HOOFDREDACTEUR FRANS LOMANS: SEE YOU IN COURT! * VRIJDAG SPREEKT KAT MET ZIJN ADVOCAAT * REPUTATIE KAT MOET EN ZAL VERNIETIGD WORDEN
Op 16 januari berichtte deze website over een interview dat een journaliste van het weekblad Revu afnam met Micha Kat over Wikileaks. Hij werd benaderd als deskundige en als auteur van een controversieel artikel over Wikileaks dat landelijke aandacht trok. In het stuk van 16 januari staan de backgrounds en is ook het stuk te lezen dat journaliste Versteeg me ter goedkeuring toemailde met de volgende tekst (12 december 2010): Hi Micha, in de bijlage staat het artikel, laat maar weten of er nog feitelijke onjuistheden in staan. Ik kreeg echter geen scan van het geplaatste artikel zoals afgesproken. Op 10 januari mailde Versteeg: Als je nog die Revu wilt ontvangen, moet je even je adres mailen. Ik ontving opnieuw geen Revu. Thans is duidelijk waarom, want in het betreffende nummer (nr. 50, 15 december 2010) valt het volgende te lezen dat niet terug te vinden is in de toegestuurde tekst ter goedkeuring:
Eind oktober brengt diezelfde Kat overigens nog drie dagen door in de gevangenis nadat hij op de gevel van het huis van Joris Demmink (SG van het Ministerie van Justitie en Veiligheid) met graffiti ‘pedo’ en ‘gevaar’ spuit. Een maand eerder deelt hij op zijn blog mee dat hij zichzelf heeft opgeblazen en het niet langer aankan ‘Mijn persoonlijk leven wordt verwoest Ik heb geen distantie meer: ik ben zelf mijn eigen strijd geworden en dat is fout’.
De doorgedraaide Kat besluit dat hij in therapie moet. Toch komt hij weer met waanzinnige beschuldigingen (……) Kat geldt onder veel journalisten als een gek.
De passage staat helemaal aan het begin van het stuk waardoor precies het tegengestelde effect wordt bereikt van wat volgens de journaliste de bedoeling was (het presenteren van een afwijkende mening door een deskundige) namelijk: het presenteren van mijn mening als die van een psychotische, doorgedraaide en criminele gek. Wat eerst nog werd gezien als een ‘interessante afwijkende mening’ die redactionele aandacht verdient is nu opeens een ‘waanzinnige beschuldiging’ geworden. Deze tekst is reeds op zichzelf waanzin, want iedereen met enige verstand van zaken weet nu dat Wikileaks inderdaad een grote fake is en een grote MSM-zwendel. Maar blijkbaar mag deze mening die overal op internet is te vinden en door honderden deskundigen wereldwijd wordt geuit niet worden vertolkt als zijnde serieus te nemen in Revu. Nee, om deze mening te durven afdrukken dient de brenger van de boodschap eerst te worden gecriminaliseerd en voor gek verklaard. Wat zegt dit over de journalistiek in Nederland, over Revu maar bovendien ook over Wikileaks?
Elke informatie die de geloofwaardigheid van Wikileaks zou kunnen aantasten dient te vuur en te zwaard te worden bestreden waarbij middelen als list en bedrog niet worden geschuwd! Want van bedrog kunnen we toch wel spreken als we een gefalsificeerde tekst krijgen voorgelegd ter ‘goedkeuring’ waaruit nota bene alle negatieve kwalificaties over de geinterviewde zijn weggelaten! De hysterische wijze waarop de MSM met Wikileaks omgaan bewijst voor ons eens te meer dat het een grote en smerige fake is. Maar wat wil je ook als nu blijkt dat Hollywood een commerciele film in voorbereiding heeft over Julian Assange?
Stel je eens voor dat Revu Ab Osterhaus zou interviewen over de griep-epidemie en hem dan een tekst zou mailen waaruit zou zijn weggelaten dat hij een op geld beluste bedrieger is die meer dan tien belangenverstrengelingen heeft met de farmaceutische industrie en dat hij juichend een fles whisky liet aanrukken toen Ab Klink voor honderden miljoen vaccins bestelde bij zijn vrinden die later overigens allemaal vernietigd moesten worden? EN DAT IS DAN NOG ALLEMAAL 100% DE WAARHEID terwijl de passage over mij minimaal twee compleet leugenachtige kwalificaties telt: Kat geldt onder veel journalisten als een gek en hij uit waanzinnige beschuldigingen. Maar misschien nog wel het meest alarmerend is dat zelfs een totaal onbetekenend en door vrijwel niemand gelezen niche-blaadje als Revu blijkbaar gedwongen is mee te huilen met de MSM van NRC, NOS en Volkskrant en precies dezelfde meningen moet verkondigen, ook over onderwerpen als Wikileaks en de Mexicaanse griep!
Gisteren hadden we een gesprek met hoofdredacteur Frans Lomans. Hij vond dat mijn afwijkende mening wel goed tot zijn recht komt in het stuk. Hij wil geen aanbod doen en wacht de brief van mijn advocaat af.

















Dit is werkelijk een verschrikking – maar ach, was Stan de Jong ook niet journalist bij de Nieuwe Revu?
Een Stan de Jong die maar bleef beweren dat Joris F verantwoordelijk was voor alle soelaas? En al evenmin met een vonnis om die bewering te staven op de proppen kon komen?
Hoe kom je er bij dat WLeaks ´´fake´´ is Kat? Je moet ook wel gek zijn om dat te beweren als Wiki Leaks overduidelijk stelt dat er met 11 september niets aan de hand was – Je weet wel, die dag waarop de hele wereld ineens wist wie het gedaan had – terwijl het nog 411 dagen zou duren voor de Amerikaanse overheid officieel onderzoek in wilde stellen – Hoe durf je dan ook KAT – te betwijfelen dat kerosine voldoende is om wolkenkrabber met de snelheid van een vrije val neer te halen – en zo alle gespecialiseerde sloopbedrijven overbodig maken – een beetje kerosine is voldoende KAT – kan me we voorstellen dat je gek bent als je hier tegen in durft te gaan!
Was Ad de Rooij ook geen Europees veiligheidsdeskundige totdat hij uit hoofde van die functie waarschuwde voor de Wolmanzouten in het ´´duurzame hout´´? Toen was hij, net als jij, KNETTERRRRRR MESJOGGENE! Kat, besteed er verder geen aandacht aan, steek je kop in het zand voor het feit dat de koningskinderen op de enigste basisschool zitten die niet over ´´duurzaam hout´´ willen beschikken, ik zeg, steek die kale knikker van je diep in het zand, zoals het een goed Nederlander betaamd – neem nog een paar zoutjes en ga eindelijk onderuit met je vriendin of op de bank, aanschouw ´´goede tijden, slechte tijden´´ en meer van dat duurzame goed – dat is overzichtelijk en begrijpelijk – een maal in het jaar flink aan de zuip op koninginne dag – te lazerus om te begrijpen waarom je viert – kat, please, neem mijn advies, doe dit en je bent zo weer gezond verklaart!
Hoe dichter je bij de waarheid komt hoe hysterischer de gedachtepolitie reageert, dan weet je dus dat je goed zit. Denken dat er opzet achter de wikifakes zit mag dus niet van de gedachtepolitie. Dan ben je gestoord, een ketter, een ongelovige etc.
Sorry, maar ik kan het niet laten – zou niet iedere Nederlander verplicht zijn om nu op te staan en te vechten voor deze ontwikkelingen?
Als de pers een medelander voor GEK kan verklaren ten overstaan van heel Nederland – is dan niet het toppunt van het toelaatbare bereikt?
Voor mij wel – ik moedig iedereen aan de telefoon te pakken en de Revu te bellen of te mailen – en ook om de mogelijkheden te onderzoeken wat hieraan gedaan kan worden.
Geachte heer – mevrouw
Met verbijstering heb ik kennis genomen van het feit dat Micha Kat door mevrouw Versteeg is afgeschilderd als een gek –
een incompetente journalist die ze ´niet allemaal meer op een rijtje heeft´ –
En dat terwijl er achter de schermen op de vele redacties van de media het besef leeft dat Joris Demmink wel terdege
schuldig is aan de verschrikkelijke aantijgingen die hem door verschillende mediabronnen, waaronder het NOS, Netwerk, etc., ten laste
zijn gelegd – nadat Justitie zelf hem notabene in beeld had gebracht gedurende het onderzoek naar vertakkingen van het Dutroux-netwerk.
Dat Micha Kat, als uitzondering op de regel, niet laf is, dat kan met zekerheid worden gesteld, maar gek?
Als bewijs voor de waanzinsdiagnose die u zonder enige opleiding publiekelijk opplakt in een land waar medische dossiers met duizenden
privacyregels zijn omgeven, levert u twee woorden ´´pedofiel´´ en ´´gevaar´´ die door de heer Kat zijn toegebracht aan de woning
van secretaris-generaal van Justitie!
Twee woorden die als solide basis worden aangevoerd voor uw ´´pers-diagnose´´ -
Vier aangiftes en duizenden feiten en omstandigheden zijn niet voldoende om Joris Demmink als ´´verdachte´´ te kwalificeren –
althans, u waagt het niet en heeft het niet gewaagd een dergelijke bewering op te schrijven – en dat terwijl zelfs een eenvoudig beroep als toezichthouder het kennen van de definitie van een verdachte met zich meebrengt: degene te wiens aanzien uit feiten en omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit voortvloeit – met de nadruk op enig!
Als het in Nederland zo ver komt dat de pers aan een aantal argumenten genoeg heeft om een Nederlander publiekelijk en voor den lande voor gek te verklaren – maar het verzuimd om op basis van de kennis van de feiten en omstandigheden over een geldige verdachte te schrijven- dan is dit meer dan een schande, het is een ramp van nationale omvang!
Gaarne per kerende een reactie uwerzijds –
Francis Capelle
Achter het Nieuws
Braamlanden 143
7542 CG Enschede (OV)
@AIRVD ,
jua je hebt gelijk als ze zo reageren weet je dat je goed zit. Bij dit soort mensen is het meer een compliment voor micha. maar dat is toch ongeloofelijk! tzijn gewoon een stel ratten
Vreemd he Micha dat ze je ineenstortingen meermaals, in het artikel verwerken.
Dat beeld heb je dus zelf geschetst, maar ja een mega plaat voor je kop.
Als journalist zou je toch moeten weten hoe het werkt …….
En er zijn ook nog mensen die het vreemd vinden dat de moeder op non actief wordt gesteld.
Lijkt me meer dan logisch dat een bedrijf dat groen verkoopt, met tuin artikelen word gekoppeld.
En niet aan prive zaken van een medewerker, aangezien zij op dat moment in dienst is van dit bedrijf.
En al helemaal niet dat er journalisten over de vloer komen, en vervolgens misschien kans op meer van dat soort figuren over de vloer van een winkel.
Overigens misschien moet je de koptekst betreft de vermoede aanslag maar effe op laag pitje zetten.
Anders ben je straks verbaasd dat dit vervolgens in de Revu staat vermeld.
Succes
@ toktok –
En het bevreemd je niet dat het complete Demmink Dossier – samengesteld door justitie en de pers zelf, geen woord krijgt in het artikel? Dat zou je normaal gesproken UITERST VREEMD moeten vinden!
Als je wilt trollen, trol dan mee.
“Spel zonder grenzen”.
Suggestie voor de trollers: doe gewoon ALLES in HOOFDLETTERS en af en toe een klein lettertje ertussendoor, dán pas val je op.
toktok
Vreemd he Micha dat ze je ineenstortingen meermaals, in het artikel verwerken.
Dat beeld heb je dus zelf geschetst, maar ja een mega plaat voor je kop.
Als journalist zou je toch moeten weten hoe het werkt …….
Zo te lezen ben jij in dienst van de pravda maar wij hebben liever dat je jou tijd in echt nieuws steekt dan hier wat komen zeiken. Ik weet dat je hierdoor een witvoetje oploopt maar ga achter het echte nieuws aan kan micha je goed in bijstaan kun je overuren maken want de mensen zijn inmiddels wakker en vreten julie suske en wiske verhaaltjes niet meer.
Micha, wil je nu Revu voor iets gaan aanklagen?
Zet het uit je hoofd want het is zonde energie en tijd.
Wim
TOen ik 2004 parlementsleden aansprak dat er strenge preventiewetten nodig waren tegen een bankencrisis deden ze het ook af door tegen elkaar te zeggen dat ik knettergek was. De burgers betalen elk gemiddeld tienduizenden Euro voor deze lasterlijke reaktie van de parlementsleden. Zo ook de managements toen ik voor 2004 in de aandeelhoudersvergadering waarschuwde dat de ABNAMRO op failissementskoers was. Dit gajes kost elke burger meer dan de waarde van een dikke auto, meer dan de prijs van een woning zelfs.
mvg
@ Wim – Is het niet mogelijk ook voor jou hier anders op te reageren? Zouden wij niet allen een rectificatie moeten eisen als de pers gebaseerd op een aantal argumenten een Nederlander voor gek kan verklaren en deze als psyciatrisch patient vervolgens aan den lande kan opvoeren?
Wim – in mijn beleving is het niet aanvechten van deze ontwikkeling de doodsteek voor iedere criticus die niet langer van plan is de overheidssprookjes te pikken!
FrancisCapelle
De msm is net zo ver als de Nederlandse kerken die vragen zich ook af waarom blijven de mensen weg uit de kerk omdat zij het verhaaltje van david in de leeuwenkuil meer dan zat zijn en dat is met de msm pers ook zo de suske en wiske verhaaltjes zijn al lang achterhaalt de mens is ontwikkeld en we leven in 2011 geloof me de tijd is niet blijven staan.Nu is het natuurlijk een feit als je als journalist telkens tegen een spiegel praat ja dan kan het ook niet anders dan moet je er zelf wel in geloven.
@ speed
Je hebt helemaal gelijk – maar ik zie het zo – als we dit toelaten – in het algemeen bedoel ik – dan kan iedere burger die op internet een afwijkende mening publiceert – door de mainstream media worden gelicht en voor gek worden verklaart zonder medische bewijslast! Het artikel heeft in dit geval betrekking op KAT, maar meer nog op de vindingen en meningen die hij op een internetsite plaatst. Als jij en ik een site zouden hebben – en hetzelfde zouden concluderen als Kat – zou dit ons kunnen overkomen – hier moet iets tegen te doen zijn!
Dit mag volgens mij niet – als we niet reageren kunnen we onze achternaam veranderen in Demmink!
@ Wim en anderen
We moeten de MSM en hun weerzinwekkende leugens en methodes blijven exposen, niet omdat we ze willen veranderen, maar om zo veel mogelijk mensen van hun praktijken op de hoogte te brengen. Er zijn nog te veel mensen die denken dat de MSM betrouwbaar zijn, al worden het er gelukkig steeds minder. Dat zelfs Revu de MSM-praktijken op zo’n walgelijke wijze tentoon spreidt, vond ik dan toch wel weer schokkend.
Hebben we het over Revu? Een van de A-merken van Sanoma Uitgevers(per medio 2011 Sanoma Media Netherlands)…
Praten we over de uitgeverij die met bladen als Libelle, Margriet, Story, Donald Duck, Linda, VT-wonen (en ga zo maar door) 90% van de Nederlandse bevolking pretendeert te bereiken?! Met als missie ‘We inspireren, informeren en verbinden’? Met als kernkracht ‘Het raken van de juiste snaar’?
In dat geval: Van dergelijke MSM valt niets te verwachten, dan alleen de bagger bedoeld om ons in slaap te houden.
Mijn advies: negeren en gestaag verder gaan met dat wat er echt toe doet, Micha! En daar ben je goed in!
Micha, laat die revu en verspil er geen letter aan.
De oplage gegevens van dit blad zijn:
– 1968 280.000
– 2000 111.000
– 2009 46.000
We zitten nu in 2011 en het is er echt niet beter op geworden.
In 2013 is echt het einde gekomen van de revu en daar hoef jij Micha niets voor te doen.
“Vreemd he Micha dat ze je ineenstortingen meermaals, in het artikel verwerken.
Dat beeld heb je dus zelf geschetst, maar ja een mega plaat voor je kop.”
Het is ook heel stom van Micha, dat als hij een inzinking heeft, dit op zijn website meldt. Eerlijk, maar stom. Voaaral als je je in deze tak van sport begeeft.
Ik heb dit in september tegen Micha gezegd: Wat er ook gebeurd, hoe je je ook voelt, zeg NOOIT meer dat je stuk zit of een mental breakdown hebt. Dan maak je jezelf voer voor de wolven.
En Micha doet het een paar maanden later gewoon weer!
Micha is de capo die geen consiglieres duldt.
Wim
Wat mij nou bezighoud is de vraag of journaliste Versteeg nog nader onderzoek heeft gedaan naar meer mensen met een afwijkende mening over Wikileaks. Zover ik dat nu kan bepalen denk ik van niet. Geen wonder dus dat zij je voor gek verklaart..
Trouwens, verder was zij blijkbaar goed op de hoogte. Zij wist zelfs dat je drie dagen had vastgezeten in oktober. Wij misten je al!
@ Wim Dankbaar …
Het is ook heel stom van Micha, dat als hij een inzinking heeft, dit op zijn website meldt. Eerlijk, maar stom. Voaaral als je je in deze tak van sport begeeft.
—————————————————————-
Je zegt dat Micha eerlijk is en stom, en daarmee hopelijk ook dat de media intelligent is, dus leugenachtig! Als je dat zegt, ben ik het helemaal met je eens! Maar dan zouden we juist alles moeten aangrijpen om die media op basis van leugenachtigheid aan te vallen, in plaats van de domme eerlijkheid te verwijten dat die eerlijk is!
Wim Dankbaar
Nu begin je weer tegen micha die eerlijkheid siert de man. En als het kwaliteit journalisten waren geweest hadden ze ge vraagt wat is daar de oorzaak van en was op onderzoek uit gegaan dan ben je met een vak bezig.
Ik kom regelmatig, voor mij, nieuwe mensen tegen en merk dat niemand geïnteresseerd is naar 9/11, Demmink of Chipshol. Het heeft te maken met het feit dat iedereen zich begint te realiseren dat niemand de waarheid meer weet. Het maakt niet uit wat ik vertel of hoe ik het vertel. De jongere generaties weten inmiddels 1 ding zeker, “geloof nooit, nooit zomaar de MSN”. Ze krijgen het zo onderwezen door docenten in de collegezalen, professoren in de media verkondigen het ook, op de oudjes na weet bijna iedereen het.
Ondank dat maakt het steeds minder uit, Ik zit achter mijn I-Mac, luister naar mijn I-Pod die ik laad via I-Tunes, Twitter via m’n I-Phone en betaal mijn I-Pad via I-deal. Ohh en ondertussen speelt mijn moeder alleen in de woonkamer op de Wii.
Speed,
Ik begin niet tegen Micha, ik begin VOOR Micha.
Misschien kun je het met deze vraag snappen:
Welk belang dient het voor Micha (of jou) om hier te melden dat hij stuk zit, de handdoek in de ring gooit, de strijd moe is?
Wim
Het lijkt mijn dat de toegepaste neuromarketing, die via de beeldbuis en via de gratis en betaalde kranten, onze hersenen bereiken ‘ons’ niet verder helpen (“in positieve zin”). Ondank dat je …
Quote prof. dr. C. Hamelink : “Het NOS Journaal met een zeer grote dosis van argwaan tot je moet nemen”
Lijkt het mijn, niet oké ! ! !
Wim Dankbaar
Wim je moet niet alleen terug komen op je eigen stukje je moet lezen wat ik schrijf.Als een micha dit soort uitspraken doet dan is het toch jou taak als journalist om uit te zoeken wat er van waar is wat micha naar een burn uot brengt toch.Dan ben je journalist en heb je lef in je donder ok ik ben mij ook bewust dat jou baas dat niet past want die wil ook naar alle feestjes en recepties die er worden gehouden maar met journalistiek heeft het niets meer te maken.Die hadden we vroeger wel maar die zijn inmiddels ingelijfd of liggen op het kerkhof.
Eerlijkheid is een uiting van kracht!!
Het weekblad Revu is een pulptijdschrift en heeft door zijn smerige handelswijze en gore publicatie over Micha Kat,dit weer ruimschoots bewezen.
Micha,
Je gaat je toch niet druk maken over een tijdschrift voor analfabeten!
@Wim en anderen
Ik heb altijd gezegd dat het bij het karakter van een sterk aan de persoon gebonden blog als deze past de lezers enigzins op de hoogte te brengen van wat er speelt in mijn hoofd. Zulks ook omdat ik dit werk niet alleen voor de lezers doe, maar op een bepaalde manier ook voor mezelf. Ik bedrijf journalistiek vanuit een sterke creatieve drive, net zoals schilders schilderen. Picasso, Van Gogh, Dali en anderen hadden ook zo hun buien en periodes. Ik zeg ook vaak tegen mensen dat ik deze site ook wel zie als een persoonlijk kunstwerk waar ik dagelijks verder aan werk en bouw.
Micha, helder en ik begrijp je volkomen.
Het doet vanzelfsprekend niets af aan wat Micha Kat als journalist brengt, als hij daarnaast een zogenaamde “zwakte” toont door te vertellen dat hij het even helemaal gehad heeft.
Het zegt met name iets over de beoordelaar als men daar over valt. Dat kan nooit een HEEL mens zijn.
@ welk belang?
Feitelijk is het in ieders belang dat men als mens gewoon kan aangeven wat hem of haar bezig houdt of men er om wat voor reden ook doorheen zit of wat je ook verder te delen hebt. In de eerste plaats is ieder mens, daarnaast kun je een journalistieke informatieve bijdrage leveren waar eenieder die dat wil wat aan heeft.
Henk Ruijssenaars
Ik zag vandaag pas dat in november vorig jaar ons aller Henk Ruijssenaars is overleden. Ik volgde Henks schrijven al jaren en vroeg me de laatste maanden al regelmatig af of hij er nog wel was…
http://forpressfound.livejournal.com/
@micha je laatste comment verdient een blogpost:)
Ik las vandaag ook dat de ‘politiek incorrecte’ journalist Marcel Roele is overleden:
http://www.marcelroele.nl/
Volgens mij heeft hij zelfmoord gepleegd. Henk Ruyssenaars zat in dezelfde hoek net als Pamela Hemelrijk. Ook ik hoor bij deze groep: mensen rond Theo van Gogh en min of meer pro-Pim Fortuyn of in elk geval anti-MSM en ‘oude politiek’. In het huidige verziekte klimaat is voor deze mensen nauwlijks meer te werken. Ik heb het voordeel van deze goedlopende website, heel veel steun en van het ineenstorten van het corrupte systeem waardoor steeds meer mensen onze kant op komen. Maar je ziet aan het Revu-verhaal dat de perfide pogingen van de macht ons kapot te maken geen grenzen kennen. NRC en NOS voelen zich te verheven boven dit soort beulswerk en zwijgen ons gewoon helemaal dood. De trekker moet worden overgehaald door de ‘doodseskaders’ van de MSM: media als Revu, Geenstijl, HP/de Tijd en soms ook wel De Telegraaf.
Als het waar is wat je schrijft Micha (en daar twijfel ik op dit moment absoluut niet aan), dan heeft de redactie van Nieuwe Revu elke norm van journalistiek fatsoen overschreden.
Tip: schrijf een persbericht (er zijn genoeg vijanden van Revu die het met plezier plaatsen).
Evt. (ik weet niet of het te laat is?): kort geding om alle in omloop zijnde exemplaren te laten vernietigen.
http://www.youtube.com/user/UnslavedFilms#p/c/E7A157B49D37A598/0/gws3KH37SOc
Hup Micha !
Wim Dankbaar
25 januari, 2011 om 22:30:
Misschien kun je het met deze vraag snappen:
Welk belang dient het voor Micha (of jou) om hier te melden dat hij stuk zit, de handdoek in de ring gooit, de strijd moe is?
—–
Misschien omdat Micha gewoon een mens is? Misschien omdat hij het af en toe gewoon zat is? Omdat ie allemaal rommel over hem heen krijgt zoals van eerder genoemde droogdoos? Misschien omdat hij dit allemaal doet, roept, schreeuwt en opschrijft met alle energie, eerlijkheid en wil, wellicht met medewerkers, maar toch vooral alleen? En misschien dat ie daarom soms steun nodig heeft en hij daarom vraagt?
Buiten eerlijk, durft Micha ook zijn zwakheden onder ogen te zien en om hulp te vragen als hij dat nodig heeft. Steun in dit geval, van ons, zijn lezers.
En net als van anderen, kan hij die van mij ook krijgen!
Ik hoop je de 11e de hand te schudden Micha!
Ook domme mensen kunnen goudeerlijk zijn maar dat wil nog niet zeggen dat ze gelijk hebben…
Wim Dankbaar doet precies wat de kern is van de corruptie is in ons huidige systeem, namelijk niet transparant zijn en dingen verzwijgen! Je zou de politiek in moeten gaan Wim.
Bobbi, helemaal mee eens.
Micha je geeft misbruik een naam en een gezicht. Daarmee geef je waarde terug aan de jeugd, de kinderen die misbruikt zijn. Erkenning en steun aan de slachtoffers die niet in beeld komen of in het systeem weg gestopt worden. Je hebt mensen wakker gemaakt en laten zien dat heel anders is of kan gaan dan de dagelijkse berichtgeving laat zien en ik weet zeker dat door jouw openheid er een verandering optreedt, heel langzaam in de manier waarop mensen denken. Jouw schrijven is een mand met zaden/bloembollen die geplant worden in het veld van bewustzijn en dat geeft uiteindelijk zeker resultaat in de maatschappij.Het heeft tijd nodig om te groeien. Je bent opgestaan en doorgegaan, ik heb veel respect voor je. Het is zwaar als roepende in de woestijn, om te spreken wat eigenlijk niet gehoord mag worden. De waarheid over het dieptepunt waar we als mens geestelijk in beland zijn, het verval van een beschaving waar overmoed/macht de overhand heeft genomen. Waar andere vervuilen en versluieren, maak je schoon schip en zichtbaar wat er is. En wellicht ga je wat ver in jouw emotie, maar wat zou een mens zijn zonder gevoelens? Wat is de waarde van het leven zonder gevoelens en emotie? Je hebt de dingen op zijn plaats gezet en laten zien hoe absurd het aan het worden is. Ambtenaren die zich laten gaan aan machtsmisbruik en belangenverstrengeling horen niet over mensen en rechten te gaan en journalisten die voor de waarheid en gevoel gaan, die horen op de plek te zitten, waar ze thuis horen. Schrijven is een kunst, het schikken met woorden in een context van gevoelens en feiten. Daarom lees ik bepaalde bladen ook niet meer, maar kom graag hier kijken. Dat houdt me wakker en alert en ik voel jouw kracht door de woorden heen. Bedankt Micha, voor alles wat je doet en de en liefde voor de waarheid die je ervaart, om die te willen verspreiden. Het is aan de bestuurders om de bereidheid te willen tonen om naar je te luisteren en dan eens aan waarheidsvinding te gaan doen.
Wim Dankbaar probeert bij voortduring om het effect van artikelen op deze site te MAXIMALISEREN ipv te minimaliseren.
Als je verontrustende artikelen schrijft dan is het beter voor het effect van zulke artikelen dat het lijkt dat deze artikelen zijn geschreven door iemand die heel goed naar de feiten weet te verwijzen en die alles goed op een rijtje heeft staan.
Jezelf door overdreven woordgebruik of zelfs totaal verkeerd woordgebruik (oproepen mbt doodseskaders etc) diskwalificeren maakt het voor de “tegenpartij” makkelijk je werk af te doen als de gedachtenspinselen van een idioot, iemand die ze zowiezo niet op een rijtje heeft!
Het is erg jammer als je dit niet snapt!
@ Wim Dankbaar
Het zit je wel dwars he dat Micha niet doet wat jij wilt….(?)
FrancisCapelle en Speed
Mijn bijdrage heb ik al geleverd, aangezien ik een aantal malen contact heb gehad met Krista van Velzen.
En ik heb haar destijds overgehaald kamervragen te stellen in de kwestie Demmink. Eveneens heb ik er destijds Krista van Velzen contact heeft opgenomen met Adele v/d Plas.
Deels met bijdrage van Inanna
anders nog wat ………….
Betreft mijn gedachte gang heb ik toch voorkeur voor Dankbaar die probeert Micha op het pad te houden.
Behalve dat telefoontje naar de werkgever eigenlijk zeer onnodig is, aangezien je uit de werkgever hoek wel het een en ander kan bedenken waarom een bedrijf zich zelf beschermd tegen negatieve reclame.
En hier valt dus niet op te scoren en is ook niet ter belang en dwaalt af van de basis.
opeenstapeling van zjdelingse rotzooi
Micha, waarom dien je ook geen klacht in bij het NVJ? Of heb je daar geen vertrouwen in?
Ik vind het belachelijk dat ze je zo het graf in hebben geschreven, je kunt het misschien niet eens zijn met iemand maar dan hoef je nog niet iemand helemaal af te kraken, daarbij hebben ze ook nog gelogen tegen je en niet de kans gegeven om het artikel te corrigeren.
de focus van justitie kan zijn:
“hoeveel levens heeft een kat”
de logica van soorten als D. is dan dat je dit pas weet als ie morsd. of mythisch is geworden.
en ik opper de sanerende gedachte dat dit een onheuse gedachtengang is van dit D.-soort mensen – het is mensvreemd en dus als godvrezend te kwalificeren.
gun de Kat zijn katteleven en D. wat hem toekomt vanuit s”Konings volkskundig besef.