Een explosieve email aan Emiel Roemer van de SP * Toont de SP zich na de zaken Demmink, Westenberg en Kalbfleisch ook doof voor de zaak-Lucia? * Deze week: de antwoorden van de Haga-ziekenhuis! * Hier het eerste van de explosieve ‘Kaaks-papers’ [boekx.haga.1] waarin de ‘media-advocaat’ de klokkenluider probeert te terroriseren inzake zijn ‘misplaatste, lichtvaardige en ongegronde aantijgingen’ tegen Arda en het JKZ
Onderstaande mail is opgesteld door klokkenluider prof. Richard Gill en geredigeerd (de HOOFDLETTERS) door Metta de Noo, de zus van Ton Derksen met wie zij samen de criminele ‘bewijsconstructie’ van Justitie tegen Lucia heeft doorgeprikt. Maar zij is ook de zus van Wim Derksen, de man van Arda, de ‘echte Lucia’. Wim Derksen moet samen met Paul Smits worden gezien als de hoofdverantwoordelijke voor het drama-Lucia. Maar daarover later meer. Uit deze mail blijkt dat de direct betrokkenen de zaak-Lucia niet zomaar laten rusten en dat het hysterische onrecht bijt en knaagt. Durft de SP eraan bij te dragen dat er in deze zaak alsnog recht wordt gedaan?
Date: July 12, 2011 11:15:25 CEST
To: communicatie@sp.nl
Geachte heer Roemer,
Ik verbaas me ook dat uit de tweede kamer geen roep is gekomen om een onderzoek te doen naar ontstaan (om voor de toekomst te leren) van de Lucia zaak. De juridische wereld en de wetenschappelijke wereld hebben heel veel lering uit de zaak getrokken. In de medische wereld is de zaak echter in de doofpot gegaan. Geen enkel autoriteit (NZa, IGZ, …) heeft enig interesse getoond om een onderzoek te doen ondanks verzoek van verschillende personen. Het persbericht van Haga ziekenhuis is vol lof op zichzelf. Geen enkel excuus is vanuit dat ziekenhuis gegeven aan de “slachtoffer” Lucia de Berk. Onder de medici van Nederland ,MAAR OOK IN JOURNALISTIEKE EN JURIDISCHE WERELD, heerst nog steeds het beeld dat Lucia een moordenaar is, te geraffineerd voor politie en justitie. (EN WANNEER TER SPRAKE KOMT DAT DE ZAAK TOCH GEEVALUEERD ZOU MOETEN WORDEN VINDT MEN DAT RECHTHABEREI VAN EEN STELLETJE FANATICI…)
We weten sinds het onderzoek van Prof. Meulenbelt tbv het hof in Arnhem dat minstens twee van de sterfte-gevallen die door JKZ als “onnatuurlijke sterftes” aan de politie zijn gerapporteerd veroorzaakt waren door vermijdbare medische fouten die ten tijde van die sterftes zelf door de behandelende artsen bekend waren. We weten dat ouders op het punt waren om klachten in te dienen. We weten dat medische dossiers door de staf van JKZ aangepast DAT IS EEN TE GROOT WOORD- ER IS EEN BRIEF WAT AANGEPAST… EN DE FEITEN ZOALS DIE BIJ AANGIFTE ZIJN WEERGEGEVEN WAREN AANGEPAST zijn in diezelfde periode (onmiddellijk na de overlijdens, dus lang voor de moordaangiftes!) om het wind uit de zeilen van die bezorgde en (nu weten we: terecht) boze ouders.
Het rapport van Meulenbelt is tot heden vertrouwelijk gebleven. Het dient voor wetenschappelijk onderzoek vrij te worden gegeven, om lering voor de toekomst te trekken.
We weten dat de juridisch apparaat geinfiltreerd ….NOU NOU, HET WAREN GOEDE CONTACTEN was door leden van de onmiddellijke vriendenkring van centrale personen op JKZ. De zaak werd openlijk gediscussieerd (door de OvJ in de zaak, en door de hoofd kinderarts op JKZ) bij repetities van het Haags amateurorkest Belli (GEEN N ) toni. Waar, overigens, ook een belangrijke redacteur van NRC Handelsblad ook in speelde, tevens een oude familie-vriend. NRC was, niet toevallig, de allerlaatste dagblad die aandacht besteedde aan de mogelijkheid van een justitiele dwaling. NADAT NRC WEL ALS EERSTE EEN GROOT ARTIKEL AAN ONZE TWIJFEL HAD GEWIJD IN DECEMBER 2005. MAAR SNEL DAARNA WERD HET CONTACT AFHOUDEND, EN WE WETEN DAT OVER HET PLAATSEN VAN HET ARTIKEL VAN MAARTEN HET HART ZELF HEFTIGE STRIJD IS GEVOERD.
.
We weten dat de top van de PvdA ONJUIST; HET WAS DE REGIONALE KINDERARTSEN GROEP vergaderde in de woning van de hoofd kinderarts van JKZ om de strategie van “damage control” (dwz de veroordeling voor seriele moord overeind houden) te handhaven. WIM HEEFT IN PVDA WERELD GESPROKEN OVER ZAAK. OA MET BURUMA OP EEN CONGRES
BEKEND IS OOK DAT HIRSCH BALLIN EEN CONFLICT HEEFT GEHAD MET ALBAYRAK OVER DEZE ZAAK. ZIJ , EN TOENMALIGE FRACTIEVOORZITTER VAN HEERST (?) WAREN MORIDCUS TEGEN…
ALEID WOLFSEN HEBBEN WE AANGESCHREVEN TOEN HIJ NOG IN TWEEDE KAMER ZAT. OOK VAN HEM EEN ZEER ZUUR ANTWOORD.
Nou ja: dit allemaal bezien is het natuurlijk wel juist heel goed te begrijpen waarom het nog heel lang zal duren voordat openlijk gesproken kan worden over “de ware toedracht”.
Haga bedreigt mij met een rechtszaak omdat ik dit soort informatie wel’ns deel met andere geinteresseerden in openbare discussies over de zaak (internet blogs en discussie-fora). De felheid van hun actie toont mij dat ze inderdaad heel veel te verbergen hebben. DIT avontuurtje heeft de belastingbetaler al enkele tonnen , TERWIJL DE HELE ZAAK IN DE MILJOENEN LOOPT !!! gekost, schat ik. Twee advocatenbureaus hebben heel goed aan verdiend.
Gelukkig is op een bepaald moment – in 2004 – de hoofd kinderarts van JKZ in paniek geraakt. Hoewel ze zelf de aangifte georkestreerd had, en de HET politie onderzoek begeleid DE , en haar eigen kennissen gerecruteerd HEEFT als deskundige adviseurs aan politie onderzoek en het onderzoek van rechtbank en hof, dreigde kennelijk de zaak verkeerd af te lopen. Ze is nooit voor het hof verschenen ondanks haar sleutel rol (minstens één van de “onverwachte en onverklaarbare” INCIDENTEN- DE REANIMATIE VAN ACHRAF, (MAAR OOK BETROKKENHEID BIJ OVERLIJDEN VAN AMBER) (overlijdens ) was van een eigen patientje, waarvoor ze zelf de verkeerde diagnose gesteld had). De ochtend dat ze voor het hof zou verschijnen, heeft ze een zelf-mutilatie ONJUIST, INTENTIE WAS NIET MUTILATIE, MAAR MEER SIGNAAL VAN …. WAARDOOR JKZ METEEN GAAT PROCEDEREN
uitgevoerd waarop gedwongen opname in een psychiatrische afdeling volgde. LANGE TIJD- Twee weken MEER lang heeft ze *niemand* gesproken, afgezien van twee / lange en heldere telefoon gesprekken met de directeur van JKZ. /// BIJ DE VEROORDELING VAN LUCIA WAS DAT GESPREK WAAROVER SMITS ZICH ZELF ZO VERBAASDE. Sindsdien krijgt ze maandelijks een electroshock behandeling. Ze blijft lid van de hoogste medische tucht-college.
Deze actie – DE PRESENTATIE EN HET WAAROM VAN HAAR PSYCHIATRISCHE ZIEKTEBEELD alarmeerde haar schoon-zus en (voordien) goede vriendin Metta de Noo. En daarom is Lucia uiteindelijk vrijgesproken.
Het lijkt mij dat de tweede kamer hierin geinteresseerd zou moeten zijn. Niet om schuldigen aan te wijzen, maar om te bespreken, hoe zulke machtsmisbruik van zo’n sterke organisatie als een ziekenhuis tegen zijn eigen weerloze medewerkers bestreden kan worden.
Met vriendelijk groet
Richard Gill
lid KNAW
2010-11 Distinguished Lorentz Fellow, NIAS
Hoogleraar mathematisch statistiek, Universiteit Leiden.
(Vorige) voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Statistiek
HARTELIJKE GROET
METTA


















Heer Kat c.s,
Heer Kat waarom bent u zo destructief bezig, niet alleen voor uzelf maar zeker ook voor de slachtoffers!
Uw geilheid naar publiciteit en dus aandacht gaat zo langzamerhand ten koste van de werkelijk gedupeerden, althans die indruk wekt u steeds meer!
Het mag en kan u niet verbzaen dat er ok in deze kwestie een nieuwe procedure tegen u wacht.
Gisteren vernam ik uit betrouwbare -ik bedoel zéér- betrouwbare bronnen, dat er een reeks van procedures tegen u in aantocht is.
Om die willens en wetens uit te lokken is uw zaak, echter dat dat ter meerdere glorie van u en financieel ten faveure van uzelf is, maar tegelijketijd over de ruggen van en ten koste gaat van de werkelijke slachtoffers -dus niet uzelf- vind ik walgelijk.
Ik wens u wat meer moreel bezef en succes met de procedures die gaan komen.
Wolfgang Aussig.
LS,
nijdig geworden door de zoveelste walgelijke performance van heer Kat, heb ik menig typefout gemaakt, excuses daarvoor.
Wolfgang Aussig
De klebsiella bacterie heet ook wel de Paul Smits bacterie, genoemd naar doctor Dood. Dr. Dood is algem
een directeur van het Maasstad ziekenhuis en voorheen van het JKZ.
De klebsiella bacterie heet ook wel de Paul Smits bacterie, genoemd naar doctor Dood. Dr. Dood is algemeen directeur van het Maasstad ziekenhuis en voorheen van het JKZ.
Wolfgang, vind je het erg als ik je ga naaien? Ik heb er wel zin in. Het lijkt me heerlijk om je reacties te lezen.
Tot gauw.
Heer? Jan, Kat en Katvangers,
ik zit nu niet in Thailand waar men en/of u gewoon is met …,
dus ik wil u voor een ernstige desillusie behoeden.
Wolfgang Aussig.
Off Topic:
Abeldanger.net David Hawkins
rumormillnewsradio.com 20 July 2011, part 3 @ 52:30:
(I believe .. )
the script of the 911 story & snuff film
was written by David Cameron
when he was working for Carlton Communications,
which was owned or significantly controlled at the time
by Elisabeth Murdoch (Ed: Rupert Murdoch’s second daughter)
http://www.abeldanger.net/2011/07/field-mcconnell-david-hawkins-july-2011.html
Heer Kat en uw Katvangers,
Waar ik mij in het begin ergerde aan het laten “vergrijzen” van mijn , u onwelgevallige, comments wegens:
“Hidden due to low comment rating. Click here to see”,
werd mij nu door Nederlandse vrienden meegedeeld, dat ik mij in het geheel niet aan dat manipulatieve gedrag van de webmaster Kat c.s. moet storen, immers juist die comments worden gelezen!
Lollig!
Wolfgang Aussig.
Waarom is het niet mogelijk, dat het recht zegeviert in een RECHTSSTAAT? Valt het antwoord hierop alleen onder het begrip KlASSENJUSTITIE? De reactie van Wolfgang Aussig valt in ieder geval onder het hoofdstuk KARAKTERMOORD. Weigeren op de zaak in te gaan, maar wel proberen de persoon zwart te maken. Met als doel dat iedereen dan gaat denken “Die persoon deugt niet! Nou, dan zal dus de rest ook wel niet deugenâ€.
destructief bezig (voor Lucia?)
geilheid naar publiciteit
willens en wetens uitlokken
over de ruggen van (Lucia?)
ter meerdere glorie van
ten koste van (de werkelijke slachtoffers (waaronder Lucia?))
gebrek aan moreel besef (t.o.v. Lucia?)
Dit niveau lijkt verdacht veel op het niveau van het recht in onze rechtsstaat. Dit niveau lijkt verdacht veel op het niveau van Neoliberalen (VVD), Jezuëten (CDA) en Islamofoben (PVV).
Hallo Micha, heb je al de volkomen andere foto van Arda gezien op haar facebookpagina, met bruin haar en bril?
http://nl-nl.facebook.com/people/Arda-Derksen/100001468228869
Is de foto die jij gebruikt een andere vrouw of een verouderde foto? En gaat het hier om een ‘make-over’ c.q. camouflage-actie van ons aller Arda?
Heer Smit, Kat en Katvangers,
uw reactie is voorspelbaar en nietszeggend.
Jammer!
Overigens ik heb het niet allen over mevrouw De Berk, maar u beseft of kunt niet beseffen, omdat u alleen heer Kat , of dus ook uzelf, blindelings achterna loopt, dat wellicht o.a. door deze site mevrouw De Berk een deal heeft gesloten met wie het ook mag zijn onder de voorwaarde, dat zij zich niet zal lenen voor reacties naar o.a. figuren op deze site!
Daarom roert ook zij zich niet hier, denk ik maar!
Dat weet heer Kat en de zijnen donders goed.
Dat geldt o.a. ook voor ouders van de kindermisbruikslachtoffers, die hebben niets aan het goedkope geleuter van heer Kat c.s., daar is hun casus niet mee gediend, wel natuurlijk die van heer Kat c.s.!
Waarom zie ik niets van heer Solleveld op deze site, hij kijkt wel uit!
Dus houd op met uw gezwets, slaat nergens op.
Wolfgang Aussig.
Wat is uw belang, Wolfgang Aussig? OF wiens belangen probeert u hier te verdedigen? De waarheid moet aan het licht komen en het is meer dan duidelijk dat er in deze hele zaak meerdere doofpotjes op het vuur staan. Of Micha Kat gelijk heeft in zijn analyses is een andere vraag, hem de mond proberen te snoeren (alsof dat zou lukken…) niet opportuun en u maakt uzelf nogal verdacht zelf een belang in deze troebele gang van zaken te hebben.
Mevrouw Juliana, naar ik aanneem, Kat en Katvangers,
U trapt een open deur in, natuurlijk moet de waarheid aan het licht komen. Met de waarheid bedoel ik geen verdachtmakingen, jumping to conclusions, etc. maar harde feiten.
De indruk bij mij is, omdat hij de direct betrokkenen o.a. -mevrouw De berk, Solleveld enz.- niet voor zijn kar krijgt dat heer Kat c.s. via een omweg misbruik maakt van andermans ellende, ten faveure van zichzelf en tot meerdere glorie van … heer Kat zelve en heer Kat en heer Kat en heer Kat!
Dat stoort mij en kennelijk anderen mateloos!
Het is smakeloos en walgelijk geworden, terwijl daardoor het werkelijke doel uit het oog verloren wordt!!!!!!
Wolfgang Aussig
Bedankt voor deze onthullende brief en ook het werk wat prof. Richard Gill verricht. Het is meer dan belangrijk, vooral na wat Lucia is overkomen, om de waarheid aan het licht te brengen. Mensen als Gill, ‘t Hart, de Noo, de Hond, Kat c.s. zijn de onmisbare fundamenten van een rechtsstaat. Deze mensen zorgen er voor dat de fouten uit het systeem worden gehaald en men kritischer leert te worden, heel leerzaam. Deze zaak verdient zeker aandacht bij de politiek!
Wolfgang. Zoals u ongetwijfeld weet was mevrouw Metta de Noo altijd ‘spokesperson’ voor mevrouw de Berk. Het lijkt me begrijpelijk dat mevrouw de Berk vooral nu haar eigen leven oppakt, nadat ze beroofd is van heel veel jaren en zich hier zo min mogelijk mee bemoeit. Het lijkt me verder dat mensen professor Gill en dokter de Noo niet de eersten, de besten zijn.
Uit het verleden is al gebleken dat zij integer met deze kwestie omgingen. Ik begrijp derhalve uw wantrouwen niet.
Micha, wakker worden. De SP is al lang niet links meer, maar geïnfiltreerd en overgenomen door de AIVD.
Mensen, nogmaals, laten we niet meer reageren op trollen als Wolfgang, Justus en zo. We hebben toch wel iets beters te doen dacht ik zo.
Mevrouw Ria en mevrouw Juliana,
De door u aangehaalde twee professoren staan kennelijk in hoog aanzien!
De bovenvermelde brief tig keren gelezen!
En toch, ik durf het haast niet te schrijven, maar toch….
Hoe kan het nu dat ik het idee heb dat die brief (voor een belangrijk deel) een tekst is aan de hand van heer Kat?
Dit vooralsnog even ter zijde!
Maar dan…. gesproken wordt o.a. over “een verkeerde diagnose”, lijkt mij helemaal niet uitgesloten, maar …., en daar gaan we weer, waar blijkt dat onomstotelijke uit?
In de geciviliseerde internationale rechtspraak is dat onvoldoende!
Wolfgang Aussig.
Ps. Laat het duidelijk zijn, mij interesseert het mateloos wat er bij jullie in Nederland, dus ongetwijfeld ook elders, is gebeurd.
Heer Wolfgang, u heeft een punt. Hoe weten we of deze e-mail daadwerkelijk van beide personen afkomstig is? Ik ben van de goede trouw van dhr. Kat uitgegaan in deze, maar uiteraard, bewijs is er niet. Maar wat doet u denken dat dit een ‘vervalsing’ is? Verder; ik zou dit evt. kunnen nagaan en een van beide hierover e-mailen, beide hebben hun e-mailadres destijds publiek gemaakt in het kader van een publiek debat over de hele affaire. Ik moet daar even over nadenken of het goed is hen hierover lastig te vallen. U kunt uiteraard zelf ook beslissen een van beiden een e-mail sturen met de vraag of dit daadwerkelijk hun woorden zijn.
Mevrouw Juliana,
het is niet de primaire vraag of de betreffende e-mail van de door u genoemde personen is, de vraag is hoe groot was de invloed en/of de texstuele bijdrage van heer Kat?
Wolfgang Aussig.
Als die email het niveau van de Kon. Ned. Akademie van Wetenschappen (KNAW) representeert, zou representeren, zie ik de toekomst somber in voor de KNAW.
Heer Bouma,
dank voor uw indirecte bevestiging van hetgeen ik niet durfde te stellen.
Wolfgang Aussig.
U denkt dat hij veel invloed op beide personen heeft? Of u vermoed enkele ‘aanpassingen’? Laten we het er maar ophouden dat we het niet weten. In ieder geval lijkt me het hele zaakje uren in de wind stinken, maar het fijne weet ik er uiteraard ook niet van.
Mevrouw Juliana,
U stelt mij teleur, immers u heeft de e-mailadressen van beide professoren.
Iedereen op deze site stelt “de waarheid” moet boven tafel!!
Het hele zaakje stinkt inderdaad uren in de wind, ook de hier aangehaalde en ter discussie gestelde e-mail?!
Anderen en ik zouden nu graag willen weten in hoeverre heer Kat -mede- verantwoordelijk voor bovenvermelde kopie text.
Wolfgang Aussig.
Het leest als een proef-versie, zoals een proefprint met doorhalingen en rode pen-aantekeningen in de kantlijn.
Vooralsnog ga ik uit van de integriteit van Micha Kat dat deze e-mail inderdaad afkomstig is van de genoemde perso(o)n(en).
Maar ieken doet het en ik ben werkelijk benieuwd of de SP zich hieraan durft te branden.
hier informatie over de zaak voor echt geïnteresseerden..
http://www.luciadeb.nl/
http://www.luciadeb.nl/professioneel.html
De Noo, en haar broer Derksen, Gill en ‘t Hart hebben geweldig werk verricht!
Free Electron,
de e-mail zou mogelijkerwijs via één van de -of- beide professoren afkomstig kunnen zijn.
Mijn vraag was en is: in hoeverre betreft het een (aangestuurd) dictaat (text) van heer Kat?
De hele text ruikt naar de ademt van heer Kat, ik kan er niets aan doen, maar dat is een feit!
Wie houdt nu wie voor de gek?
Zie ook de comment van heer Bouma hierboven, waar ik mij geheel in kan vinden.
Wolfgang Aussig.
Heer Wolfgang, ik moet u inderdaad teleurstellen, ik dacht dat haar emailadres op een website rondom Lucia stond, maar kan deze inderdaad niet meer vinden. Misschien inmiddels uit de lucht gehaald. Tja, dan zullen we het wellicht niet weten. Misschien dat Micha een boekje kan opendoen?
Ria, helemaal mee eens, De Noo, Derksen en anderen hebben ongelooflijk goed werk verricht!!! God zij dank (wat was er anders van Lucia geworden, nog meer jaren onschuldig in de cel, je moet er niet aan denken).
Mevrouw Ria,
dank voor uw bericht, echter niet het werk van de door u terecht geroemde mensen staat ter discussie, maar wat is er nu onomstotelijk bewezen aangaande het beweerdelijke feit dat iemand één of meerdere verkeerde diagnoses heeft gesteld.
Laten we eens met feiten komen, aannames, hoe realistisch of waarschijnlijk ook, daar hebben we niets aan. Zijn er verklaringen van echte getuige deskundigen; wanneer is mevrouw Arda door wie daarop aangesproken; is zij veroordeeld? Waarom is mevrouw Arda niet aangesprakelijk gesteld door onpartijdige derden c.q. slachtoffers, we zijn immers jaren verder?
En zo gaat het hier al weken en maanden, zo niet jaren!
Wolfgang Aussig.
@Berend,
Trollen zijn herkenbaar aan dit soort teksten:
“Heer Kat waarom bent u zo destructief bezig, niet alleen voor uzelf maar zeker ook voor de slachtoffers! Uw geilheid naar publiciteit en dus aandacht gaat zo langzamerhand ten koste van de werkelijk gedupeerden, althans die indruk wekt u steeds meer!”.
“Gisteren vernam ik uit betrouwbare -ik bedoel zéér- betrouwbare bronnen, dat er een reeks van procedures tegen u in aantocht is. Om die willens en wetens uit te lokken is uw zaak, echter dat dat ter meerdere glorie van u en financieel ten faveure van uzelf is, maar tegelijketijd over de ruggen van en ten koste gaat van de werkelijke slachtoffers -dus niet uzelf- vind ik walgelijk.”
“ik zit nu niet in Thailand waar men en/of u gewoon is met …,
dus ik wil u voor een ernstige desillusie behoeden.”
Zogenaamd geïnteresseerd, zogenaamd op de hoogte van de feiten en “verontwaardigd over zoveel onrecht”. Trollen zijn vooral vriendelijk tegen de twijfelaars, vallen de boodschappers aan, doen vage aantijgingen en duiken telkens weg als er vragen aan HEN gesteld worden.
En intussen geen spoor van enige inhoud, geen spoor van weerlegging, geen enkele bezorgdheid over het aangedragen probleem, geen enkel eigen initiatief en dreigend met allerlei acties. Loze, holle woorden met maar één doel, twijfel zaaien met een verborgen agenda..
Laffe honden als Wolfgang Aussig (inmiddels een onhoudbare nickname) moeten nu eenmaal exposed worden en als je ratten wilt bestrijden zul je de lamp aan moeten steken. Wegkijken is accepteren dat zij überhaupt een stem mogen hebben…
Ria,
Uitstekende info, bedankt!
Heer Vergeer,
ik begrijp uw frustraties, niet wanhopen, lampje aandoen, oogkleppen afdoen en zie er gaat een wereld voor u open.
Prettige avond.
Wolfgang Aussig.
Ja, je zou eens op de inhoud in moeten gaan, hè Wolfgang? Benieuwd naar je motieven en naar je zo goed geïnformeerde “Nederlandse vrienden….”.
Mijn naam is André Vergeer en mijn e-mailadres is andrevergeer@ziggo.nl Als je het dus echt zo goed meent moet je even contact met me opnemen.
Je kunt me ook bellen op 030 – 6917013 maar trollen als jij heb ik die uitnodiging al eerder gedaan. En, raad eens wat..?
Heer Vergeer,
begin eens met mijn eerste comment van drie maanden geleden.
U, heer Kat en Katvangers, vonden hetgeen ik meldde i.z. Westenberg niet interessant. Dat staat eenieder natuurlijk vrij.
Mijn latere wezenlijke bijdragen evenmin, heer Kat c.s.
U bent alleen bang voor gewaagde kritiek, echter dat is uw probleem.
Wat kletst u nu?
Eerst lampje aandoen, dan oogkleppen afdoen……
Leer eens echt onbevooroordeeld lezen, niet alleen met het vingertje de letters aanwijzen en vervolgens kraaien van genot omdat iemand u vertelt dat u het goede geluid bij het door u aangewezen letter heeft gemaakt!.
Waar blijft het antwoord op mijn vragen over de hier bovenvermelde e-mail?
Waar blijft uw bijdrage?
Wolfgang Aussig.
Noorse politie wist de naam van Anders voor arrestatie:
17.24 Jon Snow from Channel 4 News asks why police knew the killer’s name by the time they had arrived on the island.
“…he surrendered the moment police called his name 3 minutes after they arrived. What we don’t know is how the police knew the terrorist’s name before they arrested him.”
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/norway/8655175/Oslo-explosion-live-coverage.html
@Andre, voor mij heeft die wolfgang al afgedaan, het is een leugenaar en reageren op non discussies met leugenaars heeft geen enkele zin, beter is het duimpjes systeem en wegdrukken. Hij heeft er zelfs contact met vrienden voor opgenomen of het duimpjes systeem wel goed is….. waarschijnlijk justus en consorten of piet de vries, die met hetzelfde verhaal kwamen over de duimpjes. Het zijn de bekende webreppers;
http://www.studentenforum.net/geldzaken-rompslomp/3034-ben-je-internetverslaafd-en-heb-je-een-bijbaantje-nodig-dan-hebben-wij-werk-voor-je.html
die betaalt de blogs moeten verzieken. Verder niets te maken met aivd od. De titel van de URL zzegt het al: verslaafd!, het zijn zieke figuren die eigenlijk electro-shock therapie nodig hebben om weer tot de realiteit te komen, want een leven hebben ze niet.
Heer Rik,
u bent een groot, maar helaas een ver ondergewaardeerd licht!
U wordt een perfecte politicus.
Voorkeur voor de PVV wellicht?
Wolfgang Aussig.
Waarom heeft jan bouma 4 duimpjes down (19:22) voor zijn terechte opmerking over het niveau van de mail van iemand die lid is van de KNAW? Ik brak mijn benen erover.
Micha, reageer even op ons probleem dat we het niveau van die geredigeerde mail vreemd vinden.
Dit is overigens ook een belangrijke stap geweest in de hele gang naar de Vrijspraak toe:
http://www.cwi.nl/nieuws/Petitie-voor-de-onmiddelijke-heropening-zaak-Lucia-de-B
“Heer Vergeer,
begin eens met mijn eerste comment van drie maanden geleden.
U, heer Kat en Katvangers, vonden hetgeen ik meldde i.z. Westenberg niet interessant. Dat staat eenieder natuurlijk vrij. Mijn latere wezenlijke bijdragen evenmin, heer Kat c.s.
U bent alleen bang voor gewaagde kritiek, echter dat is uw probleem”.
Zeer bekend trucje, “Wolfgang”. Gewoon verwijzen naar een post die niet bestaat van drie maanden geleden en ondertussen de actuele vragen niet te hoeven beantwoorden..
@Berend Daar heb je een punt berend, het beste wapen tegen de gek is zwijgen!!
@wolfgang Ik moet me aan sluiten bij de rest die vind dat je nooit inhoudelijk op de artikelen ingaat, alleen maar Micha en de lezers verveeld dat is echt jammer want als ik je tekst leest lijk je een slimme man maar blijkbaar iemand zonder leven. Beter ga je zelf een site beginnen zeikeenanderaf.blogspot.nl ofzo.
@Micha Ik dacht eerlijk gezegd ook jou manier van schrijven en gebruik van hoofdletters te herkennen.
Breda83
Grappig dat je Wolfgang meteen gelijk geeft over de mail .
Geachte heer Charles,
Om misverstanden te voorkomen, was ik het die de vragen m.b.t. de authenticiteit van de hier boven genoemde e-mails vragen heeft gesteld.
Zie mijn comments aan mevr. Juliana en Ria van 19:03 uur en verder.
Antwoorden bleven uit, zoals te verwachten. Wel een reactie op mijn constatering van heer Bouma, waarvoor ik hem heb bedankt!
Wolfgang Aussig.
Heer Wolfgang, ik geloof dat ik u geantwoord heb. Misschien niet hetgeen u graag wilde horen. Ik ben het verder met u eens dat niet door Micha is aangetoond dat het hier om een authentieke e-mail gaat. Ik weet verder niet hoe hij dit zou kunnen aantonen, maar ik ben het met u eens dat we dit niet weten.
Heer/mevrouw Breda83,
Dank voor uw, wellicht onbedoelde, vriendelijke reactie op mijn constatering.
Het leven is wonderlijk.
“Al sal rech kom”, heb ik ergens ooit gelezen.
Goede nachtrust gewenst!
Wolfgang Aussig.
PS: Ik vind overigens de commentaren in deze ‘e-mail’ eerder remmend en preciserend en daarmee doen ze mij wel authentiek aan. Terwijl Micha, met alle respect, eerder olie op het vuur zou gooien.
Een ‘must see’ voor eenieder met interesse naar zaak (Lucia)/Arda. Maar zeker ook voor ieder, die interesse heeft in de huidige rechtstaat, (of beter gezegd: rechtstond).
En deze interesse heeft iedere lezer van-, iedere reageerder en iedere ‘trol’ op, deze site.
http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/biografieen/bio-a-e.html?playurn=urn:vpro:media:program:3676252
@Gladstone Ik dacht ook iets te herkennen in dat stuk inderdaad. En of ik hem verveldend vind of niet staat los van wat hij feitelijk zegt en of je het daar mee eens ben ja dan nee. Voor de goede orde ik gaf hem trouwens niet meteen gelijk zoals u kunt lezen.
@Wolfgang Reactie was bedoeld in die zin dat ik ook iets herkende nogmaals. Maar Wolfgang, sagen sie mal, heb jij een personal issue met Micha of sta je gewoon aan de verkeerde kant
???????????????????????????????????????????
Andre Vergeer, ik hoop dat je gelijk hebt om met deze trol in discussie te gaan. Je geeft hem wel een platform hoor. Het hele onderwerp gaat nu over hem. Ik hoop dat Juliana dat ook inziet.
Rik, bedankt voor de link. Maar NATUURLIJK is dat WEL AIVD, niet alleen de commerciëlen hebben hier belang bij hoor. Ik durf mijn kop er onder te verwedden dat de AIVD een van hun opdrachtgevers is, misschien wel de enige.
Geachte heer wolfgang,
Hoewel het nut van uw reactie op 21.45 mij een beetje ontgaat, bent u natuurlijk altijd welkom met uw vragen en opmerkingen.
@muse – thx voor je link, ken je deze ook ? .. een interview met Ton Derksen over Lucia de Berk : http://youtu.be/ELtgX-6MPGM
playlist : Lucia de Berk De Interviews 14-4-2010
http://www.youtube.com/view_play_list?p=73E8E9CB259501B7
Off topic: Duiding van de aanslag in Noorwegen.
http://airvd.wordpress.com/2011/07/24/euro-maffia-bedreigd-noorwegen-meewerken-aan-de-euro-crisis-en-lid-worden-van-de-eu/
@Berend,
“Andre Vergeer, ik hoop dat je gelijk hebt om met deze trol in discussie te gaan. Je geeft hem wel een platform hoor. Het hele onderwerp gaat nu over hem. Ik hoop dat Juliana dat ook inziet”.
Uiteraard doe ik dit welbewust Berend. Bovenstaande (maar ook andere) topics hier op KLOL gaan over de schandalige misleiding van het grote publiek door krachten die daar om de een of andere reden belang bij hebben. Kijk bijv. even naar http://www.youtube.com/watch?v=qWf1WEO7bMk om te ervaren dat G.W. Bush en zijn vader/Dick Cheny/Donald Rumsfeld cs. nooit zouden overleven zonder ratten als “Wolfgang” en zijn zogenaamde Nederlandse vrienden (een paar daarvan ken ik..).
Natuurlijk bied ik “Wolfgang” met opzet een podium. Want elk woord, elke zin en elke post van zijn hand verraden hem en zijn motieven meer en meer. Of ben jij al een serieuze vraag of dito antwoord van hem tegengekomen? Temeer, omdat hij niet alleen maar raaskalt en serieuze vragen en antwoorden ontwijkt maar telkens opnieuw zijn kans afwacht om zand te strooien.
In bovenstaande topic gaat het over een zeer delicaat onderwerp. Het dienstdoende (en ernstig zieke) hoofd kinderverpleegkunde van het JKZ (Arda Derksen) mag voor de rechter als ‘getuigendeskundige’ en als ‘aanklager’ optreden tegen een verlegen en aimabele verpleegkundige die zich nimmer zou kunnen verweren zonder de hulp van oprechte andere deskundigen. Uit hun onderzoek blijkt dat er niet alleen mogelijk fouten zijn gemaakt door artsen BOVEN Lucia maar ook dat dit hele proces via de Politiek en via bevriende personen binnen het OM en de rechterlijke macht uitgespeeld is.
Natuurlijk geef ik dan imbicielen als “Wolfgang” graag het hele podium. Hij speelt ons namelijk volledig in de kaart door zijn baarlijke nonsens en bewijst daarmee eens temeer dat dit hele drama de doofpot in moet. Of heb jij “Wolfgang” al kunnen betrappen op een zinnige opmerking…?
@Charles…24 juli…20:53
De vraag waarom ik “4-duimpjes down” kreeg laat zich zonder adstructie ook niet verklaren. Dat is wat mij betreft het algemene probleem van deze site zolang het “systeem” niet wordt opgedoekt door de moderator. Anderzijds zijn mij een paar reageerders bekend die zelf hebben aangegeven “in the blind” al mijn comments te bashen bij voorbaat. Dus als ik bijvoorbeeld beweer dat 1 + 1 = 2 dan volgt daarop ook een down-teken van die bashers. Soit! Simpele idioten moeten er ook zijn denk ik dan maar om de wijzen te kunnen onderscheiden. Prettige dag verder.
Vertrouwen in de SP (waar ik nota bene jarenlang op heb gestemd!) is volkomen misplaatst. Joris Demmink heeft Emiel allang in zijn bioscoopbroekzak. Eindverantwoordelijken voor dit soort criminaliteit zijn steeds “onze” zwijgende politici met hun justitieapparaat die de lagere overheden aansturen. De misstanden, corruptie en criminaliteit komen niet van onderen maar worden steeds van bovenaf aangestuurd. De zaak Lucia is slechts één van de vele verschijningsvormen van overheidscriminalliteit. En let op: geen enkele instantie gaat Lucia zeggen: “sorry, dat hadden we nooit mogen doen”. Want de politieke macht mag geen enkel melanoompje oplopen. Kan altijd op kanker uitlopen. De èchte schoften zitten in Den Haag! Met geen stok weg te krijgen: pecunia non olet.
Nee, Andre Vergeer, ik heb Wofgang ook nooit op een zinnig woord kunnen betrappen. Ik ben het met je redenering dan in principe helemaal eens. Een tijd geleden, volgens mij was dat pseudoniem toen nieuw op deze site, ben ik al eens stevig de discussie met hem aangegaan en hem een trol genoemd, net als dat ik dat NepNederlandvrij op deze manier ontmaskerd heb.
Ik geef ja dan ook niet voor niets steeds een duimpje omhoog.
Maar als gevaar zie ik dat de (ook nieuwe?) Juliana serieus op hem ingaat. Zij wordt zo te zien eenvoudig om de tuin geleid.
Ik begrijp je redenering volkomen en wacht dus af.
Nog 1 ding wil ik de lezers meegeven, dank zij de tip van Rik:
Wat is Webrep Associates?
Wat ga je doen?
Je wordt ingedeeld in een team. Met het team surf je het Net “”om te kijken waar en hoe de client besproken wordt”"!. Hierna worden de sites verdeeld onder de teamleden. Op de sites die je krijgt toegewezen, “”ga je vervolgens reageren op de discussies namens de client”"!.
Dat is nou precies wat hier gebeurd. En als dat geen AIVD is eet in mijn schoen op.
Wat is Webrep Associates?
Wat ga je doen?
Je wordt ingedeeld in een team. Met het team surf je het Net “â€om te kijken waar en hoe de client besproken wordt—!. Hierna worden de sites verdeeld onder de teamleden. Op de sites die je krijgt toegewezen, “â€ga je vervolgens reageren op de discussies namens de client—!.
Dat is nou precies wat hier gebeurd. En als dat geen AIVD is eet in mijn schoen op.
Een geliefd item voor complotdenkers. Als je peper en zout nodig hebt zeg je het maar. Let even op dat je niet in een drol getrapt hebt, die er van te voren door een AIVDer neergelegd is.
Beste mensen,
Ik vind het sowieso flauw om niet onder je eigen naam te reageren, iedereen wordt met zijn of haar volle naam genoemd.
Dan moeten wij ook zo eerlijk zijn als we willen reageren of een bepaalde mening willen verkondigen om dit met onze eigen naam te doen.
Wat kan je gebeuren, niks toch, alleen angst is een kwalijke zaak.
Groetjes Gretha.
@ Gretha
Bedankt voor je link naar docu over Jeugdzorg op Holland doc. (Over de Rotterdamse moeder van Destiny)
Deze docu bevestigde mijn ernstige vermoeden, desondanks tranen van boosheid.
Beste Muse,
Geen dank, het is jammer genoeg de realiteit.
Ik hoop in vredesnaam dat veel mensen daar boven in hun hersenpan eens gaan nadenken, maar misschien is het maar een illusie, ik weet het ook niet meer.
(let niet op mijn Nederlands, ik woon gelukkig al een tijd in het buitenland´,maar ik denk dat u wel snapt wat ik bedoel )
Groetjes Gretha.
Beste mensen,
Nog een gewetensvraag:
http://www.sueddeutsche.de/kultur/jean-ziegler-im-gespraech-empoert-euch-1.1124101
Groetjes Gretha