiermee aan dat dat fietstochtje met Marianne achterop en of een lekke band dus nergens over gaat. De Peter R. de Vries variant. Zoals het nu schijnt heeft haar vriend dus gelogen.Ik kan ook niet terugvinden dat Micha het heeft over een fiets bij de plaats waar Marianne uiteindelijk is gevonden.Dus volgens mij blijft haar verklaring overeind, zo niet gaag melden maar dan over feiten in de Vaatstra zaak zelf.
Ben blij dat we weer zinvol bezig met de feiten zijn inzake de Vaatstra zaak.
Donkey je hebt gewoon gelijk, hoe kunnen zj nu weten dat jij en racist bent gewoon te belachelijk voor woorden.
wuwveen
13 juli, 2010 om 15:55
Je steekt een heel verhaal af, maar geeft niet aan waarom je mij ervan beticht dat ik in de stress schiet en loop te schelden en te tieren.
In eerder genoemd filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=zS2DQvQJ6qs) zegt Micha dat haar fiets gevonden is bij het veronderstelde plaats delict (begint bij 0:30). Dat past niet in het verhaal van deze mevrouw.
Of hoe moet dat gezien worden? Kan iemand daar duidelijkheid over geven?
Nou wat denken jullie dat W.Hebben zal zeggen ja ik weet meer van wat er die nacht is gebeurd? Hij heeft DNA afgestaan en was negatief.Dus hij is niet de verkrachter en ik denk ook niet dat hij de moordenaar is dat stond in een intervieuw toen des tijds maar hij en zijn compaan(en) die kunnen er natuurlijk wel meer van afweten maar als er iets moet worden verzwegen(een geheim zoals tegen de ouders is gezegt door de heren van het coldcaseteam!!)
Als je alles moet geloven over wie die 2 duitsers waren en wat voor praktijken zij op het terrein van het AZC uit spookten ja dan hoef je niet uit te sluiten dat dit een compleet netwerk is geweest die zich wel speciaal op deze avond hebben voor bereid om een meisje te gaan offeren en nogmaals als jullie alles goed hebben gevolgd dan kun je ook niet uit sluiten dat de 2 asielzoekers een rol hier in hebben gespeeld en waarom! nou omdat die vaak bij de duitsers waren ook in hun caravan en zeker had het een reden dat die caravan moest verdwijnen die is niet toevallig in de hens gegaan echt niet!
Dus om nu naar W.Hebben toe te gaan heeft geen zin want hij zal niks vertellen alleen maar doorgeven aan de hogere heren dat ze bij hem langs zijn geweest.En dat geld ook voor het vriendje van Marianne en het meisje van 14 jaar die ook meer weet maar ook de mond is gesnoerd! zelfs de ouders weten het fijne niet van die nacht.En nog even voor de duidelijkheid Marianne is niet in Buitenpost geweest om daar samen met haar vriendjes een fiets te stelen en dan te besluiten dat ze notabene juist voor het grote donkere enge bos te besluiten dat ze alleen wil verder fietsen!
Ten eerst wie kan beter weten dan de ouders en andere nabestaanden hoe angstig Marianne altijd was als ze ook maar een klein stukje in het dorp alleen moest fietsen in het donker,juist daarom is dat onmogelijk geweest,Marianne zou nooit, let op Vrijwillig alleen door Veenklooster heen zijn gefietst.Dus daar begon de leugen al maar het was immers ook zo dat haar vriend de s’morgens nog overstuur hafd gezegd dat het allemaal zijn schuld was geweest en ook heeft de leider van het R.B.T.team het weeknd aan de ouders verteld dat Marianne haar laatste woorden tegen haar vriend waren geweest: Als mij iets overkomt is het jullie schuld! Hoe bestaat het dan dat in het bekende verhaaltje van hem in de Media stond dat, Marianne besloot om alleen verder te gaan? Dat kan toch nooit zo zijn gegaan want dan heeft ze toch niet kunnen zeggen als laatste,Als mij iets overkomt is het jullie schuld!..Dan geloof ik eerder het verhaal van de vrouw uit kollum want dan passen die laatste woorden wel,namelijk dat Marianne door anderen is mee genomen! en wat nu het grote geheim is dat er voor zorgd dat alles in die grote doofpot blijft zitten.
Maar het klopt dat er dus nog een nieuwe getuige is bij gekomen die dus ook dezelfde duitser heeft zien rond hangen om Marianne en nog een paar meisjes! dat was net voor 24.00 uur en omstreeks half 1 reed hij dus Marianne in de voorstraat met een hoge snelheid voorbij en even later hoorde die mevrouw een gil en een auto weer met hoge snelheid weg scheuren!
Maar haarverhaal is bekend ook bij de politie net zoals alle andere getuigen verhalen die ook allemaal bij de zelfde figuren uitkomen en als je dat allemaal op een rijtje zet dan denk ik dat ze heel dicht bij de juiste antwoorden uit komen!Maar als het coldcaseteam niet wil meewerken en alleen maar alles ver weg smijten en vooral niet ernaar luisteren maar net doen of ze niet willen luisteren naar de waarheid!!
Kijk als je nagaat dat die fiets die bij het weiland stond en waar helemaal geen vingerafdrukken op te vinden waren! die zou toch wel van die Irakees zijn geweest omdat hij ook om goed half 12 s’avonds is weggegaan van het terrein van het AZC richting Kollum? of misschien toch Veenklooster? wie zal het zeggen maar als alles nu toch eens waar zijn dan zijn toch die 2 asielzoekers gewoon slachtoffers hoe je het ook wend of keert.Dat ze wel hebben geholpen Marianne te verkrachten of te vermoorden wie zal het zeggen ,zolang iedereen maar word geintimideerd of gemanipuleerd ja dan zal het moeilijk worden om achter de waarheden en de onwaarheden te komen.
En alstublieft hou toch op om zo’n onzin hier neer te plaatsen die niks met het onderzoek van Marianne hebben te maken.
Even een reactie voor AIRVD als je goed luisterd dan zegt Micha dat die fiets de aandacht trok van degenen die Marianne zochten!! en op basis van die fiets die daar lag zijn ze daar gaanzoeken!!
Maar als je mijn laatste reactie leest dan lees je alles over die fiets die zogenaam is gestolen door Marianne zelf bij het treinstation te Buitenpost!! ook nog een herenfiets!!
Maar waren er in Kollum dan geen fietsen!! of waarom kreeg Marianne dan niet 1 van de 2 fietsen die van de jongens waren? Nee ze zijn eerst helemaal naar Buitenpost gefietst om daar een fiets te jatten,en daarna kwam Marianne (zoals de vrienden hebben verklaard op het idee alleen te fietsen??) Als ze dan toch van plan waren geweest om Marianne naar Zwaagwesteinde te fietsen dan waren ze toch gelijk eerst naar Zwaagwesteinde gefietst en niet eerst helemaal naar buitenpost wat een hele andere kant op is dan de woonplaats waar Marianne vandaan kwam,daar is bij vele mensen ook het wantrouwen ontstaan dat dit verhaal absoluut niet klopt!! Want dan hadden ze toch zeker vingerafdrukken van Marianne op die herenfiets kunnen vinden,maar dat is niet gebeurd! enja laat toch eens je gewone nuchtere verstand een gaan en dan zul je toch ook tot deze conclusie moeten komen!!
ven een kleine uitleg over wie die Geke is: Deze mevrouw die werkte al jaren als werkster op het Landbouwmuzeum te VeenkloosterBij de Fam J.Kloppenburg ook vertoevde op die zelfde plek zo nu en dan diezelfde duitser die Geke herkende in de auto en die ook door de laatste getuige was gezien in het FIltjsje waar hij maar wat om Marianne en de andere meisjes heen struinde,dezelfde man had op het landbouwmuseum een Pipowagen waar hij zich terug trok al shij wou schilderen vertelde Geke hij kon prachtige mooie schilderijen maken maar waar alleen maar naakte kinderen op stonden.Wat ik mij ook nog heel goed herrineren kan is dat deze zelfde man op dinsdagmorgen 4 mei 1999 aan het branden was hij was een zak met oude kleren aan het verbranden vertelde oude Jan Kloppenburg mij! toen had ik nog geen link gelegd met de moord op Marianne maar langzaam aan vielen alle puzzelstukjes op zijn plek.Hij was ook in begin 1998 met Jolanda Meijer op het AZC geweest(is ook verteld door oudbewoners van de camping) maar ook was hij met haar bij Jan Kloppenburg geweest om daar te overnachten maar dat wou Kloppenburg niet dus is hij weer verdwenen die duitser had nog al gevraagd of Jan ook wist hoe een gierkelder werkte!! Later toen vroeg Jan hoe het met het blonde vrouwtje was toen antwoorde hij,ach die is allang van de aardbodem verdwenen!
Deze man was erg bekend met de omgeving van veenklooster want hij struinde daar graag rond.Ook gebruikte hij en ook asielzoekers vaak oude Jan Kloppenburg zij fiets om heen en weer te pendelen .Ook heeft Jan Kloppenburg Geke verteld dat het om zijn fiets ging die daar stond en daarop heeft Geke toen gezegd waarom hij dat niet heeft gemeld ,ach zei hij alles wat richting het AZC ging werd niet geloofd dus kon ik het mij wel besparen om dit te melden(al heet het recherseteam wel ooit met hem gesproken,maar toen was hij al aan het dementerenhadden ze verteld) hij is nu al weer 8 jaar dood,jammer genoeg.
Maar Geke vertelde ook dat die duitser er rare praktijken op na hield ze was als de dood voor hem,Jan Kloppenburg was zelf ook wat bang voor hem want die duitser had hem ooit verteld dat hij 5 mensen had vermoord waaronder zijn eigen moeder en ook 2 minderjarige kinderen!
Later heeft Geke op sbs hart van Nederland gehoord dat er in Leeuwarden een duitser was opgepakt die nog een paar jaar in duitsland moest zitten voor het vermoorden van 2 minderjarige kinderen,Geke heeft toen de moeder van Marianne gebeld en die heeft nog een keer daar met 1 van het recherseteam over gesproken en die vertelde dat die zelfde duitser dus in duitsland in een psychiatrische inrichting verbleef! en dat ze ook zijn DNA al hadden afgenomen!! Maar er is ook een spreekwoord dat zegt: de Heler is erger dan de steler!! wie waren de opdrachtgevers in dit gebeuren!! het word steeds duidelijker.
Ze heeft ook kunnen achterhalen later dus,dat die vrouw die de jongens oppikte van het parkeer terrein van de Rabobank dat dat de moeder van Spencer was.En ze heeft via een broertje van Wietse te horen gekregen dat idd de vader van Spencer toen des tijds een groene tweedeurs auto had.
En waarom hebben de mensen van het recherseteam dan nooit met haar alles een nagegaan voor de zekerheid om uit te sluiten dat het wel of niet klopte .Dat is dus nooit gedaan ze hebben haar nooit serieus genomen.
De moeder vertelde mij vanmorgen nog,Toen Spencer met zijn ouders bij ons was vroegen wij hem Spencer hoe laat zijn jullie uit de paradiso gegaan; hij zei nou om 12 uur!! s’nachts..en de moeder vroeg waar was onze Marianne toen nou die liep maar wat achter ons aan!!(en meer wou hij niet kwijt) toen heeft de vader nog gezegt ;wel bliksem jij had toch verkering met haar dan ga je toch niet zo metelkaar om!!
En dan klopt natuurlijk ook het verhaal niet wat in vele kranten stond in September 1999,
Waarin door spencer word verteld dat hij samen met zijn vriend en Marianne rond 1 uur richting Buitenpost zijn gegaan om eerst een fiets te stelen enz enz
Het word tijd mensen dat deze jongens eens hun bekken open doen,onlangs heeft de vader nog een verzoek ingediend om samen met spencer te willen praten.Dat kon en is gebeurd maar u geloofd het niet maar de heren Addema en Vos waren er bij aanwezig en zo is het ook in het begin al gegaan het is eigenlijk de omgekeerde wereld mensen want toen ook al kregen deze jongens alle medewerking en bescherming van de overheid en de nabestaanden die werden op een hele andere manier behandeld.
Kijk het is belangrijk dat de waarheid word gesproken en dan pas kun je gaan kijken hoe het nou allemaal precies is gegaan..
Even een kleine uitleg over wie die Geke is: Deze mevrouw die werkte al jaren als werkster op het Landbouwmuzeum te VeenkloosterBij de Fam J.Kloppenburg ook vertoevde op die zelfde plek zo nu en dan diezelfde duitser die Geke herkende in de auto en die ook door de laatste getuige was gezien in het FIltjsje waar hij maar wat om Marianne en de andere meisjes heen struinde,dezelfde man had op het landbouwmuseum een Pipowagen waar hij zich terug trok al shij wou schilderen vertelde Geke hij kon prachtige mooie schilderijen maken maar waar alleen maar naakte kinderen op stonden.Wat ik mij ook nog heel goed herrineren kan is dat deze zelfde man op dinsdagmorgen 4 mei 1999 aan het branden was hij was een zak met oude kleren aan het verbranden vertelde oude Jan Kloppenburg mij! toen had ik nog geen link gelegd met de moord op Marianne maar langzaam aan vielen alle puzzelstukjes op zijn plek.Hij was ook in begin 1998 met Jolanda Meijer op het AZC geweest(is ook verteld door oudbewoners van de camping) maar ook was hij met haar bij Jan Kloppenburg geweest om daar te overnachten maar dat wou Kloppenburg niet dus is hij weer verdwenen die duitser had nog al gevraagd of Jan ook wist hoe een gierkelder werkte!! Later toen vroeg Jan hoe het met het blonde vrouwtje was toen antwoorde hij,ach die is allang van de aardbodem verdwenen!
Deze man was erg bekend met de omgeving van veenklooster want hij struinde daar graag rond.Ook gebruikte hij en ook asielzoekers vaak oude Jan Kloppenburg zij fiets om heen en weer te pendelen .Ook heeft Jan Kloppenburg Geke verteld dat het om zijn fiets ging die daar stond en daarop heeft Geke toen gezegd waarom hij dat niet heeft gemeld ,ach zei hij alles wat richting het AZC ging werd niet geloofd dus kon ik het mij wel besparen om dit te melden(al heet het recherseteam wel ooit met hem gesproken,maar toen was hij al aan het dementerenhadden ze verteld) hij is nu al weer 8 jaar dood,jammer genoeg.
Maar Geke vertelde ook dat die duitser er rare praktijken op na hield ze was als de dood voor hem,Jan Kloppenburg was zelf ook wat bang voor hem want die duitser had hem ooit verteld dat hij 5 mensen had vermoord waaronder zijn eigen moeder en ook 2 minderjarige kinderen!
Later heeft Geke op sbs hart van Nederland gehoord dat er in Leeuwarden een duitser was opgepakt die nog een paar jaar in duitsland moest zitten voor het vermoorden van 2 minderjarige kinderen,Geke heeft toen de moeder van Marianne gebeld en die heeft nog een keer daar met 1 van het recherseteam over gesproken en die vertelde dat die zelfde duitser dus in duitsland in een psychiatrische inrichting verbleef! en dat ze ook zijn DNA al hadden afgenomen!! Maar er is ook een spreekwoord dat zegt: de Heler is erger dan de steler!! wie waren de opdrachtgevers in dit gebeuren!! het word steeds duidelijker.
Ze heeft ook kunnen achterhalen later dus,dat die vrouw die de jongens oppikte van het parkeer terrein van de Rabobank dat dat de moeder van Spencer was.En ze heeft via een broertje van Wietse te horen gekregen dat idd de vader van Spencer toen des tijds een groene tweedeurs auto had.
En waarom hebben de mensen van het recherseteam dan nooit met haar alles een nagegaan voor de zekerheid om uit te sluiten dat het wel of niet klopte .Dat is dus nooit gedaan ze hebben haar nooit serieus genomen.
De moeder vertelde mij vanmorgen nog,Toen Spencer met zijn ouders bij ons was vroegen wij hem Spencer hoe laat zijn jullie uit de paradiso gegaan; hij zei nou om 12 uur!! s’nachts..en de moeder vroeg waar was onze Marianne toen nou die liep maar wat achter ons aan!!(en meer wou hij niet kwijt) toen heeft de vader nog gezegt ;wel bliksem jij had toch verkering met haar dan ga je toch niet zo metelkaar om!!
En dan klopt natuurlijk ook het verhaal niet wat in vele kranten stond in September 1999,
Waarin door spencer word verteld dat hij samen met zijn vriend en Marianne rond 1 uur richting Buitenpost zijn gegaan om eerst een fiets te stelen enz enz
Het word tijd mensen dat deze jongens eens hun bekken open doen,onlangs heeft de vader nog een verzoek ingediend om samen met spencer te willen praten.Dat kon en is gebeurd maar u geloofd het niet maar de heren Addema en Vos waren er bij aanwezig en zo is het ook in het begin al gegaan het is eigenlijk de omgekeerde wereld mensen want toen ook al kregen deze jongens alle medewerking en bescherming van de overheid en de nabestaanden die werden op een hele andere manier behandeld.
Kijk het is belangrijk dat de waarheid word gesproken en dan pas kun je gaan kijken hoe het nou allemaal precies is gegaan..
@martijn
Je hebt gelijk. Je hoort niet in het rijtje van mensen die stress schiet en gaat schelden en tieren als een kritische opmerking wordt gemaakt. Sorry.
Wel jammer dat je niet ingaat op de vraag wanneer een beschuldiging redelijk verantwoordbaar.
Aan de andere kant, Mischa Kat schrijft “Vervolgens hebben de Turken ervoor gezorgd dat de AZC’s onder ‘leiding’ van de Albayrakjes veranderden in broedplaatsen van criminaliteit en prostitutie waar weer andere hooggeplaatste Nederlanders op af kwamen die vervolgens ook weer werden gechanteerd. Funny game, is het niet? De Edmonds-papers laten in elk geval zien dat het niet onvoorstelbaar is.â€. In deze wereld ligt de lat blijkbaar bij “niet onvoorstelbaarâ€. In de echte wereld gaat dat toch echt helemaal verkeerd. Mijn secretaresse wilde verleden week dat we met zijn allen met de bedrijfskas onder onze arm op vakantie zouden gaan want het is “niet onvoorstelbaar†dat Al Quaida Nederland uitwist of dat alle opdrachtgevers failliet gaan. Gelijk heeft ze, volgens Mischa Kat dan.
tweede zin moet zijn: Je hoort niet thuis in het rijtje van mensen die in stress schiet… Excuses.